JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/0038335201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa dróg w gminie Lwówek ” w dwóch częściach w dwóch zadaniach: zadanie nr I: budowa drogi w m. Zębowo odcinek ok. 640mb <br/>oraz zadanie nr II: budowa drogi odcinek Linie - Zębowo ok. 650mb </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LWÓWEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258879</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lwówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 44 14024 - centrala</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 61 44 14024 - centrala prosić o włączenie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lwowek.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.lwowek.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa dróg w gminie Lwówek ” w dwóch częściach w dwóch zadaniach: zadanie nr I: budowa drogi w m. Zębowo odcinek ok. 640mb <br/>oraz zadanie nr II: budowa drogi odcinek Linie - Zębowo ok. 650mb </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57360572-2048-4b38-9fa3-e4e5af8aca0d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00383352</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00036579/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa dróg w gminie Lwówek w zadaniach: zadanie I; w m. Zębowo odcinek ok. 640m, oraz zadanie II odcinek Zębowo - Linie ok. 650m</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej oraz poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@lwowek.com.pl <br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w: <br/>- „Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz <br/>- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 PZP, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. <br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść zapisów jest dostępna w rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca składa ofertę w oryginale wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek w miejscu publikacji dokumentacji zamówienia publicznego. <br/>2) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z <br/>3) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>4) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert określonym w niniejszej SWZ wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej. Z uwagi na to, że złożona oferta zostaje zaszyfrowana, nie ma możliwości zmiany oferty poprzez jej edycję, a wyłącznie poprzez wycofanie oferty i złożenie nowej. Złożenie nowej oferty w miejsce wycofanej należy wykonać przed upływem terminu składania ofert. <br/>5) Zasady korzystania z Platformy Zakupowej, jak również sposób składania oferty, zmiany oferty i wycofania oferty, w tym także podpisywanie dokumentów opisane zostały w: <br/>- „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz <br/>- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>6) Sposób sporządzenia oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. <br/>7) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją postępowania oraz dokumentami, o których mowa w ppkt 5-6 powyżej w celu prawidłowego przygotowania i złożenia oferty. <br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść zapisów jest dostępna w rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Piotra Długosza z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lwówek jest Sekretarz Gminy pan Maciej Piechowiak, nr tel. 61 44 14 024 - centrala, adres email: iod@lwowek.com.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. <br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8. Posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.04.00.2025.ZJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1676664,98 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Określenie przedmiotu zamówienia.<br/>Część I – stanowi zadanie nr I: budowa drogi w m. Zębowo odcinek ok. 640mb - projekt dofinansowany ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego na przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych.<br/>1) Projektowana droga gminna podlegająca budowie (przebudowie) zlokalizowana w miejscowości Zębowo i posiada długość 637,90mb oraz szerokość jezdni 4,00mb, na poszerzeniu szerokość 5,00m. Projektowana droga gminna posiada w chwili obecnej nawierzchnię z kruszywa łamanego (kruszywo naturalne), nasyp niekontrolowany, częściowo odkształcona z licznymi wpłukaniami oraz zastoiskami wodnymi. Droga przebiega po istniejącym śladzie. Teren w ciągu drogi jest częściowo nierówny. Droga nie posiada odwodnienia. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest szerokości zmiennej, wąski, jego szerokość pozwala na zaprojektowanie jedynie szerokości minimalnej jednak zgodnej z istniejącymi wytycznymi do projektowania. W ciągu drogi zlokalizowane są zjazdy zwykłe, wysokie skarpy, drzewa – które nie kolidują z projektowaną inwestycja. Inwestycja nie zakłada dodatkowych nasadzeń. Długość drogi wynosi ca. 0,63 km. Brak jest odwodnienia w postaci rowów. Brak jest występowania istniejących obiektów inżynierskich t.j. przepustów. W pasie drogowym drogi gminnej zlokalizowano istniejące sieci uzbrojenia podziemnego i nadziemnego t.j.: sieć telekomunikacyjna/teletechniczna. <br/>2) Charakterystyczne parametry projektowanej budowy (przebudowy), założono następujące parametry techniczne –droga gminna:<br/>· klasa funkcjonalno-techniczna drogi – droga gminna publiczna,<br/>· klasa drogi – „D” – dojazdowa, 1/2 dwukierunkowy,<br/>· prędkość projektowa Vmax= 30 km/h,<br/>· nośność nawierzchni 115kN/oś,<br/>· szerokość korony drogi 5,50m, na poszerzeniu szerokość korony 6,50m,<br/>· szerokość jezdni 4,00m, poszerzenie jezdni na długości 50,0m do szerokości 5,00m,<br/>· przekrój poprzeczny daszkowy2,0% na odcinku prostym,<br/>· szerokość poboczy 2 x 0,75m,<br/>· spadek poprzeczny poboczy 8,0%,<br/>· szerokość mijanki1,50m,<br/>· spadek poprzeczny mijanki jednostronny 2,0% ze skosami wjazdowymii wyjazdowymi 1:10,<br/>· szerokość wlotów zjazdów zwykłych4,00 m (zjazdy zwykłe na pola oraz zjazdy zwykłe do posesji),<br/>· promienie wyokrąglające łuki na zjazdach zwykłych 3,00 m.<br/>3) zestawienie powierzchni projektowanej budowy (przebudowy) drogi gminnej: <br/>- jezdnia drogi gminnej, poszerzenie - 2 631,00m2<br/>- zjazdy zwykłe bitumiczne, zjazdy zwykłe na pola - 424,60m2<br/>- mijanka - 50,90m2<br/>- pobocza - 956,40m2<br/>4) Przedmiotowa inwestycja w zakresie układu drogowego winna być wykonana w całości, nie przewiduje się etapowania robót w rozumieniu funkcjonalności obiektu, etapowanie robót może jedynie wystąpić w rozumieniu postępu prac budowlanych.<br/>5) Uwagi: <br/>- planowane roboty budowlane drogowe należy wykonać przy użyciu materiałów takich jak: kruszywo kamienne, asfalt, emulsja asfaltowa jest zgodna z Polskimi Normami (zastosowane materiały muszą posiadać certyfikaty, atesty dopuszczające je do użycia w budownictwie drogowym),<br/>- obszar oddziaływania planowanej budowy obejmuje obręb ewidencyjny: 301502_5.0016 - m. Zębowo i mieści się w granicach działek o nr ewid.: 416, 417/1, 439 będących własnością Gminy Lwówek, <br/>- przedmiotową budowę drogi należy wykonać zgodnie z warunkami wydanej Decyzji Nr 281/2025 z dn. 17.06.2025 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę drogi gminnej w m. Zębowo,<br/>- rzędne projektowanej budowy odcinka drogi należy dowiązać do już istniejących rzędnych utwardzeń nawierzchni łączących się z projektowaną budową,<br/>- wszystkie szczegóły projektowanej inwestycji zostały przedstawione w wykonanej na tę okoliczność dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 717491,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo <br/> zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych <br/> robót budowlanych, w szczególności polegających na wykonaniu budowy (przebudowy) odcinka drogi wraz z <br/> elementami jej konstrukcji, jeden odcinek w miejscowości Brody o dł. ca 150mb i oddzielnie drugi odcinek w <br/> miejscowości Bródki o dł. ca 150mb, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z <br/> zastrzeżeniem zmian terminów ich realizacji oraz ewentualnej możliwość modyfikacji cen jednostkowych, w <br/> zależności od zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych po przeprowadzonych negocjacjach z <br/> wykonawcą zamówienia podstawowego. <br/> Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje <br/> uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten <br/> cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień w tym zakresie robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty do realizacji części zamówienia zostanie dokonany oddzielnie dla wyboru wykonawcy do realizacji części I i oddzielnie dla części II, w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej jednakowe dla obu części: <br/>1) cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia,<br/>2) wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy – waga 40% znaczenia.<br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego; <br/> Con : Cob x 100pkt. x 60% + Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40% = wartość punktowa oferty <br/>gdzie;<br/>ad 1) ceny ryczałtowej brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia,<br/>- w ramach kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, maksymalną ilość 60pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej, wg poniższego wzoru: <br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium cena; wzór Con : Cob x 100pkt. x 60% <br/>gdzie; <br/>Con - najniższa cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia ze wszystkich ofert nieodrzuconych, <br/>Cob - cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia z oferty badanej <br/><br/>ad 2) wydłużenia okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy – waga 40% znaczenia, <br/>- w ramach kryterium okresu gwarancji jakości i rękojmi będzie rozpatrywany okres gwarancji i rękojmi zaoferowany przez Wykonawcę (obligatoryjnie wymagany 36 miesięcy) powyżej 36 miesięcy, ale nie dłuższy niż 60 miesięcy, maksymalną ilość 40pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi, pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów, wg poniższego wzoru.<br/><br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium gwarancja jakości i rękojmia;<br/> Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40% <br/>gdzie, <br/>Gjirob – Gwarancja jakości i rękojmia oferty badanej, ilość miesięcy gwarancji jakości i rękojmi z oferty badanej (ilość zaoferowana przez Wykonawcę w swojej ofercie powyżej 36 miesięcy, a nie przekraczająca 60 miesięcy) <br/>Gjirno – Gwarancja jakości i rękojmia najdłuższy okres, najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi przewidziany w swz – 60 miesięcy, <br/><br/>2. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę to 60 miesięcy od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (umowy). <br/>Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę to 36 miesięcy od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (umowy) i przekazania obiektu zamawiającemu. Wynik punktowy <br/>w wyborze oferty liczony będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/><br/>3. Spośród ocenionych ofert, wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca do wpisania pozostała treść zapisów jest udostępniona w rozdziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy, a nie więcej jak 60 msc</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – stanowi zadanie nr II: budowa odcinka drogi Linie - Zębowo ok. 650mb – projekt finansowany wyłącznie ze środków własnych gminy Lwówek.<br/>1) Projektowana droga gminna podlegająca budowie (przebudowie) zlokalizowana w miejscowości Zębowo i posiada długość 640,10mb, szerokość jezdni 4,00mb. Droga gminna posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego (kruszywo naturalne), nasyp niekontrolowany, częściowo odkształcona z licznymi wpłukaniami oraz zastoiskami wodnymi. Droga przebiega po istniejącym śladzie. Teren w ciągu drogi jest częściowo nierówny. Droga nie posiada odwodnienia. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest szerokości zmiennej, wąski, jego szerokość pozwala na zaprojektowanie jedynie szerokości minimalnej jednak zgodnej z istniejącymi wytycznymi do projektowania. W ciągu drogi zlokalizowane są zjazdy zwykłe, wysokie skarpy, drzewa – które nie kolidują z projektowaną inwestycja. Inwestycja nie zakłada dodatkowych nasadzeń. Długość drogi wynosi ca. 0,64 km. Brak jest odwodnienia w postaci rowów. Brak jest występowania istniejących obiektów inżynierskich t.j. przepustów. <br/>W pasie drogowym drogi gminnej zlokalizowano istniejące sieci uzbrojenia podziemnego i nadziemnego t.j.:<br/>- sieć telekomunikacyjna/teletechniczna,<br/>- sieć gazowa,<br/>- siec energetyczna.<br/>2) Charakterystyczne parametry projektowanej budowy (przebudowy), założono następujące parametry techniczne –droga gminna:<br/>· klasa funkcjonalno-techniczna drogi – droga gminna publiczna,<br/>· klasa drogi – „D” – dojazdowa, 1/2 dwukierunkowy,<br/>· prędkość projektowa Vmax= 30 km/h,<br/>· nośność nawierzchni 115kN/oś,<br/>· szerokość korony drogi 5,50 m,<br/>· szerokość jezdni 4,00 m,<br/>· przekrój poprzeczny daszkowy2,0% na odcinku prostym,<br/>· szerokość poboczy 2 x 0,75 m,<br/>· spadek poprzeczny poboczy 8,0%,<br/>· szerokość mijanki1,00 m,<br/>· spadek poprzeczny mijanki jednostronny 2,0% ze skosami wjazdowymi wyjazdowymi 1:10,<br/>· szerokość wlotów zjazdów zwykłych4,00 m (zjazdy zwykłe na pola oraz zjazdy zwykłe do posesji),<br/>· promienie wyokrąglające łuki na zjazdach zwykłych 3,00 m.<br/>3) Zestawienie powierzchni obiektów drogowych w pasie drogowym działki gminnej:<br/>- jezdnia drogi gminnej 2 560,40<br/>- zjazdy zwykłe bitumiczne, zjazdy zwykłe na pola 345,60<br/>- mijanka 70,00<br/>- pobocza 1 336,10<br/>4) Przedmiotowa inwestycja w zakresie układu drogowego winna być wykonana w całości, nie przewiduje się etapowania robót w rozumieniu funkcjonalności obiektu, etapowanie robót może jedynie wystąpić w rozumieniu postępu prac budowlanych.<br/>5) Uwagi:<br/>- planowane roboty budowlane drogowe należy wykonać przy użyciu materiałów takich jak: kruszywo kamienne, asfalt, emulsja asfaltowa jest zgodna z Polskimi Normami (zastosowane materiały muszą posiadać certyfikaty, atesty dopuszczające je do użycia w budownictwie drogowym),<br/>- obszar oddziaływania planowanej budowy obejmuje obręb ewidencyjny: 301502_5.0016 - m. Zębowo i mieści się w granicach działek o nr ewid.: 149 będącej własnością Gminy Lwówek,<br/>- przedmiotową budowę należy wykonać zgodnie z warunkami wydanej Decyzji Nr 374/2025 z dn. 18.08.2025 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę drogi gminnej Linie – Zębowo,<br/>- wszystkie szczegóły projektowanej inwestycji zostały przedstawione w wykonanej na tę okoliczność dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do niniejszej SWZ,<br/>- zakres zamówienia obejmuje także wskazany w przedmiarach robót do wykonania zakres robót określony jako; dodatkowy zjazd z drogi do miejscowości Linie, <br/>- rzędne projektowanej budowy odcinka drogi należy dowiązać do już istniejących rzędnych utwardzeń nawierzchni łączących się z projektowaną budową,<br/>- w związku z niezbędnymi uzgodnieniami Inwestora – Gminy Lwówek z Operatorem Gazociągów Przesyłowych GAZ SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu ul. Grobla 15, 61-859 Poznań oraz wydanymi przez Operatora warunkami technicznymi dla prowadzenia prac w obrębie sieci gazowej wysokiego ciśnienia (gazociąg ten oraz projektowany kabel SN do Tłoczni Gazu Lwówek przebiega na odcinku planowanej budowy drogi Linie - Zębowo, krzyżując się z nią), wszystkie prace związane z budową drogi obowiązkowo winny być prowadzone pod nadzorem służb GAZ-SYSTEM S.A. w Poznaniu. <br/>Zamawiający w załączeniu SWZ przekazuje uzgodnienia projektu zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej Linie-Zębowo na terenie dz. nr 149 obręb Zębowo w gm. Lwówek i wynikającymi z tego tytułu obowiązkami, które wybrany do realizacji robót wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.<br/>Zamawiający przenosi wszystkie obowiązki i wymagania wynikające z przywołanych uzgodnień na przyszłego wykonawcę wybranego do realizacji przedmiotowej budowy odcinka drogi Linie-Zębowo. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 717491,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo <br/> zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych <br/> robót budowlanych, w szczególności polegających na wykonaniu budowy (przebudowy) odcinka drogi wraz z <br/> elementami jej konstrukcji, jeden odcinek w miejscowości Brody o dł. ca 150mb i oddzielnie drugi odcinek w <br/> miejscowości Bródki o dł. ca 150mb, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z <br/> zastrzeżeniem zmian terminów ich realizacji oraz ewentualnej możliwość modyfikacji cen jednostkowych, w <br/> zależności od zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych po przeprowadzonych negocjacjach z <br/> wykonawcą zamówienia podstawowego. <br/> Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje <br/> uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten <br/> cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień w tym zakresie robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty do realizacji części zamówienia zostanie dokonany oddzielnie dla wyboru wykonawcy do realizacji części I i oddzielnie dla części II, w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej jednakowe dla obu części: <br/>1) cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia,<br/>2) wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy – waga 40% znaczenia.<br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego; <br/> Con : Cob x 100pkt. x 60% + Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40% = wartość punktowa oferty <br/>gdzie;<br/>ad 1) ceny ryczałtowej brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia,<br/>- w ramach kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, maksymalną ilość 60pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej, wg poniższego wzoru: <br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium cena; wzór Con : Cob x 100pkt. x 60% <br/>gdzie; <br/>Con - najniższa cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia ze wszystkich ofert nieodrzuconych, <br/>Cob - cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zamówienia z oferty badanej <br/><br/>ad 2) wydłużenia okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy – waga 40% znaczenia, <br/>- w ramach kryterium okresu gwarancji jakości i rękojmi będzie rozpatrywany okres gwarancji i rękojmi zaoferowany przez Wykonawcę (obligatoryjnie wymagany 36 miesięcy) powyżej 36 miesięcy, ale nie dłuższy niż 60 miesięcy, maksymalną ilość 40pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi, pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów, wg poniższego wzoru.<br/><br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium gwarancja jakości i rękojmia;<br/> Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40% <br/>gdzie, <br/>Gjirob – Gwarancja jakości i rękojmia oferty badanej, ilość miesięcy gwarancji jakości i rękojmi z oferty badanej (ilość zaoferowana przez Wykonawcę w swojej ofercie powyżej 36 miesięcy, a nie przekraczająca 60 miesięcy) <br/>Gjirno – Gwarancja jakości i rękojmia najdłuższy okres, najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi przewidziany w swz – 60 miesięcy, <br/><br/>2. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę to 60 miesięcy od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (umowy). <br/>Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę to 36 miesięcy od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (umowy) i przekazania obiektu zamawiającemu. Wynik punktowy <br/>w wyborze oferty liczony będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/><br/>3. Spośród ocenionych ofert, wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca do wpisania pozostała treść zapisów jest udostępniona w rozdziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi powyżej 36 miesięcy, a nie więcej jak 60 msc</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający określa minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej następująco.<br/><br/>Zamawiający określa minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej następująco.<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniając warunek zdolności technicznej wykazał, że:<br/> a) w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną drogową robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej - określenia budowa bądź przebudowa lub modernizacja są rozumiane znaczeniowo przez zamawiającego jako tożsame) o wartości;<br/> - nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji powyższych robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wykonawca musi wykazać jedną drogową robotę budowlaną. <br/><br/> b) że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.<br/>Od osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie przynajmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie, lub modernizacji dróg o nawierzchni asfaltowej w okresie ostatnich 5 lat.<br/><br/>Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, wyrażając minimalne poziomy zdolności dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65), wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie (zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych) w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.<br/>Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m. in. kierowanie budową, lub robotami budowlanymi mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, oraz zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). <br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenie zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sposób wspólny. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania;<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według załącznika nr 2 do SWZ. <br/><br/>2) W celu potwierdzenia przez Wykonawców braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie wszystkich Wykonawców do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> a) wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 109 ust. 1 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający kierując się zasadą proporcjonalności do możliwości wykluczenia Wykonawcy z postępowania może odstąpić od jego wykluczenia. <br/><br/>W przypadku niewystąpienia okoliczności o których mowa w art. 109 ust. 1 ust. 4 ustawy Pzp wykonawca nie składa przedmiotowego dokumentu.<br/>Jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz Dz. U. z 2016 poz. 352), Wykonawca nie jest zobowiązany składać tych dokumentów. <br/><br/>Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3. (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.<br/>2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio.<br/>4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.<br/><br/> b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą ....<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść jest dostępna w rozdziale XI. Podstawy (przesłanki) wykluczenia z postępowania, warunki udziału w postępowaniu, wykaz podmiotowych środków dowodowych przedmiotowej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe, Zamawiający zażąda od wszystkich Wykonawców składających oferty.<br/><br/>Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według załącznika nr 2 do SWZ. <br/><br/>2) Zamawiający wezwie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, oraz zdolności zawodowej:<br/> a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, <br/>w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>- W wykazie należy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej - określenia budowa bądź przebudowa lub modernizacja są rozumiane znaczeniowo przez zamawiającego jako tożsame) o wartości;<br/> - nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/><br/> b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Wykaz będzie potwierdzeniem, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi.<br/>Minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą co najmniej 3 lat doświadczenia liczonego od uzyskania uprawnień (w tym pełnienie funkcji kierownika budowy na przynajmniej 2 (dwóch) inwestycjach polegających na budowie lub przebudowie lub modernizacji dróg o nawierzchni asfaltowej - obiektów porównywalnych zakresem robót do obiektów występujących w przedmiotowym zamówieniu, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat).<br/><br/>Wykazywana osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, winna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie i specjalności objętej zamówieniem, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), t. j. uprawnienia drogowe czyli uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej umożliwiają sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy przy pracach związanych z budową dróg (wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Parametry przedmiotu zamówienia, rozwiązania równoważne.<br/>1) We wszystkich określeniach ujętych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) lub / i załącznikach do SWZ, w tym dokumentacji(ach) projektowej(ych), w których użyto jakiegokolwiek oznaczenia np.: nazwy produktu, znaku towarowego charakteryzującego konkretny produkt, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje dane produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 Pzp, należy te określenia traktować jako przykładowe.<br/>2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji projektowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne&#34;, pod warunkiem zapewnienia parametrów minimalnych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. <br/>3) Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie <br/>znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje minimalne wartości parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. <br/>4) Zamawiający opisując przedmiot zamówienia w SWZ, czy dokumentacji projektowej czy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszczając w tym zakresie możliwość rozwiązań równoważnych, określa że dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia spełniającego normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych równoważne do wskazanych w ramach SWZ. <br/>5) Przedmiotowe środki dowodowe, w przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia / uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania <br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w <br/>imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym <br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <br/>6. Powyższe oznacza, iż:<br/>1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia;<br/>2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. <br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa <br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w następujących przypadkach:<br/>1) zmiana terminu wykonania robót w przypadku: <br/>a) wystąpienia zdarzeń losowych,<br/>b) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, <br/>c) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp;<br/>d) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę,<br/>e) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających:<br/>- dochowania wymogów technicznych i technologicznych,<br/>- prowadzenia prac,<br/>f) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,<br/>g) przedłużenia się okresu uzyskania decyzji, uzgodnień lub zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>h) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą podziemną,<br/>i) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;<br/>2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:<br/>a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych lub ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym,<br/>c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w § 11 ust. 10;<br/>3) podwykonawców;<br/>4) wynagrodzenia w zakresie:<br/>a) stawek podatku od towarów i usług;<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),<br/>e) cen materiałów związanych z realizacją zamówienia;<br/>5) zmiany sposobu rozliczenia umowy w odniesieniu do zastrzeżenia możliwość jego modyfikacji, w zależności od zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zmniejszenia zakresu robót podstawowych.<br/><br/>2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli:<br/>1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót;<br/>2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, c – jest konieczna z uwagi na: <br/>a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, <br/>b) wykonanie robót zgodnie z projektem okaże się niemożliwe z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna. <br/>3) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa,<br/>4) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w § 9 lub § 11.<br/>5) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, gdy wystąpi zmiana terminu wykonania umowy,<br/>6) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6, gdy w ocenie Wykonawcy zajdzie taka potrzeba z uwagi na wielkość przerobu i zgłosi on wniosek oraz Zamawiający uzyska zmianę Wieloletniej Prognozy Finansowej która umożliwi zmianę. <br/>3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń. <br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść zapisów jest udostępniona w załączniku nr 8 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com