JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/0053242601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019508</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spokojna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6f9d3c36-a9c2-4de1-9412-356786ba69b4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00532426</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00023975/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Gleboznawcza klasyfikacja gruntów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213957 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">poczta elektroniczna: przetargi@powiat.lublin.pl LUB https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213957</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał<br/>Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. W przypadku wiadomości prywatnych, Zamawiający przekazuje je na adres<br/>poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w druku oferta, na co Wykonawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do utrzymania<br/>jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że wiadomości przekazane na adres poczty elektronicznej<br/>wskazany przez Wykonawcę zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią. O zmianie adresu poczty<br/>elektronicznej do przekazywania korespondencji związanej z danym postępowaniem Wykonawca niezwłocznie zawiadamia<br/>Zamawiającego składając oświadczenie osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.<br/>Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowiązek śledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomości bezpośrednio na<br/>platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu<br/>SPAM. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za sytuację, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z powiadomieniem z platformy.<br/>Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów<br/>pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. Uwaga. Złożenie pliku na platformie oznacza jego dostarczenie.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.<br/>U. z 2020 poz. 2415).<br/>Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/>platformy tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma).<br/>h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty<br/>kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>Szczegól.informacje - roz. IX SWZ (ograniczone pole tekstowe)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Przetwarzanie danych osobowych z w związku z przeprowadzeniem postępowania<br/>odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej<br/>realizacji, przechowywania dokumentacji postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli prowadzonej<br/>przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej zbrakowania.<br/>2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych jest<br/>prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych<br/>osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>4. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>5. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>6. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.<br/>7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników<br/>Szczegól. informacje - roz. XXXVIII SWZ (ograniczone pole tekstowe)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGM-ZP.272.56.2025.MG1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. <br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: <br/>1)	Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.<br/>2)	Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).<br/>3)	Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:<br/>a)	zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,<br/>b)	zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.<br/>4)	Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.<br/>5)	Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.<br/>6)	Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.<br/>7)	W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).<br/>3.	Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.<br/>4.	Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1. <br/>5.	Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:<br/>1)	Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3. <br/>2)	Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. <br/>3)	Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/. <br/>SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:<br/>O = T+C<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).<br/>Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/> 1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów. <br/> Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:<br/> C min<br/> C = ------- x 60 pkt<br/> C o <br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium cena,<br/> - najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,<br/> - cena ofertowa brutto.<br/>2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów. <br/>Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> T min<br/> T = ------- x 40 pkt<br/> T o <br/><br/>gdzie:<br/> - liczba punktów za kryterium termin realizacji,<br/> – najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,<br/> – termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.<br/><br/>Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy. <br/>Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, co najmniej jedną osobę, z którą będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej przez wykonawcę.<br/>2.	Wykonawca winien dysponować 1 osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonała co najmniej 3 projekty ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów (1 projekt = 1 operat techniczny przyjęty do zasobu, stanowiący podstawę do wydania decyzji).<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe uzyskane w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej (odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii) wymagane dla osób objętych opisem przedmiotu zamówienia, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający<br/>może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku, który znajduje się na platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-25 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z<br/>2023 r. poz. 129 z późn. zm.).<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu<br/>art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie<br/>zaprasza go do złożenia oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub, nie zaprasza go do negocjacji, a<br/>także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia<br/>publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1. Fakultatywne podstawy wykluczenia:<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:<br/>a) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów (art. 109 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp);<br/>b) który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady (art. 109. ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com