JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250417/0019664601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032-265-14-42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c60344ba-312a-4a9f-9198-d1bb58a0fdec</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00196646</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039322/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Indywidualne wsparcie rozwojowe w postaci konsultacji: psychologicznych, psychoterapii oraz coachingu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34; w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str. 1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e-mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.4.U.CUS.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 214264,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych i coachingowych oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla uczestników/czek projektu nr FESL.10.24-IZ.01-05BC/23 pn. „Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34;. Realizowane usługi mają za zadanie edukację, zwiększenie świadomości uczestników/czek i ich otoczenia w procesie prowadzonej transformacji międzypokoleniowej; ma za zadanie wspierać rozumienie i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością pod kątem własnego dziedzictwa kulturowego, potrzeb, przekonań religijnych, poglądów itp. Wsparcie indywidualne uczestników/czek (psychologiczne i coachingowe) powinno być dostosowane do personalnych potrzeb osób. Uczestnikami/czkami projektu są osoby mieszkające, uczące się lub pracujące na terenie Czeladzi w wieku od 15 lat wzwyż, w tym osoby z niepełnosprawnościami, o zróżnicowanej sytuacji społecznej/rodzinnej, tj.: ze zróżnicowanymi potrzebami w szczególności w zakresie indywidualnego wsparcia psychologicznego. Wsparcie realizowane będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych), w godzinach funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (dalej CUS) w Czeladzi.<br/>Część 1: usługi wsparcia psychologicznego (indywidualne oraz grupowe). Liczba uczestników: 200 osób uczestniczących w projekcie <br/>Przedmiot części 1 zamówienia obejmuje realizację:	<br/>1. 200 godzin (godz = 60 min) usług indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 200os uczestniczących w projekcie (1 godz./os.). Usługi będą świadczone w formie dyżurów prowadzonych w wymiarze od 12 do 16 godzin w miesiącu (śr. 3–4 godz. tygodniowo), łącznie 200 godzin. Dokładny harmonogram dyżurów zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej (max. do 10% łącznej liczby godzin) realizacji przedmiotu zamówienia – indywidualnego wsparcia psychologicznego – w formule online, umożliwiającej bezpośrednią komunikację Wykonawcy z uczestnikami/czkami projektu w czasie rzeczywistym – w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez uczestnika/czkę projektu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku realizacji usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego w formule online udokumentować: Wykonawca powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności uczestników/czek podczas prowadzonego wsparcia, np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli we wsparciu (data oraz wymiar zrealizowanej usługi). Na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności.<br/>2. 240 godzin usług grupowego wsparcia psychologicznego dla 80 os uczest w projekcie oraz ich otoczenia (rodzina, sąsiedzi, itp.). W ramach wsparcia grupowego przewiduje się grupy od 2 do 5 osób. Usługi będą świadczone w formie dyżurów prowadzonych w wymiarze średnio 16 godzin w miesiącu, łącznie 240 godzin.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia o 30% zakresu i z tego tytułu nie przysługują wykonawcy żadne roszczenia. Ograniczenie zakresu świadczenia usługi wynika z aktualnych potrzeb uczestników projektu. Jednocześnie Zamawiający określa minimalne wykonanie umowy na poziomie 70%.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 136200,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/>dla części I tj.: wsparcie psychologiczne (indywidualne i grupowe)<br/>kryteriami oceny ofert są: <br/>1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)<br/>2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)<br/>Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %<br/>a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ<br/>b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku<br/>C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60<br/>Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)<br/>Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:<br/>a)24 miesiące doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 0 punktów (warunek udziału w postępowaniu);<br/>b)od 25 do 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>c)powyżej 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/>W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.<br/>Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Cena&#34;. O–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia&#34;<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Indywidualne i grupowe wsparcie coachingowe<br/>liczba uczest: 30 liderek uczestniczących w projekcie. Przedmiot części 2 zam obejmuje realizację:	<br/>1. 60 godzin (godzina = 60 minut) usług indywid wsparcia coachingowego dla 30 liderek uczestniczących w projekcie (2 godz./os.).Celem sesji indywi jest praca nad osobistymi wyzwaniami i celami rozwojowymi każdej liderki. Sesje obejmą (minimalny zakres przed zam): a)Określenie celów rozwojowych i planowanie ścieżki liderskiej – indywidualne strategie działania. b)Personalizacja stylu przywództwa – rozwijanie autent stylu zarządzania i wpływu. c)Rozwiązywanie konkretnych problemów – analiza wyzwań w działalności społecznej i poszukiwanie skutecznych rozwiązań.d)Wsparcie w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami – zarządzanie konfliktami, kryzysy w organizacji, odporność psychiczna.e)Balans między życiem zawodowym a osobistym – zarządzanie energią i unikanie wypalenia zawodowego.<br/>f)Budowanie pewności siebie i asertywności – wzmacnianie postawy liderskiej i skutecznej komunikacji.g)Feedback i rozwój umiejętności liderskich – analiza mocnych stron i obszarów do poprawy.<br/>2. 60 godzin usług grupowego wsparcia coachingowego dla 30 osób liderek uczestniczących w projekcie (2 godz./os.).Celem wsparcia grupowego jest rozwój kompetencji liderskich, wzmocnienie postaw proaktywnych oraz wymiana doświadczeń w bezpiecznym środowisku. Wsparcie grupowe obejmie (minimalny zakres przedmiotu zamówienia): a)Rozwój przywództwa społecznego – budowanie autorytetu, angażowanie społeczności, efektywna komunik liderki.<br/>b)Zarządzanie zespołem i współpraca – motywowanie wolontariuszy, delegowanie zadań, radzenie sobie z konfliktami.c)Inteligencja emocjon i odporność psychiczna – rozwój kompetencji emocjonalnych, radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.d)Kompetencje komunikacyjne i wystąpienia publiczne – prowadzenie inspirujących przemówień, storytelling, skuteczna argumentacja.e)Networking i budowanie relacji – nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami społecznymi, współpraca z instytucjami i biznesem.f)Skuteczność osobista i zarządzanie sobą w czasie – planowanie działań, ustalanie priorytetów, efektywność w działaniu.<br/>3. Program wsparcia zakłada połączenie sesji grupowych i indywidualnych, aby wzmocnić kompetencje liderek zarówno w wymiarze zespołowym, jak i osobistym.<br/>4. Zama zastrzega sobie prawo zmniejszenia przed zam o 30% zakresu i z tego tytułu nie przysługują wykon żadne roszczenia. Ograniczenie zakresu świadczenia usł wynika z aktualnych potrzeb uczest projektu. Jednocześnie Zam określa min wykonanie umowy na poziomie 70%.<br/>Zamawiający zapewnia: sale szkoleniowe w Czeladzi: placówki Centrum Usług Społecznych (Rynek 22 lub ul. Biedermanna 2 lub inne miejsce na terenie Czeladzi do uzgodnienia z wykonawcą), wyposażone w: laptop, rzutnik, stoły, krzesła, w których Wykonawca wykona przedmiot umowy; rekrutację osób uczestniczących we wsparciu.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/>dla części II tj.: wsparcie coachingowe (indywidualne i grupowe)<br/>kryteriami oceny ofert są: <br/>1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)<br/>2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)<br/>Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %<br/>a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ<br/>b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku<br/>C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60<br/>Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)<br/>Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:<br/>a)24 miesiące doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 0 punktów (warunek udziału w postępowaniu);<br/>b)od 25 do 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>c)powyżej 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/>W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.<br/>Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Cena&#34;. O–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia&#34;<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Szkolenia grupowe z zakresu kompetencji miękkich<br/>przepro cyklu 18 szkoleń grup z zakresu kompetencji miękkich dla 200os uczest w projekcie. Każdorazowo (1) szkolenie obejmuje min. 120 min.Zam zakłada każdor udział w szkoleniu średnio 10 os. Każde szkolenie o danej tematyce realiz będzie 3-krotnie, w trzech różnych terminach, w miejscach: w budynku przy Rynku 22 w Czeladzi i w budynku przy ul. Biedermanna 2 w Czeladzi lub w innym miejscu na terenie Czeladzi. Zam każdorazowo wymaga uwzg w szkol części warsztatowej/praktycznej, tj. zaproponowania ćwiczeń indywid lub grupowych–zależnie od tematyki danego szkolenia. Mini zakres temat szkoleń:<br/>1. Przeciwdziałanie stresowi w życiu zawodowym i prywatnym:<br/>- Wprowadz do tematyki stresu (źródła stresu, tzw. „stresory” zawodowe vs. prywatne, objawy stresu–jak rozpoznawać wczesne symptomy przeciążenia),<br/>- Strategie radzenia sobie ze stresem (naturalne mechanizmy obro, zdrowe i niezdrowe sposoby radzenia sobie ze stresem, szybkie techniki redukcji napięcia w codziennych sytuacjach),<br/>- Prakty techniki relaks i zarządzanie stresem (tech oddec, ćwic rozluźniające ciało, techniki obniżania napięcia w pracy i domu).<br/>2. Efekt komuni w pracy i w domu:- wprowadz do efektywnej komuni (czym jest skuteczna komunikacja? Definicja i znaczenie w życiu codziennym, style komunikacji, różnice między komunikacją w pracy a w domu, kluczowe elementy dobrej komunikacji),- bariery komunikacyjne i jak ich unikać (różnice w stylach komunikacji, najczęstsze błędy w komunikacji omunikaty niejasne i wieloznaczne, emocje i ich wpływ na sposób mówienia i słuchania, brak aktywnego słuchania),- techniki skutecznej komunikacji w pracy i w domu (aktywne słuchanie – jak sprawić, by druga osoba czuła się wysłuchana, komunikaty „JA”vs„TY”–jak wyrażać potrzeby bez eskalowania konfliktu? asertywność w komunikacji – jak mówić „nie” bez poczucia winy, jak wyrażać swoje opinie z szacunkiem dla rozmówcy, jak radzić sobie z trudnymi rozmowami? komunikacja w sytuacjach konfliktowych).3. Dlaczego nie umiemy się dogadać?–relacje międzypokoleniowe:- wprowadzenie do relacji międzypokoleniowych (czym są relacje międzypokoleniowe? Różnice w wartościach, stylach komunikacji i podejściu do życia, charakterystyka pokoleń: baby boomers, pokolenie X, millenialsi, pokolenie Z, pokolenie Alfa, stereotypy międzypok jak je przełamywać?),- wyzwania i bariery w relacjach międzypokoleniowych (źródła konfliktów międzypokoleniowych dmienne priorytety i wartości, różnice w podejściu do technologii, pracy, edukacji, style komunikacji; sposoby radzenia sobie z napięciami w relacjach międzypokoleniowych, jak unikać nieporozumień i znaleźć wspólny język?)<br/>- skuteczna komunikacja i współpraca międzypokoleniowa (empatia i perspektywa – jak lepiej rozumieć inne pokolenia?, techniki skutecznej komunikacji – aktywne słuchanie, komunikaty dostosowane do odbiorcy, szukanie wspólnych wartości; budowanie mostów międzypokoleniowych – strategie współpracy w rodzinie i pracy, jak czerpać korzyści z różnorodności pokoleniowej?)<br/>4. Skuteczne rozwią konfliktów w pracy i domu<br/>5. Zarządzanie sobą w czasie i przez cele<br/>6. Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie w każdym wieku<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w zał nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26064,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/>dla części III tj.: szkolenia grupowe z zakresu kompetencji miękkich<br/>kryteriami oceny ofert są: <br/>1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)<br/>2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)<br/>Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %<br/>a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ<br/>b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku<br/>C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60<br/>Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)<br/>Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:<br/>a) za przeprowadzenie 2 usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca otrzyma 0 punktów (w przypadku wykazania mniej, niż 2 usług oferta zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków udziału w postępowaniu);<br/>b) za przeprowadzenie 3 – 5 usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - Wykonawca otrzyma 20 punktów;<br/>c) za przeprowadzenie 6 i więcej usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – Wykonawca otrzyma 40 punktów;<br/>W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.<br/>Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Cena&#34;. O–liczba punktów uzyskanych w kryterium &#34;Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia&#34;<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udziel zama mogą ubiegać się wyk, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zam warunki udziału w postęp.<br/>2. Na podst art.112 ustawy pzp, o udzielenie zama mogą ubiegać się wyk, którzy spełniają war dot:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zam wymaga, aby Wyk wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia os o odpowiednich kwalifikacjach zawod, doświad i wykształ niezbędnym do wykonania zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:<br/>część I:<br/>- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przedmiot zam tzn. przeprowadzi poradnictwo w języku polskim spełniającą łącznie poniższe wymagania zam (wymie w podp a) do b)) tj.:<br/>a) posiada wykształcenie wyższe tj.:<br/>- ukończyła studia I stopnia na kierunku psychologia i studia II stopnia na kierunku psychologia i uzyskała tytuł magistra; lub:<br/>- ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia i uzyskała tytuł magistra<br/>b) posiada co najmniej 24 miesiące doświad w świad por psychol indywid lub grup<br/>część II:<br/>- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przed zam tzn, która przeprowadzi coaching w języku polskim spełniającą łącznie poniższe wymagania zam wymienione w podp a) do b) tj.:<br/>a) posiada wykszt: wyższe (tzn. uzyskany min tytuł: licencjat) na dowolnym kier i <br/>posiada certyfikat potwierdz kwali coacha/trenera wydany przez organizację kraj lub międzyna, której standardy certyfikacji są zgodne z powszechnie uznawanymi wytycznymi dot coachingu i mentoringu tj.:IC(Izba Coachingu),ICC(International Coaching Community),ICF(International Coach Federation), IIC(International Institute of Coaching),EMCC(European Mentoring and Coaching Council), lub certyfikaty/akredytacje równoważne.Opis równ: Certyfikaty lub akredytacje równoważne oznaczają inne niż wskazane powyżej certyfikaty/akredytacje do prowadzenia coachingu lub<br/>posiada wykształcenie wyższe (tzn. uzyskany min tytuł: licencjat) na dowolnym kierunku <br/>i ukończyła studia podypl na kierunku coaching lub mentoring lub tutoring <br/>b) posiada co najmniej 24 miesiące doświadczenia w świadczeniu usług coachingowych<br/>część III:<br/>- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przed zamówienia tzn, która przeprowadzi szkolenia w jęz pol spełniającą łącznie poniższe wymagania zam wymienione w podp a) do b) tj.:<br/>a) posiada wyksz min wyższe (tzn. uzyskany tytuł mgr) na kie: psych lub<br/>posiada wykszt min wyższe (tzn. uzyskany tyt mgr) na dowol kierunku i <br/>posiada certyfikat potwierdzający kwalif coacha/trenera wydany przez organiz kraj lub międzynar, której standardy certyfikacji są zg z powszechnie uznawanymi wytycznymi dot coachingu i mentoringu tj.:IC (Izba Coachingu),ICC (International Coaching Community),ICF (International Coach Federation), IIC (International Institute of Coaching),EMCC (European Mentoring and Coaching Council), lub certyfikaty/akredytacje równoważne.Opis równoważ:Certyfikaty lub akred równoważne ozn inne niż wskazane powyżej certyfikaty/akredytacje do prowadzenia coachingu lub posiada wyksz min wyższe (tzn. uzyskany tytuł mgr) na dowolnym kierunku i ukończyła studia podypl na kier coaching lub mentoring lub tutoring <br/>b) przeprow co najmniej 2 szkol lub 2 wykłady lub 2 prelekcje lub 2 spot (lub zbliżone usł grupowe z zakresu podnoszenia kompet miękkich) dla gr co najmniej 10os, każde w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skład ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie.<br/>3. Zam, w stosunku do wykon wspólnie ubiegających się o udzie zam, w odniesieniu do war dot zdol techn lub zawod, dopuszcza łączne spełnienie war przez wykon.<br/>4. Zam może na każdym etapie postęp uznać, że wyk nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wyk sprzecznych interesów, w szczeg zaangażowanie zasobów tech lub zawod przez wyk w inne przedsięwzięcia gosp wykonawcy może mieć negatywny wpływ na reali zamówienia.<br/>5. Zamy dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">(dla części I, części II, części III) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, na podstawie którego zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany<br/>w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5a,b,c do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c do nin. SWZ;<br/>2. Oświadczenie o speł war udziału w postęp w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII pkt.2 SWZ – Zał nr 2a,b,c do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Zał 3a,b,c w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>4. Upoważ (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy.<br/>5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne)<br/>o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostęp zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czyi w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a,b,c do SWZ.<br/>7. Oświad z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.<br/>8. Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Zał nr 5a,b,c do nin. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> (część I, część II, część III)<br/>1. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, związanych z przedmiotem zamówienia.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:<br/>1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,<br/>2) ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com