JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0009908801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099088 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Edukacji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Bielskie Centrum Edukacji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piastowska 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">3381407979 wew.1040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bcebielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bcebielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6da72c03-d4c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00099088</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00012560/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://obywatel.gov.pl/informs/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.U. UE L z dnia 4 maja 2016 r.) informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Bielskiego Centrum Edukacji z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Piastowska 21, 43-300 Bielsko-Biała. <br/>2.	Wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym kontaktować się można poprzez e-mail: iod@bcebielsko.pl, tel. 33 8140979 w. 2060<br/>3.	Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji w Bielsku-Białej”.<br/>4.	Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). <br/>5.	Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach - Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych skutkują wykluczeniem z ww. postępowania. <br/>7.	Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pa-na/Pani dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>9.	Nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w myśl art. 17 ust. 3 lit b, d, e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych art. 20, oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w myśl art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BCE-0717.27.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 350000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 310000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nabiał, oleje-tłuszcze, jaja - opis zawiera załącznik nr 1 A </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 60000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso, drób i ich przetwory - opis zawiera załącznik nr 1B </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryby, ryby mrożone - opis zawiera załącznik 1C </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywa - opis zawiera załącznik nr 1D </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mrożonki - opis zawiera załącznik 1E </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce, warzywa - opis zawiera załącznik 1E </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Artykuły spożywcze - opis zawiera załącznik 1G </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 55000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem <br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>C- cena	waga 60% maksymalna ilość punktów 100<br/>TP– termin płatności - waga 40%	maksymalna ilość punktów 100<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cn<br/> PC = ---- x 100 pkt<br/> Cb<br/><br/>Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie i załącznikach do oferty.<br/>Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płatności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.<br/><br/>W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/> Tob - Tmin<br/> TP = -------------- x 100 pkt<br/> Tmax - Tmin<br/><br/>gdzie:<br/>TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności<br/>Tob – termin płatności oferty badanej <br/>Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni<br/>Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4.	Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:<br/>S=Cx60% + TPx40%<br/>Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Gdzie:<br/>S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zasadach określonych w części XII SWZ.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia:<br/>•	dla załącznika A – o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika B - o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika C - o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika D - o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika E - o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika F - o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto,<br/>•	dla załącznika G - o wartości nie mniejszej niż 60000,00 zł brutto.<br/>Spełnienie warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę, dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">j.w.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na czas składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe obejmują:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na kilka części).<br/>2.	Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. <br/>3.	Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ i wypełnionym formularzem cenowym wg załączników nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2)	Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,<br/>3)	Załącznik nr 4 – projekt umowy,<br/>4)	Załącznik nr 5 -w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>5)	Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, <br/>6)	Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w części XIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>7)	Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w części XII pkt.2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia Umowy, w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com