JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013228301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132283 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jaklów 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dynow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-812343ab-e87d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00132283</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00022643/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www. dynow.krosno.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale 8 SWZ. Uwaga! Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu : miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, lub poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl<br/>z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.1.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 419329,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 340918,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem 1 części niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowych i naprawie istniejących szlaków zrywkowych, utwardzeniu składów drewna, montażu przepustów, kopaniu rowów oraz odmulaniu rowów, wymianie przepustów, ścinaniu poboczy i wyrównaniu nawierzchni z kruszywa na drogach leśnych w leśnictwach: WYBRZEŻE, DĄBRÓWKA, DYLĄGOWA i PIĄTKOWA<br/><br/>1.	Leśnictwo Wybrzeże<br/>1) Szlaki zrywkowe:<br/>a)	niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 1100mb x 3m =3300 m2,<br/>b)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 2500 mb,<br/>c)	odmulenie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 100 mb,<br/>d)	wykonanie 5 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 8mb, <br/>e)	ulepszenie nawierzchni szlaku tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 50 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 150m2,<br/>f)	stabilizacja przejazdu z wykonaniem sączka z kamienia technicznego frakcji 100-300mm w ilości 25t.<br/><br/>2)	Droga nr inw 210/311 w leśnictwie Wybrzeże<br/>a)	montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 10 szt- łącznie 60 mb,<br/>b)	odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) 100 mb.<br/><br/>2.	Leśnictwo Dąbrówka:<br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 500mb x 3m =1500 m2,<br/>b)	wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 500mb x 3m =1500 m2,<br/>c)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 620 mb,<br/>d)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (18 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,<br/>e)	wykonanie dylowanki na długości 20 mb, szerokości 3m.<br/>2)	Droga nr inw. 242/243 w leśnictwie Dąbrówka:<br/>a)	montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej o długości 6m- 3szt – łącznie 18mb,<br/>b)	odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) - 350 mb,<br/>c)	wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) – 150 mb,<br/>d)	ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 500mb,<br/>e)	wykonanie zjazdu z drogi na skład zrywkowy: <br/>–	przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.<br/><br/>3.	Leśnictwo Dylągowa:<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 170mb x 3m =510 m2,<br/>b)	Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (24 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,<br/>c)	Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki o długości 30 mb, szerokości 3m. Łącznie 90mb, <br/>2) Droga nr inw. 242/139 w leśnictwie Dylągowa:<br/>a)	odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 290 mb,<br/>b)	wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) - 50 mb<br/>c)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (45 m2) na zjeździe z drogi na skład, <br/>d)	wykonanie 2 zjazdów z drogi na skład i szlak zrywkowy: <br/>–	przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 12 m2.<br/>e) wykonanie 2 zjazdów z drogi na szlaki zrywkowe: <br/>–	przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 50 cm i długości 6mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa śr. 20 cm grubości z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 12 m2,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni ok. 12 m2.<br/><br/>3)	Droga nr inw. 220/311 w leśnictwie Dylągowa:<br/>a)	odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 450 mb<br/><br/>4.	Leśnictwo Piątkowa<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe<br/>a)	niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 50mb x 3m =150 m2,<br/>b)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 50 mb,<br/>c)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (24 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (72 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,<br/>d)	wykonanie 2 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 8mb.<br/>2) Droga nr inw. 242/241 w leśnictwie Piątkowa<br/>a)	odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 450 mb<br/>b)	ulepszenie nawierzchni drogi i składu drewna w ciągu drogi tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 200 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 187733,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</p> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zmówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>2.Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/>Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru: <br/>Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł<br/><br/>W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty (przyjęty Okres Gwarancji powinien być podany w miesiącach). Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: G = długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie / największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu x 100 pkt x 0,40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem 2 części niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowych i naprawie istniejących szlaków zrywkowych, utwardzeniu składów drewna, montażu przepustów, kopaniu rowów oraz odmulaniu rowów, wymianie przepustów, ścinaniu poboczy i wyrównaniu nawierzchni z kruszywa na drogach leśnych w leśnictwach: ŻOHATYN, BOROWNICA, SIEDLISKA, ULUCZ, JABŁONICA. <br/><br/>1.	Leśnictwo Żohatyn<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 450mb x 3m =1350 m2,<br/>b)	odmulenie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 70 mb,<br/>c)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (60 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,<br/>d)	stabilizacja przejazdu z wykonaniem sączka z kamienia technicznego frakcji 100-300mm w ilości 35t,<br/>e)	ulepszenie nawierzchni składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa w warstwie śr. grubości 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 185 m2.<br/><br/>2) Droga nr inw. 242/173 w leśnictwie Żohatyn:<br/>a)	wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) - 540 mb,<br/>b)	wykonanie 4 zjazdów z drogi na składy i szlaki zrywkowe: <br/>–	rozbiórka uszkodzonego przepustu z kręgów betonowych,<br/>–	wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa śr. grubość warstwy 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 20 m2.<br/><br/>2.	Leśnictwo Borownica:<br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 50mb x 3m =150 m2,<br/>b)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 100 mb,<br/>c)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty płyty z demontażu – w posiadaniu Inwestora, <br/>d)	ulepszenie nawierzchni 3 składów drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm łącznie w ilości 100 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa gubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 415 m2,<br/>e)	wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3m o długości łącznie 50mb. <br/>2) Droga nr inw. 242/151 w leśnictwie Borownica.<br/>a)	wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 1000mb,<br/>b)	odmulenie 3 przepustów betonowych śr 50cm długości 6m. <br/><br/>3.	Leśnictwo Siedliska<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm pod nawierzchnie z płyt drogowych- 135 m2,<br/>b)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (30 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (135 m2) na składzie (wykonanie nawrotki), <br/>c)	ulepszenie nawierzchni zjazdów do składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 185m2,<br/><br/>2) Droga nr inw. 242/128 w leśnictwie Siedliska:<br/>a)	wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 860mb,<br/>b)	ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 410mb,<br/>c)	wykonanie zjazdu z drogi na składy i szlaki zrywkowe: <br/>–	rozbiórka uszkodzonego przepustu z kręgów betonowych,<br/>–	wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 60 cm i długości 8 mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.<br/>d) naprawa przepustu betonowego średnicy 100cm <br/>–	wstawienie (dołożenie przy wylocie) kręgów betonowych średnicy 100cm - 2mb, <br/>–	wykonanie i zabezpieczenie skarpy przy wylocie przepustu przez wbicie 20 szt. zrzezów wierzbowych śr 8-10cm długości 1,5m w dwóch rzędach i ukształtowania skarpy przez wykonanie i zagęszczenie nasypu – 6 m3. <br/><br/>4.	Leśnictwo Ulucz<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe:<br/>a)	karczowanie pni średnicy 56-75 cm w ilości 10 szt,<br/>b)	wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 1100mb x 3m =3300 m2,<br/>c)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 200 mb,<br/>d)	ulepszenie nawierzchni szlaku tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 240 m2,<br/>e)	wykonanie 2 przejazdów w postaci sączków o długości 5m wykonanych z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowach - łącznie 10 mb,<br/>f)	wykonanie przejazdu w postaci dylowanki o długości 35 mb, szerokości 3m. <br/><br/>2) Droga nr inw. 220/810 w leśnictwie Ulucz:<br/>a)	wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 320mb,<br/>b)	ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 4000 mb,<br/>c)	wykonanie zjazdu z drogi na skład drewna:<br/>–	wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6 mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.<br/>d)	ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (15 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (67,5m2) na zjeździe z drogi na skład. <br/><br/>5.	Leśnictwo Jabłonica<br/><br/>1)	Szlaki zrywkowe<br/>a)	wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 310mb x 3m =930 m2<br/>b)	wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 300 mb<br/>c)	ulepszenie nawierzchni składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 45 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 185 m2,<br/>d)	wykonanie 2 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb,<br/>e)	wykonanie dylowanki szerokości 3m o długości 30mb, <br/>f)	wykonanie 2 przejazdów w postaci sączków wykonanych z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowach - łącznie 15 mb.<br/><br/>2) Droga nr inw. 220/160 w leśnictwach Siedliska, Ulucz i Jabłonica.<br/>a)	wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 100mb<br/>b)	wykonanie i zabezpieczenie skarpy przy wylocie przepustu przez wbicie 10 szt. zrzezów wierzbowych śr 8-10cm długości 1,5m w 2 ukształtowania skarpy przez wykonanie i zagęszczenie nasypu – 5 m3<br/>c)	ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 6000 mb<br/>d)	wykonanie zjazdu z drogi na skład drewna:<br/>–	wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6 mb,<br/>–	ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 231595,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</p> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 20 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/>Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru: <br/>Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł<br/><br/>W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty (przyjęty Okres Gwarancji powinien być podany w miesiącach). Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: G = długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie / największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu x 100 pkt x 0,40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1)	W zakresie doświadczenia <br/>Zamawiający stawia warunek, aby Wykonawca posiadał doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. remontu dróg lub szlaków zrywkowych, na łączną wartość brutto minimum:Cześć nr 1 i Część 2 25 000 PLN<br/>Dla Części 1 <br/>- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. <br/>- jedną osobami z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),<br/>- jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki <br/>Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).<br/>Części 2:<br/>- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. <br/>- jedną osobami z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),<br/>- jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki <br/>Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).<br/><br/>2)	W zakresie dysponowania potencjałem technicznym<br/>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami: <br/>Część nr 1<br/>–	Spycharka min. 100 KM -1szt.<br/>–	Koparka – 1 szt.<br/>–	Samochód ciężarowy – 1 szt. <br/>Część nr 2<br/>–	Spycharka min. 100 KM -1szt.<br/>–	Koparka – 1 szt.<br/>–	Samochód ciężarowy – 1 szt. <br/><br/>3.	Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ);<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: <br/>a)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b)	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/>c)	Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: <br/>Część nr 1 – 1 000,00 zł brutto<br/>Część nr 2 – 2 000,00 zł brutto<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp). <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNPPL Cen.Roz.nr 1 nr rachunku 36 1600 1462 1016 7863 6000 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium zabezpieczenie oferty w postępowaniu SA.270.1.2.2021” część nr ...<br/>6.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.<br/>8.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>10.	Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.<br/>11.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 2 lub w formie lub formach określonych w ust. 3, zostanie odrzucona.<br/>12.	Zamawiający zwróci wadium wg SWZ <br/>17.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, wg SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z zapisami art. 117 ust. 3 pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu Wykonawcy przedkładają do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1)	spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:<br/>a)	klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy klimatycznej);<br/>2)	spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:<br/>a)	odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,<br/>b)	stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);<br/>3)	będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:<br/>a)	wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,<br/>b)	koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; <br/>4)	będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:<br/>a)	odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,<br/>b)	wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru;<br/>5)	stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały.<br/>2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:<br/>1)	zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,<br/>b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;<br/>c)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa <br/>2)	Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. <br/>3)	Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. <br/><br/>3.	Pozostałe zmiany: <br/>1)	zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. <br/>2)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. <br/>4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <br/>5.	Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) <br/>2)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostepnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com